abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_213548640
:J
pi_213548642
quote:
1s.gif Op maandag 13 mei 2024 17:10 schreef Greys het volgende:

[..]
Dus AvroTros liegt dat ze barsten over de afspraken? Kan me serieus niet voorstellen dat ze met openlijk liegen hun geloofwaardigheid hiermee willen verspelen nu de publieke omroep toch al onder vuur lag. Nope. Geloof ik echt niet.
Nogmaals afspraken is iets anders dan wat er juridisch is afgesproken in zijn deelnemerscontract.

Afspraken zijn een gebaar.
speak only if it improves the silence.
  maandag 13 mei 2024 @ 17:16:35 #203
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_213548643
quote:
3s.gif Op maandag 13 mei 2024 17:12 schreef TjjWester het volgende:

Bij de formule 1 heb je ook van die gastjes die na een crash niet in het vierkantje willen verschijnen, die krijgen dan een flinke boete, het is een recht en een plicht.
Zelfs dan krijgen ze alleen nog maar een boete (waar ze om lachen) en worden ze niet uit het kampioenschap genomen. En die mediaplicht is veel harder vastgelegd dan deze, durf ik wel te stellen.
Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
pi_213548647
quote:
1s.gif Op maandag 13 mei 2024 17:14 schreef Greys het volgende:

[..]
Alleen al hierom kan ik de rest van dat stuk dus ook niet meer serieus nemen inderdaad. Hoe kan er ruimte zijn voor het verhaal van de vrouw als zij alle pogingen afgewezen heeft?

Dit soort dingen doen m'n bloed dus koken he. Zogenaamd een journalistiek serieus stuk schrijven maar niet eens goed geïnformeerd zijn.
Dat van die meerdere bronnen over zijn gedrag is ook helemaal niet nieuw. Werd van het weekend ook al een keer gemeld, door die Zweedse krant ook.
pi_213548652
Mocht je het Parool-artikel volledig willen lezen:

-nee

[ Bericht 46% gewijzigd door Nizno op 13-05-2024 17:20:51 ]
  Redactie Sport maandag 13 mei 2024 @ 17:17:01 #206
274204 crew  Mexicanobakker
pi_213548653
quote:
0s.gif Op maandag 13 mei 2024 17:09 schreef Nattekat het volgende:

[..]
[ afbeelding ]

Illustratie van "meerdere bronnen".
Goede illustratie dat X troep is
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_213548658
quote:
0s.gif Op maandag 13 mei 2024 17:11 schreef Jedi_Pimp het volgende:

[..]
Domrechts gaat doorgaans niet heel prat op een pro-Europa nummer gezongen op een evenement met veel LGBTQ kenmerken/invloeden en ziet Joost Klein als een irritant en recalcitrant mannetje.
De telegraaf is de papieren versie van die Johan Derksen (?). Die worden boos van woorden met meer dan drie lettergrepen. Zoals Europapa.
pi_213548662
quote:
0s.gif Op maandag 13 mei 2024 17:14 schreef Nattekat het volgende:
Maar goed, we hebben dus het AD, een krant dat bewezen om niets anders geeft dan kliks, het Parool, een behoorlijk linksprogressief gebiaste krant, de Telegraaf, een krant die heel die show en de NPO het liefst ziet affikken, Aran van RTL Boulevard die de reinste onzin de wereld in slingert op eens en het welbekende Zweedse roddelblad.

Als ze maar je mening bevestigen toch?
Kortom het hele mediaspectrum van links tot rechts schrijft het op. Maar het is allemaal onzin. Vind je het nu zelf ook niet een beetje struisvogelpolitiek zo?
zie email 27 oktober
pi_213548667
quote:
3s.gif Op maandag 13 mei 2024 17:12 schreef TjjWester het volgende:

[..]
Als het mijn werk zou zijn om de artiesten op te vangen, te interviewen en ik weet dat ik in mijn recht sta dan zou ik het ook doen.

Bij de formule 1 heb je ook van die gastjes die na een crash niet in het vierkantje willen verschijnen, die krijgen dan een flinke boete, het is een recht en een plicht.
Dat is een goede vergelijking. Die gasten krijgen wel de ruimte om in het vierkantje te verschijnen op een moment dat hen uitkomt, niet direct nadat ze uit de gecrashte auto stappen.
  maandag 13 mei 2024 @ 17:18:22 #210
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_213548678
quote:
0s.gif Op maandag 13 mei 2024 17:14 schreef Salina het volgende:
Godsamme, ik zit gewoon in het (naar het Nederlands via Google vertaalde) Zweedse Wetboek van Strafrecht te lezen. _O-

KNOTSGEK dit hele gebeuren.
>
Er was toch ook een gerucht (paar dagen terug) dat Joost meerdere keren dezelfde persoon tegen kwam na afloop van een optreden, dat die persoon meerdere keren in de weg liep en Joost na enkele keren iets gezegd zou hebben als 'next time I'll hit you'?

Want dat zou wellicht in lijn zijn met de 'onrechtmatige bedreiging' waar nu over gesproken wordt, als ik het snel zo eens lees allemaal.
[..]
Zie ook deze website (vertaald naar Engels).
[..]
Maar - voor een leek die niet alles tot op de millimeter gevolgd heeft - begrijp ik het nou goed dat:

- de aanklacht wegens 'onrechtmatige bedreiging' dus niet zozeer gaat over de (vermeende) kapotte telefoon of camera, maar meer over de dreiging van het eventueel schade toebrengen daaraan bij een eventuele volgende keer?

En hoe zit het nu met dat gericht van 'volgende keer....'? Daar lees ik niets meer over, maar dat lijkt juist wel weer helemaal overeen te komen met de inhoud van de aanklacht zelf (dreiging van een vermeend misdrijf om angst in te boezemen voor zichzelf of bv de eigendommen).

Ow, wat spannend dit allemaal zeg. EUROPAPAGATE.
Nee, dat was een (onzin)gerucht. Van vóór de verklaring van AVROTROS.
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_213548681
quote:

[..]
Alleen al hierom kan ik de rest van dat stuk dus ook niet meer serieus nemen inderdaad. Hoe kan er ruimte zijn voor het verhaal van de vrouw als zij alle pogingen afgewezen heeft?

Dit soort dingen doen m'n bloed dus koken he. Zogenaamd een journalistiek serieus stuk schrijven maar niet eens goed geïnformeerd zijn.
Het is echt héél slecht. Natuurlijk vindt uitsluitend een opsomming plaats van alle manieren waarop Joost zich niet wilde conformeren en moeilijk deed (heel onschuldig overigens telkens). Daar wordt niet tegenover gezet wat voor leuks hij allemaal deed en hoe hij wel meewerkte en zich aanpaste. Er wordt bovendien ook niet gerept over de klachten van andere kandidaten. Daarom zeg ik ook: selectieve presentatie van feiten.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 13 mei 2024 @ 17:19:00 #212
163650 Greys
pi_213548686
quote:
3s.gif Op maandag 13 mei 2024 17:16 schreef TjjWester het volgende:

[..]
Nogmaals afspraken is iets anders dan wat er juridisch is afgesproken in zijn deelnemerscontract.

Afspraken zijn een gebaar.
Oké dus volgend jaar als het social media team van Eurovision graag een leuk shot wil voor op hun Tiktok dat de Noorse zanger zit te kakken dan mag hij daar ook geen nee tegen zeggen want nee bestaat niet in Eurovisieland?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_213548687
quote:
0s.gif Op maandag 13 mei 2024 17:14 schreef HiZ het volgende:

[..]
Ok, overtuig me ervan dat de Zweden altijd alle overtredingen waar een boete op staat in eerste instantie door de rechtbank laten behandelen.

De overdracht van de politie aan justitie is nagenoeg zeker vergezeld gegaan van een memo : 'meneer/mevrouw de officier, dit is onzin, kunt u ons van deze kwestie af helpen?'
Wie zegt dat hier een boete op staat? Bedreiging en mishandeling zal net als in nederland een misdrijf zijn waarvoor je vervolgt kunt worden.

Zeg ik zonder kennis van de zweedse wet.
pi_213548691
quote:
0s.gif Op maandag 13 mei 2024 16:53 schreef michiel_merk het volgende:

[..]
Ebu houd verstandig z'n mond, de boel rekken en laten afkoelen
Dit gaat niet afkoelen, voorspel ik.
"If you are depressed you shouldn't be in C major!" - Rick Beato
pi_213548695
quote:
0s.gif Op maandag 13 mei 2024 17:14 schreef Nattekat het volgende:
Maar goed, we hebben dus het AD, een krant dat bewezen om niets anders geeft dan kliks, het Parool, een behoorlijk linksprogressief gebiaste krant, de Telegraaf, een krant die heel die show en de NPO het liefst ziet affikken, Aran van RTL Boulevard die de reinste onzin de wereld in slingert op eens en het welbekende Zweedse roddelblad.

Als ze maar je mening bevestigen toch?
Als je Podimo hebt, raad ik je aan de volgende Zelfspodcast te luisteren. Daar verwacht ik een goede discussie tussen Sander, die zijn stokpaardje "Nederlanders in het buitenland gedragen zich doorgaans (te) lomp" van stal gaat halen, en Jaap, die in de selectiecommissie zat en daardoor intrinsiek pro-Joost is en misschien wel goed ingevoerd is in het incident.
  Moderator / Redactie Sport maandag 13 mei 2024 @ 17:19:33 #216
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_213548696
quote:
0s.gif Op maandag 13 mei 2024 17:17 schreef trein2000 het volgende:

[..]
Kortom het hele mediaspectrum van links tot rechts schrijft het op. Maar het is allemaal onzin. Vind je het nu zelf ook niet een beetje struisvogelpolitiek zo?
De Televaag zit heel dat songfestival al de hele week belachelijk te maken, het AD is een sensatiekrant dat alles klakkeloos overneemt, het Parool heeft een extreme bias.

Nee, zo werkt het niet. De feiten komen nog, die hebben we niet, hoe veel die journalisten ook uit hun duim blijven zuigen. Aran lijkt zelfs leugens te hebben verteld, iets wat nog even bevestigd moet worden straks.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_213548700
We horen straks wel wat er allemaal van waar was als de zaak dient (of wordt geseponeerd, en dan weten we helemaal genoeg). Tot die tijd kunnen we beter de Aftonbladets en hun Nederlandse equivalenten negeren, want zij hebben er geen baat bij als er niets aan de hand is. Die willen reuring en clicks.

Het is ook in het belang van SVT en EBU dat er echt iets aan de hand is, wat veel van de zgn. "onafhankelijke" denkers in deze thread even vergeten. Avrotros heeft er belang bij om een bepaald beeld te schetsen, maar de tegenpartij natuurlijk net zo goed. En die is veel machtiger en invloedrijker.
pi_213548701
quote:
3s.gif Op maandag 13 mei 2024 17:19 schreef TjjWester het volgende:

[..]
Wie zegt dat hier een boete op staat? Bedreiging en mishandeling zal net als in nederland een misdrijf zijn waarvoor je vervolgt kunt worden.

Waarom heb jij het überhaupt over slaan en mishandeling? Dat is toch al uitgesloten? :?
pi_213548704
quote:

[..]

Waarschijnlijk heeft de politie of haar werkgever geadviseerd of beslist om geen contact te willen.
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 13 mei 2024 @ 17:20:13 #220
163650 Greys
pi_213548706
quote:
0s.gif Op maandag 13 mei 2024 17:17 schreef chratnox het volgende:

[..]
Dat is een goede vergelijking. Die gasten krijgen wel de ruimte om in het vierkantje te verschijnen op een moment dat hen uitkomt, niet direct nadat ze uit de gecrashte auto stappen.
Dank u. :)
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_213548713
quote:
0s.gif Op maandag 13 mei 2024 17:18 schreef Claudia_x het volgende:

[..]
Het is echt héél slecht. Natuurlijk vindt uitsluitend een opsomming plaats van alle manieren waarop Joost zich niet wilde conformeren en moeilijk deed (heel onschuldig overigens telkens). Daar wordt niet tegenover gezet wat voor leuks hij allemaal deed en hoe hij wel meewerkte en zich aanpaste. Er wordt bovendien ook niet gerept over de klachten van andere kandidaten. Daarom zeg ik ook: selectieve presentatie van feiten.
Want hoe is een opsomming van de momenten waarop hij wel leuk deed relevant hier precies...?
  Moderator / Kerstkaart terrorist maandag 13 mei 2024 @ 17:21:29 #222
29278 crew  Nizno
Versie 4.4
pi_213548719
quote:
0s.gif Op maandag 13 mei 2024 17:16 schreef europapa het volgende:
Mocht je het Parool-artikel volledig willen lezen:

-nee
Dit is niet toegestaan, het kan FOK! geld kosten als dit soort dingen worden geplaatst op het forum.
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
pi_213548721
quote:

[..]

De Zweedse politie zegt dat. Tenminste, dat zeiden ze toen ze het onderzoek hadden afgerond, dit is een vergrijp waar maximaal een boete op staat. Het kan zijn dat er nu miraculeus nieuw bewijs is, maar ik denk het eigenlijk niet.
  maandag 13 mei 2024 @ 17:22:08 #224
423121 Fretwork
Acte d'éloquence
pi_213548728
quote:

[..]

Dat zal zeker, al ben ik benieuwd wanneer ze bedreiging vervolgen in Zweden. In Nederland pas vanaf een concrete doodsbedreiging gek genoeg.
The world outside is burning with a brand new light but it isn't one that makes me feel warm. Don't go mistaking your house burning down for the dawn - Frank Turner
Stilaan weer op topniveau na jaren als fietsende hamburger
pi_213548729
quote:
99s.gif Op maandag 13 mei 2024 17:21 schreef Nizno het volgende:

[..]
ik denk dat dat werkt net als in Nederland
[..]
Dit is niet toegestaan, het kan FOK! geld kosten als dit soort dingen worden geplaatst op het forum.
Sorry, dat wist ik niet.
pi_213548730
quote:
0s.gif Op maandag 13 mei 2024 17:15 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Ik dacht dat het allemaal slechte vooroordelen over Zwitserland waren. Dit kan toch niet serieus zijn?
Wat kan niet serieus zijn?
Bedoel je Zweden trouwens?

Volgens mij al genoeg verwarring in dit topic. _O-
"The man who never alters his opinion is like standing water, and breeds reptiles of the mind." - William Blake, The Marriage of Heaven and Hell.
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 13 mei 2024 @ 17:22:16 #227
163650 Greys
pi_213548731
quote:
3s.gif Op maandag 13 mei 2024 17:20 schreef TjjWester het volgende:

[..]
Waarschijnlijk heeft de politie of haar werkgever geadviseerd of beslist om geen contact te willen.
Dan kan het Parool moeilijk opschrijven dat er in het Nederlandse statement 'geen ruimte was voor het verhaal van de dame' he. Daar was wél ruimte voor geweest namelijk, Joost had zelfs openbaar excuses willen maken is er verklaard. Maar als zij niet wil dan is het raar als je zegt dat daar in de NLse info geen ruimte voor was. Dát kunnen we toch wel met elkaar eens zijn? :D
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  maandag 13 mei 2024 @ 17:22:23 #228
1986 Jane
pi_213548733
quote:
3s.gif Op maandag 13 mei 2024 17:15 schreef TjjWester het volgende:

[..]
Zolang er een politieonderzoek loopt of onder de rechter is, is het een goed gebruik om te zwijgen.
Maar je zegt toch net dat de EBU dat niet nodig heeft om iemand uit te sluiten? Waarom dan zwijgen? Dat is precies mijn punt.

Als je bijv. zegt: "Het is niet toegestaan hier achter de schermen chocola te eten en deze persoon deed dat wel, dus hebben we hem gediskwalificeerd", dan schep je duidelijkheid terwijl er geen sprake is van iets strafbaars volgens de wet. En stel je hebt er wel de politie bijgehaald, dan hoef je die procedure niet af te wachten, want volgens jouw eigen regels was het al mis.

Er zit een ergerlijke discrepantie in het verhaal van de EBU.
  maandag 13 mei 2024 @ 17:22:26 #229
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_213548734
quote:
0s.gif Op maandag 13 mei 2024 17:06 schreef trein2000 het volgende:
https://www.parool.nl/son(...)ngfestival~ba569d97/
Mooi stuk in het Parool, grotendeels wat ik hier ook al betoogde aangevuld met nieuwe informatie. Het is premium, dus ik zal het wat moeten parafraseren. Maar er wordt vermeld dat meerdere bronnen bevestigen dat Klein al eerder is aangespoord door de EBU om mee te werken. Er wordt gestelds dat voor iedereen dezelfde regels gelden en dat die afspraak vaar de AT op wijst in dat licht ‘opmerkelijk’ is. Dat de cameravrouw gerechtigd was om op die plek haar werk te doen en dat Klein al vanaf het begin recalcitrant was.

Het beeld wordt steeds duidelijker…
Enigszins tendentieus stukje wel.
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.
  maandag 13 mei 2024 @ 17:22:39 #230
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_213548738
quote:

[..]
Dat is helemaal géén goede vergelijking dus inderdaad.
  Moderator / Kerstkaart terrorist maandag 13 mei 2024 @ 17:22:42 #231
29278 crew  Nizno
Versie 4.4
pi_213548740
quote:
0s.gif Op maandag 13 mei 2024 17:22 schreef europapa het volgende:

[..]
Sorry, dat wist ik niet.
dat vermoeden had ik al daarom heb ik alleen je bericht aangepast en deze reactie geplaatst. :)
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  maandag 13 mei 2024 @ 17:22:42 #232
485791 CharlesKinbote
verwijderen a.u.b.
pi_213548741
quote:
0s.gif Op maandag 13 mei 2024 17:17 schreef trein2000 het volgende:

[..]
"struisvogelpolitiek" :D dat woord heb ik allang niet meer gehoord
verwijder dit account.
pi_213548745
quote:

[..]
Nee, in de regels staat officieel dat ze zo snel mogelijk naar het vierkantje moeten gaan na medische goedkeuring.

Uiteraard hebben medische onderzoeken en check ups voorrang.

[ Bericht 1% gewijzigd door TjjWester op 13-05-2024 17:28:23 ]
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 13 mei 2024 @ 17:23:24 #234
163650 Greys
pi_213548746
quote:
0s.gif Op maandag 13 mei 2024 17:20 schreef europapa het volgende:

[..]
Want hoe is een opsomming van de momenten waarop hij wel leuk deed relevant hier precies...?
Als je een opsomming doet van de negatieve dingen is het wel zo fair om ook te noemen wat er allemaal wel goed ging. Namelijk zo ongeveer alles in de afgelopen maanden.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Moderator / Redactie Sport maandag 13 mei 2024 @ 17:23:25 #235
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_213548747
quote:
0s.gif Op maandag 13 mei 2024 17:22 schreef Salina het volgende:

[..]
Wat kan niet serieus zijn?
Bedoel je Zweden trouwens?

Volgens mij al genoeg verwarring in dit topic. _O-
Oh, goeiemorgen :')

Ja, Zweden :P
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  maandag 13 mei 2024 @ 17:23:40 #236
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_213548751
quote:
1s.gif Op maandag 13 mei 2024 17:19 schreef Greys het volgende:

[..]
Oké dus volgend jaar als het social media team van Eurovision graag een leuk shot wil voor op hun Tiktok dat de Noorse zanger zit te kakken dan mag hij daar ook geen nee tegen zeggen want nee bestaat niet in Eurovisieland?
Hij lult wel vaker onzin over juridische zaken.
pi_213548753
Een opsomming van al het vreselijks dat Joost volgens de Parooljournalist deed:

• Frustratie laten blijken over het vrijgeven van beelden van de repetities.
• De bookmakers op de korrel nemen.
• De Telegraaf "Clickbait. Stay tuned to the truth" toebijten.
• Tegen Nederlandse journalisten zeggen dat hij het "wij-gevoel" miste.

8)7
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  Moderator / Kerstkaart terrorist maandag 13 mei 2024 @ 17:25:24 #238
29278 crew  Nizno
Versie 4.4
pi_213548768
quote:
0s.gif Op maandag 13 mei 2024 17:23 schreef Claudia_x het volgende:

8)7
de laatste twee heb ik hetzelfde gevoel over.

de tweede, tja bookmakers zijn sowieso van dat soort vreemde vogels, in Engeland kunnen wedden op hoe laat Prins George zijn eerste poepje doet in de ochtend etc.

de eerste
vind ik ook niet bijzonder.
pi_213548770
quote:
0s.gif Op maandag 13 mei 2024 17:23 schreef Claudia_x het volgende:

8)7
Hoe hij erbij zat bij de persconferentie met de Israëlitische artieste, weggedoken onder de Nederlandse vlag, en de regie proberen te pakken door 'why not' te roepen, vond ik ook niet bepaald netjes of professioneel.
pi_213548773
Dit kan toch niet minimaal nog twee weken zo doorgaan? Ongeacht wat er nu wel of niet gebeurd is, dit loopt helemaal uit de hand. En soms vergeten we dat het om een 26-jarige man gaat die z'n droom uiteen zag spatten, wel of niet terecht doet er niet toe. Je maakt mensen moedwillig kapot zo met al die speculaties (o.a. nu door de media). Het is dat Joost goede mensen om zich heen heeft hopelijk, maar zulke dingen kunnen ook helemaal verkeerd lopen.
pi_213548777
quote:
1s.gif Op maandag 13 mei 2024 17:18 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]
Nee, dat was een (onzin)gerucht. Van vóór de verklaring van AVROTROS.
OK. Dat zou de aanklacht (onrechtmatige bedreiging) alleen maar nóg mysterieuzer maken.

Want er is blijkbaar geen eigendom vernield (anders zou er een andere aanklacht liggen, aangezien deze aanklacht alleen betrekking heeft op dreiging van het schade toebrengen...).

En deze aanklacht heeft toch direct betrekking op een of andere vorm van bedreiging. Maar dat zie ik dan juist weer niet. Wat is hier dan die bedreiging in deze aanklacht?

:?

Vreemd dus allemaal.

Maar goed, ik ga weer terug in leesmodus denk ik. Eerst even sporten.
"The man who never alters his opinion is like standing water, and breeds reptiles of the mind." - William Blake, The Marriage of Heaven and Hell.
pi_213548786
quote:
0s.gif Op maandag 13 mei 2024 17:25 schreef d_elise het volgende:
Dit kan toch niet minimaal nog twee weken zo doorgaan? Ongeacht wat er nu wel of niet gebeurd is, dit loopt helemaal uit de hand. En soms vergeten we dat het om een 26-jarige man gaat die z'n droom uiteen zag spatten, wel of niet terecht doet er niet toe. Je maakt mensen moedwillig kapot zo met al die speculaties (o.a. nu door de media). Het is dat Joost goede mensen om zich heen heeft hopelijk, maar zulke dingen kunnen ook helemaal verkeerd lopen.
Valt wel mee hoor. 'wij' zijn er druk mee maar rest van de aardbol draait gewoon door hoor.
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
pi_213548790
quote:
1s.gif Op maandag 13 mei 2024 17:23 schreef Greys het volgende:

[..]
Als je een opsomming doet van de negatieve dingen is het wel zo fair om ook te noemen wat er allemaal wel goed ging. Namelijk zo ongeveer alles in de afgelopen maanden.
Dit is misschien nog wel het ergste. Joost heeft voor het allerleukste songfestivaljaar ooit gezorgd. Het einde was absoluut heel zuur, maar om iemand zo compleet af te branden die voor het eerst in lange tijd zo'n beetje het hele land weer bij elkaar bracht, vind ík dan weer heel zuur.
  maandag 13 mei 2024 @ 17:27:24 #244
1986 Jane
pi_213548793
quote:
1s.gif Op maandag 13 mei 2024 17:22 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]
Dat is helemaal géén goede vergelijking dus inderdaad.
Ook al omdat de sanctie op niet verschijnen in het vierkantje veel minder zwaar is.
  Moderator / Redactie Sport maandag 13 mei 2024 @ 17:27:37 #245
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_213548797
Het extreemste scenario dat ik kan bedenken: Joost werd aggressief/intimiderend en heeft die camera iets te hard naar beneden geduwd. EN ZELFS DAN is een volledige diskwalificatie best wel overdreven.

In Nederland word je keihard uitgelachen als je iemand daarom wil vervolgen.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Moderator / Kerstkaart terrorist maandag 13 mei 2024 @ 17:28:24 #246
29278 crew  Nizno
Versie 4.4
pi_213548809
quote:
0s.gif Op maandag 13 mei 2024 17:25 schreef luxerobots het volgende:

[..]
Hoe hij erbij zat bij de persconferentie met de Israëlitische artieste, weggedoken onder de Nederlandse vlag, en de regie proberen te pakken door 'why not' te roepen, vond ik ook niet bepaald netjes of professioneel.
dit is een opsomming van wat er in het premium artikel staat. daar kan Claudia niets aan doen dat dat niet in het artikel staat.

Maar de why not....

Als elk land de vraag krijgt hoe ze de situatie rondom Israel vinden en verwacht worden te antwoorden... en dan de vraag aan israel zelf komt hoe zij het vinden dat andere landen 'hinder' hebben van hun aanwezigheid er meteen een opmerking door de persmeneer gemaakt wordt dat het niet beantwoord hoeft te worden....

tja. Waarom niet?
is toch gewoon een mening van de dame van israel hoe zij aankijkt tegen dat ze haar collega delnemers hinder veroorzaakt.
pi_213548814
quote:
0s.gif Op maandag 13 mei 2024 17:27 schreef Nattekat het volgende:
Het extreemste scenario dat ik kan bedenken: Joost werd aggressief/intimiderend en heeft die camera iets te hard naar beneden geduwd. EN ZELFS DAN is een volledige diskwalificatie best wel overdreven.

In Nederland word je keihard uitgelachen als je iemand daarom wil vervolgen.
Die Zweedse agente, met patatkraamhoedje, lachte er ook bij toen ze die unlawful dinges uit ging leggen. _O-
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
  maandag 13 mei 2024 @ 17:29:22 #248
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_213548818
quote:
0s.gif Op maandag 13 mei 2024 17:26 schreef Salina het volgende:

[..]
OK. Dat zou de aanklacht (onrechtmatige bedreiging) alleen maar nóg mysterieuzer maken.

Want er is blijkbaar geen eigendom vernield (anders zou er een andere aanklacht liggen, aangezien deze aanklacht alleen betrekking heeft op dreiging van het schade toebrengen...).

En deze aanklacht heeft toch direct betrekking op een of andere vorm van bedreiging. Maar dat zie ik dan juist weer niet. Wat is hier dan die bedreiging in deze aanklacht?

:?

Vreemd dus allemaal.

Maar goed, ik ga weer terug in leesmodus denk ik. Eerst even sporten.
Joost zou een dreigend gebaar richting de camera betreffende cameravrouw hebben gemaakt volgens de verklaring van AVROTROS (statement staat in de OP).
pi_213548825
quote:
0s.gif Op maandag 13 mei 2024 17:25 schreef d_elise het volgende:
De enige die daar iets aan kan veranderen is hij zelf.
pi_213548829
Ik lees niks meer sinds ik hier las dat Schimmelpenninck een artikel heeft geschreven en meerdere bekende mensen zich erover uitlaten. Bah. -O-
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')