https://eurovision.tv/med(...)ovision-song-contestquote:The Dutch artist Joost Klein will not be competing in the Grand Final of this year’s Eurovision Song Contest.
Swedish police have investigated a complaint made by a female member of the production crew after an incident following his performance in Thursday night’s Semi Final. While the legal process takes its course, it would not be appropriate for him to continue in the Contest.
We would like to make it clear that, contrary to some media reports and social media speculation, this incident did not involve any other performer or delegation member.
We maintain a zero-tolerance policy towards inappropriate behaviour at our event and are committed to providing a safe and secure working environment for all staff at the Contest. In light of this, Joost Klein’s behaviour towards a team member is deemed in breach of Contest rules.
The Grand Final of the 68th Eurovision Song Contest will now proceed with 25 participating songs.
Alsof we dat nog moeten willen.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 12:37 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Dan mogen we ook volgend jaar voor straf niet deelnemen.
Bedankt ouwe reus, jij ook hé_O_quote:
Geld kwijt bij sommigen, void bij anderen lijkt mij. @heywoodu weet dit wel.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 12:38 schreef Idisrom het volgende:
Hoe komt het nou als je hebt ingelegd bij de bookmakers op de kansen van The Netherlands?
Maar liefst 3 pissige tweets:quote:
Dan ga je teleurgesteld worden.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 12:37 schreef Joene het volgende:
ga ervanuit dat npo de uitzending boycot vanavond
Gewoon gemute uitzendenquote:Op zaterdag 11 mei 2024 12:37 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Geen geld voor de boete die daaraan vastzit.
En wat te denken van de tweet met screenshots van Instagram stories van iemand van de Israëlische delegatiequote:Op zaterdag 11 mei 2024 12:36 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Ik ook.
Maar wat die Israëlische journalist deed tegen Joost en de NL delegatie, dat intimideren en pesten, dat mag dan wel?
Ze staan pal achter Joost, ik geloof echt dat ze hun uiterste best hebben gedaan.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 12:39 schreef gniffie het volgende:
Avrotroshad gelijk actie moeten nemen en op tafel moeten slaan ipv deze afwachtende houding
OM gaat die aangifte niet verder onderzoeken dus nee hoorquote:Op zaterdag 11 mei 2024 11:31 schreef Verida het volgende:
misschien heeft Joost wel gezegd " als je nog een keer over mijn ouders begint, zal ik niets nalaten om je dwars te zitten" ......
of " Als je nog een keer over mijn ouders begint, sla ik je voor je muil"
Hier in Nederland krijg je dergelijke uitspraken al bij het OM en worden deze uitspraken als bedreiging gezien toch?
Wat een irritante tease die Cornald.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 12:39 schreef Perrin het volgende:
[..]
[..]
Maar liefst 3 pissige tweets:
[ x ][ x ]
[ x ]
Die ging ook allemaal foto's van Bambie Thug maken achter de schermen en op insta story zettenquote:Op zaterdag 11 mei 2024 12:40 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
En wat te denken van de tweet met screenshots van Instagram stories van iemand van de Israëlische delegatie
Komt goed. Trust the proces.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 12:39 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Bedankt ouwe reus, jij ook hé_O_
'T was niet sprankelend, maar we moeten maar zien waar het schip strandt.
Joden ≠ Israelquote:Op zaterdag 11 mei 2024 12:39 schreef probeer het volgende:
[..]
Israel is niet de hoofdsponsor.
De hoofdsponsor heeft oa een fabriek in Israel staan. En de VS, en Japan. En zit ook in Canada. Waar de oprichtster vandaan komt.
Maar he, gewoon de Joden de schuld geven. Goed gedaan hoor.
Ja of we wachten gewoon op meer informatie voor we overal een oordeel over vellen?quote:Op zaterdag 11 mei 2024 12:39 schreef gniffie het volgende:
Avrotroshad gelijk actie moeten nemen en op tafel moeten slaan ipv deze afwachtende houding
Screenshots worden zo vaak gefaket, zijn niet serieus te nemenquote:Op zaterdag 11 mei 2024 12:40 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
En wat te denken van de tweet met screenshots van Instagram stories van iemand van de Israëlische delegatie
Die heb ik met mijn eigen ogen allemaal gezienquote:Op zaterdag 11 mei 2024 12:41 schreef ashardalan het volgende:
[..]
Screenshots worden zo vaak gefaket, zijn niet serieus te nemen
Nederland was een bedreiging voor de winst van Israël. Die MOETEN winnen.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 12:40 schreef Momo het volgende:
[..]
Die ging ook allemaal foto's van Bambie Thug maken achter de schermen en op insta story zetten
quote:Op zaterdag 11 mei 2024 12:41 schreef KingRoland het volgende:
AVROTROS die hier een duidelijk standpunt tegen dit besluit neemt is wel echt groot. AVROTROS is vrij pro-EBU, best een goede relatie met elkaar. Dit had ik eerlijk gezegd niet verwacht![]()
althans stond niet op mijn bingokaartje.
Je kunt de betreffende instastory nog gewoon op het insta account zelf zien.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 12:41 schreef ashardalan het volgende:
[..]
Screenshots worden zo vaak gefaket, zijn niet serieus te nemen
voor dit jaar kan het best wel bepalend zijn jaquote:Op zaterdag 11 mei 2024 12:42 schreef kilon het volgende:
Het zal me niks verbazen als bij het stemmen vanavond Nederland er nog instaat, want technische problemen.
Of dat is waarom ze hebben gewacht, om te kijken of ze dat goed konden fiksen.
Ik ben wel benieuwd of dat betekent dat in Nederland nog wel gestemd mag worden of niet.
Goh.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 12:40 schreef HenkjeNL2 het volgende:
Terwijl ze Israël niet eens durfden uit te sluiten. Er wordt gemeten met 2 maten.
Waarom?quote:Op zaterdag 11 mei 2024 12:43 schreef amaranta het volgende:
Ben benieuwd of andere landen zich nu gaan terugtrekken
Precies. Screw you guys.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 12:43 schreef Fleischmeister het volgende:
Als ik Cornald was zou ik nu al richting vliegveld gaan, doe het maar zonder commentaar.
Estland is nu het geruchtquote:Op zaterdag 11 mei 2024 12:43 schreef amaranta het volgende:
Ben benieuwd of andere landen zich nu gaan terugtrekken
Nee, nu komen er users die nooit naar het songfestival kijken ineens doen alsof ze precies weten hoe het zit.quote:
Je krijgt bijna de indruk dat hier heel veel mensen in het topic zitten die normaal nooit ESF kijkenquote:
Die hangt al. Daar wordt vanavond ook een groot feest gehouden. (lol)quote:Op zaterdag 11 mei 2024 12:44 schreef Andromache het volgende:
Allemaal naar Leeuwarden naar het Oldehoofsterkerkhof. Hijs de vlag op de Oldehove jongens.
LITERS BIER TANKENquote:Op zaterdag 11 mei 2024 12:43 schreef capuchon_jongen het volgende:
Had al keuzestress vanavond of ik ESF ging kijken of naar een verjaardagsfeestje.
Komt goed uit keuze is snel gemaakt
Ik zou als avro tros gewoon dat het flop festival niet meer uitzenden, maar ipv 4 uur lang live shows van Joostquote:Op zaterdag 11 mei 2024 12:43 schreef Fleischmeister het volgende:
Als ik Cornald was zou ik nu al richting vliegveld gaan, doe het maar zonder commentaar.
Ramptoeristenquote:Op zaterdag 11 mei 2024 12:44 schreef Momo het volgende:
[..]
Nee, nu komen er users die nooit naar het songfestival kijken ineens doen alsof ze precies weten hoe het zit.
Hij slaat nu momenteel een paar flessen wijn achterover.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 12:45 schreef TheFreshPrince het volgende:
Heeft iemand nog iets van Cornald gehoord?
Precies het probleem met woke/cancelcultuur inderdaad.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 12:45 schreef CharlesKinbote het volgende:
wat een ongelooflijke bullshit, EBU mag van mij de vlekpokkentering krijgen! past mooi in het sfeertje dat door zaken als #metoo is gecreëerd: beschuldiging is gelijk aan schuld
quote:Op zaterdag 11 mei 2024 12:45 schreef KingRoland het volgende:
Ik ben op Twitter en meteen hard erin gegaan
Nee.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 12:44 schreef Cheeseburgert het volgende:
[..]
Goh.
Hun hoofdsponsor komt uit dat land
Gewoon geld kwijt. Nederland start niet, de competitie gaat wel door, dus heb je pech. Lijkt me niet anders dan een wielrenner die niet start ofzoquote:Op zaterdag 11 mei 2024 12:39 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Geld kwijt bij sommigen, void bij anderen lijkt mij. @:heywoodu weet dit wel.
Bedankt dat je dit voor de 10e keer postquote:Op zaterdag 11 mei 2024 12:43 schreef Momo het volgende:
oh en als mensen nog niet kunnen lezen.
[ x ][ x ]
[ x ]
Jaa Lowlands optreden van vorig jaar uitzenden.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 12:45 schreef Ferdii het volgende:
Als
[..]
Ik zou als avro tros gewoon dat het flop festival niet meer uitzenden, maar ipv 4 uur lang live shows van Joost
Lijkt me ook dat de stilte tot nu toe vooral tactiek was om goodwill te tonen en dat nu pas echt de details gaan lekken.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 12:45 schreef Ericr het volgende:
Als je er uit ligt gelden embargos niet meer neem ik aan. Hopelijk snel uitleg van kamp Joost
En beetje mensen bij het WK voetbal die nog nooit het woord buitenspel hebben gehoord die ineens bijdehand gaan doen.quote:
Nee graag nog ff doenquote:Op zaterdag 11 mei 2024 12:46 schreef JohnBercow het volgende:
Had iemand die tweets van Cornald Maas al gedeeld?
quote:Op zaterdag 11 mei 2024 12:45 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Die hangt al. Daar wordt vanavond ook een groot feest gehouden. (lol)
Merçiquote:Op zaterdag 11 mei 2024 12:46 schreef StephanL het volgende:
[..]
Diegene die het commentaar doet samen met Jacqueline
ik ook nietquote:Op zaterdag 11 mei 2024 12:46 schreef Knutknuttsson het volgende:
Ik geloof nooit dat een ander land zicht gaat terugtrekken alleen omdat Joost uit de bocht is gevlogen. Maar we zullen zien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |