Wat kan niet serieus zijn?quote:Op maandag 13 mei 2024 17:15 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik dacht dat het allemaal slechte vooroordelen over Zwitserland waren. Dit kan toch niet serieus zijn?
Dan kan het Parool moeilijk opschrijven dat er in het Nederlandse statement 'geen ruimte was voor het verhaal van de dame' he. Daar was wél ruimte voor geweest namelijk, Joost had zelfs openbaar excuses willen maken is er verklaard. Maar als zij niet wil dan is het raar als je zegt dat daar in de NLse info geen ruimte voor was. Dát kunnen we toch wel met elkaar eens zijn?quote:Op maandag 13 mei 2024 17:20 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Waarschijnlijk heeft de politie of haar werkgever geadviseerd of beslist om geen contact te willen.
Maar je zegt toch net dat de EBU dat niet nodig heeft om iemand uit te sluiten? Waarom dan zwijgen? Dat is precies mijn punt.quote:Op maandag 13 mei 2024 17:15 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Zolang er een politieonderzoek loopt of onder de rechter is, is het een goed gebruik om te zwijgen.
Enigszins tendentieus stukje wel.quote:Op maandag 13 mei 2024 17:06 schreef trein2000 het volgende:
https://www.parool.nl/son(...)ngfestival~ba569d97/
Mooi stuk in het Parool, grotendeels wat ik hier ook al betoogde aangevuld met nieuwe informatie. Het is premium, dus ik zal het wat moeten parafraseren. Maar er wordt vermeld dat meerdere bronnen bevestigen dat Klein al eerder is aangespoord door de EBU om mee te werken. Er wordt gestelds dat voor iedereen dezelfde regels gelden en dat die afspraak vaar de AT op wijst in dat licht ‘opmerkelijk’ is. Dat de cameravrouw gerechtigd was om op die plek haar werk te doen en dat Klein al vanaf het begin recalcitrant was.
Het beeld wordt steeds duidelijker…
Dat is helemaal géén goede vergelijking dus inderdaad.quote:Op maandag 13 mei 2024 17:17 schreef chratnox het volgende:
[..]
Dat is een goede vergelijking. Die gasten krijgen wel de ruimte om in het vierkantje te verschijnen op een moment dat hen uitkomt, niet direct nadat ze uit de gecrashte auto stappen.
dat vermoeden had ik al daarom heb ik alleen je bericht aangepast en deze reactie geplaatst.quote:
"struisvogelpolitiek"quote:Op maandag 13 mei 2024 17:17 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Kortom het hele mediaspectrum van links tot rechts schrijft het op. Maar het is allemaal onzin. Vind je het nu zelf ook niet een beetje struisvogelpolitiek zo?
Nee, in de regels staat officieel dat ze zo snel mogelijk naar het vierkantje moeten gaan na medische goedkeuring.quote:Op maandag 13 mei 2024 17:17 schreef chratnox het volgende:
[..]
Dat is een goede vergelijking. Die gasten krijgen wel de ruimte om in het vierkantje te verschijnen op een moment dat hen uitkomt, niet direct nadat ze uit de gecrashte auto stappen.
Als je een opsomming doet van de negatieve dingen is het wel zo fair om ook te noemen wat er allemaal wel goed ging. Namelijk zo ongeveer alles in de afgelopen maanden.quote:Op maandag 13 mei 2024 17:20 schreef europapa het volgende:
[..]
Want hoe is een opsomming van de momenten waarop hij wel leuk deed relevant hier precies...?
Oh, goeiemorgenquote:Op maandag 13 mei 2024 17:22 schreef Salina het volgende:
[..]
Wat kan niet serieus zijn?
Bedoel je Zweden trouwens?
Volgens mij al genoeg verwarring in dit topic.
Hij lult wel vaker onzin over juridische zaken.quote:Op maandag 13 mei 2024 17:19 schreef Greys het volgende:
[..]
Oké dus volgend jaar als het social media team van Eurovision graag een leuk shot wil voor op hun Tiktok dat de Noorse zanger zit te kakken dan mag hij daar ook geen nee tegen zeggen want nee bestaat niet in Eurovisieland?
de laatste twee heb ik hetzelfde gevoel over.quote:Op maandag 13 mei 2024 17:23 schreef Claudia_x het volgende:
Een opsomming van al het vreselijks dat Joost volgens de Parooljournalist deed:
• Frustratie laten blijken over het vrijgeven van beelden van de repetities.
• De bookmakers op de korrel nemen.
• De Telegraaf "Clickbait. Stay tuned to the truth" toebijten.
• Tegen Nederlandse journalisten zeggen dat hij het "wij-gevoel" miste.
Hoe hij erbij zat bij de persconferentie met de Israëlitische artieste, weggedoken onder de Nederlandse vlag, en de regie proberen te pakken door 'why not' te roepen, vond ik ook niet bepaald netjes of professioneel.quote:Op maandag 13 mei 2024 17:23 schreef Claudia_x het volgende:
Een opsomming van al het vreselijks dat Joost volgens de Parooljournalist deed:
• Frustratie laten blijken over het vrijgeven van beelden van de repetities.
• De bookmakers op de korrel nemen.
• De Telegraaf "Clickbait. Stay tuned to the truth" toebijten.
• Tegen Nederlandse journalisten zeggen dat hij het "wij-gevoel" miste.
OK. Dat zou de aanklacht (onrechtmatige bedreiging) alleen maar nóg mysterieuzer maken.quote:Op maandag 13 mei 2024 17:18 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nee, dat was een (onzin)gerucht. Van vóór de verklaring van AVROTROS.
Valt wel mee hoor. 'wij' zijn er druk mee maar rest van de aardbol draait gewoon door hoor.quote:Op maandag 13 mei 2024 17:25 schreef d_elise het volgende:
Dit kan toch niet minimaal nog twee weken zo doorgaan? Ongeacht wat er nu wel of niet gebeurd is, dit loopt helemaal uit de hand. En soms vergeten we dat het om een 26-jarige man gaat die z'n droom uiteen zag spatten, wel of niet terecht doet er niet toe. Je maakt mensen moedwillig kapot zo met al die speculaties (o.a. nu door de media). Het is dat Joost goede mensen om zich heen heeft hopelijk, maar zulke dingen kunnen ook helemaal verkeerd lopen.
Dit is misschien nog wel het ergste. Joost heeft voor het allerleukste songfestivaljaar ooit gezorgd. Het einde was absoluut heel zuur, maar om iemand zo compleet af te branden die voor het eerst in lange tijd zo'n beetje het hele land weer bij elkaar bracht, vind ík dan weer heel zuur.quote:Op maandag 13 mei 2024 17:23 schreef Greys het volgende:
[..]
Als je een opsomming doet van de negatieve dingen is het wel zo fair om ook te noemen wat er allemaal wel goed ging. Namelijk zo ongeveer alles in de afgelopen maanden.
Ook al omdat de sanctie op niet verschijnen in het vierkantje veel minder zwaar is.quote:Op maandag 13 mei 2024 17:22 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dat is helemaal géén goede vergelijking dus inderdaad.
dit is een opsomming van wat er in het premium artikel staat. daar kan Claudia niets aan doen dat dat niet in het artikel staat.quote:Op maandag 13 mei 2024 17:25 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Hoe hij erbij zat bij de persconferentie met de Israëlitische artieste, weggedoken onder de Nederlandse vlag, en de regie proberen te pakken door 'why not' te roepen, vond ik ook niet bepaald netjes of professioneel.
Die Zweedse agente, met patatkraamhoedje, lachte er ook bij toen ze die unlawful dinges uit ging leggen.quote:Op maandag 13 mei 2024 17:27 schreef Nattekat het volgende:
Het extreemste scenario dat ik kan bedenken: Joost werd aggressief/intimiderend en heeft die camera iets te hard naar beneden geduwd. EN ZELFS DAN is een volledige diskwalificatie best wel overdreven.
In Nederland word je keihard uitgelachen als je iemand daarom wil vervolgen.
Joost zou een dreigend gebaar richting de camera betreffende cameravrouw hebben gemaakt volgens de verklaring van AVROTROS (statement staat in de OP).quote:Op maandag 13 mei 2024 17:26 schreef Salina het volgende:
[..]
OK. Dat zou de aanklacht (onrechtmatige bedreiging) alleen maar nóg mysterieuzer maken.
Want er is blijkbaar geen eigendom vernield (anders zou er een andere aanklacht liggen, aangezien deze aanklacht alleen betrekking heeft op dreiging van het schade toebrengen...).
En deze aanklacht heeft toch direct betrekking op een of andere vorm van bedreiging. Maar dat zie ik dan juist weer niet. Wat is hier dan die bedreiging in deze aanklacht?
![]()
Vreemd dus allemaal.
Maar goed, ik ga weer terug in leesmodus denk ik. Eerst even sporten.
De enige die daar iets aan kan veranderen is hij zelf.quote:Op maandag 13 mei 2024 17:25 schreef d_elise het volgende:
Dit kan toch niet minimaal nog twee weken zo doorgaan? Ongeacht wat er nu wel of niet gebeurd is, dit loopt helemaal uit de hand. En soms vergeten we dat het om een 26-jarige man gaat die z'n droom uiteen zag spatten, wel of niet terecht doet er niet toe. Je maakt mensen moedwillig kapot zo met al die speculaties (o.a. nu door de media). Het is dat Joost goede mensen om zich heen heeft hopelijk, maar zulke dingen kunnen ook helemaal verkeerd lopen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |