Ah ok, ik kijk niet vanwege de DSQ dus heb niet zoveel met het live topic nu.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 20:59 schreef Nizno het volgende:
[..]
klopt maar het live topic is nu open, veel dingen vanavond die voorbij kwamen toen was het live topic niet openen
zou ons wel schelen als het hier alleen over Joost gaatquote:Op zaterdag 11 mei 2024 21:02 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Ah ok, ik kijk niet dus heb niet zoveel met het live topic nu.
Post wat pics in WKN als je wat moois treft.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 21:02 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Ah ok, ik kijk niet vanwege de DSQ dus heb niet zoveel met het live topic nu.
Zal zo als het donker genoeg is op noorderlicht jacht met de camera.
yup, de punten worden gewoon doorgestuurd en laat ze in Zweden het maar 'oplossen'quote:Op zaterdag 11 mei 2024 21:05 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Ik neem aan gewoon één van de twee Zweedse presentatrices die het gewoon opleest, zonder beeld.
EBU negeren hun eigen regels.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 21:06 schreef TLC het volgende:
Dat Joost door een aanstellerige niet luisterende bitch niet mee mag doen is echt zum kotzen
Van gisteravond staan er 2 in het Noorderlicht topic.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 21:04 schreef nostra het volgende:
[..]
Post wat pics in WKN als je wat moois treft.
Fraai, thanks.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 21:08 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Van gisteravond staan er 2 in het Noorderlicht topic.
Gejuich bij Ierland en Finland. Veel boo geroep bij Israël...quote:Op zaterdag 11 mei 2024 21:02 schreef -Jay-20- het volgende:
Sta hier op het plein in Leeuwarden. Staat helemaal vol. Gladde paling on stage schreeuwt fuck esf en free joost. Publiek schreeuwt mee... haha..
Ik ben benieuwd hoe lang het duurt voordat haar naam openbaar gemaakt wordt.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 21:06 schreef TLC het volgende:
Dat Joost door een aanstellerige niet luisterende bitch niet mee mag doen is echt zum kotzen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |