Ik snap ook niet zo goed dat ze niet naar Joost is gestapt en erover heeft gepraat alvorens een klacht in te dienen?quote:Op zaterdag 11 mei 2024 17:37 schreef Moira het volgende:
Ik snap gewoon nog steeds niet waarom de EBU zo heftig handelt op zoiets. Het gaat om een melding van een dreigend overkomend gebaar? Wat de fuck?
Dat zien we toch. Of we naar een live optreden kijken of naar een eerder opgenomen versie.quote:
Dat is wel hoog spel spelen van de EBU. Ik denk dat als die landen niet optreden en ze een opname uitzenden, dit door de meeste commentaren in andere landen wel wordt benoemd. Die gaan echt niet allemaal doen alsof hij neus bloed.quote:
Jammer van het nieuwjaarsconcert en het ski-springen in Garmisch-Partenkirchen, maar ik heb het er voor over.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 18:14 schreef H_T het volgende:
[..]
Ja, ze doen ook techniek en zo voor andere uitzendingen die in meerdere landen tegelijk te zien zijn
Hoeft op zich niet. Maar ik denk niet dat commentatoren dan massaal hun mond erover houden.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 18:19 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat zien we toch. Of we naar een live optreden kijken of naar een eerder opgenomen versie.
Je moet wel erg kenner zijn om het optreden uit de halve finale van dinsdag te kunnen onderscheiden van een live-optreden vanavond. Als ze toch wat anders willen laten zien pakken ze een juryshowquote:Op zaterdag 11 mei 2024 18:19 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat zien we toch. Of we naar een live optreden kijken of naar een eerder opgenomen versie.
ohja, de poll er weer even bij pakkenquote:Op zaterdag 11 mei 2024 18:23 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Maar goed, ik ga toch niet meer kijken.
Oh ja, dat doet me er aan denken. Ik moet nog even iets doen. Zo op de laptop even doen.quote:
quote:
*pakt popcornquote:Op zaterdag 11 mei 2024 18:27 schreef Aadrianus het volgende:
Het lijkt er toch erg op dat de EBU er met een gestrekt been is ingegaan, en toen niet meer terug durfde. Ze denken daarmee een sterke indruk achter te laten. Maar wat er nu naar buiten komt, gaat EBU te kijk zetten als een erg disfunctionele organisatie.
Dit is nog maar het begin..... Er gaat nog heel veel shit over de EBU komen.
Heeft ie weer voor saus die poll geopend dusquote:Op zaterdag 11 mei 2024 18:28 schreef Strani het volgende:
[..]
Liever ernaast.
Tevens heeft iemand tegen de afspraken in op deze poll gestemd.
Ja, en jij stemde sowieso al nooitquote:Op zaterdag 11 mei 2024 18:28 schreef Strani het volgende:
[..]
Liever ernaast.
quote:Op zaterdag 11 mei 2024 18:28 schreef Strani het volgende:
[..]
Liever ernaast.
Naast jou hebben nog vier anderen grensoverschrijdend gestemdquote:Op zaterdag 11 mei 2024 18:36 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik stemde wel pas na jouw bericht en precies wat jij zei
Ik was de derde.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 18:37 schreef Strani het volgende:
[..]
Naast jou hebben nog vier anderen grensoverschrijdend gestemd
Zie je nou wel dat dat hele ESF-gedoe wel meevalt, je bent nu alweer over iets heel anders woedend.quote:
Ik ben voorlopig woedend over ALLES!quote:Op zaterdag 11 mei 2024 18:41 schreef Strani het volgende:
[..]
Zie je nou wel dat dat hele ESF-gedoe wel meevalt, je bent nu alweer over iets heel anders woedend.
Dat is serieus alles?quote:
Ik intussen ook.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 18:37 schreef Strani het volgende:
[..]
Naast jou hebben nog vier anderen grensoverschrijdend gestemd
Gewoon keihard boe roepen. Dat kunnen ESF-fans blijkbaar heel goed.quote:
Nee Thrustmaster. (even hier vanwege offtopic)quote:
Oeh, noice. Succes met de racequote:Op zaterdag 11 mei 2024 18:47 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Nee Thrustmaster. (even hier vanwege offtopic)
[ afbeelding ]
Alleen de grenzen en de veiligheid van medewerkers worden gerespecteerd Rog, die van deelnemers zijn klaarblijkelijk compleet irrelevant.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 18:44 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Dat is serieus alles?
Sorry hoor, maar zelfs zonder zijn gebaar te hebben gezien vind ik nog dat hij redelijk netjes heeft gehandeld. Als iemand die sowieso niet gefilmd wil worden zou ik waarschijnlijk een stuk sneller "fout" gereageerd hebben dan hij. En fouter ook.
Wat mij betreft zat cameradame hier gewoon zelf verkeerd.
Oei, een mention faal. En @Em31 is al zo boos.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 18:46 schreef Strani het volgende:
Ik begrijp van RTL Boulevard dat de nummer 5 gewoon niet meer bestaat. Volgens de statistieken van de SC voor april is dat @:Roger_Epiales. Dus we gaan nu direct van nr. 4 @:Redefine naar nr. 6 @:Em31.
Het is toch bizar.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 18:44 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Dat is serieus alles?
Sorry hoor, maar zelfs zonder zijn gebaar te hebben gezien vind ik nog dat hij redelijk netjes heeft gehandeld. Als iemand die sowieso niet gefilmd wil worden zou ik waarschijnlijk een stuk sneller "fout" gereageerd hebben dan hij. En fouter ook.
"Sorry dat ik je filmde"quote:Op zaterdag 11 mei 2024 18:49 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Het is toch bizar.
Dit had toch ook met een goed gesprek opgelost kunnen worden of zoiets.
Ik like niet namens de ESF mods maar ik like namens mezelf die dat eens isquote:Op zaterdag 11 mei 2024 18:50 schreef Meridiaan het volgende:
Ik denk trouwens aan jullie, ESF modjes
Ohh nee hèquote:Op zaterdag 11 mei 2024 18:48 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Oei, een mention faal. En @:Em31 is al zo boos.
Ik wil ook wel even aan jou denken hoorquote:Op zaterdag 11 mei 2024 18:51 schreef Moira het volgende:
[..]
Ik like niet namens de ESF mods maar ik like namens mezelf die dat eens is
Het erge is dat ze het zo goed doen dat ze waarschijnlijk na het ESF worden overgeplaatst naar NWS of KLBquote:Op zaterdag 11 mei 2024 18:50 schreef Meridiaan het volgende:
Ik denk trouwens aan jullie, ESF modjes
Liefquote:Op zaterdag 11 mei 2024 18:52 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Ik wil ook wel even aan jou denken hoor
Jij bent ook gewoon even een ESF-mod, net als de rest die meehelpt.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 18:51 schreef Moira het volgende:
[..]
Ik like niet namens de ESF mods maar ik like namens mezelf die dat eens is
Ik mod jullie allemaal de moederquote:Op zaterdag 11 mei 2024 18:52 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Jij bent ook gewoon even een ESF-mod, net als de rest die meehelpt.
Alles draait om de pegels, Strani. Ga maar even op je kop staan: misschien valt er nog wat kleingeld uit je zakken.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 18:52 schreef Strani het volgende:
[..]
Het erge is dat ze het zo goed doen dat ze waarschijnlijk na het ESF worden overgeplaatst naar NWS of KLB
Was dat gisteren? Dat lijkt alweer een maanlanding geledenquote:Op zaterdag 11 mei 2024 18:56 schreef Moira het volgende:
Haha, weten jullie nog dat we gister wakker werden en het kut vonden dat we op de 5e plek in de running order waren gezet?![]()
Cameravrouw weigert elk contact met Joost en AvroTros, dus dat gaat nietquote:Op zaterdag 11 mei 2024 18:50 schreef Arizona het volgende:
[..]
"Sorry dat ik je filmde"
"Sorry dat ik heftig reageerde"
Handjes schudden en klaar.
En vorige week, dat de discussie in Nederland over het ESF vooral ging over wat die vogel er nu precies bij deedquote:Op zaterdag 11 mei 2024 18:56 schreef Moira het volgende:
Haha, weten jullie nog dat we gister wakker werden en het kut vonden dat we op de 5e plek in de running order waren gezet?![]()
Of dat we ons druk maakten over iemand in een blauw vogelpak?quote:Op zaterdag 11 mei 2024 18:56 schreef Moira het volgende:
Nee daarom, dat is toch ook niet normaal na zo'n voorval. Net alsof je zelf al weet dat je fout zit en/of overtrokken reageerde. Anders zou je toch wel openstaan voor een gesprek?quote:Op zaterdag 11 mei 2024 18:58 schreef H_T het volgende:
[..]
Cameravrouw weigert elk contact met Joost en AvroTros, dus dat gaat niet
Absoluut niet, kan ik uit eigen uitgebreide ervaring vertellen.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 18:57 schreef Arizona het volgende:
Als het omgekeerd was geweest, als een man ongewenst een vrouw had gefilmd en die vrouw zei nee en maakte een gebaar, zou die vrouw dan ook DQ zijn?
Hoorde ik het goed, zei hij Fuck de EBU ?quote:
Jazekerquote:Op zaterdag 11 mei 2024 19:02 schreef Arizona het volgende:
[..]
Hoorde ik het goed, zei hij Fuck de EBU ?![]()
HELD
quote:Op zaterdag 11 mei 2024 19:02 schreef Arizona het volgende:
[..]
Hoorde ik het goed, zei hij Fuck de EBU ?![]()
HELD
Welke film?quote:Op zaterdag 11 mei 2024 19:04 schreef Nattekat het volgende:
Ja, ik ga straks naar de bioscoop ipv dinsdag, weet het zeker.
Had niet verwacht dat ik ooit dusdanig veel zou gaan geven om het ESF dat zoiets mij zo'n grafstemming kon gaan bezorgen, maar ik heb echt even afleiding nodig
Gewoon gaan.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 19:00 schreef Nattekat het volgende:
Ik ben heel serieus aan het overwegen om gewoon naar de bios te gaan straks. Stond al in de planning voor dinsdag, maar nu komt het een stuk beter uit.
Dat is van de zotte. Wat dat betreft hebben in dit soort situaties mannen het moeilijker dan vrouwen.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 19:00 schreef Strani het volgende:
[..]
Absoluut niet, kan ik uit eigen uitgebreide ervaring vertellen.
Ik zit te bedenken welk gebaar zo’n reactie kan rechtvaardigen, maar ik kan niets bedenken.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 18:58 schreef H_T het volgende:
[..]
Cameravrouw weigert elk contact met Joost en AvroTros, dus dat gaat niet
(Die ervaring heb ik natuurlijk niet echt) - maar wat je zegt is zeker waar.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 19:04 schreef Arizona het volgende:
[..]
Dat is van de zotte. Wat dat betreft hebben in dit soort situaties mannen het moeilijker dan vrouwen.
Dat denk ik wel ja.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 19:06 schreef MMF93 het volgende:
Zou het nu dan gaan trouwens over dat filmpje op het insta account van eurovision dat steeds na het optreden gemaakt werd? Waar @:Em31 al van zei dat die van NL als enige miste? Dat Joost daarvan niet wilde dat hij gefilmd werd? (wat zijn goed recht is)
Een koortsdroom.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 19:07 schreef MMF93 het volgende:
Ik vind het echt zo'n enorm vaag verhaal. Alsof het een rare grap is, waar slaat deze hele situatie op
Ik op Kroatië en Italië en misschien idd ook alsnog op Zwitserland, wat is dat dan ¤1,40 ofzo?quote:Op zaterdag 11 mei 2024 19:10 schreef Momo het volgende:
Ik heb eigenlijk geen zin meer om te stemmen, maar toch op Baby Lasagna en Nemo om te voorkomen dat deze editie een nog grotere poepvlek wordt door een puur politieke winst.
Ik twijfel ook of ik niet m'n hele zwikje stemmen op Ierland ga gooien.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 19:10 schreef Momo het volgende:
Ik heb eigenlijk geen zin meer om te stemmen, maar toch op Baby Lasagna en Nemo om te voorkomen dat deze editie een nog grotere poepvlek wordt door een puur politieke winst.
Voor mij kan de poepvlek nu niet groot genoeg worden, eigenlijkquote:Op zaterdag 11 mei 2024 19:10 schreef Momo het volgende:
Als het goed is wordt zo'n cameradame aangestuurd door de organisatie toch? Die voert als het goed is opdrachten uit. Degene die haar aanstuurt had er voor moeten zorgen dat ze wist dat ze daar niet moest staan op dat moment.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 18:44 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Dat is serieus alles?
45 cents per SMS dacht ik toch?quote:Op zaterdag 11 mei 2024 19:11 schreef Moira het volgende:
[..]
Ik op Kroatië en Italië en misschien idd ook alsnog op Zwitserland, wat is dat dan ¤1,40 ofzo?
Dat overweeg ik ookquote:Op zaterdag 11 mei 2024 19:10 schreef Momo het volgende:
Voor mij ook maar niet dmv een winst voor Israël.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 19:11 schreef Jane het volgende:
[..]
Voor mij kan de poepvlek nu niet groot genoeg worden, eigenlijk
Die komt denk ik niet ver bij de juries, maar Bambie zou het ook verdienenquote:Op zaterdag 11 mei 2024 19:11 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik twijfel ook of ik niet m'n hele zwikje stemmen op Ierland ga gooien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |