Opvallend wel dat de top-3 allemaal late startpositie heeft. Gevolgd door de pity-votes.quote:Op zondag 12 mei 2024 06:56 schreef RamboDirk het volgende:
[ afbeelding ]
52 pt. van de vakjuryYeah Right uuhuh
Ja maar dan vraag ik me toch af waarom je in godsnaam zou kijken naar een liedjesfeest dat al 100 jaar lang in teken staat van de lhfbbdbtq gemeenschap.quote:Op zondag 12 mei 2024 10:17 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Tokkie Nederland? Dat woke een groot probleem is voor het Westen heb je overigens wel gelijk in.
In mijn beleving is dat nu al zo sinds rond de eeuwwisselingquote:Op zondag 12 mei 2024 10:07 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ze lijken er een soort homo cultus van te willen maken. Dit was vroeger toch helemaal niet zo?
Al veel langer.quote:Op zondag 12 mei 2024 10:28 schreef Marsenal het volgende:
[..]
In mijn beleving is dat nu al zo sinds rond de eeuwwisseling
Nee, hoor. Daar hou ik mij helemaal niet mee bezig, net als dat ik Israel niet opeens een prachtige democratie ga noemen omdat ik dat land prefereer boven de bloeddorstige barbarij.quote:Op zondag 12 mei 2024 10:15 schreef Caland het volgende:
[..]
Iets zegt mij dat dat wel onderdeel was van het in opdracht stemmen op Israel, ja.
Huh? Isral is toch juist het land waar je jezelf mag zijn? Het moderne land? Het land waar alles welkom is terwijl de buren boze moslims en anti woke zijn?quote:Op zondag 12 mei 2024 10:15 schreef Caland het volgende:
[ x ]
“De "vakjury" van woke landen deden daar uiteraard aan mee...”
Ja als je dit aan de gemiddelde Greetstemmer gaat uitleggen zie je letterlijk hoofden ontploffenquote:Op zondag 12 mei 2024 10:31 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Huh? Isral is toch juist het land waar je jezelf mag zijn? Het moderne land? Het land waar alles welkom is terwijl de buren boze moslims en anti woke zijn?![]()
Lol.
PVV +5quote:Op zondag 12 mei 2024 07:09 schreef VoMy het volgende:
[..]
Erg prettig dat de pro-genocidekaap van domrechts in de televote mislukt is en de propagandatak van een militaire moordmachine tevens constant werd uitgejouwd.
Je zou ze de kost moeten geven die het allebei kijken. Het zijn soms net mensen 😉quote:Op zondag 12 mei 2024 10:20 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Mwah, genoeg homo's die liever het EK kijken dan het Songfestival.
Het is meer hilarisch om te bedenken dat tokkie Nederland zich daadwerkelijk met het ESF zou bemoeienquote:Op zondag 12 mei 2024 09:48 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik vind het wel humor dat heel tokkie Nederland gisteren 20 euro is kwijtgeraakt met stemmen op Israel en TEGEN het wokegebeuren. Want dat is de as van het kwaad.
Dat Israel vorige eeuw al dat wedstrijdje won met een travestiet is ze meestal even ontgaan.
Hmm, op basis waarvan denk je dit? Je komt hier met allemaal claims en rare aantijgingen omdat het niet binnen je eigen progressieve wereldbeeld past. Prima, maar onderbouw het dan in ieder geval eens goed.quote:Op zondag 12 mei 2024 10:33 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja als je dit aan de gemiddelde Greetstemmer gaat uitleggen zie je letterlijk hoofden ontploffen
Ze doen wel open maar er is niemand thuis, he.
Ach, Caland denkt op die manier degenen die pro-Isral zijn op een negatieve manier te kunnen wegzetten.quote:Op zondag 12 mei 2024 10:42 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
Het is meer hilarisch om te bedenken dat tokkie Nederland zich daadwerkelijk met het ESF zou bemoeien
Dat vond ik dan wel weer humor aan de reacties gisteren. Bah, wat een homofiel wokegebeuren, doorgestoken kaart!quote:Op zondag 12 mei 2024 10:42 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
Het is meer hilarisch om te bedenken dat tokkie Nederland zich daadwerkelijk met het ESF zou bemoeien
Je moet nooit, maar dan ook nooit afgaan op de reacties op sociale media. Dat is niet de echte wereld, daar valt geen enkel beeld te vormen van wat daadwerkelijk de consensus of de norm is. Sterker nog, het maakt je inschatting ervan alleen maar minder waarheidsgetrouw.quote:Op zondag 12 mei 2024 10:32 schreef Tomatenboer het volgende:
Wat boeit het overigens als sommige mensen nogal over de top LHBTIQ enz willen zijn? Hebben we daar last van?
Wij zijn toch in Nederland zo ruimdenkend, open en liberaal dacht ik? We zijn toch niet n of ander conservatief religieus land?
Afgaande op steeds meer reacties op sociale media lijkt dat er wel op.
Mag ik stellen dat je het eens bent met mijn visie hierop? die gaat als volgt: dit conflict is een debiele bloedvete, waarbij Israel gewoon net wat minder erg is dan hun tegenstander, en daarom dichterbij onze belangen. Desalniettemin is ook Israel volslagen idioot'.quote:Op zondag 12 mei 2024 10:00 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Dat klopt, maar het bestaansrecht van het zionisme, het idee dat alleen een joodse staat veilig voor joden kan zijn, heeft wel aan realisme gewonnen de laatste 10 jaar, en de laatste 8 maanden. Het blijft er een de categorie, gewoon een schurkenstaat, maar die staat inmiddels wel tegenover bloeddorstige genocidale barbaren van de Islamitische staat soort. Een volkomen onredelijke doodscultus waar niets mee aan te vangen is.
Als Israel nou gewonnen had dan kon je in Tel Aviv gewoon gezellig dit LGBTQ+ liedjesfestival houden zonder dat een Arabische deelnemer beter beveiligd moet worden dan de Amerikaanse president.
Ja, waar worden best wat figuren heel erg onzeker van.quote:Op zondag 12 mei 2024 10:32 schreef Tomatenboer het volgende:
Wat boeit het overigens als sommige mensen nogal over de top LHBTIQ enz willen zijn? Hebben we daar last van?
Jouw toetsingskader kennen we ondertussen ook wel. Over maskers die afvallen gesproken.quote:Op zondag 12 mei 2024 10:49 schreef HowardRoark het volgende:
Hoe dit figuur is uitgedost ook, dat laat je toch niet aan je kinderen zien joh. Is de hele tijd bezig geweest met haat zaaien en de Isralische zangeres gediskwalificeerd te krijgen en eindigt er nog achter.
[ twitter ]
Heeft er niets mee te maken. Veruit de meeste Nederlanders zijn van mening dat mensen lekker moeten doen wat ze willen doen. Conservatisme zoals je dat in bijvoorbeeld Spanje zit is hier helemaal niet populair.quote:Op zondag 12 mei 2024 10:32 schreef Tomatenboer het volgende:
Wij zijn toch in Nederland zo ruimdenkend, open en liberaal dacht ik? We zijn toch niet n of ander conservatief religieus land?
Afgaande op steeds meer reacties op sociale media lijkt dat er wel op.
Gewoon een ver-piswedstrijdje voor (seksuele) extremiteiten. Elk jaar gekker om elkaar af te troeven.quote:Op zondag 12 mei 2024 10:49 schreef HowardRoark het volgende:
Hoe dit figuur is uitgedost ook, dat laat je toch niet aan je kinderen zien joh. Is de hele tijd bezig geweest met haat zaaien en de Isralische zangeres gediskwalificeerd te krijgen en eindigt er nog achter.
[ twitter ]
Och vroeger hadden we kiss enzo, dat vonden oude zure mensen ook verschrikkelijk, ik zie het probleem niet zodaarnaast ging het bij de Isralische dame niet om dr uiterlijk maar om dr nationaliteitquote:Op zondag 12 mei 2024 10:49 schreef HowardRoark het volgende:
[ twitter ]
Nee, het is in sommige gevallen gewoon een beetje 'too much'. Dat is een mening die wordt gedeeld door genoeg lhbt'ers.quote:Op zondag 12 mei 2024 10:50 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Ja, waar worden best wat figuren heel erg onzeker van.
Ah, de onzekerheidsframe weer.quote:Op zondag 12 mei 2024 10:50 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Ja, waar worden best wat figuren heel erg onzeker van.
Klopt, maar politiek speelt altijd een rol, dat was en is met Oekrane ook zo. Dat hou je dus niet tegen.quote:Op zondag 12 mei 2024 10:57 schreef sp3c het volgende:
[..]
Och vroeger hadden we kiss enzo, dat vonden oude zure mensen ook verschrikkelijk, ik zie het probleem niet zodaarnaast ging het bij de Isralische dame niet om dr uiterlijk maar om dr nationaliteit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |