En de man die altijd pizza komt brengen naar Joost zei op twitter dat Joost nog geen vlieg kwaad doet!quote:Op maandag 13 mei 2024 17:00 schreef Greys het volgende:
Nogmaals, de man die hiervoor tien jaar door de EBU de social media deed heeft op Twitter gezet dat de wens van de artiest voorop stond en een nee altijd gerespecteerd werd en hij vindt dat dat ook zo hoort.
Niemand heeft iemand een dreun verkocht in deze..quote:Op maandag 13 mei 2024 16:59 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Civiele afspraken zijn geen verzachtende omstandigheden.
Het feit dat iemand zijn afspraken niet nakomt is geen reden om hem een dreun te verkopen, dat blijft strafbaar.
goede vergelijking.quote:Op maandag 13 mei 2024 17:01 schreef luxerobots het volgende:
[..]
En de man die altijd pizza komt brengen naar Joost zei op twitter dat Joost nog geen vlieg kwaad doet!
Nee, ik ging af op wat ik hier lees. Gisteren las ik overigens op Reddit van een Zweed dat als de politie zo snel een zaak bij het OM aandraagt dat doorgaans betekent dat ze er niet zoveel heil in verder onderzoek zien en op die manier aansturen op seponeren.quote:Op maandag 13 mei 2024 16:59 schreef Nizno het volgende:
[..]
er heeft nog niemand gemeld dat hij vervolgd wordt. het is overgedragen aan het OM die gaat bepalen of er geseponeerd wordt of mogelijk vervolgd.
of heb ik gemist dat begin juni de beslissing naar voren is gehaald en er al een beslissing is nu?
Je zegt het heel mooi: dat de wens van de artiest voorop stond en een nee altijd gerespecteerd werd.quote:Op maandag 13 mei 2024 17:00 schreef Greys het volgende:
[..]
Nogmaals, de man die hiervoor tien jaar door de EBU de social media deed heeft op Twitter gezet dat de wens van de artiest voorop stond en een nee altijd gerespecteerd werd en hij vindt dat dat ook zo hoort. Dus dan zal dit een van de eerste esf-en zijn waar je elke seconde gefilmd mag worden kennelijk en je nergens nee mag zeggen. Ik weet niet of AvroTros en Joost dat zo specifiek wisten toen ze voor deelname tekenden hoor...
Tuurlijk doe je mee aan persmomenten. Deed Joost ook. Anouk niet trouwens. Maar dit was geen persmoment en achter de schermen.
Nou inderdaad. Ik mag van harte hopen dat de NOS aan fact checking heeft gedaan en niet klakkeloos speculatie van een roddelblad heeft overgenomen. Maar goed, de NOS heeft de laatste tijd al vaker laten blijken de geloofwaardigheid van bronnen niet zo belangrijk te vinden.quote:Op maandag 13 mei 2024 16:52 schreef summer52 het volgende:
Waarom komt AvroTros nu niet eens met een verklaring. Dan kan eindelijk aan die lastercampagne van Aran en consorten een einde komen. Wat dit loopt de spuigaten uit. Ik word hier al zo boos en verdrietig van dus wat denk je wat het allemaal met Joost doet.
Bedoel je die ene officiële verklaring die ook onderaan de OP staat? Want daarin staat nergens dat ze er niet bij waren en het niet weten. Toch? Of is er inmiddels een andere waarin dat wel staat?quote:Op maandag 13 mei 2024 16:53 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Omdat de verklaring van de Avrotros is: wij weten het niet want we waren er niet bij.
Dat hebben ze al rond gestuurd.
Zeg jij, daar denken ze in zweden anders over.quote:Op maandag 13 mei 2024 17:02 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Niemand heeft iemand een dreun verkocht in deze..
Even een grapje tussen alle serieuze posts.quote:Op maandag 13 mei 2024 17:02 schreef Nizno het volgende:
[..]
goede vergelijking.
ik zou idd denken dat je hier niet bent om gewoon een goede discussie te voeren
De directeur zei het bij Eenvandaagquote:Op maandag 13 mei 2024 17:03 schreef Greys het volgende:
[..]
Bedoel je die ene officiële verklaring die ook onderaan de OP staat? Want daarin staat nergens dat ze er niet bij waren en het niet weten. Toch? Of is er inmiddels een andere waarin dat wel staat?
Dat klinkt ook enorm logisch hoor. Niet alleen in Zweden. Er valt niks meer aan te onderzoeken. Zelfs geen extra getuigenverhoren afnemen, kennelijk. En dat was al gelijk zo, aangezien iedereen het land gewoon mocht verlaten.quote:Op maandag 13 mei 2024 17:02 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Nee, ik ging af op wat ik hier lees. Gisteren las ik overigens op Reddit van een Zweed dat als de politie zo snel een zaak aan het OM doorgeeft dat doorgaans betekent dat ze er niet zoveel heil in verder onderzoek zien en op die manier aansturen op seponeren.
Neen, ze zie geen heil in verder onderzoeken omdat er overtuigend bewijs ligt en Klein een meewerkend verhoor heeft afgelegd.quote:Op maandag 13 mei 2024 17:02 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Nee, ik ging af op wat ik hier lees. Gisteren las ik overigens op Reddit van een Zweed dat als de politie zo snel een zaak bij het OM aandraagt dat doorgaans betekent dat ze er niet zoveel heil in verder onderzoek zien en op die manier aansturen op seponeren.
Dat is niet waar. Volgens de politie is eer GEEN fysiek contact geweest.quote:Op maandag 13 mei 2024 17:03 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Zeg jij, daar denken ze in zweden anders over.
Niet strafrechtelijk vervolgen betekent overigens niet per se dat de uitsluiting buitenproportioneel zou zijn geweest.quote:Op maandag 13 mei 2024 17:04 schreef vencodark het volgende:
Al wordt heel die zaak geseponeerd of komt er geen straf, dat ESF is hij mooi kwijt.
Hij vindt het de verantwoordelijkheid van het camerateam en dus van de EBU om je aan die wensen te houden. En dat moet ook, want anders willen ze je volgend jaar op de plee filmen en mag je ook geen nee zeggen bij wijze van spreken.quote:Op maandag 13 mei 2024 17:02 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Je zegt het heel mooi: dat de wens van de artiest voorop stond en een nee altijd gerespecteerd werd.
Gerespecteerd werd is een gebaar, dat is iets anders dan het mag niet. Ik durf mijn hand in het vuur te steken dat dit juridisch allemaal dicht getimmerd is in het deelname contract.
En ze hebben hem niet beboet.quote:Op maandag 13 mei 2024 17:04 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Neen, ze zie geen heil in verder onderzoeken omdat er overtuigend bewijs ligt en Klein een meewerkend verhoor heeft afgelegd.
Dat weet je helemaal niet. Dat is wat Aftonbladet beweert. En die zijn nogal onbetrouwbaar gebleken.quote:Op maandag 13 mei 2024 17:04 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Neen, ze zie geen heil in verder onderzoeken omdat er overtuigend bewijs ligt en Klein een meewerkend verhoor heeft afgelegd.
Had de Zweedse politie niet ook gewoon bevestigd dat er geen fysiek contact was?quote:Op maandag 13 mei 2024 17:03 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Zeg jij, daar denken ze in zweden anders over.
Waarom zou je iemand beboeten als je verwacht dat de officier tot vervolging wilt overgaan?quote:
Jazeker hebben ze dat.quote:Op maandag 13 mei 2024 17:07 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Had de Zweedse politie niet ook gewoon bevestigd dat er geen fysiek contact was?
Of bedoel je een mentale dreun
Of lul je maar ongeïnformeerd uit je nek?
Ah dat is al weer anders dan dat is al rondgestuurd. En hij was er idd zelf niet bij nee. Maar ik kan me werkelijk niet voorstellen dat er helemaal NIEMAND van de NLse delegatie bij was. En als er echt niemand bij was (waar waren stuntje en Appie en de beveiliger dan) dan mogen zij zich ook achter de oren krabben qua begeleiding vind ik. Ze liepen met twee mensen constant bij hem bij EIC en dan zouden ze hem daar alleen laten? Geloof het zelf niet echt. Maar ik geloof momenteel sowieso bijna niks en niemand meer door al dit vage gedoe.quote:Op maandag 13 mei 2024 17:04 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
De directeur zei het bij Eenvandaag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |