abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator / Redactie FP + Sport vrijdag 17 mei 2024 @ 14:20:22 #1
408813 crew  trein2000
  Moderator / Redactie FP + Sport vrijdag 17 mei 2024 @ 14:20:29 #2
408813 crew  trein2000
pi_213593506
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 mei 2024 14:15 schreef VoMy het volgende:

[..]
De krant met 'de beste politieke redactie'!
‘Kinderachtig en Verbijsterend’ aldus de beste commentator De Winther!
zie email 27 oktober
pi_213593508
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 mei 2024 14:16 schreef Wienerschnitzels het volgende:

[..]
Niet echt, tegen Gom lag een aangifte, bij Plasterk is het UAMC nu aan het onderzoeken of er misschien iets verkeerd is gegaan.
Dat klopt, maar je kunt er natuurlijk vergif op innemen dat dit als een boomerang in je gezicht terug kan komen over een paar weken. Dat risico wil NSC wellicht nu al niet lopen.
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_213593548
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 mei 2024 14:20 schreef TheVulture het volgende:

[..]
Dat klopt, maar je kunt er natuurlijk vergif op innemen dat dit als een boomerang in je gezicht terug kan komen over een paar weken. Dat risico wil NSC wellicht nu al niet lopen.
Nee dat snap ik en ben ik ook wel eens met NSC, vind alleen de redenatie van de jongeren nergens op slaan, ik verwacht beter van toekomstige leiders. :P
pi_213593587
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 mei 2024 14:24 schreef Wienerschnitzels het volgende:

[..]
Nee dat snap ik en ben ik ook wel eens met NSC, vind alleen de redenatie van de jongeren nergens op slaan, ik verwacht beter van toekomstige leiders. :P

Er zitten vast wel ergens meer kandidaten in de diepere koker van Geert.
pi_213593615
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 mei 2024 14:15 schreef Lichtloper het volgende:

[..]
Dat denken ze ook helemaal niet natuurlijk, ze weten verdomd goed dat dit er niet door gaat komen in Brussel. Voelt meer als de opmaat naar een Nexit-campagne.
Er is geen boer in Nederland die dat wil en er is, op de FvD na, geen enkele politieke partij die dit wil. Zelfs de PVV heeft Nexit laten vallen.
pi_213593710
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 mei 2024 14:29 schreef Tijger_m het volgende:

[..]
Er is geen boer in Nederland die dat wil en er is, op de FvD na, geen enkele politieke partij die dit wil. Zelfs de PVV heeft Nexit laten vallen.
Nu nog niet nee, maar de geesten worden wel rijp gemaakt voor een Nexit als de EU 'te lastig doet'.
pi_213593765
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 mei 2024 14:35 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:

[..]
Nu nog niet nee, maar de geesten worden wel rijp gemaakt voor een Nexit als de EU 'te lastig doet'.
Ik betwijfel dat ten sterkste maar als het lukt over landbouw of asielzoekers dan is de kiezer nog veel dommer dan ik al dacht.

Ik weet hoe de paarden lopen na een EU exit en ik kan je verzekeren dat ik dan emigreer :)
pi_213593779
Wel goed dat ze de BTW op boeken weer verhogen. Het lezen van boeken moet hard aangepakt worden. Walgelijke bezigheid die we als samenleving niet moeten aanmoedigen :r
pi_213593801
quote:
10s.gif Op vrijdag 17 mei 2024 14:39 schreef Breekfast het volgende:
Wel goed dat ze de BTW op boeken weer verhogen. Het lezen van boeken moet hard aangepakt worden. Walgelijke bezigheid die we als samenleving niet moeten aanmoedigen :r
En bezuinigen op hoger onderwijs past daar ook perfect in, waarom zou je veel geld uitgeven aan Nederlanders als je ze goedkoper uit buitenla....oh....wacht. ;)
pi_213593839
quote:
Waarom boeken lezen als je ook VI kan kijken?
¯\_(ツ)_/¯
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_213593848
quote:
2s.gif Op vrijdag 17 mei 2024 14:44 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
¯\_(ツ)_/¯
Of Ik hou van Holland...
pi_213593854
quote:
Heel begrijpelijk inderdaad. Walgelijk en stuitend.

Maar ja.. als de SGP aangeschoven was zou er nog een voorstel tot boekverbanning naast liggen. Dus dit zijn nog light maatregelen.

[ Bericht 0% gewijzigd door Beathoven op 17-05-2024 14:56:58 ]
pi_213593881
quote:
12s.gif Op vrijdag 17 mei 2024 14:45 schreef Beathoven het volgende:

[..]
Heel begrijpelijk inderdaad. Walgelijk en stuitend.

Maar ja.. als de SGP had aangeschoven was zou er nog een voorstel tot boekverbanning naast liggen. Dus dit zijn nog light maatregelen.
Als de SGP er bij zat kreeg elk huishouden gratis 1 boek. De statenbijbel de rest wordt dan inderdaad verbannen.
  vrijdag 17 mei 2024 @ 14:50:13 #15
321210 jcdragon
It's complicated.
pi_213593898
quote:
quote:
Leesvaardigheid Nederlandse 15-jarigen verder achteruitgegaan
https://nos.nl/artikel/25(...)rder-achteruitgegaan
Isn't it ironic, don't you think
Het had een stuk slechter kunnen zijn.
pi_213593918
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 mei 2024 13:06 schreef PietjePuk2000 het volgende:

[..]
Maar ik vraag mij serieus af of er in 30 jaar een kabinet is geweest dat zoveel steun heeft gehad onder de bevolking.

Ja, zowel qua totaal aantal zetels van de formatie alsook meer zetels per individuele partij.

Balkenende 1 had 93 zetels, waarvan 43 voor CDA.
Bij Balkenende 2 en 3 had CDA 44 zetels en 41 zetels bij Balkenende 4.

Rutte 2 had VVD 41 zetels en PvdA 38.
  vrijdag 17 mei 2024 @ 14:52:18 #17
213335 Breekfast
Ondertitel
pi_213593919
quote:
Dit zullen de nieuwe coalitiepartijen een prachtige ontwikkeling vinden :Y
pi_213593939
quote:
2s.gif Op vrijdag 17 mei 2024 14:44 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
¯\_(ツ)_/¯
Boeken over Derksen, Kieft en Genee worden in BTW verlaagd.
pi_213593968
Lachen wel, die show nu rond Omtzigt en Plasterk. Wat een verbijsterend amateuristisch circus alles bij elkaar. Ik ken lokale voetbalverenigingen waar het dagelijks bestuur beter functioneert. Sterker nog, ik ken er weinig waar het slechter werkt.

Hoe kom je in zes maanden tot zo'n volstrekt onuitvoerbaar akkoord en ga je daarna nog openlijk liggen rommelen met excuses terwijl je echt niet gaat zeggen wie de premierskandidaat wordt _O-
Alle Urkers het land uit! Deporteer de burgemeester! Hier werken wij aan uw afzinking!!
  Moderator vrijdag 17 mei 2024 @ 14:58:36 #20
236264 crew  capricia
pi_213593988
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 mei 2024 14:56 schreef BlackLining het volgende:
Lachen wel, die show nu rond Omtzigt en Plasterk. Wat een verbijsterend amateuristisch circus alles bij elkaar. Ik ken lokale voetbalverenigingen waar het dagelijks bestuur beter functioneert. Sterker nog, ik ken er weinig waar het slechter werkt.

Hoe kom je in zes maanden tot zo'n volstrekt onuitvoerbaar akkoord en ga je daarna nog openlijk liggen rommelen met excuses terwijl je echt niet gaat zeggen wie de premierskandidaat wordt _O-
Hij doet wel zijn best.
twitter
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_213593994
quote:

Je mag niet zeggen dat ze incompetent zijn maar ik kan het wel denken ;)
pi_213594026
quote:
10s.gif Op vrijdag 17 mei 2024 14:58 schreef capricia het volgende:

[..]
Hij doet wel zijn best.
[ x ]
:D

Haha, dat is dan wel weer een voordeel van Wildplas I. Dit wordt een soort live tragicomedie op de NPO zolang die nog bestaat :7
Alle Urkers het land uit! Deporteer de burgemeester! Hier werken wij aan uw afzinking!!
pi_213594036
quote:

Dit gaat gewoon een Balkende 1 worden. Dus niet al te serieus nemen en vooral genieten van alle dingen die gaan gebeuren waar we ons flink over kunnen verbazen.
pi_213594041
quote:

De vorm past heel aardig bij de kwaliteit van de inhoud.
"Wenn ein Nazi am Tisch sitzt, und daneben 10 andere, die dasitzen und mit ihm diskutieren, dann hast du einen Tisch mit 11 Nazis."
pi_213594043
quote:

Omtzigt wordt gewoon gegijzeld door de wind van zijn partij die kiezers van links én rechts aantrok en daarom geen duidelijk vak qua kiezersprofiel heeft.

Die raakt met nieuwe verkiezingen gegarandeerd een groot deel aan linkse partijen kwijt en als hij het verkloot met deze bende, dan mogelijk ook nog veel aan rechts.

Best een holle bedoening.
  vrijdag 17 mei 2024 @ 15:03:44 #26
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_213594047
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 mei 2024 14:54 schreef Beathoven het volgende:

[..]
Boeken over Derksen, Kieft en Genee worden in BTW verlaagd.
En de boeken die Derksen geschreven heeft verplichte "Literatuur" op school?
pi_213594052
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 mei 2024 15:02 schreef ipa84 het volgende:

[..]
Dit gaat gewoon een Balkende 1 worden. Dus niet al te serieus nemen en vooral genieten van alle dingen die gaan gebeuren waar we ons flink over kunnen verbazen.
Ik zie vooral gelijkenissen met Rutte I.

Het CDA van toen is toch een beetje NSC+BBB van nu. Hoop wel dat dit uiteindelijk niet zo lang gaat duren als de hele Rutte periode :')
pi_213594137
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 mei 2024 15:04 schreef BlackLining het volgende:

[..]
Ik zie vooral gelijkenissen met Rutte I.

Het CDA van toen is toch een beetje NSC+BBB van nu. Hoop wel dat dit uiteindelijk niet zo lang gaat duren als de hele Rutte periode :')
NSC is sowieso al aangeschoten wild, al die beloftes van Omtzigt over goed bestuur blijken na dit broddelwerk echt geen fluit waard. Ik vraag me wel eens af wat de NSC-kamerleden over dit theater denken, iemand als Rosanne Hertzberger moet zich toch wel afvragen in welke situatie ze zich in hemelsnaam gebracht heeft. Gaat ook leuk worden met de Europese verkiezingen, dat zal wel flinke spanningen gaan opleveren.

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 17-05-2024 15:12:53 ]
  vrijdag 17 mei 2024 @ 15:12:10 #29
121125 Gimmick
I am vomit vomiting
pi_213594138
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 mei 2024 13:52 schreef Hanca het volgende:
Heb je BBB aan boord, is er toch minder geld voor boeren: https://www.ad.nl/politie(...)jard-gehad~aabd8cfa/
Dat afblazen van dat landbouwakkoord is ook echt wel in het gezicht van de boeren ontploft.
Dit is wel de grootste grap. BBB is er zo van overtuigd dat ze Brussel gaan overhalen dat ze het hele stikstoffonds hebben opgegeven. Zelfs de andere partijen waarschuwden BBB hiervoor, maar de BBB was zo overtuigd dat ze zeiden: als jullie dat geloven, moet je het vooral doen.

Straks houdt Brussel voet bij stuk en is er geen geld gereserveerd voor de boeren. Wel weer rode diesel terug in 2027, 180 miljoen voordeel per jaar. 15 miljard staat gelijk aan 83 jaar rode diesel voordeel. Zou rode diesel zo lang blijven bestaan?
I am a black hole shitting into the void
pi_213594152
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 mei 2024 15:12 schreef J.B. het volgende:

[..]
NSC is sowieso al aangeschoten wild, al die beloftes van Omtzigt over goed bestuur blijken na dit broddelwerk echt geen fluit waard. Ik vraag me wel eens af wat de NSC-kamerleden over dit theater denken, iemand als Rosanne Hertzberger moet zich toch wel afvragen in welke situatie ze zich in hemelsnaam gebracht heeft.
Ze krijgen macht en dan zijn ze stil.
  vrijdag 17 mei 2024 @ 15:20:24 #31
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_213594255
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 mei 2024 15:12 schreef J.B. het volgende:

[..]
NSC is sowieso al aangeschoten wild, al die beloftes van Omtzigt over goed bestuur blijken na dit broddelwerk echt geen fluit waard. Ik vraag me wel eens af wat de NSC-kamerleden over dit theater denken, iemand als Rosanne Hertzberger moet zich toch wel afvragen in welke situatie ze zich in hemelsnaam gebracht heeft. Gaat ook leuk worden met de Europese verkiezingen, dat zal wel flinke spanningen gaan opleveren.
Hertzberger was van de VVD dus ik denk niet dat die onoverkomelijke bezwaren tegen dit Frankensteinkabinet heeft.
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.
  vrijdag 17 mei 2024 @ 15:48:58 #32
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_213594540
"De Palestijnen, dat is een nepvolk. Dat heeft nooit bestaan en bestaat nu ook niet"

Vanuit de Nederlandse coalitie blijkbaar een fiat voor etnische zuivering in Gaza.
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.
pi_213594567
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 mei 2024 15:48 schreef -XOR- het volgende:
"De Palestijnen, dat is een nepvolk. Dat heeft nooit bestaan en bestaat nu ook niet"

Vanuit de Nederlandse coalitie blijkbaar een fiat voor etnische zuivering in Gaza.
Zat ook wel met mijn oren te klapperen toen ik dat van notabene iemand in de 2e kamer hoorde ja. Bepaald niet fraai allemaal.
  vrijdag 17 mei 2024 @ 15:59:52 #34
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_213594617
quote:

Bosma maakt flinke uitglijders afgelopen dagen, of hij denkt nu er bijna een nieuw kabinet is is het tijd om mn ware ik te laten zien.

twitter

Waar hij gisteren niet had moeten ingrijpen had hij zeker moeten ingrijpen vandaag. Potsierlijke teksten van PVV.
pi_213594681
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 mei 2024 15:59 schreef Frozen-assassin het volgende:

[..]
Bosma maakt flinke uitglijders afgelopen dagen, of hij denkt nu er bijna een nieuw kabinet is is het tijd om mn ware ik te laten zien.

[ x ]

Waar hij gisteren niet had moeten ingrijpen had hij zeker moeten ingrijpen vandaag. Potsierlijke teksten van PVV.
Verwacht dat we zulke braaksels wel vaker zullen gaan zien nu.
  vrijdag 17 mei 2024 @ 16:07:31 #36
213335 Breekfast
Ondertitel
pi_213594700
Trouwens ook een heel vies politiek spelletje wat ze spelen met het eigen risico in de zorg.

Iedereen nu lekker maken met een verlaging die echter pas in 2027 in zou gaan zodat het voor de nieuwe coalitie voorlopig geen financiële consequenties heeft. En tegen die tijd, als er weer verkiezingen aankomen, moord en brand kunnen schreeuwen als het volgende kabinet het voornemen weer terug draait omdat het onbetaalbaar is.
pi_213594763
quote:

Wat? :{

Edit: ah, doorscrollen.

Wat intens treurig. Wat een waardeloze zak hooi van een voorzitter.

De degradatie in fatsoen die we de dag na de verkiezingen al zagen, dat het ineens oke was geworden om openlijk racistische uitspraken te doen, wordt zo weer een stapje erger.
pi_213594851
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 mei 2024 16:07 schreef Breekfast het volgende:
Trouwens ook een heel vies politiek spelletje wat ze spelen met het eigen risico in de zorg.

Iedereen nu lekker maken met een verlaging die echter pas in 2027 in zou gaan zodat het voor de nieuwe coalitie voorlopig geen financiële consequenties heeft. En tegen die tijd, als er weer verkiezingen aankomen, moord en brand kunnen schreeuwen als het volgende kabinet het voornemen weer terug draait omdat het onbetaalbaar is.
Ja dat bedoelde ik al vanmorgen, al dat soort uitgestelde lekkermakerij, en hun stemvolk trapt er met open ogen in...
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_213594922
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 mei 2024 16:23 schreef TheVulture het volgende:

[..]
Ja dat bedoelde ik al vanmorgen, al dat soort uitgestelde lekkermakerij, en hun stemvolk trapt er met open ogen in...
Het hele akkoord is uitgestelde lekkermakerij want het is geen regeerakkoord en heeft totaal geen praktische invulling, het zijn vooral soundbytes en spiegeltjes en kraaltjes met, voor een aantal van de belangrijkste punten, 100% externe afhankelijkheid waarvan het vrijwel uitgesloten is dat die waargemaakt kan worden.
pi_213594943
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 mei 2024 16:13 schreef BlackLining het volgende:

[..]
Wat? :{

Edit: ah, doorscrollen.

Wat intens treurig. Wat een waardeloze zak hooi van een voorzitter.

De degradatie in fatsoen die we de dag na de verkiezingen al zagen, dat het ineens oke was geworden om openlijk racistische uitspraken te doen, wordt zo weer een stapje erger.
Ja blijkbaar heeft Bosma zich even rustig gehouden. Maar nu laat hij zijn ware aard als voorzitter zien. Niet onverwachts dat het fascistischer wordt als we alleen maar naar rechts blijven opschuiven.
  Moderator vrijdag 17 mei 2024 @ 16:34:48 #41
5428 crew  miss_sly
pi_213594955
Er ligt ook nog geen akkoord.
Het is een samenraapsel van wat vier partijen wel zouden willen, en dat hebben ze in een documentje geplakt.
Ik vind ook dat claim dat ze 'eruit zijn' en dus helemaal niet zo absurd lang hebben onderhandeld een loze kreet, want er is eigenlijk nog niet onderhandeld. De nieuwe bewindslieden die nog moeten worden gezocht, gaan dadelijk een echt akkoord maken, financieel onderbouwen en kijken wat er nou werkelijk kan en niet kan. Dus eigenlijk is er nog helemaal niets, en dat niets is gebouwd op luchtkastelen en externe factoren die niet mee gaan werken.

Sommige mensen zijn er trots op.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  vrijdag 17 mei 2024 @ 16:35:04 #42
213335 Breekfast
Ondertitel
pi_213594960
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 mei 2024 16:23 schreef TheVulture het volgende:

[..]
Ook als je terugkijkt naar dit stukje in het debat bij SBS destijds:

Maar het stemvolk laat zich inderdaad gewillig in de maling nemen.
  vrijdag 17 mei 2024 @ 16:35:41 #43
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_213594966
quote:
7s.gif Op vrijdag 17 mei 2024 16:34 schreef miss_sly het volgende:
Er ligt ook nog geen akkoord.
Het is een samenraapsel van wat vier partijen wel zouden willen, en dat hebben ze in een documentje geplakt.
Ik vind ook dat claim dat ze 'eruit zijn' en dus helemaal niet zo absurd lang hebben onderhandeld een loze kreet, want er is eigenlijk nog niet onderhandeld. De nieuwe bewindslieden die nog moeten worden gezocht, gaan dadelijk een echt akkoord maken, financieel onderbouwen en kijken wat er nou werkelijk kan en niet kan. Dus eigenlijk is er nog helemaal niets, en dat niets is gebouwd op luchtkastelen en externe factoren die niet mee gaan werken.

Sommige mensen zijn er trots op.
Er is hier dus ook maanden over onderhandeld... Over niets want straks gaan ze weer bekvechten als minister in kwestie met een 'slecht' voorstel komt.
  Moderator vrijdag 17 mei 2024 @ 16:36:12 #44
5428 crew  miss_sly
pi_213594971
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 mei 2024 16:35 schreef Frozen-assassin het volgende:

[..]
Er is hier dus ook maanden over onderhandeld... Over niets want straks gaan ze weer bekvechten als minister in kwestie met een 'slecht' voorstel komt.
Precies. Er is dus eigenlijk nog niks.
  Moderator vrijdag 17 mei 2024 @ 16:37:15 #45
236264 crew  capricia
pi_213594976
quote:
7s.gif Op vrijdag 17 mei 2024 16:36 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Stilstand en achteruitgang. Bezuinigingen op onderwijs etc. Dat is er.
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_213594988
quote:
7s.gif Op vrijdag 17 mei 2024 16:36 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Het gaat pas echt interessant worden als ministers dit in praktisch beleid moeten gaan omzetten en tegen de open messen van de echte wereld op gaan lopen.
pi_213595018
Gewoon eerst maar even afwachten voordat de hel en verdoemenis al als feit aangenomen wordt.

[ Bericht 3% gewijzigd door nostra op 17-05-2024 16:46:21 ]
When government - in pursuit of good intentions - tries to rearrange the economy, legislate morality, or help special interests, the cost come in inefficiency, lack of motivation, and loss of freedom. Government should be a referee, not an active player.
To regret is to compromise
Best pilot in history
pi_213595041
quote:
7s.gif Op vrijdag 17 mei 2024 16:40 schreef nostra het volgende:
Gewoon eerst maar even afwachten voordat de hel en verdoemenis al als feit aangenomen.
De hele bende is gestoeld op de verwachting dat Europa hieraan gaat meewerken. Er is al uitgesproken dat dat niet gaat gebeuren. En daarin leggen we het af tegen Europa. En dan moet het ook nog eens met minder ambtenaren voor elkaar worden gebokst.

Ook als je voorstander zou zijn van deze kortetermijnstrategie, dan nog is er weinig reden om hoopvol te zijn.
  Moderator vrijdag 17 mei 2024 @ 16:45:27 #49
5428 crew  miss_sly
pi_213595055
quote:
7s.gif Op vrijdag 17 mei 2024 16:40 schreef nostra het volgende:
Gewoon eerst maar even afwachten voordat de hel en verdoemenis al als feit aangenomen.
Dat werd ook gezegd over de mogelijkheid van regeren van PVV, van het tot een soort van akkoord komen van deze coalitie. Soms moet je niet afwachten of het allemaal echt zo vreselijk wordt als je vreest, maar moet je daar vooral over praten. Op wijzen. Zodat niemand straks kan zeggen dat ie het niet wist. En wellicht kun je dan hele grote rampen nog voorkomen.
pi_213595058
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 mei 2024 16:44 schreef BlackLining het volgende:

[..]
De hele bende is gestoeld op de verwachting dat Europa hieraan gaat meewerken. Er is al uitgesproken dat dat niet gaat gebeuren. En daarin leggen we het af tegen Europa.

Ook als je voorstander zou zijn van deze kortetermijnstrategie, dan nog is er weinig reden om hoopvol te zijn.
Ja, het is wel navrant dat bij al deze eurosceptici de EU een hoofdrol speelt om hun plannen te kunnen waarmaken. En dat ze dondersgoed weten dat dit niet gaat gebeuren.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')