Mooi, dat duurt niet lang meerquote:
Nee, dat wordt dan volgende week.quote:Op woensdag 15 mei 2024 23:21 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dus dan komt er geen eindverslag vandaag? Of hoe werkt dat? Want de informateurs stoppen er vandaag mee.
Staat de champagne al koud?quote:
Ik, die geregeld voor links uitgemaakt word, roep dat al 10 jaar maar rechts Nederland zat liever bij Poetin op schootquote:Op woensdag 15 mei 2024 23:22 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ja, ik ook, los van dat het veel geld kost is deze industrie slecht voor het milieu. Maar de wereld verandert helaas.
We zullen als Europa zelf sterker moeten worden. Deze industrie zal weer nieuw leven ingeblazen moeten worden hoe vervelend dat ook is.
Altijdquote:
Maar wie schrijven dat verslag dan? Ik bedoel: wat zou dat concreet voor gevolgen hebben, mocht de VVD dat doen?quote:
Jazeker. Maar dat is ongerelateerdquote:
Ontzettend ja.quote:Op woensdag 15 mei 2024 23:24 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Altijd
Die goedkopere rode diesel voor landbouwvoertuigen herinvoeren is ook wel juichen voor de burger.
Ik vond het tot vorig jaar eigenlijk niet nodig. Maar zoals ik al zei, de wereld verandert. Na afgelopen maanden is duidelijk dat ook Amerikaanse steun niet meer gegarandeerd is, zeker niet als Trump wint (wat ik zeer realistisch acht). Dus vanaf dan moeten we wel zelf.quote:Op woensdag 15 mei 2024 23:24 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Ik, die geregeld voor links uitgemaakt word, roep dat al 10 jaar maar rechts Nederland zat liever bij Poetin op schoot
Keine Ahnung, een soort akkoord met opschortende voorwaarde? Maar eerst maar afwachten, misschien gebeurt er niets en zijn ze klaar.quote:Op woensdag 15 mei 2024 23:24 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Maar wie schrijven dat verslag dan? Ik bedoel: wat zou dat concreet voor gevolgen hebben, mocht de VVD dat doen?
Hij staat er nog, hoor.quote:Op woensdag 15 mei 2024 23:18 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Jammer dat de Rijnhal platgegooid is.
Dat geloof ik ook wel, de soep wordt nooit zo heet gegeten als dat ze wordt opgediend.quote:
Rode diesel terug, BTW voor hotels omhoog en 130 rijden zijn ook wel serieuze hoofdlijnen. Benieuwd wat ze dan echt belangrijk vinden.quote:Op woensdag 15 mei 2024 23:16 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Dat is niet één van de speerpunten, het wordt heel groot gemaakt door de media wellicht omdat dit punt het meest nadrukkelijk is uitgelekt. Wellicht is het gewoon een kleine tijdelijke symboolmaatregel om links te narren en zal de rechter dit uiteindelijk terugdraaien.
Klok. Klepel mijnerzijds inderdaad. Maar je moet nu wel vergaderen tussen de sportshirtjes en pungpongtafels…quote:
We zullen tot morgen moeten wachten voor we het kunnen lezen.quote:
Richard en Elbert zeggen tabee.quote:Op woensdag 15 mei 2024 23:26 schreef Whiskers2009 het volgende:
Presentatie akkoord verschoven naar morgen - https://nos.nl/l/2520280#UPDATE-container-77523675
Je realiseert je wel dat dit slechts een klein deel is wat, al dan niet toevallig, is uitgelekt. Laten we rustig afwachten tot het volledige hoofdlijnenakkoord formeel met iedereen wordt gedeeld en wat de financiële onderbouwing is.quote:Op woensdag 15 mei 2024 23:27 schreef KareldeStoute het volgende:
[..]
Rode diesel terug, BTW voor hotels omhoog en 130 rijden zijn ook wel serieuze hoofdlijnen. Benieuwd wat ze dan echt belangrijk vinden.
In het Gelredome is binnenkort plek genoeg.quote:Op woensdag 15 mei 2024 23:27 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Klok. Klepel mijnerzijds inderdaad. Maar je moet nu wel vergaderen tussen de sportshirtjes en pungpongtafels…
NOOIT MEER NAAR ARNHEM!quote:Op woensdag 15 mei 2024 23:29 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
In het Gelredome is binnenkort plek genoeg.
Hoilu ons op de hoogtequote:
quote:Woensdag 15 mei om 23:24
De vergadering van de VVD lijkt ten einde. Leider Dilan Yesilgöz zal binnen nu en tien minuten de pers ter woord staan.
Als dat woord uberhaupt in het hoofdlijnenakkoord staat weiger ik deze regering te erkennen.quote:Op woensdag 15 mei 2024 23:32 schreef Janneke141 het volgende:
Is er al meer bekend over de Lentekriebels? Als we het dan toch over de belangrijke zaken hebben?
Graag!quote:Op woensdag 15 mei 2024 23:35 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Opschieten met dat toneelstuk. Hup.
Academisch kwartiertje, als ode aan de UvA.quote:
Als ik het zo aankijk dan betwijfel ik dat.quote:Op woensdag 15 mei 2024 23:37 schreef Pvt.Webster het volgende:
Heeft Dilan de fractie tussentijds wel meegenomen in ontwikkelingen?
Dank. Dat ze ff opschiet..quote:Op woensdag 15 mei 2024 23:38 schreef Recce het volgende:
De deur is nog dicht. Er rijdt een luidruchtige brommer langs.
Alsof die fractie sowieso wat in te brengen heeft.quote:Op woensdag 15 mei 2024 23:37 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Als ik het zo aankijk dan betwijfel ik dat.
Respect. Ik zou het er niet voor over hebben.quote:Op woensdag 15 mei 2024 23:35 schreef Recce het volgende:
[..]
Yups. Een journalist zei dat ze er al zeven uur staan.
Was er een andere optie dan? Voorlichting loopt met u mee tot het ravijn hè?quote:
Dus vd Burg stemt in met het asieldeel van het akkoord. Dan staat daar óf niks in, of hij heeft een paardenhoofd in zijn bed gevonden.quote:
Dátquote:Op woensdag 15 mei 2024 23:41 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Dus vd Burg stemt in met het asieldeel van het akkoord. Dan staat daar óf niks in, of hij heeft een paardenhoofd in zijn bed gevonden.
Er staat zat in volgens de NSC dus dat is het niet.quote:Op woensdag 15 mei 2024 23:41 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Dus vd Burg stemt in met het asieldeel van het akkoord. Dan staat daar óf niks in, of hij heeft een paardenhoofd in zijn bed gevonden.
Ik ook!quote:Op woensdag 15 mei 2024 23:42 schreef Tomatenboer het volgende:
Er komt schijnbaar ook lastenverlichting voor modale inkomens. Ik ben benieuwd.
ze zeggen strengste asielmaatregelen ooit dus dan het 2e?quote:Op woensdag 15 mei 2024 23:41 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Er word door met name Omtzigt heel wollig gesproken over lastenverlichting en arme kinderen, nu nog zien wat dat qua beleid daadwerkelijk inhoud.quote:Op woensdag 15 mei 2024 23:42 schreef Tomatenboer het volgende:
Nee: strenge woorden, weinig inhoud zei hijquote:Op woensdag 15 mei 2024 23:42 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Er staat zat in volgens de NSC dus dat is het niet.
Ik ook, maar het verbaast mij niet.quote:Op woensdag 15 mei 2024 23:42 schreef Tomatenboer het volgende:
Nee, strenge woorden, relatief weinig wol zei Omtzigtquote:Op woensdag 15 mei 2024 23:42 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
ze zeggen strengste asielmaatregelen ooit dus dan het 2e?
Die zagen die 130km/u en hebben de rest niet gelezen.quote:Op woensdag 15 mei 2024 23:39 schreef Vallon het volgende:
nu.nl: 23u38
VVD-fractie stemt in met hoofdlijnenakkoord
Ook de fractie van de VVD stemt in met het hoofdlijnenakkoord, maakt de partij zojuist bekend vanuit het Johan de Witthuis in Den Haag. De fractie zat daar sinds 17.00 uur bijeen voor overleg. Eerder stemden PVV, BBB en NSC al in
"Strengste asielwetgeving ooit". Dat is natuurlijk geen beleid, dat is een reclameslogan.quote:Op woensdag 15 mei 2024 23:42 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
ze zeggen strengste asielmaatregelen ooit dus dan het 2e?
doen ze er wel heeeel lang over om dat te lezenquote:Op woensdag 15 mei 2024 23:45 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Die zagen die 130km/u en hebben de rest niet gelezen.
Meer geld voor defensie, eigen risico omlaag (maakt mij persoonlijk niet uit, maar heel veel mensen willen dit dolgraag), lastenverlichting modale inkomens, terugdraaien spreidingswet, ziet er goed uit tot nu toequote:Op woensdag 15 mei 2024 23:43 schreef phpmystyle het volgende:
Mooi, hard rijden, veel stront, bouwen, minder woke.
Alle lof voor de politici, hier ga ik op drinken
Wat gaan ze doen met mensen die niet werken?quote:Op woensdag 15 mei 2024 23:44 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik ook, maar het verbaast mij niet.
Deze samenstelling kijkt om naar mensen die werken. Het zijn eigenlijk de nieuwe arbeiderspartijen.
Laatste hoeft niet.quote:Op woensdag 15 mei 2024 23:44 schreef Recce het volgende:
[..]
Formateur aanstellen die daarna ook minister president wordt?
Die moet sommige mensen rustig stemmen.quote:Op woensdag 15 mei 2024 23:44 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nee, strenge woorden, relatief weinig wol zei Omtzigt
Die behouden gewoon hun uitkering hoor, maak je daarover niet druk.quote:Op woensdag 15 mei 2024 23:46 schreef Recce het volgende:
[..]
Wat gaan ze doen met mensen die niet werken?
afvoeren naar Rwanda?quote:Op woensdag 15 mei 2024 23:46 schreef Recce het volgende:
[..]
Het is ook gebruikelijk dat de grootste coalitiepartij de premier levert, gebeurt nu ook niet.quote:
Na een Kamerdebat, ja zeker. Maar ik bedoelde meer de komende dagen/uren? Gaan ze het nu nog definitief maken? Morgen? Komen Elbert en zijn maat Richard dan nog wel? Etc?quote:Op woensdag 15 mei 2024 23:44 schreef Recce het volgende:
[..]
Formateur aanstellen die daarna ook minister president wordt?
Haha, de nieuwe arbeiderspartijen laat me niet lachen. Voorheen deed de VVD er juist alles aan om de rekening juist dáár neer te leggen.quote:Op woensdag 15 mei 2024 23:44 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik ook, maar het verbaast mij niet.
Deze samenstelling kijkt om naar mensen die werken. Het zijn eigenlijk de nieuwe arbeiderspartijen.
Eigenrisico boeit mij ook niet, had voor mij niet gehoeven. Maar is wel mooie marketing ding voor kabinet. Dus ik snap het.quote:Op woensdag 15 mei 2024 23:45 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Meer geld voor defensie, eigen risico omlaag (maakt mij persoonlijk niet uit, maar heel veel mensen willen dit dolgraag), lastenverlichting modale inkomens, terugdraaien spreidingswet, ziet er goed uit tot nu toe
Ben wel benieuwd naar de volledige financiële onderbouwing.
daar is dan de oppositie goed voor ofzoquote:Op woensdag 15 mei 2024 23:47 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Haha, de nieuwe arbeiderspartijen laat me niet lachen. Voorheen deed de VVD er juist alles aan om de rekening juist dáár neer te leggen.
Bovendien zorgen arbeiderspartijen ook voor goede vangnetten mocht “de arbeider” onverhoopt uitvallen.
Om mijzelf te quoten "Who the fuck knows"quote:
Ja. Maar ze doen nu alles toch al andersquote:
Staan om 18:00 in De Kleine Komedie en om 20:00 in Carre.quote:Op woensdag 15 mei 2024 23:47 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Morgen? Komen Elbert en zijn maat Richard dan nog wel? Etc?
Er komt een formateurquote:Op woensdag 15 mei 2024 23:48 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Om mijzelf te quoten "Who the fuck knows"
Er zou een premier naar voren geschoven zijn voor vandaag, dacht ik.
Zal toch wel Plasterk zijn.quote:Op woensdag 15 mei 2024 23:48 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Om mijzelf te quoten "Who the fuck knows"
Er zou een premier naar voren geschoven zijn voor vandaag, dacht ik.
Wat voorheen gebeurde is niet meer relevant, het gaat om nu.quote:Op woensdag 15 mei 2024 23:47 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Haha, de nieuwe arbeiderspartijen laat me niet lachen. Voorheen deed de VVD er juist alles aan om de rekening juist dáár neer te leggen.
Uit niets blijkt dat er getornd gaat worden aan de sociale vangnetten.quote:Bovendien zorgen arbeiderspartijen ook voor goede vangnetten mocht “de arbeider” onverhoopt uitvallen.
1 minuut lezen. Uren hossenquote:Op woensdag 15 mei 2024 23:45 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
doen ze er wel heeeel lang over om dat te lezen
En die dat wel zouden kunnen? Stimuleren. We hebben iedereen nodig.quote:Op woensdag 15 mei 2024 23:46 schreef Recce het volgende:
[..]
Om de grote bedrijven te spekken zekerquote:Op woensdag 15 mei 2024 23:49 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
En die dat wel zouden kunnen? Stimuleren. We hebben iedereen nodig.
Neem aan dat de VVD daar goede en harde afspraken over maakt.
Ik heb dat gelinkt. Komt morgen. Wordt morgen gepresenteerd. Informateurs zijn daat NIET bijquote:Op woensdag 15 mei 2024 23:47 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Na een Kamerdebat, ja zeker. Maar ik bedoelde meer de komende dagen/uren? Gaan ze het nu nog definitief maken? Morgen? Komen Elbert en zijn maat Richard dan nog wel? Etc?
Dan moeten de bedrijven het gaan betalen, veel andere opties zijn er niet.quote:Op woensdag 15 mei 2024 23:48 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Wat voorheen gebeurde is niet meer relevant, het gaat om nu.
[..]
Uit niets blijkt dat er getornd gaat worden aan de sociale vangnetten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |