abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 16 mei 2024 @ 13:53:02 #201
181667 Strani
Beroemde influencer
pi_213581498
Het zou me overigens ook helemaal niet verbazen als AVROTROS zelf nog een rechtszaak aanspant tegen de EBU als niet vastgesteld kan worden dat de beslissing van de EBU terecht was.
Op 02-02-2020 20:20:20 schreef Strani iets
2006 Time Person of the Year
pi_213581515
quote:
0s.gif Op donderdag 16 mei 2024 13:28 schreef michiel_merk het volgende:
Marina Satti (Griekenland) is 37, ik dacht dat ze een jaartje of 25 was _O-
Niet!! Ik dacht dat ze 18 was.
Ben hier voor het songfestivalforum.
pi_213581516
quote:
0s.gif Op donderdag 16 mei 2024 13:50 schreef d_elise het volgende:

[..]
Dit en publieke excuses en/of rectificatie of zo. Misschien dat ze hem idd een plek als interval act gunnen, maar dat komt denk ik eerder van de Zwitserse organisatie dan van de EBU. En of Joost dat nog wil is een tweede...
Dat wil Joost ongetwijfeld niet. Ook omdat hij al een tournee in 2025 aan het plannen is.
De Sahara is zonder meer erg droog.
pi_213581525
quote:
0s.gif Op donderdag 16 mei 2024 13:53 schreef Strani het volgende:
Het zou me overigens ook helemaal niet verbazen als AVROTROS zelf nog een rechtszaak aanspant tegen de EBU als niet vastgesteld kan worden dat de beslissing van de EBU terecht was.
Ik mag het hopen ja. :{w
pi_213581530
quote:
1s.gif Op donderdag 16 mei 2024 13:50 schreef Em31 het volgende:

[..]
Ik vraag me vooral af wat er gebeurt als het een boete wordt. Was het dan terecht of nog steeds buitenproportioneel?

En of al die verhalen over de druk backstage ook helpen tijdens een eventuele rechtszaak.
Dat staat inderdaad los van elkaar. Ik denk dat er wel iets van een boete zal worden opgelegd (voor de Aftonbladets en de Telegraafs van deze wereld is hij dan natuurlijk SCHULDIG!!!1!!) maar dan volgt dus de vraag of het een proportionele straf was van de EBU. Dat is een volgende rechtszaak. Eentje waar GJ Knoops en dat soort figuren vast wel hun tanden in willen zetten.
pi_213581538
quote:

[..]
Ik vraag me vooral af wat er gebeurt als het een boete wordt. Was het dan terecht of nog steeds buitenproportioneel?

En of al die verhalen over de druk backstage ook helpen tijdens een eventuele rechtszaak.
Ik denk dat het idd een boete wordt, puur omdat het OM kijkt naar strafbare feiten oid en niet naar de gehele sfeer en context van alles wat er zich daar afspeelde, ben ik bang. Dan kan de EBU natuurlijk altijd zeggen: zie je wel! We hebben goed gehandeld want hij heeft een boete gekregen.

Terwijl we allemaal nu wel weten dat er veel meer aan de hand was en dat een eventuele boete ook gewoon intern geregeld had kunnen worden. Ik heb nog hoop dat de verzachtende omstandigheden worden meegenomen in het besluit idd.
  donderdag 16 mei 2024 @ 13:55:27 #207
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_213581540
quote:
Ik hoop dat de AVROTROS idd evenveel ballen blijft houden als bij het geven van die statement ~O> _O_
pi_213581547
quote:
1s.gif Op donderdag 16 mei 2024 13:46 schreef NailQueen het volgende:
Even een stel dat. Stel dat de EBU idd fout zat en met excuses komt. Wat zou dan een terechte compensatie zijn? Joost volgend jaar als interval act in de finale?
Gecompenseerd worden voor gemaakte kosten.
En dan hoop ik dat Nederland zich alsnog terugtrekt voor aankomend jaar.
pi_213581552
quote:
En misschien Joost zelf ook nog tegen die roddelkranten die onterechte verhalen de wereld in geslingerd hebben die door sommige mensen nu nog steeds geloofd worden.
pi_213581555
quote:
0s.gif Op donderdag 16 mei 2024 13:54 schreef blackswangreen het volgende:

[..]
Dat staat inderdaad los van elkaar. Ik denk dat er wel iets van een boete zal worden opgelegd (voor de Aftonbladets en de Telegraafs van deze wereld is hij dan natuurlijk SCHULDIG!!!1!!) maar dan volgt dus de vraag of het een proportionele straf was van de EBU. Dat is een volgende rechtszaak. Eentje waar GJ Knoops en dat soort figuren vast wel hun tanden in willen zetten.
Ja ik zou dat daarom dus echt niet laten als AVROTROS. Een deel zal het inderdaad zien als schuldig, maar dat staat inderdaad nog los van meteen diskwalificeren.
  donderdag 16 mei 2024 @ 13:57:53 #211
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_213581565
quote:
99s.gif Op donderdag 16 mei 2024 13:49 schreef Nizno het volgende:

Oke @:strani heeft gelijk. ik ben oud.
Omarm het. Vechten heeft geen zin. :P
Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
  Moderator / Kerstkaart terrorist donderdag 16 mei 2024 @ 14:00:35 #212
29278 crew  Nizno
Versie 4.4
pi_213581592
Vluchten kan niet meer...
zou niet weten hoe...
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
pi_213581679
quote:
1s.gif Op donderdag 16 mei 2024 13:53 schreef Zigsky het volgende:

[..]
Niet!! Ik dacht dat ze 18 was.
qua gedrag wel
  Moderator / Kerstkaart terrorist donderdag 16 mei 2024 @ 14:15:19 #214
29278 crew  Nizno
Versie 4.4
pi_213581751
Goede timing

quote:
Heel Nederland kan volgende week zien hoe het echt is, optreden op zo’n gigantisch festival met een persoonlijk liedje en dan direct daarna weer 'geleefd’ worden. Precies waar het een week geleden dus misging met Joost Klein. Met hun camera waren Linda Hakeboom en Rolf Hartogenis twee jaar geleden ‘backstage’, direct na het optreden van S10 in Turijn.

S10 - dat het goed blijft gaan met mij is vanaf 20 mei te streamen op NPO Start en op woensdag 22 mei te zien op NPO3.
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
pi_213581783
quote:

[..]

Ik weet natuurlijk niet hoe het in Zweden zit, maar ik heb in Nederland een paar jaar geleden wel wat strafzaken bijgewoond (kleine vergrijpjes waar meestal een tolk nodig was, maar zal in dit geval ook zijn) en het verbaasde mij wel hoe zeer rechters ook vragen naar de context. Ze vragen echt door en zijn daarin menselijker dan je zou verwachten.

Zo was er bv iemand die de auto van zijn vriend helemaal kort en klein had geslagen. Die vriend was vreemdgegaan met zijn vriendin en nog een heel verhaal wat ik me niet meer goed kan herinneren. Hij had ook al aangeboden om de kosten van reparatie te vergoeden, etc. In de afweging van de straf woog dat toen echt zwaar mee. Die kwam er toen echt maar met iets kleins van af.

Ik kan me bijna niet voorstellen dat dat Zweden heel anders gaat zijn en dus ik zou zeggen dat een aantal zaken wel in Joost zijn voordeel gaan spelen, o.a. dat hij naar het schijnt meteen zijn excuses aangeboden zou hebben, maar ook de gemoedstoestand waar hij in zat.
  donderdag 16 mei 2024 @ 14:23:59 #216
35189 Troel
scherp en bot
pi_213581827
quote:
0s.gif Op donderdag 16 mei 2024 14:19 schreef Miloutchi het volgende:

[..]
Ik weet natuurlijk niet hoe het in Zweden zit, maar ik heb in Nederland een paar jaar geleden wel wat strafzaken bijgewoond (kleine vergrijpjes waar meestal een tolk nodig was, maar zal in dit geval ook zijn) en het verbaasde mij wel hoe zeer rechters ook vragen naar de context. Ze vragen echt door en zijn daarin menselijker dan je zou verwachten.

Zo was er bv iemand die de auto van zijn vriend helemaal kort en klein had geslagen. Die vriend was vreemdgegaan met zijn vriendin en nog een heel verhaal wat ik me niet meer goed kan herinneren. Hij had ook al aangeboden om de kosten van reparatie te vergoeden, etc. In de afweging van de straf woog dat toen echt zwaar mee. Die kwam er toen echt maar met iets kleins van af.

Ik kan me bijna niet voorstellen dat dat Zweden heel anders gaat zijn en dus ik zou zeggen dat een aantal zaken wel in Joost zijn voordeel gaan spelen, o.a. dat hij naar het schijnt meteen zijn excuses aangeboden zou hebben, maar ook de gemoedstoestand waar hij in zat.
Over het algemeen zijn rechters inderdaad net mensen. Maar wel mensen die kijken naar de wet en daarom (in mijn optiek) vaak onbegrepen uitspraken doen, omdat wij als gewone mensen veel haatdragender zijn.
Ik heb een jaar of 20 geleden meegedaan met een proef met lekenrechtspraak en daar werd dat heel erg duidelijk door.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_213581854
quote:
0s.gif Op donderdag 16 mei 2024 14:19 schreef Miloutchi het volgende:

[..]

In dat geval zou die hele afhandeling van EBU wel als een bom in hun gezicht ontploffen. Maar ik denk anderzijds dat het festival en de organisator erachter te groot zijn voor ook maar iets wat lijkt op een gevolg of effect.
  donderdag 16 mei 2024 @ 14:34:59 #218
423121 Fretwork
Acte d'éloquence
pi_213581912
quote:
0s.gif Op donderdag 16 mei 2024 13:55 schreef d_elise het volgende:

[..]
Ik denk dat het idd een boete wordt, puur omdat het OM kijkt naar strafbare feiten oid en niet naar de gehele sfeer en context van alles wat er zich daar afspeelde, ben ik bang. Dan kan de EBU natuurlijk altijd zeggen: zie je wel! We hebben goed gehandeld want hij heeft een boete gekregen.

Terwijl we allemaal nu wel weten dat er veel meer aan de hand was en dat een eventuele boete ook gewoon intern geregeld had kunnen worden. Ik heb nog hoop dat de verzachtende omstandigheden worden meegenomen in het besluit idd.
Het OM hoeft daar ook niet naar te kijken, de rechter wel, en die zal dat soort zaken meenemen.
The world outside is burning with a brand new light but it isn't one that makes me feel warm. Don't go mistaking your house burning down for the dawn - Frank Turner
Stilaan weer op topniveau na jaren als fietsende hamburger
  donderdag 16 mei 2024 @ 14:36:09 #219
35189 Troel
scherp en bot
pi_213581923
quote:
0s.gif Op donderdag 16 mei 2024 14:29 schreef Electric_Eye het volgende:

[..]
In dat geval zou die hele afhandeling van EBU wel als een bom in hun gezicht ontploffen. Maar ik denk anderzijds dat het festival en de organisator erachter te groot zijn voor ook maar iets wat lijkt op een gevolg of effect.
Aangezien het contract redelijk dichtgetimmerd is, zullen ze nooit terug hoeven te komen op de DQ. Want als zij vinden dat er iets niet in orde was, dan mochten ze op basis daarvan een besluit nemen.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  Moderator / Kerstkaart terrorist donderdag 16 mei 2024 @ 14:36:25 #220
29278 crew  Nizno
Versie 4.4
pi_213581928
quote:
2s.gif Op donderdag 16 mei 2024 14:23 schreef Troel het volgende:

[..]
Over het algemeen zijn rechters inderdaad net mensen. Maar wel mensen die kijken naar de wet en daarom (in mijn optiek) vaak onbegrepen uitspraken doen, omdat wij als gewone mensen veel haatdragender zijn.
Ik heb een jaar of 20 geleden meegedaan met een proef met lekenrechtspraak en daar werd dat heel erg duidelijk door.
lees nu iets over een knul van 13 die met dreiging van een mes een fatbike heeft afgenomen..
kind blijkt al een bekende van de politie enzo..

bij de reacties.
13 jaar en nu al bekende van de politie, euthanasie is het beste voor zo'n crimineeltje. Als hij ouder wordt zorgt hij alleen maar voor grotere problemen.

dat ik denk... ja Troel u heeft gelijk :)
  donderdag 16 mei 2024 @ 14:39:36 #221
35189 Troel
scherp en bot
pi_213581956
quote:
99s.gif Op donderdag 16 mei 2024 14:36 schreef Nizno het volgende:

[..]
lees nu iets over een knul van 13 die met dreiging van een mes een fatbike heeft afgenomen..
kind blijkt al een bekende van de politie enzo..

bij de reacties.
13 jaar en nu al bekende van de politie, euthanasie is het beste voor zo'n crimineeltje. Als hij ouder wordt zorgt hij alleen maar voor grotere problemen.

dat ik denk... ja Troel u heeft gelijk :)
Ja en de rechter neemt gelukkig mee hoe hij door zijn ouders is opgevoed (en of die uberhaupt in beeld zijn) en zal kijken wat de beste manier is om het jochie op het rechte pad te krijgen.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  Moderator / Kerstkaart terrorist donderdag 16 mei 2024 @ 14:40:40 #222
29278 crew  Nizno
Versie 4.4
pi_213581964
quote:
2s.gif Op donderdag 16 mei 2024 14:39 schreef Troel het volgende:

[..]
Ja en de rechter neemt gelukkig mee hoe hij door zijn ouders is opgevoed (en of die uberhaupt in beeld zijn) en zal kijken wat de beste manier is om het jochie op het rechte pad te krijgen.
precies. en dan lijkt het voor het publiek gewone en foei te zijn maar zit er echt wel wat meer achter.

maar goed dit is erg offtopic... ben naar de buren :D
  donderdag 16 mei 2024 @ 14:41:37 #223
476221 GeorgeM
1963-2016
pi_213581972
quote:
0s.gif Op donderdag 16 mei 2024 13:20 schreef d_elise het volgende:
Het lijkt er gewoon op dat het continu een heksenketel is geweest backstage en dat het wachten was op een escalatie. Toen dat gebeurde bij Joost en de DQ die erop volgde, heeft dat de emmer doen overlopen van veel andere delegaties die net als Nederland al eerder geklaagd hadden. En dat heeft de EBU niet goed ingeschat. Dat duidt van een arrogantie en niet in contact staan met je mensen.
Best wel respect voor Ilse en Douwe Bob, dat ze nog een keer willen.
Maar misschien was het toen nog niet zo heftig.
Apart from some of the videos and haircuts, I don't think I've made any wrong moves.
George Michael
  donderdag 16 mei 2024 @ 14:46:03 #224
476221 GeorgeM
1963-2016
pi_213582008
quote:
0s.gif Op donderdag 16 mei 2024 13:30 schreef Strani het volgende:
Die van Armenië, Jaklin Baghdasaryan, komt uit 1997. Dat strookt wel aardig met hoe oud ze eruit ziet. Was trouwens met afstand degene met het leukste charisma tijdens dit ESF, vond ik.
Even terug naar Joost :P
Apart from some of the videos and haircuts, I don't think I've made any wrong moves.
George Michael
  Moderator / Kerstkaart terrorist donderdag 16 mei 2024 @ 14:46:30 #225
29278 crew  Nizno
Versie 4.4
pi_213582012
quote:
1s.gif Op donderdag 16 mei 2024 14:41 schreef GeorgeM het volgende:

[..]
Best wel respect voor Ilse en Douwe Bob, dat ze nog een keer willen.
Maar misschien was het toen nog niet zo heftig.
wat ik las bij het artikel met de chocoladeletters van douwe bob was het bij hem net als bij een topsporter van het gapen en trage hartslag wat hij dus had opgezocht en een overlevingsstand bleek te zijn.

Las in dat stuk niet dat hij veel moeite had met de organisatie enzo.

in dat zelfde stuk stond ook dat over de S10 docu en dat was dus organisatie problemen
pi_213582119
quote:
0s.gif Op donderdag 16 mei 2024 14:34 schreef Fretwork het volgende:

[..]
Het OM hoeft daar ook niet naar te kijken, de rechter wel, en die zal dat soort zaken meenemen.
Dit dus.
pi_213582188
quote:
2s.gif Op donderdag 16 mei 2024 14:36 schreef Troel het volgende:

[..]
Aangezien het contract redelijk dichtgetimmerd is, zullen ze nooit terug hoeven te komen op de DQ. Want als zij vinden dat er iets niet in orde was, dan mochten ze op basis daarvan een besluit nemen.
Ik vrees er ook voor.

Van contractbreuk lijkt me ook geen sprake, aangezien de AVROTROS er nog nadrukkelijk op gewezen is dat ze de contractuele plicht hebben om de boel uit te zenden (volgens Cornald Maas dan).

De enige manier waarop AVROTROS iets kan bereiken is door niet meer mee te doen.
pi_213582232
Verwacht men hier dat Joost zondag zijn optreden door laat gaan?

Ik denk het nl eerlijk gezegd niet.
pi_213582266
quote:
1s.gif Op donderdag 16 mei 2024 10:42 schreef Greys het volgende:
In NL hadden we Sanne Wallis die destijds Netta persifleerde dus daar kunnen we idd moeilijk over gaan vallen nu.
die kwam hier gisteren nog voorbij en ik moest stiekem gniffelen
  donderdag 16 mei 2024 @ 15:09:50 #230
35189 Troel
scherp en bot
pi_213582280
quote:
1s.gif Op donderdag 16 mei 2024 15:06 schreef Za het volgende:
Verwacht men hier dat Joost zondag zijn optreden door laat gaan?

Ik denk het nl eerlijk gezegd niet.
Ik denk het wel.
A) Hij is al in Nederland
B1) Contractbreuk en slecht commentaar als je het niet doet, ook al zal men het wellicht begrijpen (los daarvan, afspraak is afspraak)
B2) Het staat echt niet super als je zo laat afzegt, want de laatste kaarten die verkocht worden zijn specifiek verkocht waarschijnlijk om hem te zien optreden.
C) Dit is natuurlijk een gigantische opkikker, want het publiek dat er staat zal hem gigantisch toejuichen
D) Vul hier nog tig andere redenen in ;)
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_213582303
quote:
0s.gif Op donderdag 16 mei 2024 14:08 schreef Ann-Lynn het volgende:

[..]
qua gedrag wel
:?
pi_213582318
quote:
2s.gif Op donderdag 16 mei 2024 15:09 schreef Troel het volgende:

[..]
Ik denk het wel.
A) Hij is al in Nederland
B1) Contractbreuk en slecht commentaar als je het niet doet, ook al zal men het wellicht begrijpen (los daarvan, afspraak is afspraak)
B2) Het staat echt niet super als je zo laat afzegt, want de laatste kaarten die verkocht worden zijn specifiek verkocht waarschijnlijk om hem te zien optreden.
C) Dit is natuurlijk een gigantische opkikker, want het publiek dat er staat zal hem gigantisch toejuichen
D) Vul hier nog tig andere redenen in ;)
Eens met alle redenen. Het zal hem idd misschien ook goed doen want optreden is zijn therapie.
Maar misschien is het gewoon iets te snel na het hele gebeuren?
Gewoon even uit beeld blijven zou een goed advies kunnen zijn.
pi_213582320
Zelfs in Amerika is het nieuws. En natuurlijk lachen ze hier om.

https://vm.tiktok.com/ZIJnpVVhk/
  donderdag 16 mei 2024 @ 15:15:56 #234
35189 Troel
scherp en bot
pi_213582325
quote:
1s.gif Op donderdag 16 mei 2024 15:14 schreef Za het volgende:

[..]
Eens met alle redenen. Het zal hem ergens misschien ook goed doen want optreden is zijn therapie.
Maar misschien is het gewoon iets te snel na het hele gebeuren?
Gewoon even uit beeld blijven zou een goed advies kunnen zijn.
Kijk, ik ben natuurlijk niet een van Joosts vrienden of zijn therapeut, dus ik kan heel slecht inschatten of hij eraan toe is. Maar ik hoop dat als hij zou twijfelen of al zou weten dat het neit gaat lukken, dat hij dan netjes afgezegd zou hebben.

Maar waarom verwacht jij dat hij niet gaat optreden dan?
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  roze donderdag 16 mei 2024 @ 15:19:07 #235
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_213582349
Joost zijn manager is zijn broer dus die zal ook wel een oogje in het zeil houden.
Your beauty never ever scared me.
pi_213582366
We hebben het over een man die nadat hij zo'n klap te verduren heeft gehad er niet voor kiest om op z'n hotelkamer te blijven kniezen, (zoals laten we eerlijk zijn 90% zou doen) maar 'gewoon' naar de afterparty gaat met de boodschap dat hij niets heeft met negativiteit.

Natúúrlijk staat hij op Freshtival dit weekend. Daar staan zíjn mensen.
pi_213582373
quote:
1s.gif Op donderdag 16 mei 2024 15:19 schreef Ama het volgende:
Joost zijn manager is zijn broer dus die zal ook wel een oogje in het zeil houden.
Volgens mij niet meer toch?
  roze donderdag 16 mei 2024 @ 15:22:18 #238
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_213582385
quote:
0s.gif Op donderdag 16 mei 2024 15:21 schreef Eurochacha het volgende:

[..]
Volgens mij niet meer toch?
Oh ik geloof je meteen. Ik zit er nooit zo diep in bij artiesten. :D
pi_213582421
Blijkbaar heet zijn manager Rick en dat is niet de naam van zijn broer.
  Moderator / Kerstkaart terrorist donderdag 16 mei 2024 @ 15:26:39 #240
29278 crew  Nizno
Versie 4.4
pi_213582424
quote:
0s.gif Op donderdag 16 mei 2024 15:20 schreef BetterCallSally het volgende:
We hebben het over een man die nadat hij zo'n klap te verduren heeft gehad er niet voor kiest om op z'n hotelkamer te blijven kniezen, (zoals laten we eerlijk zijn 90% zou doen) maar 'gewoon' naar de afterparty gaat met de boodschap dat hij niets heeft met negativiteit.

Natúúrlijk staat hij op Freshtival dit weekend. Daar staan zíjn mensen.
en als hij gewoon weer een bed met een overtrek op het podium zet kan hij ook onder het dekbedovertrek zingen ;)
pi_213582435
quote:
1s.gif Op donderdag 16 mei 2024 15:22 schreef Ama het volgende:

[..]
Oh ik geloof je meteen. Ik zit er nooit zo diep in bij artiesten. :D
Gordon meestal wel
De Sahara is zonder meer erg droog.
pi_213582439
quote:
1s.gif Op donderdag 16 mei 2024 15:15 schreef Zigsky het volgende:
Zelfs in Amerika is het nieuws. En natuurlijk lachen ze hier om.

https://vm.tiktok.com/ZIJnpVVhk/
John Oliver heeft het ieder jaar over Eurovision. Maar leuk voor Joost dat ze aan de andere kant van de oceaan ook alleen maar "unlawful threats backstage" te horen krijgen zonder enige context. Fuck de EBU.
  donderdag 16 mei 2024 @ 15:28:01 #243
181667 Strani
Beroemde influencer
pi_213582447
quote:
0s.gif Op donderdag 16 mei 2024 15:26 schreef silverevlis het volgende:
Is dit 'm?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  Moderator / Kerstkaart terrorist donderdag 16 mei 2024 @ 15:28:36 #244
29278 crew  Nizno
Versie 4.4
pi_213582453
quote:
0s.gif Op donderdag 16 mei 2024 15:28 schreef Strani het volgende:

[..]
Is dit 'm?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
daar had een melodietje onder gemoeten
  donderdag 16 mei 2024 @ 15:29:02 #245
181667 Strani
Beroemde influencer
pi_213582462
quote:
99s.gif Op donderdag 16 mei 2024 15:28 schreef Nizno het volgende:

[..]
daar had een melodietje onder gemoeten
Die zit nu al in je hoofd ter compensatie :7
pi_213582469
quote:

[..]
Is dit 'm?

SPOILER
Zou dit om privacyredenen snel weg halen hoor :o
  Moderator / Kerstkaart terrorist donderdag 16 mei 2024 @ 15:30:32 #247
29278 crew  Nizno
Versie 4.4
pi_213582476
quote:
10s.gif Op donderdag 16 mei 2024 15:29 schreef Strani het volgende:

[..]
Die zit nu al in je hoofd ter compensatie :7
nee luister op dit moment naar 'life is beautifull that way" van Noa
  roze donderdag 16 mei 2024 @ 15:30:47 #248
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_213582479
quote:
0s.gif Op donderdag 16 mei 2024 15:26 schreef silverevlis het volgende:
Oh goed om te weten dat hij het niet meer is. Thanks
  donderdag 16 mei 2024 @ 15:30:51 #249
181667 Strani
Beroemde influencer
pi_213582480
quote:
99s.gif Op donderdag 16 mei 2024 15:30 schreef Nizno het volgende:

[..]
nee luister op dit moment naar 'life is beautifull that way" van Noa
Never gonna give you upppp never gonna let you downnnn
  donderdag 16 mei 2024 @ 15:36:02 #250
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_213582507
quote:

[..]
Is dit 'm?

SPOILER
}:|

Mocht je naar aanleiding hiervan bedreigingen krijgen, dan is er dus gewoon sprake van uitlokking.
Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')