Ze hadden nog drie landen hoger dan Nederland, wie weet waren dat wel de Finnenquote:
Met diezelfde winnaar dan op plek 6...quote:Op zondag 12 mei 2024 02:05 schreef Em31 het volgende:
We werden trouwens tweede, vlak achter Israël, maar verder alsnog op plek 5 in de running order gezet.
Rraaarrrquote:Op zondag 12 mei 2024 02:05 schreef Em31 het volgende:
We werden trouwens tweede, vlak achter Israël, maar verder alsnog op plek 5 in de running order gezet.
Terecht dat Martin nog maanden nachtmerries aan ons zal hebbenquote:Op zondag 12 mei 2024 02:05 schreef Em31 het volgende:
Een winnaar en twee nummers twee in de eerste zes van de finale. Alleen in het hoofd van Björkman is dat een gebalanceerde volgorde.quote:Op zondag 12 mei 2024 02:05 schreef Em31 het volgende:
In het hoofd van Björkmann is het altijd Sesamstraat.quote:Op zondag 12 mei 2024 02:07 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Een winnaar en twee nummers twee in de eerste zes van de finale. Alleen in het hoofd van Björkman is dat een gebalanceerde volgorde.
Volgens mij zei Twan eerder in de ding a dong podcast dat zij niet de uitslag weten van de semi's.quote:Op zondag 12 mei 2024 02:05 schreef Em31 het volgende:
Doe maar effekes wisselen Martin.quote:Op zondag 12 mei 2024 02:06 schreef Strani het volgende:
[..]
Terecht dat Martin nog maanden nachtmerries aan ons zal hebben
Die heeft al genoeg boegeroep gehoord.quote:
Nee, maar Björkman zei dat hij zich baseerde op de bookmakers, en die hadden dit vrij scherp, zeker na het genot bij de RAI.quote:Op zondag 12 mei 2024 02:08 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Volgens mij zei Twan eerder in de ding a dong podcast dat zij niet de uitslag weten van de semi's.
Dat was alleen SMS meen ik gelezen te hebben.quote:Op zondag 12 mei 2024 02:09 schreef Strani het volgende:
Trouwens, de zogenaamde stemresultaten van Italië donderdag klopten niet helemaal. Die hadden bijvoorbeeld Albanië als derde staan maar dat was Zwitserland.
De officiële uitslag zullen ze niet weten. Maar ze weten denk ik wel ongeveer wat het geworden is. Waarbij ze bij Europapa met het aantal streams de populariteit wel konden raden.quote:Op zondag 12 mei 2024 02:08 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Volgens mij zei Twan eerder in de ding a dong podcast dat zij niet de uitslag weten van de semi's.
Ah! Dat zou dan kunnen want die percentages lagen wel vrij dicht bij elkaar verder.quote:Op zondag 12 mei 2024 02:09 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Dat was alleen SMS meen ik gelezen te hebben.
En Israël op plek 6, even debiel voor een land dat 1e in de semi eindigtquote:Op zondag 12 mei 2024 02:05 schreef Em31 het volgende:
Ik begreep waarom je dat zei en vond het heel liefquote:Op zondag 12 mei 2024 02:04 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Iets over dat ik zo blij was jou weer te zien als dikke knuffelbeer. Omdat we op onze eerste meet al een dikke knuffel deelden
Alleen zei ik dat laatste er niet bij![]()
![]()
Owh, fijn!quote:Op zondag 12 mei 2024 02:11 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ik begreep waarom je dat zei en vond het heel lief
Begint er nu wel heel erg op te lijken dat ze de focus in deel 1 zoveel mogelijk van Israël wilden afhalen.quote:
We hebben freaky digitale versies gezien van ABBA met daaronder stemmen van 50 jaar later om het nog enger te maken. Het is bij jou ook nooit genoeg hèquote:Op zondag 12 mei 2024 02:13 schreef Em31 het volgende:
Trouwens, dit was toch echt een behoorlijke saaie show?die opening ook, wtf? Alles was underwhelming dit jaar.
Op plek 2 en 6 werden de nrs 1 van de semi's gezet en op plek 5 de nr 2 van semi 2quote:
Denk eens terug aan Björkman die blij was dat Eurovisie terug is in Zweden, dan werd het eindelijk weer eens goed georganiseerd... wow, karma is a bitch.quote:Op zondag 12 mei 2024 02:13 schreef Em31 het volgende:
Trouwens, dit was toch echt een behoorlijke saaie show?die opening ook, wtf? Alles was underwhelming dit jaar.
Ja waar was Måns Zelmerlöw?quote:Op zondag 12 mei 2024 02:13 schreef Em31 het volgende:
Ja eens. Al was de presentatie zelf wel goed. Van de interval en overige acts was eigenlijk alleen die van donderdag echt goed.quote:Op zondag 12 mei 2024 02:13 schreef Em31 het volgende:
Dit geeft toch wel aan dat Martin ook wel zin had in een paar weken Dubrovnik volgend jaar.quote:Op zondag 12 mei 2024 02:14 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Gelukkig doet de EBU niet aan manipulatie.
Het ging wel redelijk vlot uiteindelijk. Maar erg matig inderdaad. Eigenlijk niets memorabels.quote:Op zondag 12 mei 2024 02:13 schreef Em31 het volgende:
Om daarna naar karaokende oud winnaars te gaan.quote:Op zondag 12 mei 2024 02:14 schreef Strani het volgende:
[..]
We hebben freaky digitale versies gezien van ABBA met daaronder stemmen van 50 jaar later om het nog enger te maken. Het is bij jou ook nooit genoeg hè
*Österdahlquote:Op zondag 12 mei 2024 02:14 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Denk eens terug aan Björkman die blij was dat Eurovisie terug is in Zweden, dan werd het eindelijk weer eens goed georganiseerd... wow, karma is a bitch.
Interval in semi 2 was ook prima.quote:Op zondag 12 mei 2024 02:14 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ja eens. Al was de presentatie zelf wel goed. Van de interval en overige acts was eigenlijk alleen die van donderdag echt goed.
Ja, volgend jaar lekker in een Airport hotel in Zürich ofzo. Daar word je niet blij van.quote:Op zondag 12 mei 2024 02:15 schreef Strani het volgende:
[..]
Dit geeft toch wel aan dat Martin ook wel zin had in een paar weken Dubrovnik volgend jaar.
Dat was eerder Zagreb of Rijeka geweestquote:Op zondag 12 mei 2024 02:15 schreef Strani het volgende:
[..]
Dit geeft toch wel aan dat Martin ook wel zin had in een paar weken Dubrovnik volgend jaar.
Benieuwd hoeveel landen volgend jaar meedoen.quote:Op zondag 12 mei 2024 02:16 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ja, volgend jaar lekker in een Airport hotel in Zürich ofzo. Daar word je niet blij van.
Donderdag en semi 2 zijn hetzelfde hequote:
Niet voor Martin, die had gewoon een shuttle air service geregeldquote:Op zondag 12 mei 2024 02:17 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat was eerder Zagreb of Rijeka geweest
Elke dag twee uur heen en twee uur terug zie ik Martin niet zo snel doenquote:Op zondag 12 mei 2024 02:18 schreef Strani het volgende:
[..]
Niet voor Martin, die had gewoon een shuttle air service geregeld
Misschien het debuut van Kazachstanquote:Op zondag 12 mei 2024 02:17 schreef Momo het volgende:
[..]
Benieuwd hoeveel landen volgend jaar meedoen.
Moet het nog zienquote:Op zondag 12 mei 2024 02:19 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Misschien het debuut van Kazachstan![]()
Dan blijft het in elk geval gelijk.
Want ik neem aan dat wij gewoon ROTW worden.
Kan je dan ook nog even uitrekenen hoe een finale-score er in totaal dan had uit kunnen zien? Thanks!quote:Op zondag 12 mei 2024 02:19 schreef Fred_B het volgende:
[ x ]
Dit was bij een normale gang van zaken toch wel een mooie jury top 10 geworden.
Ik denk dat onze deelname voor volgend jaar echt nog alle kanten op kan. Net zo als (hopelijk) de EBU.quote:
Ga maar snel, voordat het typen nog verder achteruit gaatquote:Op zondag 12 mei 2024 02:20 schreef Whiskers2009 het volgende:
Maar ik moet eens gaan slapen, al calt me dat laatig na bijna 48 uurzo goed als nonstop ESF
Ik zit meer met het beschermen vd Israëlische delegatie na hun pestgedrag naar meerdere landen. Op het ESF dus.quote:Op zondag 12 mei 2024 02:19 schreef Strani het volgende:
Ik heb trouwens nog steeds begrip voor de beslissing om Israël mee te laten doen. Ik snap dat de EBU niet als enige Israël kan gaan schorsen als verder geen enkele internationale organisatie (vooral sport) dat doet. Want dan heb je óók weer een shitstorm.
Maar het beschermen van Israël door bijvoorbeeld die juichband heeft bepaald niet geholpen.
Nee natuurlijk niet. Maar dit hele ESF is een vernederend gedrocht geworden, dat er alleen op gericht was Israël niet te laten winnen door de hele show te manipuleren.quote:Op zondag 12 mei 2024 02:19 schreef Strani het volgende:
Ik heb trouwens nog steeds begrip voor de beslissing om Israël mee te laten doen. Ik snap dat de EBU niet als enige Israël kan gaan schorsen als verder geen enkele internationale organisatie (vooral sport) dat doet. Want dan heb je óók weer een shitstorm.
Maar het beschermen van Israël door bijvoorbeeld die juichband heeft bepaald niet geholpen.
Het scheelde denk ik wel dat ze alleen Servië in hun genre als concurrent hadden. De overige ballads waren toch meer powerballads.quote:Op zondag 12 mei 2024 02:19 schreef Cyan9 het volgende:
Ik moet trouwens zeggen dat ik heel blij ben dat Portugal weer de top 10 heeft gehaald met een sterk eigenzinnig nummer. Kwam live echt tot leven voor me.
Ik denk zelfs dat het wel wat meer punten dan die 58 waren geworden. Hij was niet live en er was al gezeik. Dat heeft denk ik echt wel een rol gespeeld in de hoeveelheid punten. Misschien niet veel, maar zeker wel wat.quote:Op zondag 12 mei 2024 02:19 schreef Fred_B het volgende:
[ x ]
Ook dat inderdaad. Israël is op alle vlakken teveel beschermd.quote:Op zondag 12 mei 2024 02:21 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik zit meer met het beschermen vd Israëlische delegatie na hun pestgedrag naar meerdere landen. Op het ESF dus.
(Dat is dit dus)quote:Op zondag 12 mei 2024 02:20 schreef Strani het volgende:
[..]
Kan je dan ook nog even uitrekenen hoe een finale-score er in totaal dan had uit kunnen zien? Thanks!
Het was sowieso een rotsituatie voor ze, maar ze hadden waarschijnlijk de hoop/verwachting dat het wel mee zou vallen met de stemmen op dat land. Het is gewoon fijn dat Israel niet gewonnen heeft :xquote:Op zondag 12 mei 2024 02:19 schreef Strani het volgende:
De EBU kon er zelf niet zoveel over beslissen, aangezien het aan de leden van de EBU is. En als Duitsland voorstander van deelname van Israël is, dan is het wel een uitgemaakte zaak.quote:Op zondag 12 mei 2024 02:19 schreef Strani het volgende:
Het lijkt me wel dat juryleden niet op Nederland wilden stemmen “want een diskwalificatie krijg je niet voor niets”quote:Op zondag 12 mei 2024 02:21 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Ik denk zelfs dat het wel wat meer punten dan die 58 waren geworden. Hij was niet live en er was al gezeik. Dat heeft denk ik echt wel een rol gespeeld in de hoeveelheid punten. Misschien niet veel, maar zeker wel wat.
Dat is inderdaad niet best meerquote:Op zondag 12 mei 2024 02:21 schreef Strani het volgende:
[..]
Ga maar snel, voordat het typen nog verder achteruit gaat
Zien we je vaker in deze SC?
Fijne nacht Whiskers!quote:Op zondag 12 mei 2024 02:20 schreef Whiskers2009 het volgende:
Maar ik moet eens gaan slapen, al calt me dat laatig na bijna 48 uurzo goed als nonstop ESF
Top, ik zal het doorgeven aan degenen onder ons met humor!quote:Op zondag 12 mei 2024 02:23 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dat is inderdaad niet best meer![]()
Wellicht. Ik lees heel soms even mee, en de droge humor soms is echt wel tof
Oh zo, dat is niet echt mogelijk, aangezien een groot aantal landen nooit op Nederland gestemd heeft.quote:Op zondag 12 mei 2024 02:23 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee maar met een doorberekende schatting van televote erbij.
Dat denk ik ook wel. Ga je als jury punten geven aan een land waarvan de kans groot is dat die uit de uitslag wordt geschrapt?quote:Op zondag 12 mei 2024 02:21 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Ik denk zelfs dat het wel wat meer punten dan die 58 waren geworden. Hij was niet live en er was al gezeik. Dat heeft denk ik echt wel een rol gespeeld in de hoeveelheid punten. Misschien niet veel, maar zeker wel wat.
Dit valt me zó van je tegen hè. Dit is geen kwestie van niet kunnen maar van niet willenquote:Op zondag 12 mei 2024 02:24 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Oh zo, dat is niet echt mogelijk, aangezien een groot aantal landen nooit op Nederland gestemd heeft.
Nee heel clean en niksig. Hopelijk nu voorlopig ook echt geen Zweedse winst. Zwitserland in ieder geval weer eens wat anders.quote:Op zondag 12 mei 2024 02:15 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Het ging wel redelijk vlot uiteindelijk. Maar erg matig inderdaad. Eigenlijk niets memorabels.
Ik kan niet wachten tot je het aan me doorgeeft.quote:Op zondag 12 mei 2024 02:24 schreef Strani het volgende:
[..]
Top, ik zal het doorgeven aan degenen onder ons met humor!
Sorry maar alle DM's zijn al verstuurd hoorquote:Op zondag 12 mei 2024 02:26 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ik kan niet wachten tot je het aan me doorgeeft.
Jij ook!quote:Op zondag 12 mei 2024 02:23 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Fijne nacht Whiskers!Ik denk dat ik vannacht heerlijk slaap, omdat ik morgen geen telefoon moet checken of er nog nieuws is
Niet slechtquote:Op zondag 12 mei 2024 02:19 schreef Fred_B het volgende:
[ x ]
JE BENT MIJ VERGETEN GIJ MARTIN ÖSTERDAHL!!!!!!!quote:Op zondag 12 mei 2024 02:24 schreef Strani het volgende:
Degenen hier die gevoel voor humor hebben, hebben zojuist een DM ontvangen.
Daarom, stel Joost had 100+ gehaald bij de jury en 300+ in de televote .... had het nog alle kanten op gekund. Denk zelf niet dat hij had gewonnen, maar een top 3 was het zeker wel geworden.quote:Op zondag 12 mei 2024 02:24 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat denk ik ook wel. Ga je als jury punten geven aan een land waarvan de kans groot is dat die uit de uitslag wordt geschrapt?
We hebben een mooie vijfde startplek voor je gereserveerd.quote:Op zondag 12 mei 2024 02:27 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
JE BENT MIJ VERGETEN GIJ MARTIN ÖSTERDAHL!!!!!!!
Ik vind dit heel dreigend. Ik vrees dat ik een aanklacht zal moeten indienenquote:Op zondag 12 mei 2024 02:27 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
JE BENT MIJ VERGETEN GIJ MARTIN ÖSTERDAHL!!!!!!!
Fuck een mod, momentje.quote:Op zondag 12 mei 2024 02:28 schreef Evenstar het volgende:
* Evenstar ziet geen DM en maakt een dreigende beweging
Zeker. En ook dat was wel mooi geweest. Een dergelijke uitslag halen we namelijk zelden. Alleen Heme en Aarde en CATS. Meestal eindigen we zo onderin de de top tien. Of we winnenquote:Op zondag 12 mei 2024 02:27 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Daarom, stel Joost had 100+ gehaald bij de jury en 300+ in de televote .... had het nog alle kanten op gekund. Denk zelf niet dat hij had gewonnen, maar een top 3 was het zeker wel geworden.
Ook op die startplek ga ik schroeien!quote:Op zondag 12 mei 2024 02:27 schreef Redefine het volgende:
[..]
We hebben een mooie vijfde startplek voor je gereserveerd.
Arcade deed het dacht ik ook wel aardig.quote:Op zondag 12 mei 2024 02:29 schreef Redefine het volgende:
[..]
Zeker. En ook dat was wel mooi geweest. Een dergelijke uitslag halen we namelijk zelden. Alleen Heme en Aarde en CATS. Meestal eindigen we zo onderin de de top tien. Of we winnen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |