Dit dus.quote:Op donderdag 16 mei 2024 14:34 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Het OM hoeft daar ook niet naar te kijken, de rechter wel, en die zal dat soort zaken meenemen.
Ik vrees er ook voor.quote:Op donderdag 16 mei 2024 14:36 schreef Troel het volgende:
[..]
Aangezien het contract redelijk dichtgetimmerd is, zullen ze nooit terug hoeven te komen op de DQ. Want als zij vinden dat er iets niet in orde was, dan mochten ze op basis daarvan een besluit nemen.
die kwam hier gisteren nog voorbij en ik moest stiekem gniffelenquote:Op donderdag 16 mei 2024 10:42 schreef Greys het volgende:
In NL hadden we Sanne Wallis die destijds Netta persifleerde dus daar kunnen we idd moeilijk over gaan vallen nu.
Ik denk het wel.quote:Op donderdag 16 mei 2024 15:06 schreef Za het volgende:
Verwacht men hier dat Joost zondag zijn optreden door laat gaan?
Ik denk het nl eerlijk gezegd niet.
Eens met alle redenen. Het zal hem idd misschien ook goed doen want optreden is zijn therapie.quote:Op donderdag 16 mei 2024 15:09 schreef Troel het volgende:
[..]
Ik denk het wel.
A) Hij is al in Nederland
B1) Contractbreuk en slecht commentaar als je het niet doet, ook al zal men het wellicht begrijpen (los daarvan, afspraak is afspraak)
B2) Het staat echt niet super als je zo laat afzegt, want de laatste kaarten die verkocht worden zijn specifiek verkocht waarschijnlijk om hem te zien optreden.
C) Dit is natuurlijk een gigantische opkikker, want het publiek dat er staat zal hem gigantisch toejuichen
D) Vul hier nog tig andere redenen in
Kijk, ik ben natuurlijk niet een van Joosts vrienden of zijn therapeut, dus ik kan heel slecht inschatten of hij eraan toe is. Maar ik hoop dat als hij zou twijfelen of al zou weten dat het neit gaat lukken, dat hij dan netjes afgezegd zou hebben.quote:Op donderdag 16 mei 2024 15:14 schreef Za het volgende:
[..]
Eens met alle redenen. Het zal hem ergens misschien ook goed doen want optreden is zijn therapie.
Maar misschien is het gewoon iets te snel na het hele gebeuren?
Gewoon even uit beeld blijven zou een goed advies kunnen zijn.
Volgens mij niet meer toch?quote:Op donderdag 16 mei 2024 15:19 schreef Ama het volgende:
Joost zijn manager is zijn broer dus die zal ook wel een oogje in het zeil houden.
Oh ik geloof je meteen. Ik zit er nooit zo diep in bij artiesten.quote:
en als hij gewoon weer een bed met een overtrek op het podium zet kan hij ook onder het dekbedovertrek zingenquote:Op donderdag 16 mei 2024 15:20 schreef BetterCallSally het volgende:
We hebben het over een man die nadat hij zo'n klap te verduren heeft gehad er niet voor kiest om op z'n hotelkamer te blijven kniezen, (zoals laten we eerlijk zijn 90% zou doen) maar 'gewoon' naar de afterparty gaat met de boodschap dat hij niets heeft met negativiteit.
Natúúrlijk staat hij op Freshtival dit weekend. Daar staan zíjn mensen.
Gordon meestal welquote:Op donderdag 16 mei 2024 15:22 schreef Ama het volgende:
[..]
Oh ik geloof je meteen. Ik zit er nooit zo diep in bij artiesten.
John Oliver heeft het ieder jaar over Eurovision. Maar leuk voor Joost dat ze aan de andere kant van de oceaan ook alleen maar "unlawful threats backstage" te horen krijgen zonder enige context. Fuck de EBU.quote:Op donderdag 16 mei 2024 15:15 schreef Zigsky het volgende:
Zelfs in Amerika is het nieuws. En natuurlijk lachen ze hier om.
https://vm.tiktok.com/ZIJnpVVhk/
Is dit 'm?quote:Op donderdag 16 mei 2024 15:26 schreef silverevlis het volgende:
Blijkbaar heet zijn manager Rick en dat is niet de naam van zijn broer.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 16 mei 2024 15:28 schreef Strani het volgende:
[..]
Is dit 'm?daar had een melodietje onder gemoetenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
Die zit nu al in je hoofd ter compensatiequote:Op donderdag 16 mei 2024 15:28 schreef Nizno het volgende:
[..]
daar had een melodietje onder gemoeten
[..]
Is dit 'm?Zou dit om privacyredenen snel weg halen hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
nee luister op dit moment naar 'life is beautifull that way" van Noaquote:Op donderdag 16 mei 2024 15:29 schreef Strani het volgende:
[..]
Die zit nu al in je hoofd ter compensatie
Oh goed om te weten dat hij het niet meer is. Thanksquote:Op donderdag 16 mei 2024 15:26 schreef silverevlis het volgende:
Blijkbaar heet zijn manager Rick en dat is niet de naam van zijn broer.
Never gonna give you upppp never gonna let you downnnnquote:Op donderdag 16 mei 2024 15:30 schreef Nizno het volgende:
[..]
nee luister op dit moment naar 'life is beautifull that way" van Noa
[..]
Is dit 'm?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Mocht je naar aanleiding hiervan bedreigingen krijgen, dan is er dus gewoon sprake van uitlokking.Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |