Respect. Ik zou het er niet voor over hebben.quote:Op woensdag 15 mei 2024 23:35 schreef Recce het volgende:
[..]
Yups. Een journalist zei dat ze er al zeven uur staan.
Was er een andere optie dan? Voorlichting loopt met u mee tot het ravijn hè?quote:
Dus vd Burg stemt in met het asieldeel van het akkoord. Dan staat daar óf niks in, of hij heeft een paardenhoofd in zijn bed gevonden.quote:
Dátquote:Op woensdag 15 mei 2024 23:41 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Dus vd Burg stemt in met het asieldeel van het akkoord. Dan staat daar óf niks in, of hij heeft een paardenhoofd in zijn bed gevonden.
Er staat zat in volgens de NSC dus dat is het niet.quote:Op woensdag 15 mei 2024 23:41 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Dus vd Burg stemt in met het asieldeel van het akkoord. Dan staat daar óf niks in, of hij heeft een paardenhoofd in zijn bed gevonden.
Ik ook!quote:Op woensdag 15 mei 2024 23:42 schreef Tomatenboer het volgende:
Er komt schijnbaar ook lastenverlichting voor modale inkomens. Ik ben benieuwd.
ze zeggen strengste asielmaatregelen ooit dus dan het 2e?quote:Op woensdag 15 mei 2024 23:41 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Er word door met name Omtzigt heel wollig gesproken over lastenverlichting en arme kinderen, nu nog zien wat dat qua beleid daadwerkelijk inhoud.quote:Op woensdag 15 mei 2024 23:42 schreef Tomatenboer het volgende:
Nee: strenge woorden, weinig inhoud zei hijquote:Op woensdag 15 mei 2024 23:42 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Er staat zat in volgens de NSC dus dat is het niet.
Ik ook, maar het verbaast mij niet.quote:Op woensdag 15 mei 2024 23:42 schreef Tomatenboer het volgende:
Nee, strenge woorden, relatief weinig wol zei Omtzigtquote:Op woensdag 15 mei 2024 23:42 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
ze zeggen strengste asielmaatregelen ooit dus dan het 2e?
Die zagen die 130km/u en hebben de rest niet gelezen.quote:Op woensdag 15 mei 2024 23:39 schreef Vallon het volgende:
nu.nl: 23u38
VVD-fractie stemt in met hoofdlijnenakkoord
Ook de fractie van de VVD stemt in met het hoofdlijnenakkoord, maakt de partij zojuist bekend vanuit het Johan de Witthuis in Den Haag. De fractie zat daar sinds 17.00 uur bijeen voor overleg. Eerder stemden PVV, BBB en NSC al in
"Strengste asielwetgeving ooit". Dat is natuurlijk geen beleid, dat is een reclameslogan.quote:Op woensdag 15 mei 2024 23:42 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
ze zeggen strengste asielmaatregelen ooit dus dan het 2e?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |