abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_213537131
quote:
0s.gif Op zondag 12 mei 2024 14:51 schreef Shreyas het volgende:

[..]
Ik vind het ook begrijpelijk, maar ik geloof niet dat het alleen aan de omstandigheden lag en niet aan de persoon. Er doen 25 andere deelnemers mee en sommige onder misschien wel moeilijkere omstandigheden (Israël, Oekraïne) en deze kandidaten hebben zich niet op zo een manier gedragen dat ze gediskwalificeerd werden.
Omdat die misschien tijdens dat stukje ook niet zo geprovoceerd zijn? Waarom blijf je in dit topic zo stoken?
pi_213537138
In het risico uitgelachen te worden, ik had gister serieus moeite om te slapen, bleef maar nadenken over wat er allemaal gebeurt is en hoe dit in godsnaam zo ver heeft kunnen komen :P

Ik hoop dat Joost oke is
Twiddel
pi_213537151
Nu is dus ook wel gebleken dat Europapa veel meer een lied voor de mense thuis is dan één voor de fans. In de fanpolls stond Nederland nergens echt hoog (doorgaans lage top 10 of er zelfs buiten). Fanfavorieten zoals België, Oostenrijk, Noorwegen en UK zijn daarentegen door de mense thuis genegeerd.
All we got is this moment - Joost Klein, 9 mei 2024
pi_213537165
quote:
0s.gif Op zondag 12 mei 2024 15:11 schreef H_T het volgende:

[..]
Lena en Jedward deden twee jaar achter elkaar mee (Lena zelfs als regerend winnaar) maar wel beide keren voor hetzelfde land
Als Nederland volgend jaar niet meedoet, zou ik het wel iets voor Joost vinden om aan de Vlaamse voorronde mee te doen.
De Sahara is zonder meer erg droog.
  zondag 12 mei 2024 @ 15:24:09 #180
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_213537166
quote:
0s.gif Op zondag 12 mei 2024 15:21 schreef grazz het volgende:
Nu is dus ook wel gebleken dat Europapa veel meer een lied voor de mense thuis is dan één voor de fans. In de fanpolls stond Nederland nergens echt hoog (doorgaans lage top 10 of er zelfs buiten). Fanfavorieten zoals België, Oostenrijk, Noorwegen en UK zijn daarentegen door de mense thuis genegeerd.
Geen idee wat je nou precies bedoelt
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_213537209
quote:
0s.gif Op zondag 12 mei 2024 15:19 schreef Joraan het volgende:

[..]
Omdat die misschien tijdens dat stukje ook niet zo geprovoceerd zijn? Waarom blijf je in dit topic zo stoken?
Een andere mening is toch nog geen stoken. Ik ben het volkomen met hem eens. In decennia tijd is er niemand gediskwalificeerd. Er doen tientallen andere landen mee. Niemand gediskwalificeerd en wij scoren een diskwalificatie. Dan mag je allereerst bij jezelf te rade gaan. Om maar eens in voetbaltermen te praten: je moet de scheidsrechter geen reden geven om te fluiten.
zie email 27 oktober
pi_213537220
quote:
0s.gif Op zondag 12 mei 2024 15:28 schreef trein2000 het volgende:

[..]
Een andere mening is toch nog geen stoken. Ik ben het volkomen met hem eens. In decennia tijd is er niemand gediskwalificeerd. Er doen tientallen andere landen mee. Niemand gediskwalificeerd en wij scoren een diskwalificatie. Dan mag je allereerst bij jezelf te rade gaan. Om maar eens in voetbaltermen te praten: je moet de scheidsrechter geen reden geven om te fluiten.
Nieuwe dag nieuwe ronden om voor jou weer te starten. ^O^
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_213537227
quote:
10s.gif Op zondag 12 mei 2024 15:29 schreef Pisces29 het volgende:

[..]
Nieuwe dag nieuwe ronden om voor jou weer te starten. ^O^
Heb je ook nog inhoudelijke tegenwerpingen?
zie email 27 oktober
  zondag 12 mei 2024 @ 15:31:37 #184
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_213537230
quote:
0s.gif Op zondag 12 mei 2024 15:20 schreef summer2bird het volgende:
In het risico uitgelachen te worden, ik had gister serieus moeite om te slapen, bleef maar nadenken over wat er allemaal gebeurt is en hoe dit in godsnaam zo ver heeft kunnen komen :P

Ik hoop dat Joost oke is
Ik heb er alle vertrouwen in. Deze hele gebeurtenis met hem heeft een mooi inkijkje gegeven in de dubbele standaard van EBU
My age is very
Inappropriate
for my behavior
  Moderator / Kerstkaart terrorist zondag 12 mei 2024 @ 15:31:58 #185
29278 crew  Nizno
Versie 4.4
pi_213537234
quote:
0s.gif Op zondag 12 mei 2024 15:31 schreef trein2000 het volgende:

[..]
Heb je ook nog inhoudelijke tegenwerpingen?
soms is het beter om gewoon te bepalen dat je niet tot elkaar zult komen en er niet verder over in discussie blijven
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
pi_213537245
quote:
99s.gif Op zondag 12 mei 2024 15:31 schreef Nizno het volgende:

[..]
soms is het beter om gewoon te bepalen dat je niet tot elkaar zult komen en er niet verder over in discussie blijven
Ik ben altijd geïnteresseerd in argumenten. Ook van mensen met wie ik het niet eens ben.
zie email 27 oktober
pi_213537247
quote:
0s.gif Op zondag 12 mei 2024 15:24 schreef Puzzie het volgende:

[..]
Geen idee wat je nou precies bedoelt
Europapa werd meer gewaardeerd door de kijkers dan door fans.
All we got is this moment - Joost Klein, 9 mei 2024
pi_213537270
twitter
  Moderator / Redactie Sport zondag 12 mei 2024 @ 15:36:30 #189
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_213537271
quote:
0s.gif Op zondag 12 mei 2024 15:28 schreef trein2000 het volgende:

[..]
Alleen is het wel kut als die scheids toevallig steeds de andere kant op kijkt als iemand anders iets doet.

Ik weet niet of de DQ terecht is. Als wat AvroTros en Cornald zeggen waar is dan lijkt het mij niet terecht. Vooral niet als je kijkt dat allerlei andere problemen niet opgelost worden. Het gaat mij echt om de dubbele standaarden.

Juist dat er nog nooit iemand een DQ heeft gekregen werpt bij mij juist vraagtekens op. Ik geloof echt niet dat in de 68 jaar, of zelfs in de afgelopen drie jaar, NOOIT, maar dan ook NOOIT, een gelijk soort probleemje is ontstaan in een evenement met duizenden mensen die als mieren doorelkaar aan het rennen zijn.

Weet je, als die andere klachten serieus waren genomen en sommige leden van bepaalde delegaties op z'n minst buiten de deur waren gezet (niet eens een DQ) dan had ik wel wat meer respect gehad voor EBU en de beslissingen die ze hebben genomen.
pi_213537298
quote:
0s.gif Op zondag 12 mei 2024 15:36 schreef Evenstar het volgende:

[..]
Alleen is het wel kut als die scheids toevallig steeds de andere kant op kijkt als iemand anders iets doet.

Ik weet niet of de DQ terecht is. Als wat AvroTros en Cornald zeggen waar is dan lijkt het mij niet terecht. Vooral niet als je kijkt dat allerlei andere problemen niet opgelost worden. Het gaat mij echt om de dubbele standaarden.

Juist dat er nog nooit iemand een DQ heeft gekregen werpt bij mij juist vraagtekens op. Ik geloof echt niet dat in de 68 jaar, of zelfs in de afgelopen drie jaar, NOOIT, maar dan ook NOOIT, een gelijk soort probleemje is ontstaan in een evenement met duizenden mensen die als mieren doorelkaar aan het rennen zijn.

Weet je, als die andere klachten serieus waren genomen en sommige leden van bepaalde delegaties op z'n minst buiten de deur waren gezet (niet eens een DQ) dan had ik wel wat meer respect gehad voor EBU en de beslissingen die ze hebben genomen.
Cornald zei in ieder geval wel dat hij de afgelopen jaren ergere dingen heeft zien gebeuren.
pi_213537304
Maar zou Joost volgend jaar weer mee kunnen doen met het zelfde nummer?
pi_213537316
quote:
14s.gif Op zondag 12 mei 2024 15:36 schreef Stepperoller het volgende:
[ x ]
Ik begrijp dat Cornald en Twan een nieuwe ringtone hebben.
:J
  Moderator / Kerstkaart terrorist zondag 12 mei 2024 @ 15:40:34 #193
29278 crew  Nizno
Versie 4.4
pi_213537328
quote:
1s.gif Op zondag 12 mei 2024 15:39 schreef GM78 het volgende:
Maar zou Joost volgend jaar weer mee kunnen doen
ja
quote:
met het zelfde nummer?
nope

quote:
Niet eerder gepubliceerde muziek
Het deelnemende liedje mag niet een cover zijn of een remix van het werk van een andere artiest. Alle liedjes moeten volledig origineel zijn, zowel qua tekst als melodie, en mogen niet eerder gepubliceerd zijn dan 1 september van het voorgaande jaar. Het liedje mag enkel officieel op de markt gepubliceerd worden tot na de wedstrijd. Deze regel gold ook toen in 2020 het Eurovisiesongfestival werd afgelast vanwege de coronapandemie die dat jaar uitbrak. Artiesten die waren geselecteerd voor dit festival mochten wel opnieuw worden geselecteerd voor het Eurovisiesongfestival van 2021, maar moesten dan met een nieuw liedje komen.
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  Moderator / Redactie Sport zondag 12 mei 2024 @ 15:42:12 #194
416575 crew  Evenstar
pi_213537352
quote:
1s.gif Op zondag 12 mei 2024 15:38 schreef Em31 het volgende:

[..]
Cornald zei in ieder geval wel dat hij de afgelopen jaren ergere dingen heeft zien gebeuren.
Dat had ik zelfs nog gemist. Het is ook niet gek. Ik vond het in R'dam echt indrukwekkend hoe snel dingen gedaan werden toen ik er live bij zat. Het is echt een mierennest. Mensen komen en gaan, rennen door elkaar, over elkaar en ja dan zal er soms vast wel even gescholden, geduwd, getrokken of boos gekeken worden. Als je daar DQ's voor gaat uitdelen dan is het einde echt zoek.

Ik had serieus gehoopt dat Joost dan maar echt iets doms had gedaan en flink in de fout was gegaan, want dan kon ik zeggen "ja domme lul, eigen schuld", maar als dit het is is het echt niet te geloven. Al helemaal als je kijkt wat ze alleen dit jaar al door de vingers hebben gezien. Daar zijn allerlei beelden van, meerdere landen die er last van hadden, maar niks ... nada .. noppes.

Dan mag je als fan, kandidaat en/of delegatie toch best boos over zijn.....

Edit: Men moet echt stoppen om "over lijken te gaan" om snowflakes in deze wereld maar te beschermen. Grow a pair and move on als iemand even kut tegen je doet.
  Moderator / Redactie Sport zondag 12 mei 2024 @ 15:42:46 #195
416575 crew  Evenstar
pi_213537362
quote:
99s.gif Op zondag 12 mei 2024 15:40 schreef Nizno het volgende:

[..]
ja
[..]
nope
Klein beetje veranderen en EuroMama van maken :D
pi_213537394
Europapa moet volgend jaar gewoon alsnog in de finale, dat is niet meer dan gerechtvaardigd
"You can call me Susan if it makes you happy"
pi_213537396
quote:
0s.gif Op zondag 12 mei 2024 15:42 schreef Evenstar het volgende:

[..]
Dat had ik zelfs nog gemist. Het is ook niet gek. Ik vond het in R'dam echt indrukwekkend hoe snel dingen gedaan werden toen ik er live bij zat. Het is echt een mierennest. Mensen komen en gaan, rennen door elkaar, over elkaar en ja dan zal er soms vast wel even gescholden, geduwd, getrokken of boos gekeken worden. Als je daar DQ's voor gaat uitdelen dan is het einde echt zoek.

Ik had serieus gehoopt dat Joost dan maar echt iets doms had gedaan en flink in de fout was gegaan, want dan kon ik zeggen "ja domme lul, eigen schuld", maar als dit het is is het echt niet te geloven. Al helemaal als je kijkt wat ze alleen dit jaar al door de vingers hebben gezien. Daar zijn allerlei beelden van, meerdere landen die er last van hadden, maar niks ... nada .. noppes.

Dan mag je als fan, kandidaat en/of delegatie toch best boos over zijn.....
Ja helemaal mee eens, het voelt op dit moment zo bizar. Ik hoop ook niet dat de AVROTROS zich toch weer in gaat houden, omdat je in de toekomst weer met ze zou moeten werken. Fuck it hoor, dan doen we voorlopig maar niet meer mee.
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 12 mei 2024 @ 15:45:25 #198
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_213537397
quote:

Ik hoop dat Joost oke is
Al zou ik zelf Joost Klein zijn, slapen doe ik in principe toch wel, maar mensen die anderen uitlachen omdat ze ergens over nadenken zijn sowieso af hoor :P

Het is ook wel een goed bizarre achtbaan geweest natuurlijk, kan me goed voorstellen dat mensen er ook gisteravond laat nog onrustig over waren (ik baal er zelf nog steeds van en vind het ook gewoon zó jammer) :+
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  zondag 12 mei 2024 @ 15:45:39 #199
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_213537401
Over scheids gesproken, die krijgt wekelijks diverse agressieve spelers dreigend naar hem toerennen en stemverheffen. ;)
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
pi_213537410
quote:

Ik hoop dat Joost oke is
Ach. Als hij morgen een afspraak maakt bij het ggz dan kan hij mogelijk in september al terecht......

Hoop echt dat er gerechtigheid komt voor Joost. Zijn zoveel mensen die nog altijd denken dat Joost iemand fysiek heeft aangevallen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')