Daar komt die juist uit.quote:
Je kan Jaap Stam best charmanter omschrijven.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 22:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
Waarom staat er een wandelend lijk op het podium Hozier te zingen?
Ja, door die geweldige producers choice enveloppen. Goh dat waren nog eens tijden dat we dat een schande vonden.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 22:03 schreef Fred_B het volgende:
De vibe gaat wel een beetje uit de show nu. Want alle goede/veelbesproken dingen zitten in 1-10 en 21-25
Sven Nysquote:Op zaterdag 11 mei 2024 22:03 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Je kan Jaap Stam best charmanter omschrijven.
Dat valt best mee.quote:
Dat was 3 jaar terug toch?quote:Op zaterdag 11 mei 2024 22:04 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ja, door die geweldige producers choice enveloppen. Goh dat waren nog eens tijden dat we dat een schande vonden.
Zolang voelt het wel ja, maar het zal 30 uur zijn.quote:
Ik hoefde nog nietquote:Op zaterdag 11 mei 2024 22:05 schreef Redefine het volgende:
@:Strani is nu even plassen om de reggeaton te ontwijken.
quote:
Of een Opa.quote:
Wees boos op je blaasquote:
Echt he.quote:
Het VK gaat weer een mooie strijd aan met de Duitsers.quote:
Ja, dan kan er ontsnapt worden aan een Frits van Turenhoutje.quote:
Je zou verwachten dat ze wel iemand hadden kunnen vinden die live kon zingen.quote:
Erg hè, er is iets stuk.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 22:04 schreef grazz het volgende:
Ik kom hier ook maar even meeposten. Ik heb geprobeerd te kijken, maar merk dat ik mn aandacht er niet bij kan houden. Het voelt vreemd dat we er niet bij zitten vanavond. Ik laat het esf op de achtergrond aanstaan en volg straks alleen de puntentelling
Komt door die gaysaunaquote:
Ik heb hetzelfde gevoel als toen de boel gecanceld werd door corona. Kater. Alleen toen was het simpelweg niet anders en nu slaat het gewoon nergens op.quote:
En vervolgens niet begrijpen dat ze niet goed scoren.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 22:11 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Zo’n muziekcultuur hebben en dan elk jaar meuk sturen. Onbegrijpelijk.
Moet je nagaan hoe slecht de rest wasquote:Op zaterdag 11 mei 2024 22:12 schreef Moira het volgende:
Vocaal het beste dat ik van Ollie gehoord heb on stage
Ja, lager niet trouwens.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 22:14 schreef Redefine het volgende:
Er zijn mensen die Martin iets minder hoog hebben zitten dan Lynda.
Nee, wij zijn wel van een (nog) hoger niveau.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 22:18 schreef Redefine het volgende:
Haal haar in de Gäte aldus de Belgische commentator. @:Fred_B en ik distantiëren ons van dat soort humor.
Ook wel in Oostenrijk, Italië of Frankrijk.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 22:18 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Nee, wij zijn wel van een (nog) hoger niveau.
Vooral in Zwitserland.
Daarvoor hebben ze de mute knop uitgevonden bij de productiequote:Op zaterdag 11 mei 2024 22:19 schreef heywoodu het volgende:
Het valt me mee (of tegen) dat de show tot nu toe eigenlijk gewoon normaal verloopt
Wat had jij verwacht dan, rotte tomaten?quote:Op zaterdag 11 mei 2024 22:19 schreef heywoodu het volgende:
Het valt me mee (of tegen) dat de show tot nu toe eigenlijk gewoon normaal verloopt
Ja, maar via social media ook nog niks toch?quote:Op zaterdag 11 mei 2024 22:20 schreef Redefine het volgende:
[..]
Daarvoor hebben ze de mute knop uitgevonden bij de productie
Geen ideequote:Op zaterdag 11 mei 2024 22:20 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Wat had jij verwacht dan, rotte tomaten?
Er komt nu wel een mangoquote:Op zaterdag 11 mei 2024 22:20 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Wat had jij verwacht dan, rotte tomaten?
Oh, zou kunnen.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 22:20 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ja, maar via social media ook nog niks toch?
Happy happy, joy joy.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 22:19 schreef heywoodu het volgende:
In je edele delen?quote:Op zaterdag 11 mei 2024 22:21 schreef Fred_B het volgende:
Het fouilleren bij de ingang was gisteren trouwens vrijwel niet-bestaand. Ik had prima een rookbom ofzo mee kunnen nemen.
Ik had minimaal een streaker met een Nederlandse vlag verwacht ofzoquote:Op zaterdag 11 mei 2024 22:19 schreef heywoodu het volgende:
Zelf steek ik spullen meestal in mijn jaszak, maar ieder zijn voorkeur.quote:
Een grap (twee keer zelfs) met een Gilmore Girls DVD, die niemand begrijpt.quote:
Je vergeet Ribery.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 22:22 schreef Moira het volgende:
NON CI RESTE CHE RIDERE IN QUESTI NOTTI BRUSCIATE
Hoe was de film?quote:Op zaterdag 11 mei 2024 22:22 schreef Nattekat het volgende:
Zo te lezen heb er goed aan gedaan om niet als ramptoerist te kijken
Ze zegt daar "er rest ons niets dan te lachen in deze verschroeide nachten" en niets is minder waar dan dat vandaagquote:
Om die boodschap kon je Franck altijd wel sturen ja.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 22:25 schreef Moira het volgende:
[..]
Ze zegt daar "er rest ons niets dan te lachen in deze verschroeide nachten" en niets is minder waar dan dat vandaag
Fanservice.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 22:29 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik ook niet hoor. Redefine doet gewoon vaag.
De onvermijdelijke Pierre Kartner-referentie bij een ESF.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 22:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hallo meneer de uil je onderbroek is vuil
Vooral op broekies.quote:
Geforceerd vooral.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 22:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit is echt weerzinwekkende schijtlol
Doe dan maar gewoon in een vogelpak ja.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 22:31 schreef Fred_B het volgende:
Sjaan en Gerrit vinden de gekleurde shirts van de dansers al “circus”
Ja en ook nog eens ontzettend slecht gezongenquote:
Ja dat refrein is echt absurd hoog en vals gezongenquote:Op zaterdag 11 mei 2024 22:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja en ook nog eens ontzettend slecht gezongen
Portugal is wel de beste ballad van dit ESF. Maar zal wel niet veel scorenquote:Op zaterdag 11 mei 2024 22:33 schreef Redefine het volgende:
Servië en Portugal zo dichtbij elkaar stoppen kan alleen gedaan worden door geniale producenten.
Maar samen met Servië de enige puur ballad in de finale, daarom ook zo logisch om die bijna na elkaar te doen.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 22:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Portugal is wel de beste ballad van dit ESF. Maar zal wel niet veel scoren
Portugal heeft sowieso punten van België, Luxemburg, Frankrijk, Spanje en Zwitserland en ook wel wat van de jury.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 22:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Portugal is wel de beste ballad van dit ESF. Maar zal wel niet veel scoren
Het fenomeen Björkman slaat weer toe.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 22:36 schreef Redefine het volgende:
Ik vind Portugal een prachtig land, was er drie weken geleden nog. Maar hun traditionele muziek zal mij nooit gaan bekoren.
En van mij.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 22:36 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Portugal heeft sowieso punten van België, Luxemburg, Frankrijk, Spanje en Zwitserland en ook wel wat van de jury.
Papier mache was het enige wat ze konden betalen.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 22:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
En van mij.
Rosa Linn met haar vreselijke staging
Bedanktquote:Op zaterdag 11 mei 2024 22:39 schreef Redefine het volgende:
La, la, la, la, la, la, la, la, la, la, la, la
Ik help graag de tekst onthouden.quote:
Ik was 2 jaar terug in Portugal serieus verbaasd over het grote aantal Luxemburgse kentekenplatenquote:Op zaterdag 11 mei 2024 22:36 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Portugal heeft sowieso punten van België, Luxemburg, Frankrijk, Spanje en Zwitserland en ook wel wat van de jury.
Die hele generatie is te gevoeligquote:Op zaterdag 11 mei 2024 22:39 schreef Jojoke het volgende:
Ze hadden Jacq moeten sturen, die valt echt niet om vanwege een fotootje van een smartphone. Joost was misschien niet klaar voor dit podium omdat hij te gevoelig is?
Ja, ik weet ook niet waarom er zo veel Portugezen in Luxemburg wonen.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 22:40 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik was 2 jaar terug in Portugal serieus verbaasd over het grote aantal Luxemburgse kentekenplaten
Volgende week even een reisje naar Lille makenquote:Op zaterdag 11 mei 2024 22:38 schreef Redefine het volgende:
Een duo uit Rijsel. Komt wel dichtbij zo @:Fred_B.
Jij gaat voor je plezier naar Lillequote:Op zaterdag 11 mei 2024 22:41 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Volgende week even een reisje naar Lille maken
Het had nog gepast als ze twintig was, maar dat dan weer niet.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 22:41 schreef heywoodu het volgende:
Ach, Cyprus met het twintig-in-een-dozijn riedeltje van een twintig-in-een-dozijn popmeisje.
Dat wel. Alleen een beetje jong.quote:
Ga je naar de Lilse bergen?quote:Op zaterdag 11 mei 2024 22:41 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Volgende week even een reisje naar Lille maken
Je zou ook geloven dat ze 35 isquote:Op zaterdag 11 mei 2024 22:42 schreef Redefine het volgende:
[..]
Het had nog gepast als ze twintig was, maar dat dan weer niet.
Ja. Past pas over 3 jaar.quote:
Hiermee halen ze altijd de finale en de 19e plaats.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 22:43 schreef Spablauw214 het volgende:
Jammer dat het nummer de zoveelste Fuego-kloon uit Cyprus is.
We hebben jarenlang dat gezanik moeten aanhoren over sad Dutch songs, maar Cyprus is ook wel een one trick pony hoor.
Dat zou twee keer de helft zijn dus nee.quote:
Wie was dat ook alweer vorig jaar?quote:Op zaterdag 11 mei 2024 22:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit nummer mist enkel een dwerg met fluit
Armenië vindt dat leuk.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 22:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit nummer mist enkel een dwerg met fluit
Het had inderdaad wel een procentje of zes minder gemogen, dan was het nog beter geweest.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 22:47 schreef Strani het volgende:
Het is toch wat te chaotisch voor mij, maar wel origineel.
Dat zal het zijn inderdaadquote:Op zaterdag 11 mei 2024 22:47 schreef Strani het volgende:
Het is toch wat te chaotisch voor mij, maar wel origineel.
Ik vraag mijn schoonmoeder eigenlijk zelden ietsquote:Op zaterdag 11 mei 2024 22:51 schreef Redefine het volgende:
Lijkt mij toch wel apart om een vraag aan je schoonmoeder te moeten stellen
Ik vermoed dan ook dat die niks voor het ESF gedaan heeft.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 22:52 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik vraag mijn schoonmoeder eigenlijk zelden iets
Ik vind haar het eigenlijk best goed doen. Ze hoeft alleen niet om de drie seconden te lachen.quote:
Kan ik ook wel hebben, ze heeft een mooie lach.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 22:53 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik vind haar het eigenlijk best goed doen. Ze hoeft alleen niet om de drie seconden te lachen.
Oh ja zij. Nee. Jij?quote:Op zaterdag 11 mei 2024 22:53 schreef Redefine het volgende:
Ah Slovenië. Ben je er al over uit @:Strani ?
Dat wel. Maar het staat een beetje stom omdat bijna de hele tijd te doenquote:Op zaterdag 11 mei 2024 22:53 schreef Strani het volgende:
[..]
Kan ik ook wel hebben, ze heeft een mooie lach.
Ik ook nog niet.quote:
Snap ik wel. Zo'n hoge noot is best moeilijk.quote:
Ik denk ook niet. Beetje lastig om die neus heen te kijken.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 22:56 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik neig toch naar niet. Maar dat komt ook door haar rare outfit.
Er zal vast nog wel één leuke intervalact zijn.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 22:57 schreef Moira het volgende:
Oké nog 1x ff meebouncen dan, laatste vrolijke moment vd avond wss
Zelfs een Love Love Peace Peace intervalact kan dit songfestival niet meer reddenquote:Op zaterdag 11 mei 2024 22:58 schreef Redefine het volgende:
[..]
Er zal vast nog wel één leuke intervalact zijn.
Dat is weer wat andersquote:Op zaterdag 11 mei 2024 23:00 schreef Moira het volgende:
[..]
Zelfs een Love Love Peace Peace intervalact kan dit songfestival niet meer redden
Wie krijgt dat nou weer voor elkaar?quote:
"laatste vrolijke moment vd avond wss" - that point still stands lolquote:Op zaterdag 11 mei 2024 23:01 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat is weer wat andersJe had het over dat dit het laatste leuke was
Je vergeet Letland.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
Sjakie Govaertsquote:Op zaterdag 11 mei 2024 23:02 schreef Redefine het volgende:
[..]
Wie krijgt dat nou weer voor elkaar?
Die mag haar oren dan uit laten spuiten.quote:
Die hebben altijd een zware avond tijdens het ESFquote:
Elk jaar wel.quote:
wij hadden wel de beste, in 2000quote:
Nou ja hij gaat er in het begin al bij liggen, dus waarschijnlijk wel.quote:
Daar zijn de Fransen meestal wel goed in.quote:
Dat zeker ja.quote:
Oostenrijk? Mee eensquote:
Dat hebben ze wel hoog in het vaandel staan dit jaar.quote:
De startvolgorde is zo briljant dat er tussen de laatste twee liedjes nog een onderbreking moest.quote:
Oostenrijk zal wel veel props op het podium hebben ofzo.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 23:11 schreef Fred_B het volgende:
[..]
De startvolgorde is zo briljant dat er tussen de laatste twee liedjes nog een onderbreking moest.
Ze zijn daar de clue van de grap over Gilmore Girls aan het zoeken.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 23:12 schreef Spablauw214 het volgende:
Wat was dat voor random iets over Brighton. Dat ontging ons totaal.
Ja, dat kostte veel tijd.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 23:12 schreef Redefine het volgende:
[..]
Oostenrijk zal wel veel props op het podium hebben ofzo.
De invloed die het ESF daar gehad heeft.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 23:12 schreef Spablauw214 het volgende:
Wat was dat voor random iets over Brighton. Dat ontging ons totaal.
Enorm lang sowiesoquote:Op zaterdag 11 mei 2024 23:14 schreef Spablauw214 het volgende:
Hoe lang blijven de lijnen zo nog open voor het stemmen, is dat alsnog gewoon een uur ofzo of doen ze nu korter?
De ESF finale korter? Eerder het tegenovergestelde....quote:Op zaterdag 11 mei 2024 23:14 schreef Spablauw214 het volgende:
Hoe lang blijven de lijnen zo nog open voor het stemmen, is dat alsnog gewoon een uur ofzo of doen ze nu korter?
Ik bedoel korter dan eerdere jaren waarin pas vanaf het laatste nummer gestemd kon worden.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 23:15 schreef Redefine het volgende:
[..]
De ESF finale korter? Eerder het tegenovergestelde....
Ah zo. Nee ik denk hetzelfde, want van vangen ze meer geld.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 23:15 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Ik bedoel korter dan eerdere jaren waarin pas vanaf het laatste nummer gestemd kon worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |