Welkomquote:Op donderdag 16 mei 2024 08:13 schreef Edge1993 het volgende:
Hey all,
Nieuw op dit forum, maar sinds het ESF groot Joost fan. Veel meegelezen hier al, kwam dit gedicht tegen van Joost zelf en vond het wel toepasselijk voor de huidige situatie en mooi tegelijk:
https://youtube.com/shorts/506ZN3h7YJo?si=jZLi9I4K_SD_s0Sf
❤
Ja, dat zal wel. Ik vind het eigenlijk niet fair om de Top2000 te "misbruiken" voor hypes (excusez le mot), zoals dat in het verleden al is gebeurd. Dat zou toch over de langere termijn moeten gaan.quote:Op woensdag 15 mei 2024 23:06 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik zat me vanmiddag ineens te bedenken dat dit wel eens kneiterhoog de Top2000 inknalt dit jaar, als een soort protest/steunbetuiging
WELKOM!quote:Op donderdag 16 mei 2024 08:13 schreef Edge1993 het volgende:
Hey all,
Nieuw op dit forum, maar sinds het ESF groot Joost fan. Veel meegelezen hier al, kwam dit gedicht tegen van Joost zelf en vond het wel toepasselijk voor de huidige situatie en mooi tegelijk:
https://youtube.com/shorts/506ZN3h7YJo?si=jZLi9I4K_SD_s0Sf
❤
Dat is Joost zelf niet.quote:Op donderdag 16 mei 2024 09:32 schreef Greys het volgende:
[..]
WELKOM!
Is dat @:flyingbinkies account van Joost zelf? Of is het een eerder gedicht van Joost (en waar komt dat vandaan) dat over Eurovisiebeelden is gemonteerd? Ik kom er niet meer wijs uit inmiddels wat nou wat is. 😅
quote:Op donderdag 16 mei 2024 09:09 schreef GotC het volgende:
Deze had ik nog gemaakt in Lego House in Denemarken paar weken geleden![]()
[ afbeelding ]
Het ziet eruit als een gedicht dat iemand anders heeft gemaakt en m.b.v. AI door Joost heeft laten voordragen.quote:Op donderdag 16 mei 2024 09:32 schreef Greys het volgende:
[..]
WELKOM!
Is dat @:flyingbinkies account van Joost zelf? Of is het een eerder gedicht van Joost (en waar komt dat vandaan) dat over Eurovisiebeelden is gemonteerd? Ik kom er niet meer wijs uit inmiddels wat nou wat is. 😅
Ja he? Ik had er ook wat vraagtekens bij hoe dit zit. Vind het echt bijna niet meer te volgen tegenwoordig wat nou echt is en wat niet. Best eng.quote:Op donderdag 16 mei 2024 09:39 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Het ziet eruit als een gedicht dat iemand anders heeft gemaakt en m.b.v. AI door Joost heeft laten voordragen.
Zo ver ik weet heeft Joost overal maar 1 account.quote:Op donderdag 16 mei 2024 09:43 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja he? Ik had er ook wat vraagtekens bij hoe dit zit. Vind het echt bijna niet meer te volgen tegenwoordig wat nou echt is en wat niet. Best eng.
Ik vind het ook allemaal maar verwarrend. Zelfs zónder AIquote:Op donderdag 16 mei 2024 09:43 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja he? Ik had er ook wat vraagtekens bij hoe dit zit. Vind het echt bijna niet meer te volgen tegenwoordig wat nou echt is en wat niet. Best eng.
Zeker maar ik heb bv ook tijden gedacht 'wat is dat Albino Sports account toch op X dat veel over Joost post' en dat bleek de naam van Joost z'n eigen label. Wist ik veel.quote:Op donderdag 16 mei 2024 09:46 schreef Ama het volgende:
[..]
Zo ver ik weet heeft Joost overal maar 1 account.Er zijn wel veel profiels gemaakt door fans.
Thanks!quote:Op donderdag 16 mei 2024 09:32 schreef Greys het volgende:
[..]
WELKOM!
Is dat @:flyingbinkies account van Joost zelf dan? Nee toch? Of is het een eerder gedicht van Joost (en waar komt dat dan vandaan) dat over Eurovisiebeelden is gemonteerd? Ik kom er niet meer wijs uit inmiddels wat nou wat is. 😅
Ach beetje satire, hebben we hier ookquote:Op donderdag 16 mei 2024 10:26 schreef Domnivoor het volgende:
Israëlisch tv-programma maakt Joost Klein belachelijk
Joost Klein en andere deelnemers zijn dinsdagavond bespot op Israëlische televisie. Het gebeurde in het satirische programma Eretz Nehederet.
https://www.telegraaf.nl/(...)st-klein-belachelijk?
daar hebben we in Nederland ook een goede historie mee dus laten we niet doen of dit erg is. Want dan moeten we onze geschiedenis even nazoeken en ons 1000x zo erg schamenquote:Op donderdag 16 mei 2024 10:26 schreef Domnivoor het volgende:
Joost Klein en andere deelnemers zijn dinsdagavond bespot op Israëlische televisie. Het gebeurde in het satirische programma Eretz Nehederet.
Zag hem op YouTube ook voorbij komen. In de reacties was te lezen dat het allemaal met de nodige zelfspot was.quote:Op donderdag 16 mei 2024 10:30 schreef michiel_merk het volgende:
[..]
Ach beetje satire, hebben we hier ook
quote:Op donderdag 16 mei 2024 10:03 schreef Greys het volgende:
[..]
Zeker maar ik heb bv ook tijden gedacht 'wat is dat Albino Sports account toch op X dat veel over Joost post' en dat bleek de naam van Joost z'n eigen label. Wist ik veel.
Er is geen haat.quote:Op donderdag 16 mei 2024 10:35 schreef HiZ het volgende:
Dat progamma is geen enkel probleem. Maar ik vraag me wel af waar die totale haat bij de Telegraaf tegen Joost vandaan komt. Als ie nou uitgesproken woke was geweest, maar zelfs dat is ie niet.
Die Mark Koster is sowieso een vrij walgelijk figuur die het predikaat journalist niet mag dragen.quote:Op donderdag 16 mei 2024 10:35 schreef HiZ het volgende:
Dat progamma is geen enkel probleem. Maar ik vraag me wel af waar die totale haat bij de Telegraaf tegen Joost vandaan komt. Als ie nou uitgesproken woke was geweest, maar zelfs dat is ie niet.
Ik denk dat dit de Israëlische Koefnoen of TV kantine is.quote:Op donderdag 16 mei 2024 10:26 schreef Domnivoor het volgende:
quote:Op donderdag 16 mei 2024 09:09 schreef GotC het volgende:
Deze had ik nog gemaakt in Lego House in Denemarken paar weken geleden![]()
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |