Hij had er ook voor kunnen kiezen om niet te reageren of om niets te zeggen.quote:
Alles wordt met vertraging uitgezonden, dus statements probeert de productie er altijd uit te filteren.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 12:33 schreef bleiblei het volgende:
Zou het wel stijlvol vinden als Nikkie de Jager vanavond op moment supreme de kaartjes met uitslag in de lucht gooit en zegt fuck you all. Om als NL gewoon geen punten toe te kennen aan die circusact.
Ik ook.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 12:33 schreef Greys het volgende:
Ja ik huil hierom en schaam me er niet voor.
quote:Op zaterdag 11 mei 2024 12:33 schreef Confetti het volgende:
Als je 24 uur zwijgt als Nederland verdien je dit. Zeg gewoon wat het is.
Juridisch ligt het heel simpel. EBU mag zelf sancties opleggen als ze vinden dat iets niet door de beugel kan.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 12:30 schreef viceversa het volgende:
[..]
Juridisch ligt het wel gevoelig denk ik hoor. Vooral als het een he said she said dingetje is en een taalbarričre/cultuurverschil. Dat de avrotros geschokt reageert en achter Joost blijft staan vind ik wel veelzeggend.
en dit jaquote:Op zaterdag 11 mei 2024 12:36 schreef Stoorzendert het volgende:
Wel gewaagd van Zweden met binnenkort een Nederlandse NAVO-baas
Zolang Harrie Lavreysen maar niet een paar biertjes gaat drinken na zijn kwalificatie zodat de Sjef de mission hem op het vliegtuig zet.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 12:36 schreef Wereldgozer het volgende:
Gelukkig hebben we nog een EK en zomerspelen
Nog gefeliciteerd met gisterquote:Op zaterdag 11 mei 2024 12:36 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Als Israel vandaag weet te winnen wordt het nog lachen, antisemitisme zal dan niet te harden zijn.
Correctquote:Op zaterdag 11 mei 2024 12:36 schreef roos94 het volgende:
Nu zullen we nooit weten of europapa zou winnen
In het EK forum zijn jullie allemaal van harte welkom!quote:Op zaterdag 11 mei 2024 12:36 schreef Wereldgozer het volgende:
Gelukkig hebben we nog een EK en zomerspelen
Denk niet dat het zo simpel ligt.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 12:36 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Juridisch ligt het heel simpel. EBU mag zelf sancties opleggen als ze vinden dat iets niet door de beugel kan.
Defensiebudget is te laag om de tol te betalen om die tanks de brug tussen Kopenhagen en Malmö over te laten stekenquote:Op zaterdag 11 mei 2024 12:35 schreef nostra het volgende:
[..]
Malmö ligt geografisch gunstig voor ons.
nee hoorquote:Op zaterdag 11 mei 2024 12:37 schreef Joene het volgende:
ga ervanuit dat npo de uitzending boycot vanavond
Werkte die voor het Eurosongfestival?quote:Op zaterdag 11 mei 2024 12:36 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Ik ook.
Maar wat die Israëlische journalist deed tegen Joost en de NL delegatie, dat intimideren en pesten, dat mag dan wel?
Geen geld voor de boete die daaraan vastzit.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 12:37 schreef Joene het volgende:
ga ervanuit dat npo de uitzending boycot vanavond
Mag ik ajb een linkje van Cornaldquote:Op zaterdag 11 mei 2024 12:30 schreef Perrin het volgende:
[..]
Blijkbaar. Ook volgens Cornald Maas en de AVROTROS zelf is het enorm overtrokken. Joost gesloopt op niks af.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |