Het is ziekelijk. Echt ziekelijk. Het kwaad woont bij je om de hoek.quote:Op zondag 12 mei 2024 00:30 schreef Zoddie het volgende:
Het Boegeroep elke keer als Israël een puntje krijgt!
Ervan uitgaande dat Joost vrijdagavond en zaterdagavond een vergelijkbare performance zou hebben gegeven als donderdagavond, en ervan uitgaande dat de televote dan vergelijkbaar zou gaan met de 2e semi (Nederland qua televotes tussen Israël en Zwitserland in), zou het ongeveer zo kunnen zijn geweest:quote:
Erg prettig dat de pro-genocidekaap van domrechts in de televote mislukt is en de propagandatak van een militaire moordmachine tevens constant werd uitgejouwd.quote:Op zondag 12 mei 2024 02:13 schreef superniger het volgende:
[..]
Niet echt. Israël was sowieso al kansloos bij de jury votes.
Alleen de 1ste plaats telt dus boeien...quote:Op zondag 12 mei 2024 03:49 schreef Moira het volgende:
[..]
Ervan uitgaande dat Joost vrijdagavond en zaterdagavond een vergelijkbare performance zou hebben gegeven als donderdagavond, en ervan uitgaande dat de televote dan vergelijkbaar zou gaan met de 2e semi (Nederland qua televotes tussen Israël en Zwitserland in), zou het ongeveer zo kunnen zijn geweest:
Jury = 58 punten
Televote = 227-322 punten
= 285-380 punten totaal.
Had 'ie toch Ierland van de 6e en/of Israël mee van de 5e plek kunnen verstoten
Nipt 2e met de televote, rare definitie van misluktquote:Op zondag 12 mei 2024 07:09 schreef VoMy het volgende:
[..]
Erg prettig dat de pro-genocidekaap van domrechts in de televote mislukt is en de propagandatak van een militaire moordmachine tevens constant werd uitgejouwd.
Niet eens eerste dus. En ook te weinig om in de buurt van de winst te komen. Een behoorlijk mislukte coup.quote:Op zondag 12 mei 2024 07:22 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Nipt 2e met de televote, rare definitie van mislukt
Bedankt Hans, dat was vantevoren al bekend ivm de vakjury.quote:Op zondag 12 mei 2024 07:28 schreef VoMy het volgende:
[..]
Niet eens eerste dus. En ook te weinig om in de buurt van de winst te komen. Een behoorlijk mislukte coup.
Als je meer dan 400 punten pakt met de televote - zoals Oekraïne wel gewoon kon in 2022 - dan heb je nog iets bereikt. Dit was uiteindelijk van het niveau top-3 bestormen met FC Utrecht.quote:Op zondag 12 mei 2024 07:30 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Bedankt Hans, dat was vantevoren al bekend ivm de vakjury.
First party?
FC Utrecht is jaren geen 5e meer geworden.quote:Op zondag 12 mei 2024 07:35 schreef VoMy het volgende:
[..]
Als je meer dan 400 punten pakt met de televote - zoals Oekraïne wel gewoon kon in 2022 - dan heb je nog iets bereikt. Dit was uiteindelijk van het niveau top-3 bestormen met FC Utrecht.
Hmm, over genocide gesproken ... het is opmerkelijk dat je hebt met geen kwaad woord hebt gesproken over de deelname van Azerbeidzjan, waar een aantal maanden geleden nog ruim 100,000 Armenen etnisch zijn gezuiverd.quote:Op zondag 12 mei 2024 07:09 schreef VoMy het volgende:
[..]
Erg prettig dat de pro-genocidekaap van domrechts in de televote mislukt is en de propagandatak van een militaire moordmachine tevens constant werd uitgejouwd.
Misschien kunnen de mensen die riepen dat Israël wel zou winnen omdat mocro oil de hoofdsponsor is hier even op terugkomen.quote:Op zondag 12 mei 2024 06:56 schreef RamboDirk het volgende:
[ afbeelding ]
52 pt. van de vakjuryYeah Right uuhuh
100,000?! Ik begreep dat het er 3,5 miljoen waren?quote:Op zondag 12 mei 2024 07:54 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Hmm, over genocide gesproken ... het is opmerkelijk dat je hebt met geen kwaad woord hebt gesproken over de deelname van Azerbeidzjan, waar een aantal maanden geleden nog ruim 100,000 Armenen etnisch zijn gezuiverd.
Dat benadrukt dat het je daar eigenlijk helemaal niet om gaat. Maar blijf vooral lekker briesen over het feit dat er nog mensen zijn met een moreel functionerend kompas die op een fantastische act zoals die van Israël hebben gestemd.
Er zit niet een gewoon asielzoekerscentrum in Hoogeveen, maar een htl (handhavings- en toezichtlocatie). Daar worden asielzoekers geplaatst die elders al voor problemen en overlast hebben gezorgd. Niet verbazingwekkend dat die voor overlast en problemen zorgen. Maar de gemeente Hoogeveen (die financieel in zwaar weer zat) zal er wel extra geld voor krijgen.quote:Op zondag 12 mei 2024 01:52 schreef BMW1993 het volgende:
In Hoogeveen heb je een asielzoekerscentrum in een voormalig gevangenis, ik hoorde van een kennis dat hij daarom niet meer durft te winkelen bij de plaatselijke supermarkt, zitten vooral veiligelanders uit marokko..algerije, ik woon zelf niet in de buurt van zo'n centrum maar blijf altijd oppassen met pinnen als ik een eriteeër dan wacht ik effe met pinnen, uiteindelijk blijft het risico altijd hoger omdat die gasten in hun thuisland een veel lagere levenskwaliteit hebben en minder opleiding hebben genoten..
Ik was dus wel verbaasd. Ik vond het niet zo'n opmerkelijk nummer, en ook de staging was niet spetterend ofzo, maar ik zag zoveel mensen roepen 'oooh ik ga 20 keer op Israël stemmen dat zal die woke homo's leren!!' dat ik dacht dat ze vrijwel alle televotes zouden krijgen.quote:Op zondag 12 mei 2024 02:13 schreef superniger het volgende:
[..]
Niet echt. Israël was sowieso al kansloos bij de jury votes.
Het is duidelijk een man...quote:Op zondag 12 mei 2024 08:13 schreef MichaelScott het volgende:
Niet verrassend dat een "non-binair" moest winnen.
Wel leuk voor het.
Hen is geloof ik het juiste woord.quote:Op zondag 12 mei 2024 08:13 schreef MichaelScott het volgende:
Niet verrassend dat een "non-binair" moest winnen.
Wel leuk voor het.
BEHOORLIJKquote:Op zondag 12 mei 2024 07:59 schreef de_boswachter het volgende:
Anti semieten in de vakjury. Stukje racisme
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |