abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator / Redactie FP + Sport vrijdag 17 mei 2024 @ 14:20:22 #1
408813 crew  trein2000
  Moderator / Redactie FP + Sport vrijdag 17 mei 2024 @ 14:20:29 #2
408813 crew  trein2000
pi_213593506
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 mei 2024 14:15 schreef VoMy het volgende:

[..]
De krant met 'de beste politieke redactie'!
‘Kinderachtig en Verbijsterend’ aldus de beste commentator De Winther!
zie email 27 oktober
pi_213593508
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 mei 2024 14:16 schreef Wienerschnitzels het volgende:

[..]
Niet echt, tegen Gom lag een aangifte, bij Plasterk is het UAMC nu aan het onderzoeken of er misschien iets verkeerd is gegaan.
Dat klopt, maar je kunt er natuurlijk vergif op innemen dat dit als een boomerang in je gezicht terug kan komen over een paar weken. Dat risico wil NSC wellicht nu al niet lopen.
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_213593548
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 mei 2024 14:20 schreef TheVulture het volgende:

[..]
Dat klopt, maar je kunt er natuurlijk vergif op innemen dat dit als een boomerang in je gezicht terug kan komen over een paar weken. Dat risico wil NSC wellicht nu al niet lopen.
Nee dat snap ik en ben ik ook wel eens met NSC, vind alleen de redenatie van de jongeren nergens op slaan, ik verwacht beter van toekomstige leiders. :P
pi_213593587
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 mei 2024 14:24 schreef Wienerschnitzels het volgende:

[..]
Nee dat snap ik en ben ik ook wel eens met NSC, vind alleen de redenatie van de jongeren nergens op slaan, ik verwacht beter van toekomstige leiders. :P

Er zitten vast wel ergens meer kandidaten in de diepere koker van Geert.
pi_213593615
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 mei 2024 14:15 schreef Lichtloper het volgende:

[..]
Dat denken ze ook helemaal niet natuurlijk, ze weten verdomd goed dat dit er niet door gaat komen in Brussel. Voelt meer als de opmaat naar een Nexit-campagne.
Er is geen boer in Nederland die dat wil en er is, op de FvD na, geen enkele politieke partij die dit wil. Zelfs de PVV heeft Nexit laten vallen.
pi_213593710
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 mei 2024 14:29 schreef Tijger_m het volgende:

[..]
Er is geen boer in Nederland die dat wil en er is, op de FvD na, geen enkele politieke partij die dit wil. Zelfs de PVV heeft Nexit laten vallen.
Nu nog niet nee, maar de geesten worden wel rijp gemaakt voor een Nexit als de EU 'te lastig doet'.
pi_213593765
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 mei 2024 14:35 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:

[..]
Nu nog niet nee, maar de geesten worden wel rijp gemaakt voor een Nexit als de EU 'te lastig doet'.
Ik betwijfel dat ten sterkste maar als het lukt over landbouw of asielzoekers dan is de kiezer nog veel dommer dan ik al dacht.

Ik weet hoe de paarden lopen na een EU exit en ik kan je verzekeren dat ik dan emigreer :)
pi_213593779
Wel goed dat ze de BTW op boeken weer verhogen. Het lezen van boeken moet hard aangepakt worden. Walgelijke bezigheid die we als samenleving niet moeten aanmoedigen :r
pi_213593801
quote:
10s.gif Op vrijdag 17 mei 2024 14:39 schreef Breekfast het volgende:
Wel goed dat ze de BTW op boeken weer verhogen. Het lezen van boeken moet hard aangepakt worden. Walgelijke bezigheid die we als samenleving niet moeten aanmoedigen :r
En bezuinigen op hoger onderwijs past daar ook perfect in, waarom zou je veel geld uitgeven aan Nederlanders als je ze goedkoper uit buitenla....oh....wacht. ;)
pi_213593839
quote:
Waarom boeken lezen als je ook VI kan kijken?
¯\_(ツ)_/¯
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_213593848
quote:
2s.gif Op vrijdag 17 mei 2024 14:44 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
¯\_(ツ)_/¯
Of Ik hou van Holland...
pi_213593854
quote:
Heel begrijpelijk inderdaad. Walgelijk en stuitend.

Maar ja.. als de SGP aangeschoven was zou er nog een voorstel tot boekverbanning naast liggen. Dus dit zijn nog light maatregelen.

[ Bericht 0% gewijzigd door Beathoven op 17-05-2024 14:56:58 ]
pi_213593881
quote:
12s.gif Op vrijdag 17 mei 2024 14:45 schreef Beathoven het volgende:

[..]
Heel begrijpelijk inderdaad. Walgelijk en stuitend.

Maar ja.. als de SGP had aangeschoven was zou er nog een voorstel tot boekverbanning naast liggen. Dus dit zijn nog light maatregelen.
Als de SGP er bij zat kreeg elk huishouden gratis 1 boek. De statenbijbel de rest wordt dan inderdaad verbannen.
  vrijdag 17 mei 2024 @ 14:50:13 #15
321210 jcdragon
It's complicated.
pi_213593898
quote:
quote:
Leesvaardigheid Nederlandse 15-jarigen verder achteruitgegaan
https://nos.nl/artikel/25(...)rder-achteruitgegaan
Isn't it ironic, don't you think
Het had een stuk slechter kunnen zijn.
pi_213593918
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 mei 2024 13:06 schreef PietjePuk2000 het volgende:

[..]
Maar ik vraag mij serieus af of er in 30 jaar een kabinet is geweest dat zoveel steun heeft gehad onder de bevolking.

Ja, zowel qua totaal aantal zetels van de formatie alsook meer zetels per individuele partij.

Balkenende 1 had 93 zetels, waarvan 43 voor CDA.
Bij Balkenende 2 en 3 had CDA 44 zetels en 41 zetels bij Balkenende 4.

Rutte 2 had VVD 41 zetels en PvdA 38.
  vrijdag 17 mei 2024 @ 14:52:18 #17
213335 Breekfast
Ondertitel
pi_213593919
quote:
Dit zullen de nieuwe coalitiepartijen een prachtige ontwikkeling vinden :Y
pi_213593939
quote:
2s.gif Op vrijdag 17 mei 2024 14:44 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
¯\_(ツ)_/¯
Boeken over Derksen, Kieft en Genee worden in BTW verlaagd.
pi_213593968
Lachen wel, die show nu rond Omtzigt en Plasterk. Wat een verbijsterend amateuristisch circus alles bij elkaar. Ik ken lokale voetbalverenigingen waar het dagelijks bestuur beter functioneert. Sterker nog, ik ken er weinig waar het slechter werkt.

Hoe kom je in zes maanden tot zo'n volstrekt onuitvoerbaar akkoord en ga je daarna nog openlijk liggen rommelen met excuses terwijl je echt niet gaat zeggen wie de premierskandidaat wordt _O-
Alle Urkers het land uit! Deporteer de burgemeester! Hier werken wij aan uw afzinking!!
  Moderator vrijdag 17 mei 2024 @ 14:58:36 #20
236264 crew  capricia
pi_213593988
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 mei 2024 14:56 schreef BlackLining het volgende:
Lachen wel, die show nu rond Omtzigt en Plasterk. Wat een verbijsterend amateuristisch circus alles bij elkaar. Ik ken lokale voetbalverenigingen waar het dagelijks bestuur beter functioneert. Sterker nog, ik ken er weinig waar het slechter werkt.

Hoe kom je in zes maanden tot zo'n volstrekt onuitvoerbaar akkoord en ga je daarna nog openlijk liggen rommelen met excuses terwijl je echt niet gaat zeggen wie de premierskandidaat wordt _O-
Hij doet wel zijn best.
twitter
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_213593994
quote:

Je mag niet zeggen dat ze incompetent zijn maar ik kan het wel denken ;)
pi_213594026
quote:
10s.gif Op vrijdag 17 mei 2024 14:58 schreef capricia het volgende:

[..]
Hij doet wel zijn best.
[ x ]
:D

Haha, dat is dan wel weer een voordeel van Wildplas I. Dit wordt een soort live tragicomedie op de NPO zolang die nog bestaat :7
Alle Urkers het land uit! Deporteer de burgemeester! Hier werken wij aan uw afzinking!!
pi_213594036
quote:

Dit gaat gewoon een Balkende 1 worden. Dus niet al te serieus nemen en vooral genieten van alle dingen die gaan gebeuren waar we ons flink over kunnen verbazen.
pi_213594041
quote:

De vorm past heel aardig bij de kwaliteit van de inhoud.
"Wenn ein Nazi am Tisch sitzt, und daneben 10 andere, die dasitzen und mit ihm diskutieren, dann hast du einen Tisch mit 11 Nazis."
pi_213594043
quote:

Omtzigt wordt gewoon gegijzeld door de wind van zijn partij die kiezers van links én rechts aantrok en daarom geen duidelijk vak qua kiezersprofiel heeft.

Die raakt met nieuwe verkiezingen gegarandeerd een groot deel aan linkse partijen kwijt en als hij het verkloot met deze bende, dan mogelijk ook nog veel aan rechts.

Best een holle bedoening.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')