Daar gaan ze naar kijken in ieder geval. Als het maar niet richting Amerikaans model gaat...quote:Op donderdag 16 mei 2024 09:42 schreef Starhopper het volgende:
WTF. Krijgen we een nieuw kiessysteem? Of wat zie die?
Dan kun je nog steeds dezelfde groep mensen daarvan de schuld geven en je beleid doorzetten.quote:Op donderdag 16 mei 2024 09:40 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ben het hier (als behoorlijk linkse stemmer) wel mee eens. Ik ben wel benieuwd wat de mensen gaan doen die over een paar jaar balen dat er weinig is veranderd.
Oja, man man man. En de EU krijgt de schuld natuurlijk.quote:Op donderdag 16 mei 2024 09:42 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Die stemmen alsnog PVV want als Wilders premier is gaat er pas echt wat veranderen
Wel zonder gezichtsbedekking. Dat is verboden in het HOOFDLIJNEN akkoordquote:Op donderdag 16 mei 2024 09:41 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Hopelijk gewoon niet stemmen en zich weer met voetbal bezig houden ofzo.
En het belangrijkste: de ambassade in Israël verplaatsen.quote:Op donderdag 16 mei 2024 08:56 schreef Frozen-assassin het volgende:
Vind het ook wel weer ironisch dat we met een land met hele grote problemen zitten en dan moet het over die aantal duizenden langstudeerders gaan...
2,4 mld op osquote:Op donderdag 16 mei 2024 09:44 schreef Janneke141 het volgende:
Ik heb echt nog maar weinig financiële dekking gevonden die daadwerkelijk haalbaar lijkt. Ja, die langstudeerdersboete, maar dat is kleingeld.
Manmanman. Wat is er mis met wat we nu hebben? Hij wilde een paar jaar geleden toch het Engelse systeem dacht ik?quote:Op donderdag 16 mei 2024 09:43 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Daar gaan ze naar kijken in ieder geval. Als het maar niet richting Amerikaans model gaat...
Ik vind het ook erg veel gratis bier en geen dekking.quote:Op donderdag 16 mei 2024 09:44 schreef Janneke141 het volgende:
Ik heb echt nog maar weinig financiële dekking gevonden die daadwerkelijk haalbaar lijkt. Ja, die langstudeerdersboete, maar dat is kleingeld.
Ja, dat is wat mij betreft de ergste zin uit het hele akkoord. Het kiesstelsel wat we nu hebben moet wat mij betreft heilig zijn, daar blijf je van af. Elke wijziging levert minder democratie op.quote:Op donderdag 16 mei 2024 09:42 schreef Starhopper het volgende:
WTF. Krijgen we een nieuw kiessysteem? Of wat zei die?
in elk geval beter dan dekking zoeken in allerlei fondsen a la rutte 4quote:Op donderdag 16 mei 2024 09:45 schreef capricia het volgende:
[..]
Ik vind het ook erg veel gratis bier en geen dekking.
Je hebt gelijk. Ik vergeet steeds dat de partijen die het beleid niet bepaalden al vele verkiezingen op rij de schuld krijgen voor het gevoerde beleid.quote:Op donderdag 16 mei 2024 09:43 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dan kun je nog steeds dezelfde groep mensen daarvan de schuld geven en je beleid doorzetten.
Geen seconde geslapen. Vind ze alle vier nog redelijk functioneren als je er rekening mee houdt hoe verrot ze zijn.quote:Op donderdag 16 mei 2024 09:45 schreef Geschiedkundige het volgende:
Ze wiebelde een beetje. Vind je het gek
Ik vind dat gewoon eng.quote:Op donderdag 16 mei 2024 09:42 schreef Starhopper het volgende:
WTF. Krijgen we een nieuw kiessysteem? Of wat zei die?
Aangezien dat geld voor een fors deel weer wordt uitgegeven bij Nederlandse bedrijven gaat dat ook tegenvallen.quote:
Ja. Dit kan echt nietquote:Op donderdag 16 mei 2024 09:45 schreef Hanca het volgende:
[..]
Ja, dat is wat mij betreft de ergste zin uit het hele akkoord. Het kiesstelsel wat we nu hebben moet wat mij betreft heilig zijn, daar blijf je van af. Elke wijziging levert minder democratie op.
heel goed. Ben zelf geen agrariër. Maar het statement is kraakhelder.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |