Pomphulweg. Zie hierboven voor linkje. Zit 30-40 man ofzo nu.quote:
Met het blote oog zie je het wel, maar dan ziet het er meer uit als een soort rozige rookwolk, sluitertijd op de camera haalt het contrast omhoogquote:
Daar sta ik nu. Te bewolkt. 45min geleden zag mijn vriendin in Apeldoorn zelf een lichte paarse gloed. Dat is nu niet (meer) te zien.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 22:18 schreef matthijst het volgende:
[..]
In de tuin, of ergens buitenaf?
Sorry, lees net, in de tuin![]()
Vorig jaar hierheen gereden, man of 30 zat daar.
https://maps.app.goo.gl/3E8J4osfhj9Q6tYP6?g_st=ic
Ja..quote:Op vrijdag 10 mei 2024 23:20 schreef Party_P het volgende:
[..]
Daar sta ik nu. Te bewolkt. 45min geleden zag mijn vriendin in Apeldoorn zelf een lichte paarse gloed. Dat is nu niet (meer) te zien.
Ook ja. 2215 in achtertuin te zien. Toen hierheen gegaan. Eerst nog wel wat. Nu alles wegquote:Op vrijdag 10 mei 2024 23:20 schreef Party_P het volgende:
[..]
Daar sta ik nu. Te bewolkt. 45min geleden zag mijn vriendin in Apeldoorn zelf een lichte paarse gloed. Dat is nu niet (meer) te zien.
22:50 zo'n beetje. iPhone:quote:Op vrijdag 10 mei 2024 23:34 schreef Seven. het volgende:
Ik lig in bed ondertussen maar ik reken op @:mattijst en @:Party_P
Altijd afwachten, maar is wel de verwachting.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 01:27 schreef RiKe het volgende:
In Leerdam alleen licht te zien met een lange sluitertijd, met het blote oog helaas niets mogen aanschouwen. Zijn er zaterdagavond weer kansen?
@Evenstar en ik mogen ook niet meer klagen voorlopig.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 02:14 schreef Starhopper het volgende:
Net thuis. Manmanman wat een showEnorm grote gekleurde beamers. Een groene band in het zenit. Een groene band in het zuiden! De corona. Ik wist niet meer waar ik kijken moest. Ik heb ook maar wat aan zitten klooien met foto's en film. Ik was meer aan t genieten dan met de camera bezig. Ik probeer morgen wel wat te plaatsen :-P
Dit is geweldig mooiquote:Op zaterdag 11 mei 2024 02:16 schreef Evenstar het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Vanaf ongeveer 1:30 was het al te lichtdus was nog net op tijd
Sodeknettersquote:Op zaterdag 11 mei 2024 02:16 schreef Evenstar het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:
Op een gegeven moment stonden we echt onder een soort paraplu van noorderlicht, het kwam uit alle windrichtingen samen boven ons hoofd.quote:
Ik liep hier naar buiten en keek, zoals altijd, even naar het noorden en dacht "kut, veels te licht en niks te zien, fuck this". Draai mij om om weer naar binnen te lopen en zie een dikke rode gloed in het zuidenquote:Op zaterdag 11 mei 2024 02:14 schreef Starhopper het volgende:
Net thuis. Manmanman wat een showEnorm grote gekleurde beamers. Een groene band in het zenit. Een groene band in het zuiden! De corona. Ik wist niet meer waar ik kijken moest. Ik heb ook maar wat aan zitten klooien met foto's en film. Ik was meer aan t genieten dan met de camera bezig. Ik probeer morgen wel wat te plaatsen :-P
Wat een bijzondere ervaringquote:Op zaterdag 11 mei 2024 02:18 schreef Viv het volgende:
[..]
[..]
Op een gegeven moment stonden we echt onder een soort paraplu van noorderlicht, het kwam uit alle windrichtingen samen boven ons hoofd.
En dit was in Nederland?quote:Op zaterdag 11 mei 2024 02:16 schreef Evenstar het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Foto's verder niet lopen editen, niet nodig
Zwedenquote:Op zaterdag 11 mei 2024 02:21 schreef RiKe het volgende:
[..]
En dit was in Nederland?
Waar als ik vragen mag, misschien dat ik morgen dan in de auto stap om er ook heen te gaan.
Nee, @Evenstar en ik wonen in Zweden.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 02:21 schreef RiKe het volgende:
[..]
En dit was in Nederland?
Waar als ik vragen mag, misschien dat ik morgen dan in de auto stap om er ook heen te gaan.
Ach, Zweden moet ik ook wel redden in 1 dagquote:Op zaterdag 11 mei 2024 02:23 schreef Viv het volgende:
[..]
Nee, @:evenstar en ik wonen in Zweden.![]()
We hadden dit seizoen nogal pech met bewolking, het was vaker in Nederland te zien dan hier.Maar vanavond maakte alles goed!
Gewoon de boot pakken in Kiel naar Göteborg en dan hopen dat je wat zietquote:Op zaterdag 11 mei 2024 02:25 schreef RiKe het volgende:
[..]
Ach, Zweden moet ik ook wel redden in 1 dag
quote:Op zaterdag 11 mei 2024 08:52 schreef DaMart het volgende:
Vannacht ook even de achtertuin in geweest met mijn camera. Daarmee was er meer van het noorderlicht te zien dan met het blote oog.
[ afbeelding ]
Staat er lekker op hoor!quote:Op zaterdag 11 mei 2024 09:21 schreef TheFreshPrince het volgende:
Lekker dik aangezet, omdat het kan
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |