Mooi, dat duurt niet lang meerquote:
Nee, dat wordt dan volgende week.quote:Op woensdag 15 mei 2024 23:21 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dus dan komt er geen eindverslag vandaag? Of hoe werkt dat? Want de informateurs stoppen er vandaag mee.
Staat de champagne al koud?quote:
Ik, die geregeld voor links uitgemaakt word, roep dat al 10 jaar maar rechts Nederland zat liever bij Poetin op schootquote:Op woensdag 15 mei 2024 23:22 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ja, ik ook, los van dat het veel geld kost is deze industrie slecht voor het milieu. Maar de wereld verandert helaas.
We zullen als Europa zelf sterker moeten worden. Deze industrie zal weer nieuw leven ingeblazen moeten worden hoe vervelend dat ook is.
Altijdquote:
Maar wie schrijven dat verslag dan? Ik bedoel: wat zou dat concreet voor gevolgen hebben, mocht de VVD dat doen?quote:
Jazeker. Maar dat is ongerelateerdquote:
Ontzettend ja.quote:Op woensdag 15 mei 2024 23:24 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Altijd
Die goedkopere rode diesel voor landbouwvoertuigen herinvoeren is ook wel juichen voor de burger.
Ik vond het tot vorig jaar eigenlijk niet nodig. Maar zoals ik al zei, de wereld verandert. Na afgelopen maanden is duidelijk dat ook Amerikaanse steun niet meer gegarandeerd is, zeker niet als Trump wint (wat ik zeer realistisch acht). Dus vanaf dan moeten we wel zelf.quote:Op woensdag 15 mei 2024 23:24 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Ik, die geregeld voor links uitgemaakt word, roep dat al 10 jaar maar rechts Nederland zat liever bij Poetin op schoot
Keine Ahnung, een soort akkoord met opschortende voorwaarde? Maar eerst maar afwachten, misschien gebeurt er niets en zijn ze klaar.quote:Op woensdag 15 mei 2024 23:24 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Maar wie schrijven dat verslag dan? Ik bedoel: wat zou dat concreet voor gevolgen hebben, mocht de VVD dat doen?
Hij staat er nog, hoor.quote:Op woensdag 15 mei 2024 23:18 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Jammer dat de Rijnhal platgegooid is.
Dat geloof ik ook wel, de soep wordt nooit zo heet gegeten als dat ze wordt opgediend.quote:
Rode diesel terug, BTW voor hotels omhoog en 130 rijden zijn ook wel serieuze hoofdlijnen. Benieuwd wat ze dan echt belangrijk vinden.quote:Op woensdag 15 mei 2024 23:16 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Dat is niet één van de speerpunten, het wordt heel groot gemaakt door de media wellicht omdat dit punt het meest nadrukkelijk is uitgelekt. Wellicht is het gewoon een kleine tijdelijke symboolmaatregel om links te narren en zal de rechter dit uiteindelijk terugdraaien.
Klok. Klepel mijnerzijds inderdaad. Maar je moet nu wel vergaderen tussen de sportshirtjes en pungpongtafels…quote:
We zullen tot morgen moeten wachten voor we het kunnen lezen.quote:
Richard en Elbert zeggen tabee.quote:Op woensdag 15 mei 2024 23:26 schreef Whiskers2009 het volgende:
Presentatie akkoord verschoven naar morgen - https://nos.nl/l/2520280#UPDATE-container-77523675
Je realiseert je wel dat dit slechts een klein deel is wat, al dan niet toevallig, is uitgelekt. Laten we rustig afwachten tot het volledige hoofdlijnenakkoord formeel met iedereen wordt gedeeld en wat de financiėle onderbouwing is.quote:Op woensdag 15 mei 2024 23:27 schreef KareldeStoute het volgende:
[..]
Rode diesel terug, BTW voor hotels omhoog en 130 rijden zijn ook wel serieuze hoofdlijnen. Benieuwd wat ze dan echt belangrijk vinden.
In het Gelredome is binnenkort plek genoeg.quote:Op woensdag 15 mei 2024 23:27 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Klok. Klepel mijnerzijds inderdaad. Maar je moet nu wel vergaderen tussen de sportshirtjes en pungpongtafels…
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |