abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 12 mei 2024 @ 13:16:04 #101
80382 manny
30 is best veel
pi_213536100
quote:
17s.gif Op zondag 12 mei 2024 13:14 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]
Wie hebben er nog meer aangifte gedaan dan? Heb nergens gelezen dat, op de vrouw na, iemand dat heeft gedaan.

Zover we weten is er ook niks verbaals aan de hand geweest. Dus dat laatste is wel érg voorbarig. EBU houdt zijn kaken ook wel zeer stijf op elkaar en geeft enkel een vaag statement met dat de vrouw het anders heeft ervaren dan hoe AVRO/TROS het naar buiten bracht.

Goh. Wat een verrassing. Dat lijkt me het hele punt in deze situatie.
aangifte was niet juiste woord. die verhaal cameramevrouw bevestigen. dat bedoelde ik.
proberen is de eerste stap naar falen
een cafe zonder Hazes, is geen kroeg
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie zondag 12 mei 2024 @ 13:17:04 #102
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_213536116
quote:
19s.gif Op zondag 12 mei 2024 13:16 schreef manny het volgende:

[..]
aangifte was niet juiste woord. die verhaal cameramevrouw bevestigen. dat bedoelde ik.
Ah okay, kan gebeuren.

Maar ik heb ook niet meegekregen dat er getuigen zijn die specifiek haar verhaal bevestigen. Waar is dat genoemd?
[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
  zondag 12 mei 2024 @ 13:17:17 #104
80382 manny
30 is best veel
pi_213536121
quote:
1s.gif Op zondag 12 mei 2024 13:15 schreef Em31 het volgende:

[..]
Alsof de AVROTROS dan zo voor hem op was gekomen :D
Of omgekeerd: dan zou de politie die zaak van die mevrouw toch nooit serieus genomen hebben.

All i am saying: we weten het niet.
  zondag 12 mei 2024 @ 13:19:08 #105
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_213536132
quote:
14s.gif Op zondag 12 mei 2024 13:11 schreef Marsenal het volgende:
Jaartje overslaan, en daarna weer Joost Klein inschrijven, met een liedje over the boy who cried wolf
De jongen die zo vaak onterecht alarm sloeg dat niemand hem kwam redden toen er écht iets gebeurde? :?
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_213536143
Ik ben het eigenlijk wel met Harry eens: (los van de discussie of EBU in zijn recht staat of niet bij de beslissing)

Over de beslissing: wat ik erg apart vind is dat er zo weinig openbaar wordt gemaakt. Eigenlijk zijn er maar twee die weten wat er echt gebeurd is: Joost en de mevrouw in kwestie. Het enige wat de wereld weet is dat het een gebaar was en geen fysiek contact. Eigenlijk is dat heel vreemd. Net zo vreemd als dat er van alle deelnemers filmpjes zijn van na het optreden en dat die van Joost is weggehaald. Dat werkt complotdenken en allerlei gisserijen in de hand. De EBU zwijgt gewoon door niet te vertellen wat er exact is gebeurd.
Nu ben ik geen ramptoerist, maar ik denk wel dat het goed is dat openbaar wordt gemaakt wat er werkelijk is gebeurd. Het geeft te denken, dit.
  zondag 12 mei 2024 @ 13:21:58 #107
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_213536155
quote:
19s.gif Op zondag 12 mei 2024 13:16 schreef manny het volgende:

[..]
Maar je weet helemaal niet wat de getuigen gezegd hebben..
pi_213536160
Ik ben benieuwd of er een rechtszaak volgt. Dan zullen we het wel horen.
“That's why they call it the American Dream, because you have to be asleep to believe it.”― George Carlin
  zondag 12 mei 2024 @ 13:23:59 #109
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_213536181
quote:
0s.gif Op zondag 12 mei 2024 13:10 schreef H_T het volgende:

[..]
Mag best, alleen niet in dezelfde editie.
Ah oke. En twee keer achter elkaar meedoen? Wellicht ligt dat anders met een DQ omdat je dan niet hebt meegedaan.
  zondag 12 mei 2024 @ 13:24:21 #111
485791 CharlesKinbote
verwijderen a.u.b.
pi_213536184
quote:
0s.gif Op zondag 12 mei 2024 13:20 schreef Vincent_student het volgende:
wat ik erg apart vind is dat er zo weinig openbaar wordt gemaakt.
iemand op youtube wees uit dat ze wel vrij snel bekend maakten dat het een vrouw betrof. waarom is dat relevant? ze zeggen alleen dat er een ""incident"" is geweest en dat het er vrouwelijke medewerker betrokken was. dan werk je toch gewoon geruchten in de hand van aanranding o.i.d.? heel vreemd gedrag
verwijder dit account.
  zondag 12 mei 2024 @ 13:24:36 #112
80382 manny
30 is best veel
pi_213536186
quote:
1s.gif Op zondag 12 mei 2024 13:21 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]
Uiteraard niet. Ik was er niet bij. Ik weet ook niet wat Joost, wel of niet, gedaan heeft.
  zondag 12 mei 2024 @ 13:24:39 #113
476221 GeorgeM
1963-2016
pi_213536188
Nog steeds een kater en vanmorgen weer gehuild :@ :'(
Apart from some of the videos and haircuts, I don't think I've made any wrong moves.
George Michael
pi_213536192
quote:
1s.gif Op zondag 12 mei 2024 13:21 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]
En Joost was zelf ook niet alleen lijkt me, hij zat met twee anderen in de greenroom dus die moeten meegelopen zijn.
  zondag 12 mei 2024 @ 13:25:27 #115
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_213536198
twitter
  zondag 12 mei 2024 @ 13:25:29 #116
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_213536199
quote:
19s.gif Op zondag 12 mei 2024 13:24 schreef manny het volgende:

[..]
Uiteraard niet. Ik was er niet bij. Ik weet ook niet wat Joost, wel of niet, gedaan heeft.
Hoe weet je dan dat ze haar verhaal bevestigden? :?

We kennen haar verhaal niet eens :')
pi_213536200
quote:
Ik ben het eigenlijk wel met Harry eens: (los van de discussie of EBU in zijn recht staat of niet bij de beslissing)

Over de beslissing: wat ik erg apart vind is dat er zo weinig openbaar wordt gemaakt. Eigenlijk zijn er maar twee die weten wat er echt gebeurd is: Joost en de mevrouw in kwestie. Het enige wat de wereld weet is dat het een gebaar was en geen fysiek contact. Eigenlijk is dat heel vreemd. Net zo vreemd als dat er van alle deelnemers filmpjes zijn van na het optreden en dat die van Joost is weggehaald. Dat werkt complotdenken en allerlei gisserijen in de hand. De EBU zwijgt gewoon door niet te vertellen wat er exact is gebeurd.
Nu ben ik geen ramptoerist, maar ik denk wel dat het goed is dat openbaar wordt gemaakt wat er werkelijk is gebeurd. Het geeft te denken, dit.
Deze man die ineens een moreel geweten wordt en zegt dat er twee kanten aan een verhaal zitten. Het ESF doet rare dingen met sommigen :')
pi_213536219
quote:
Dit is de (schrale) troost die Joost rest. Veruit het meest populaire nummer hierdoor.
Als hij had meegedaan aan de finale was het waarschijnlijk dat hij top 5/6 eindigde maar niet zou winnen. Wat dat betreft is dit voor zijn carrière dus beter zo. Maar ja, voor hem persoonlijk maakt dat niet zoveel uit natuurlijk. Een eventuele schadevergoeding is ook maar materieel.

Hij komt er overheen, maar hij zal ook altijd aan deze dagen worden herinnerd bij onder andere iedere media aangelegenheid.
pi_213536220
quote:
1s.gif Op zondag 12 mei 2024 13:19 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]
De jongen die zo vaak onterecht alarm sloeg dat niemand hem kwam redden toen er écht iets gebeurde? :?
De cameravrouw who cried wolf, anders is het te subtiel ja!
-nee-
  zondag 12 mei 2024 @ 13:29:19 #120
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_213536228
quote:
1s.gif Op zondag 12 mei 2024 13:24 schreef Em31 het volgende:

[..]
En Joost was zelf ook niet alleen lijkt me, hij zat met twee anderen in de greenroom dus die moeten meegelopen zijn.
Ook dat.
  Moderator zondag 12 mei 2024 @ 13:31:50 #121
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_213536246
quote:

Ben helemaal team Joost maar heb we gelachen om het filmpje _O-
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
pi_213536252
quote:
0s.gif Op zondag 12 mei 2024 13:25 schreef aarontje112 het volgende:

[..]
Deze man die ineens een moreel geweten wordt en zegt dat er twee kanten aan een verhaal zitten. Het ESF doet rare dingen met sommigen :')
Ik kon me er wel in vinden hoe hij Nederland beschrijft. Ik heb Nederland zien veranderen van een burgerlijke katholiek/calvinistische cultuur naar een ongeleid-projectielland. Hij heeft gewoon gelijk dat Joost beter begeleid had moeten worden, wat ook werd gezegd in de OP1-uitzending gisteren van 19 uur op NPO1. Maar dit staat los van de beoordeling van de beslissing van de EBU. Joost had gevraagd niet te filmen. Blijkbaar is dat bij iedere artiest gebeurd nadat ze het toneel afkwamen, dus ook bij Joost, ondanks zijn verzoek dat niet serieus is genomen. Daar begint het al mee. En dan het zwijgen van iedereen (incl. Joost en de dame in kwestie) behalve AVROTROS, dat is wel heel erg opvallend.
Ik krijg ook de indruk dat Joost gewoon genaaid is. Het kwam de EBU wel heel erg goed uit, zo'n akkefietje, dat idee krijg ik steeds meer. Ook nadat bleek dat Joost in de halve finale meer punten had gekregen dan Zwitserland. Dan krijg je de kans op een winnaar die anti-Israël is. Ik begin het vermoeden te krijgen dat dat mee heeft gespeeld.
pi_213536253
quote:
0s.gif Op zondag 12 mei 2024 13:07 schreef grazz het volgende:
allemaal ff stemmen https://justiceforjoost.nl/ w/
kun je zo vaak op klikken als je wilt >:)
  Spellchecker zondag 12 mei 2024 @ 13:33:43 #124
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
  zondag 12 mei 2024 @ 13:35:02 #125
68638 Zwansen
pi_213536270
quote:
0s.gif Op zondag 12 mei 2024 13:28 schreef kilon het volgende:

[..]
Dit is de (schrale) troost die Joost rest. Veruit het meest populaire nummer hierdoor.
Als hij had meegedaan aan de finale was het waarschijnlijk dat hij top 5/6 eindigde maar niet zou winnen. Wat dat betreft is dit voor zijn carrière dus beter zo. Maar ja, voor hem persoonlijk maakt dat niet zoveel uit natuurlijk. Een eventuele schadevergoeding is ook maar materieel.

Hij komt er overheen, maar hij zal ook altijd aan deze dagen worden herinnerd bij onder andere iedere media aangelegenheid.
Valt misschien wel mee. Doet een klein beetje denken aan Van der Poel die op het WK van 2022 een nachtje in de cel zat omdat hij jonge meisjes had belaagd. Nu 1,5 jaar later wordt daar zelden meer over gepraat.
  zondag 12 mei 2024 @ 13:36:08 #126
174940 W00fer
Maar echt
pi_213536279
Dat AVTROTROS geen persmoment inpland zegt mij al genoeg. Dit wordt een gevalletje doofpot. Duidelijk dat er meer aan de hand is maar AVTROTROS eerst een list moest bedenken. Zeker als die baas van de EBU zegt dat het toch anders ligt. Dat bezwaar was meer voor de bühne. Dat de AVROTROS directeur zo weinig weet is al ongeloofwaardig te noemen. Je gaat dan toch met Joost in gesprek of met diegene die bij hem waren. Als het allemaal overdreven was kom je toch gelijk groot naar buiten met hoe het gegaan is? Het wordt nu door zowel de organisatie als de politie als AVROTROS allemaal vaag gelaten. Als er echt niks aan de hand was dan praat je daarover. In het wielrennen gebeuren ook wel eens dingen met publiek of pers. In het voetbal, tijdens de olympische spelen. Het stilzwijgen nu is niet omdat er niks aan de hand is.
Friettent dikke Willie, met Willie
  zondag 12 mei 2024 @ 13:38:04 #127
174940 W00fer
Maar echt
pi_213536296
quote:
7s.gif Op zondag 12 mei 2024 13:35 schreef Zwansen het volgende:

[..]
Valt misschien wel mee. Doet een klein beetje denken aan Van der Poel die op het WK van 2022 een nachtje in de cel zat omdat hij jonge meisjes had belaagd. Nu 1,5 jaar later wordt daar zelden meer over gepraat.
Wat later bleek dat dat ook allemaal anders lag.
Friettent dikke Willie, met Willie
  zondag 12 mei 2024 @ 13:38:15 #128
194695 franklop
Fran knock
pi_213536298
quote:
7s.gif Op zondag 12 mei 2024 12:08 schreef Zwansen het volgende:
Volgend jaar de jostiband sturen. Dat zou een statement zijn. _O-
Joostiband

Gemiste kans
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
pi_213536305
quote:
1s.gif Op zondag 12 mei 2024 13:36 schreef W00fer het volgende:
Dat AVTROTROS geen persmoment inpland zegt mij al genoeg. Dit wordt een gevalletje doofpot. Duidelijk dat er meer aan de hand is maar AVTROTROS eerst een list moest bedenken. Zeker als die baas van de EBU zegt dat het toch anders ligt. Dat bezwaar was meer voor de bühne. Dat de AVROTROS directeur zo weinig weet is al ongeloofwaardig te noemen. Je gaat dan toch met Joost in gesprek of met diegene die bij hem waren. Als het allemaal overdreven was kom je toch gelijk groot naar buiten met hoe het gegaan is? Het wordt nu door zowel de organisatie als de politie als AVROTROS allemaal vaag gelaten. Als er echt niks aan de hand was dan praat je daarover. In het wielrennen gebeuren ook wel eens dingen met publiek of pers. In het voetbal, tijdens de olympische spelen. Het stilzwijgen nu is niet omdat er niks aan de hand is.
Hoezo vaag? Vond hun statement vrij duidelijk.
pi_213536337

Dons op 3:06 O+
Wat een lieve man is dat toch ook, hij neemt echt de tijd voor een antwoord terwijl ik me kan voorstellen dat je na een finale liever even wilt nagenieten.
pi_213536372
quote:
Wat moeten ze zeggen dan? Ze hebben al een persmoment gehad. Jij bent weer een van de velen die hier in deze thread ineens komen vertellen dat het allemaal aan Joost ligt. Onder welke steen komen jullie toch vandaan gekropen?
pi_213536377
quote:
Het is niet zo dat AvroTros op dit moment meer kan melden dan dat wat al naar buiten is gekomen. Dit gaat AvroTros echt niet in een doofpot stoppen. Het ESF is best een flink paradepaardje voor ze. En dit is een super naaistreek van EBU.

Wat mij betreft besluit AvroTros een jaartje afstand te nemen. En, in het geval Joost van alle blaam wordt vrijgesproken, wordt geeist dat Joost volgend jaar op het ESF een prominente plek krijgt om alsnog zijn lied daar te zingen en de eer te krijgen die hem toekomt.

Europapa wordt sowieso de grootste zomerhit in heel Europa. Als het dat op dit moment al niet is. 5,8 miljoen views van zijn halve finale optreden op dit moment. Daar kan niemand aan tippen en dat kan niemand hem afnemen.
pi_213536380
quote:
1s.gif Op zondag 12 mei 2024 13:24 schreef GeorgeM het volgende:
Nog steeds een kater en vanmorgen weer gehuild :@ :'(
Ik vind zin en waarden in mijn leven en ik wens niet genezen te worden van mijzelf.
Schenk mij de waardigheid om me te ontmoeten zoals ik ben.
Erken dat wij beiden even vreemd voor elkaar zijn.
Dat mijn bestaansrecht niet zomaar een beschadigde versie is van die van jou.
pi_213536383
quote:
0s.gif Op zondag 12 mei 2024 13:39 schreef viceversa het volgende:

[..]
Hoezo vaag? Vond hun statement vrij duidelijk.
Ze vertellen niet wat er exact is gebeurd. Ze vertellen niet wat Joost heeft verteld. De beschuldiging van de EBU is een "dreigend gebaar". Dat kan van alles zijn. Misschien wel een pistoolgebaar. Joost zal dat vast wel hebben verteld aan AVROTROS, want ze namen samen de beslissing om te gaan praten met de dame en publiekelijk excuses aan te bieden. Dat betekent dat AVROTROS en Joost uitgebreid hebben zitten praten. Ook dat AVROTROS zo boos is, geeft al aan dat ze in detail weten van Joost wat er volgens Joost is gebeurd. Maar dat vertelt AVROTROS niet. Waarschijnlijk kennen ze het verhaal van de dame ook niet. Dus dan blijft het woord tegen woord, waar je niet uit komt en is het wachten wat het Zweedse OM zal zeggen. Pas dan weet iedereen wat er precies is gebeurd.
  Moderator zondag 12 mei 2024 @ 13:51:37 #135
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_213536386
quote:
0s.gif Op zondag 12 mei 2024 13:49 schreef Aadrianus het volgende:

[..]
Het is niet zo dat AvroTros op dit moment meer kan melden dan dat wat al naar buiten is gekomen. Dit gaat AvroTros echt niet in een doofpot stoppen. Het ESF is best een flink paradepaardje voor ze. En dit is een super naaistreek van EBU.

Wat mij betreft besluit AvroTros een jaartje afstand te nemen. En, in het geval Joost van alle blaam wordt vrijgesproken, wordt geeist dat Joost volgend jaar op het ESF een prominente plek krijgt om alsnog zijn lied daar te zingen en de eer te krijgen die hem toekomt.

Europapa wordt sowieso de grootste zomerhit in heel Europa. Als het dat op dit moment al niet is. 5,8 views van zijn halve finale optreden op dit moment. Daar kan niemand aan tippen en dat kan niemand hem afnemen.
Best extreem dat dat het meest bekeken is 5,8 betekent ook nog dat 1 van de zes mensen die het keek de laatste 12,5 procent niet eens wilde zien ;)
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
  Manager PR/Moderator zondag 12 mei 2024 @ 13:51:59 #136
269689 crew  Viv
pi_213536390
quote:
0s.gif Op zondag 12 mei 2024 13:43 schreef Toposcoupe het volgende:

Wat een lieve man is dat toch ook, hij neemt echt de tijd voor een antwoord terwijl ik me kan voorstellen dat je na een finale liever even wilt nagenieten.
Ik vond hem op het podium wat creepy overkomen, maar hier juist heel liev en sympathiek. O+
  zondag 12 mei 2024 @ 13:52:46 #137
485791 CharlesKinbote
verwijderen a.u.b.
pi_213536393
quote:

klopt, vond het een van de zwakste nummers maar lijkt me een aardige kerel
verwijder dit account.
pi_213536402
quote:
0s.gif Op zondag 12 mei 2024 13:08 schreef BufordTJustice het volgende:

[..]
10x geklikt
Tot 8000 geholpen, druk ik weer op de link, staat die weer op 73 nogwat 😒
pi_213536403
quote:
88s.gif Op zondag 12 mei 2024 13:51 schreef Bosbeetle het volgende:

[..]
Best extreem dat dat het meest bekeken is 5,8 betekent ook nog dat 1 van de zes mensen die het keek de laatste 12,5 procent niet eens wilde zien ;)
Dank je dat je mij er op deze subtiele wijze op gewezen hebt dat ik het belangrijke woord 'miljoen' was vergeten. Ik heb het inmiddels aangepast.
  zondag 12 mei 2024 @ 13:54:20 #140
485791 CharlesKinbote
verwijderen a.u.b.
pi_213536404
echt walgelijk hoe zwitserland bij een vrij open vraag "wat vond je van de afwezigheid van joost" hij gewoon begint over iets anders :r stom hypocriet gedoe. doet toch geen pijn om te zeggen "ja, zonde dat hij er niet was?"
verwijder dit account.
pi_213536406
Als Joost en die vrouw nu gewoon even hun verhaal vertellen zou wel zo fijn zijn
pi_213536416
quote:
19s.gif Op zondag 12 mei 2024 13:12 schreef manny het volgende:

[..]
Dan nog kan het overgevoelige en onterechte uitsluiting zijn, maar als die gast straks op beeld naar die vrouw roept dat ie haar, haar gezin, haar geliefden en haar hele familie, incl huisdieren, kapot gaat maken op een manier waar zelfs een drugskartel nog van onder de indruk zou zijn; dan verandert de zaak toch enigszins. Voor mij dan.
Lijkt me niet dat daar sprake van is, in ieder geval niet vastgelegd op beeld, want zouden ze hem dan niet per direct hebben gediskwalificeerd? Dan hoef je dat niet pas zaterdagmiddag bekend te maken. En als dat allemaal op beeld zou zijn vastgelegd dan denk ik ook niet dat AVROTROS hun verklaring naar buiten zouden brengen.
pi_213536419
quote:
0s.gif Op zondag 12 mei 2024 13:49 schreef Aadrianus het volgende:

[..]

Europapa wordt sowieso de grootste zomerhit in heel Europa. Als het dat op dit moment al niet is. 5,8 views van zijn halve finale optreden op dit moment. Daar kan niemand aan tippen en dat kan niemand hem afnemen.
Dat laatste is niet helemaal waar, Kroatië heeft meer views voor hun optreden in de semi... op Youtube dan. Volgens mij heeft het er ook mee te maken dat Kroaten blijkbaar vooral muziek luisteren via Youtube en niet ergens anders.

Op Tiktok is Joost het ver- maar dan ook veruit meest bekeken optreden. Gaat richting de 18 miljoen views.
pi_213536428
quote:
88s.gif Op zondag 12 mei 2024 13:51 schreef Bosbeetle het volgende:

[..]
Eh... watte?
pi_213536455
quote:
0s.gif Op zondag 12 mei 2024 13:54 schreef Xylos het volgende:
Als Joost en die vrouw nu gewoon even hun verhaal vertellen zou wel zo fijn zijn
Er loopt er nog een politie onderzoek, dan mogen ze denk ik ook niets zeggen.
  zondag 12 mei 2024 @ 14:07:38 #146
88831 Shreyas
De beste
pi_213536471
quote:
0s.gif Op zondag 12 mei 2024 02:36 schreef blackswangreen het volgende:

[..]
Maar wat jij niet inziet is juist dat het bijzondere karakter van Joost maakt dat hij zo'n kansrijke inzending is. Dat kun je niet los van elkaar zien. Volgend jaar weer een saai iemand, Maan ofzo. Daar zul je geen relletje krijgen. Maar die zal ook lang niet zoveel Europeanen kunnen boeien.
Natuurlijk zie ik dat in, maar mijn stelling is dat je daar niets aan hebt als de deelnemer zich laat diskwalificeren.

Leuk dat hij door zijn karakter hoge ogen gooit bij het publiek en heel Europa weet te boeien, maar als je niet meer mee mag doen kun je ook niet winnen. Dan liever een minder boeiende inzending die in in geval meedoet aan de finale.
Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.
pi_213536475
quote:
0s.gif Op zondag 12 mei 2024 14:01 schreef BufordTJustice het volgende:

[..]
Er loopt er nog een politie onderzoek, dan mogen ze denk ik ook niets zeggen.
Het politieonderzoek was gisteren voor zover bekend al afgerond en zou worden overgedragen aan het OM

Bron: https://www.rtl.nl/rtl-bo(...)n-onderzoek-afgerond
pi_213536507
Op die thumbnail van het Telegraaf filmpje heeft Joost echt een gezicht van "in wat voor hel ben ik beland?"

Mensen die er dit jaar bij waren kunnen het vast wel beantwoorden (o.a. @TheVulture?): was het dit jaar echt een grote clusterf*ck en erger dan voorgaande jaren?
  zondag 12 mei 2024 @ 14:15:24 #149
485791 CharlesKinbote
verwijderen a.u.b.
pi_213536520
quote:
0s.gif Op zondag 12 mei 2024 14:07 schreef Shreyas het volgende:

[..]
Natuurlijk zie ik dat in, maar mijn stelling is dat je daar niets aan hebt als de deelnemer zich laat diskwalificeren.

Leuk dat hij door zijn karakter hoge ogen gooit bij het publiek en heel Europa weet te boeien, maar als je niet meer mee mag doen kun je ook niet winnen. Dan liever een minder boeiende inzending die in in geval meedoet aan de finale.
"zich laat diskwalificeren" _O- EBU heeft gewoon een belachelijke maatregel genomen en iedereen weet het.
verwijder dit account.
pi_213536535
quote:
1s.gif Op zondag 12 mei 2024 13:38 schreef franklop het volgende:

[..]
Joostiband

Gemiste kans
We kunnen ook een hologram van Joost sturen, de holojoost. Maar of Israël dat leuk vindt?
  zondag 12 mei 2024 @ 14:20:28 #151
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_213536547
quote:
0s.gif Op zondag 12 mei 2024 13:51 schreef Viv het volgende:

[..]
Ik vond hem op het podium wat creepy overkomen, maar hier juist heel liev en sympathiek. O+
Mensen zien wat ze willen zien , liever meteen veroordelen en niet kijken of stilstaan bij wat het hem iedere keer met hem doet als hij het over zijn ouders heeft
'Creepy gedrag' geeft anderen blijkbaar het recht om hem lastig te vallen en te weg te zetten.
Jammer
My age is very
Inappropriate
for my behavior
  zondag 12 mei 2024 @ 14:21:34 #152
454292 Koffieplanter
Straight Cash Homie
pi_213536560
quote:
7s.gif Op zondag 12 mei 2024 13:35 schreef Zwansen het volgende:

[..]
Klopt, dat werd totaal overschaduwd door de fenomenale prestatie die we die dag kregen te aanschouwen door de beste renner ter wereld.
Put these foolish ambitions to rest.
  zondag 12 mei 2024 @ 14:22:29 #153
88831 Shreyas
De beste
pi_213536567
quote:
16s.gif Op zondag 12 mei 2024 14:15 schreef CharlesKinbote het volgende:

[..]
"zich laat diskwalificeren" _O- EBU heeft gewoon een belachelijke maatregel genomen en iedereen weet het.
Of de maatregel belachelijk is of niet is natuurlijk subjectief, maar verder niet relevant. De maatregel is genomen en Joost Klein is gediskwalificeerd. Dat is een feit en daar doe je niets meer aan.

EBU is nou eenmaal de autoriteit daar, als je dat niet bevalt moet je, zoals bijvoorbeeld Bulgarije, niet meer mee doen aan het Eurovisie songfestival en/of je eigen competitie beginnen.
  Manager PR/Moderator zondag 12 mei 2024 @ 14:24:25 #154
269689 crew  Viv
pi_213536578
quote:
0s.gif Op zondag 12 mei 2024 14:20 schreef Puzzie het volgende:

[..]
Mensen zien wat ze willen zien , liever meteen veroordelen en niet kijken of stilstaan bij wat het hem iedere keer met hem doet als hij het over zijn ouders heeft
'Creepy gedrag' geeft anderen blijkbaar het recht om hem lastig te vallen en te weg te zetten.
Jammer
Ik had het over Dons, niet over Joost. ;)
  zondag 12 mei 2024 @ 14:25:24 #155
485791 CharlesKinbote
verwijderen a.u.b.
pi_213536586
quote:
0s.gif Op zondag 12 mei 2024 14:22 schreef Shreyas het volgende:

[..]
Of de maatregel belachelijk is of niet is natuurlijk subjectief, maar verder niet relevant. De maatregel is genomen en Joost Klein is gediskwalificeerd. Dat is een feit en daar doe je niets meer aan.

EBU is nou eenmaal de autoriteit daar, als je dat niet bevalt moet je, zoals bijvoorbeeld Bulgarije, niet meer mee doen aan het Eurovisie songfestival en/of je eigen competitie beginnen.
joost klein is een beetje een wild card, ben ik met je eens. maar eerlijk gezegd zie ik het "incident" helemaal niet als een uitwas daarvan. ik kan me heel goed voorstellen dat een andere zanger(es) daar had gestaan, misschien zelfs zo'n normie als Maan ofzo, met een soortgelijk idee (emotioneel nummer en met rust gelaten willen worden bij afkomen), die ook gewoon in the heat of the moment vervelend had gereageerd op zo'n inbreuk die vantevoren niet afgesproken is. ben het dus niet met je eens
verwijder dit account.
  zondag 12 mei 2024 @ 14:27:38 #156
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_213536598
Waarom zegt nu.nl dat Joost ‘dreigend keek’? Dat is weer wat anders dan een dreigende beweging.

quote:
Klein werd zaterdag vlak voor de finale van het Eurovisie Songfestival gediskwalificeerd, omdat hij een cameravrouw van het Songfestival zou hebben bedreigd. Volgens AVROTROS keek Klein dreigend nadat hij meerdere malen had gevraagd of ze wilde stoppen met filmen. Daarbij zou de zanger de vrouw niet hebben aangeraakt.
https://www.nu.nl/songfes(...)-naar-nederland.html
pi_213536614
twitter

Gelukkig w/
pi_213536636
quote:
0s.gif Op zondag 12 mei 2024 13:54 schreef Aloria het volgende:

[..]
Tot 8000 geholpen, druk ik weer op de link, staat die weer op 73 nogwat 😒
ik was dus niet de enige _O-
All we got is this moment - Joost Klein, 9 mei 2024
  zondag 12 mei 2024 @ 14:34:31 #159
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_213536647
Die Johan Derksen ook, die zou eigenlijk zichzelf moeten zien in de situatie. Ooit liet hij een fotograaf fotos nemen van zijn idool,Van Morrison, terwijl de afspraak was om het niet te doen, rebel dat ie was. Het was net voor een interview. 'Maak snel een foto, dan kunnen ze die niet meer afpakken' oid.

Zijn idool was zo boos dat hij zijn concert in Nederland die week cancelde en meteen naar huis ging.
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
pi_213536655
Geen Post Eurovision Depression dit jaar jongens (want we waren al depressief tijdens het ESF), want die gaat allemaal nog wel even duren.
  zondag 12 mei 2024 @ 14:44:22 #161
88831 Shreyas
De beste
pi_213536729
quote:
16s.gif Op zondag 12 mei 2024 14:25 schreef CharlesKinbote het volgende:

[..]
joost klein is een beetje een wild card, ben ik met je eens. maar eerlijk gezegd zie ik het "incident" helemaal niet als een uitwas daarvan. ik kan me heel goed voorstellen dat een andere zanger(es) daar had gestaan, misschien zelfs zo'n normie als Maan ofzo, met een soortgelijk idee (emotioneel nummer en met rust gelaten willen worden bij afkomen), die ook gewoon in the heat of the moment vervelend had gereageerd op zo'n inbreuk die vantevoren niet afgesproken is. ben het dus niet met je eens
Misschien, misschien zou een ander de cameravrouw een klap hebben gegeven, of terug gaan filmen met eigen telefoon, of beheerst blijven en helemaal niets doen. Dat is allemaal speculatie en we zullen nooit weten wat een ander gedaan zou hebben.

Maar het is je goed recht om op basis van pure speculatie het niet met mij eens te zijn natuurlijk.

Hoe dan ook, in deze zaak doet het er verder niet toe wat een ander gedaan zou hebben, het gaat erom wat Joost Klein gedaan heeft.
pi_213536771
quote:
1s.gif Op zondag 12 mei 2024 14:29 schreef Em31 het volgende:
[ x ]
Gelukkig w/
O+
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
  zondag 12 mei 2024 @ 14:46:49 #163
68638 Zwansen
pi_213536772
quote:
0s.gif Op zondag 12 mei 2024 14:21 schreef Koffieplanter het volgende:

[..]
Klopt, dat werd totaal overschaduwd door de fenomenale prestatie die we die dag kregen te aanschouwen door de beste renner ter wereld.
:J
  zondag 12 mei 2024 @ 14:48:01 #164
485791 CharlesKinbote
verwijderen a.u.b.
pi_213536795
quote:
0s.gif Op zondag 12 mei 2024 14:44 schreef Shreyas het volgende:

[..]
Misschien, misschien zou een ander de cameravrouw een klap hebben gegeven, of terug gaan filmen met eigen telefoon, of beheerst blijven en helemaal niets doen. Dat is allemaal speculatie en we zullen nooit weten wat een ander gedaan zou hebben.

Maar het is je goed recht om op basis van pure speculatie het niet met mij eens te zijn natuurlijk.

Hoe dan ook, in deze zaak doet het er verder niet toe wat een ander gedaan zou hebben, het gaat erom wat Joost Klein gedaan heeft.
je leest mijn zin niet goed. ik zei "ik kan me heel goed voorstellen", het "misschien" sloeg op maan. het is imo gewoon een begrijpelijke reactie van iemand die net een zeer emotioneel moment op het podium heeft gehad en vantevoren al duidelijk heeft aangegeven met rust gelaten te willen worden. de omstandigheden lijken mij de doorslag, niet joost's eccentrieke persoonlijkheid
verwijder dit account.
pi_213536811
Over een paar weken zingen we in koor "is dit alles.. oehoehoehoeee... ohhohohohoo is dit alles? ach kom nou.

Maar goed, Joost heeft er niets aan.
De waarheid in iemands hoofd is vaak onbuigzamer dan het sterkste staal.
pi_213536820
quote:
[ x ]
Gelukkig w/
Ha, fijn :J
  zondag 12 mei 2024 @ 14:49:45 #167
88831 Shreyas
De beste
pi_213536830
quote:
0s.gif Op zondag 12 mei 2024 14:48 schreef bedachtzaam het volgende:
Over een paar weken zingen we in koor "is dit alles.. oehoehoehoeee... ohhohohohoo is dit alles? ach kom nou.

Maar goed, Joost heeft er niets aan.
Of we kunnen concluderen: Dus eigenlijk gewoon best terecht dat hij gediskwalificeerd werd.
pi_213536837
quote:
[ x ]
Gelukkig w/
Oh, ik denk dat het helemaal niet oké is met Joost.
Maar hij heeft zich gisteravond gelukkig onder de mensen begeven.

Maar wat een shithole is hij toch belandt?
Natuurlijk doet dat iets met Joost, zeker omdat het een eerbetoon had moeten zijn.

Tot het tegendeel bewezen is ben ik 100% team Joost!

Ik vind zin en waarden in mijn leven en ik wens niet genezen te worden van mijzelf.
Schenk mij de waardigheid om me te ontmoeten zoals ik ben.
Erken dat wij beiden even vreemd voor elkaar zijn.
Dat mijn bestaansrecht niet zomaar een beschadigde versie is van die van jou.
pi_213536855
quote:
0s.gif Op zondag 12 mei 2024 14:49 schreef Shreyas het volgende:

[..]
Of we kunnen concluderen: Dus eigenlijk gewoon best terecht dat hij gediskwalificeerd werd.
Daar ga ik niet vanuit, onderzoek afgerond en hij is vrij om te gaan waar hij wil. Kortom storm in een glas water.
De waarheid in iemands hoofd is vaak onbuigzamer dan het sterkste staal.
  zondag 12 mei 2024 @ 14:51:37 #170
88831 Shreyas
De beste
pi_213536856
quote:
16s.gif Op zondag 12 mei 2024 14:48 schreef CharlesKinbote het volgende:

[..]
je leest mijn zin niet goed. ik zei "ik kan me heel goed voorstellen", het "misschien" sloeg op maan. het is imo gewoon een begrijpelijke reactie van iemand die net een zeer emotioneel moment op het podium heeft gehad en vantevoren al duidelijk heeft aangegeven met rust gelaten te willen worden. de omstandigheden lijken mij de doorslag, niet joost's eccentrieke persoonlijkheid
Ik vind het ook begrijpelijk, maar ik geloof niet dat het alleen aan de omstandigheden lag en niet aan de persoon. Er doen 25 andere deelnemers mee en sommige onder misschien wel moeilijkere omstandigheden (Israël, Oekraïne) en deze kandidaten hebben zich niet op zo een manier gedragen dat ze gediskwalificeerd werden.
  Forum Admin zondag 12 mei 2024 @ 14:52:48 #171
54263 crew  Pharkus
eeuwig vader, deeltijd autist
pi_213536861
quote:

Dit was toch na het incident met de cameravrouw?
Een vel leeg papier kan altijd nog een mooie tekening worden.
  zondag 12 mei 2024 @ 14:53:50 #172
490486 usagi414
Subete ga ongakudesu
pi_213536871
twitter
Life is what happens to you while you're busy making other plans
  Moderator zondag 12 mei 2024 @ 14:55:47 #173
446930 crew  ESF1Gamer
pi_213536887
quote:
0s.gif Op zondag 12 mei 2024 14:53 schreef usagi414 het volgende:
[ x ]
_O_
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
  Moderator / KerstCrewQuizWinner zondag 12 mei 2024 @ 15:11:30 #174
39237 crew  H_T
2733
pi_213537048
quote:
0s.gif Op zondag 12 mei 2024 13:24 schreef viceversa het volgende:

[..]
Ah oke. En twee keer achter elkaar meedoen? Wellicht ligt dat anders met een DQ omdat je dan niet hebt meegedaan.
Lena en Jedward deden twee jaar achter elkaar mee (Lena zelfs als regerend winnaar) maar wel beide keren voor hetzelfde land
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
  zondag 12 mei 2024 @ 15:13:52 #175
341825 PinkLow
Gewoon doorgaan.
pi_213537071
Joost klein genot hier!

Op het speelplein bij mij voor de deur draaien 2 jongeren heel hard via zo'n grote box Europapa ♡
Je kunt beter spijt hebben van de dingen die je hebt gedaan, dan de dingen die je nooit hebt durven doen.
pi_213537131
quote:
0s.gif Op zondag 12 mei 2024 14:51 schreef Shreyas het volgende:

[..]
Ik vind het ook begrijpelijk, maar ik geloof niet dat het alleen aan de omstandigheden lag en niet aan de persoon. Er doen 25 andere deelnemers mee en sommige onder misschien wel moeilijkere omstandigheden (Israël, Oekraïne) en deze kandidaten hebben zich niet op zo een manier gedragen dat ze gediskwalificeerd werden.
Omdat die misschien tijdens dat stukje ook niet zo geprovoceerd zijn? Waarom blijf je in dit topic zo stoken?
pi_213537138
In het risico uitgelachen te worden, ik had gister serieus moeite om te slapen, bleef maar nadenken over wat er allemaal gebeurt is en hoe dit in godsnaam zo ver heeft kunnen komen :P

Ik hoop dat Joost oke is
Twiddel
pi_213537151
Nu is dus ook wel gebleken dat Europapa veel meer een lied voor de mense thuis is dan één voor de fans. In de fanpolls stond Nederland nergens echt hoog (doorgaans lage top 10 of er zelfs buiten). Fanfavorieten zoals België, Oostenrijk, Noorwegen en UK zijn daarentegen door de mense thuis genegeerd.
pi_213537165
quote:
0s.gif Op zondag 12 mei 2024 15:11 schreef H_T het volgende:

[..]
Lena en Jedward deden twee jaar achter elkaar mee (Lena zelfs als regerend winnaar) maar wel beide keren voor hetzelfde land
Als Nederland volgend jaar niet meedoet, zou ik het wel iets voor Joost vinden om aan de Vlaamse voorronde mee te doen.
De Sahara is zonder meer erg droog.
  zondag 12 mei 2024 @ 15:24:09 #180
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_213537166
quote:
0s.gif Op zondag 12 mei 2024 15:21 schreef grazz het volgende:
Nu is dus ook wel gebleken dat Europapa veel meer een lied voor de mense thuis is dan één voor de fans. In de fanpolls stond Nederland nergens echt hoog (doorgaans lage top 10 of er zelfs buiten). Fanfavorieten zoals België, Oostenrijk, Noorwegen en UK zijn daarentegen door de mense thuis genegeerd.
Geen idee wat je nou precies bedoelt
My age is very
Inappropriate
for my behavior
  Moderator / Redactie FP + Sport zondag 12 mei 2024 @ 15:28:58 #181
408813 crew  trein2000
pi_213537209
quote:
0s.gif Op zondag 12 mei 2024 15:19 schreef Joraan het volgende:

[..]
Omdat die misschien tijdens dat stukje ook niet zo geprovoceerd zijn? Waarom blijf je in dit topic zo stoken?
Een andere mening is toch nog geen stoken. Ik ben het volkomen met hem eens. In decennia tijd is er niemand gediskwalificeerd. Er doen tientallen andere landen mee. Niemand gediskwalificeerd en wij scoren een diskwalificatie. Dan mag je allereerst bij jezelf te rade gaan. Om maar eens in voetbaltermen te praten: je moet de scheidsrechter geen reden geven om te fluiten.
zie email 27 oktober
pi_213537220
quote:
0s.gif Op zondag 12 mei 2024 15:28 schreef trein2000 het volgende:

[..]
Een andere mening is toch nog geen stoken. Ik ben het volkomen met hem eens. In decennia tijd is er niemand gediskwalificeerd. Er doen tientallen andere landen mee. Niemand gediskwalificeerd en wij scoren een diskwalificatie. Dan mag je allereerst bij jezelf te rade gaan. Om maar eens in voetbaltermen te praten: je moet de scheidsrechter geen reden geven om te fluiten.
Nieuwe dag nieuwe ronden om voor jou weer te starten. ^O^
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
  Moderator / Redactie FP + Sport zondag 12 mei 2024 @ 15:31:13 #183
408813 crew  trein2000
pi_213537227
quote:
10s.gif Op zondag 12 mei 2024 15:29 schreef Pisces29 het volgende:

[..]
Nieuwe dag nieuwe ronden om voor jou weer te starten. ^O^
Heb je ook nog inhoudelijke tegenwerpingen?
zie email 27 oktober
  zondag 12 mei 2024 @ 15:31:37 #184
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_213537230
quote:
0s.gif Op zondag 12 mei 2024 15:20 schreef summer2bird het volgende:
In het risico uitgelachen te worden, ik had gister serieus moeite om te slapen, bleef maar nadenken over wat er allemaal gebeurt is en hoe dit in godsnaam zo ver heeft kunnen komen :P

Ik hoop dat Joost oke is
Ik heb er alle vertrouwen in. Deze hele gebeurtenis met hem heeft een mooi inkijkje gegeven in de dubbele standaard van EBU
My age is very
Inappropriate
for my behavior
  Moderator / Kerstkaart terrorist zondag 12 mei 2024 @ 15:31:58 #185
29278 crew  Nizno
Versie 4.4
pi_213537234
quote:
0s.gif Op zondag 12 mei 2024 15:31 schreef trein2000 het volgende:

[..]
Heb je ook nog inhoudelijke tegenwerpingen?
soms is het beter om gewoon te bepalen dat je niet tot elkaar zult komen en er niet verder over in discussie blijven
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  Moderator / Redactie FP + Sport zondag 12 mei 2024 @ 15:33:26 #186
408813 crew  trein2000
pi_213537245
quote:
99s.gif Op zondag 12 mei 2024 15:31 schreef Nizno het volgende:

[..]
soms is het beter om gewoon te bepalen dat je niet tot elkaar zult komen en er niet verder over in discussie blijven
Ik ben altijd geïnteresseerd in argumenten. Ook van mensen met wie ik het niet eens ben.
zie email 27 oktober
pi_213537247
quote:
0s.gif Op zondag 12 mei 2024 15:24 schreef Puzzie het volgende:

[..]
Geen idee wat je nou precies bedoelt
Europapa werd meer gewaardeerd door de kijkers dan door fans.
pi_213537270
twitter
  Moderator / Redactie Sport zondag 12 mei 2024 @ 15:36:30 #189
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_213537271
quote:
0s.gif Op zondag 12 mei 2024 15:28 schreef trein2000 het volgende:

[..]
Alleen is het wel kut als die scheids toevallig steeds de andere kant op kijkt als iemand anders iets doet.

Ik weet niet of de DQ terecht is. Als wat AvroTros en Cornald zeggen waar is dan lijkt het mij niet terecht. Vooral niet als je kijkt dat allerlei andere problemen niet opgelost worden. Het gaat mij echt om de dubbele standaarden.

Juist dat er nog nooit iemand een DQ heeft gekregen werpt bij mij juist vraagtekens op. Ik geloof echt niet dat in de 68 jaar, of zelfs in de afgelopen drie jaar, NOOIT, maar dan ook NOOIT, een gelijk soort probleemje is ontstaan in een evenement met duizenden mensen die als mieren doorelkaar aan het rennen zijn.

Weet je, als die andere klachten serieus waren genomen en sommige leden van bepaalde delegaties op z'n minst buiten de deur waren gezet (niet eens een DQ) dan had ik wel wat meer respect gehad voor EBU en de beslissingen die ze hebben genomen.
pi_213537298
quote:
0s.gif Op zondag 12 mei 2024 15:36 schreef Evenstar het volgende:

[..]
Alleen is het wel kut als die scheids toevallig steeds de andere kant op kijkt als iemand anders iets doet.

Ik weet niet of de DQ terecht is. Als wat AvroTros en Cornald zeggen waar is dan lijkt het mij niet terecht. Vooral niet als je kijkt dat allerlei andere problemen niet opgelost worden. Het gaat mij echt om de dubbele standaarden.

Juist dat er nog nooit iemand een DQ heeft gekregen werpt bij mij juist vraagtekens op. Ik geloof echt niet dat in de 68 jaar, of zelfs in de afgelopen drie jaar, NOOIT, maar dan ook NOOIT, een gelijk soort probleemje is ontstaan in een evenement met duizenden mensen die als mieren doorelkaar aan het rennen zijn.

Weet je, als die andere klachten serieus waren genomen en sommige leden van bepaalde delegaties op z'n minst buiten de deur waren gezet (niet eens een DQ) dan had ik wel wat meer respect gehad voor EBU en de beslissingen die ze hebben genomen.
Cornald zei in ieder geval wel dat hij de afgelopen jaren ergere dingen heeft zien gebeuren.
pi_213537304
Maar zou Joost volgend jaar weer mee kunnen doen met het zelfde nummer?
pi_213537316
quote:
14s.gif Op zondag 12 mei 2024 15:36 schreef Stepperoller het volgende:
[ x ]
Ik begrijp dat Cornald en Twan een nieuwe ringtone hebben.
  Moderator / Kerstkaart terrorist zondag 12 mei 2024 @ 15:40:34 #193
29278 crew  Nizno
Versie 4.4
pi_213537328
quote:
1s.gif Op zondag 12 mei 2024 15:39 schreef GM78 het volgende:
Maar zou Joost volgend jaar weer mee kunnen doen
ja
quote:
met het zelfde nummer?
nope

quote:
Niet eerder gepubliceerde muziek
Het deelnemende liedje mag niet een cover zijn of een remix van het werk van een andere artiest. Alle liedjes moeten volledig origineel zijn, zowel qua tekst als melodie, en mogen niet eerder gepubliceerd zijn dan 1 september van het voorgaande jaar. Het liedje mag enkel officieel op de markt gepubliceerd worden tot na de wedstrijd. Deze regel gold ook toen in 2020 het Eurovisiesongfestival werd afgelast vanwege de coronapandemie die dat jaar uitbrak. Artiesten die waren geselecteerd voor dit festival mochten wel opnieuw worden geselecteerd voor het Eurovisiesongfestival van 2021, maar moesten dan met een nieuw liedje komen.
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  Moderator / Redactie Sport zondag 12 mei 2024 @ 15:42:12 #194
416575 crew  Evenstar
pi_213537352
quote:
1s.gif Op zondag 12 mei 2024 15:38 schreef Em31 het volgende:

[..]
Cornald zei in ieder geval wel dat hij de afgelopen jaren ergere dingen heeft zien gebeuren.
Dat had ik zelfs nog gemist. Het is ook niet gek. Ik vond het in R'dam echt indrukwekkend hoe snel dingen gedaan werden toen ik er live bij zat. Het is echt een mierennest. Mensen komen en gaan, rennen door elkaar, over elkaar en ja dan zal er soms vast wel even gescholden, geduwd, getrokken of boos gekeken worden. Als je daar DQ's voor gaat uitdelen dan is het einde echt zoek.

Ik had serieus gehoopt dat Joost dan maar echt iets doms had gedaan en flink in de fout was gegaan, want dan kon ik zeggen "ja domme lul, eigen schuld", maar als dit het is is het echt niet te geloven. Al helemaal als je kijkt wat ze alleen dit jaar al door de vingers hebben gezien. Daar zijn allerlei beelden van, meerdere landen die er last van hadden, maar niks ... nada .. noppes.

Dan mag je als fan, kandidaat en/of delegatie toch best boos over zijn.....

Edit: Men moet echt stoppen om "over lijken te gaan" om snowflakes in deze wereld maar te beschermen. Grow a pair and move on als iemand even kut tegen je doet.
  Moderator / Redactie Sport zondag 12 mei 2024 @ 15:42:46 #195
416575 crew  Evenstar
pi_213537362
quote:
99s.gif Op zondag 12 mei 2024 15:40 schreef Nizno het volgende:

[..]
ja
[..]
nope
Klein beetje veranderen en EuroMama van maken :D
pi_213537394
Europapa moet volgend jaar gewoon alsnog in de finale, dat is niet meer dan gerechtvaardigd
"You can call me Susan if it makes you happy"
pi_213537396
quote:
0s.gif Op zondag 12 mei 2024 15:42 schreef Evenstar het volgende:

[..]
Dat had ik zelfs nog gemist. Het is ook niet gek. Ik vond het in R'dam echt indrukwekkend hoe snel dingen gedaan werden toen ik er live bij zat. Het is echt een mierennest. Mensen komen en gaan, rennen door elkaar, over elkaar en ja dan zal er soms vast wel even gescholden, geduwd, getrokken of boos gekeken worden. Als je daar DQ's voor gaat uitdelen dan is het einde echt zoek.

Ik had serieus gehoopt dat Joost dan maar echt iets doms had gedaan en flink in de fout was gegaan, want dan kon ik zeggen "ja domme lul, eigen schuld", maar als dit het is is het echt niet te geloven. Al helemaal als je kijkt wat ze alleen dit jaar al door de vingers hebben gezien. Daar zijn allerlei beelden van, meerdere landen die er last van hadden, maar niks ... nada .. noppes.

Dan mag je als fan, kandidaat en/of delegatie toch best boos over zijn.....
Ja helemaal mee eens, het voelt op dit moment zo bizar. Ik hoop ook niet dat de AVROTROS zich toch weer in gaat houden, omdat je in de toekomst weer met ze zou moeten werken. Fuck it hoor, dan doen we voorlopig maar niet meer mee.
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 12 mei 2024 @ 15:45:25 #198
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_213537397
quote:

Ik hoop dat Joost oke is
Al zou ik zelf Joost Klein zijn, slapen doe ik in principe toch wel, maar mensen die anderen uitlachen omdat ze ergens over nadenken zijn sowieso af hoor :P

Het is ook wel een goed bizarre achtbaan geweest natuurlijk, kan me goed voorstellen dat mensen er ook gisteravond laat nog onrustig over waren (ik baal er zelf nog steeds van en vind het ook gewoon zó jammer) :+
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  zondag 12 mei 2024 @ 15:45:39 #199
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_213537401
Over scheids gesproken, die krijgt wekelijks diverse agressieve spelers dreigend naar hem toerennen en stemverheffen. ;)
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
pi_213537410
quote:

Ik hoop dat Joost oke is
Ach. Als hij morgen een afspraak maakt bij het ggz dan kan hij mogelijk in september al terecht......

Hoop echt dat er gerechtigheid komt voor Joost. Zijn zoveel mensen die nog altijd denken dat Joost iemand fysiek heeft aangevallen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')