Dat wordt gezegd op Twitter, jaquote:Op zaterdag 11 mei 2024 12:32 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Je bent op de hoogte dat Israël al de hele week deelnemers loopt te bedreigen etc? O.a Spanjaarden, Ierland etc
Is dat zo ja? Wat is er gebeurd dan?quote:Op zaterdag 11 mei 2024 12:31 schreef Perrin het volgende:
[..]
Is toch ook echt schandalig wat hier gebeurt.
quote:
Denk dat wij geen punten gaan uitdelen.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 12:33 schreef bleiblei het volgende:
Zou het wel stijlvol vinden als Nikkie de Jager vanavond op moment supreme de kaartjes met uitslag in de lucht gooit en zegt fuck you all. Om als NL gewoon geen punten toe te kennen aan die circusact.
Rim bim koekoek sooowquote:Op zaterdag 11 mei 2024 12:33 schreef Oliver23 het volgende:
Cornald Maas zeg gewoon wat er is gebeurd. Weiger vanavond gewoon commentaar te geven, of zet anders Sierd de Vos er maar neer
ik krijg hier hele foute ideeen bijquote:Op zaterdag 11 mei 2024 12:28 schreef KingRoland het volgende:
[..]
als je vrienden bent met Joost dan trek je je terug. klaar.
als @:ggmm bijvoorbeeld DQ zou zijn dan zou ik mij ook terugtrekken
Malmö ligt geografisch gunstig voor ons.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 12:33 schreef manny het volgende:
Waar ligt dat land, en hoe lang duurt het voordat onze tanks er zijn?
Nooit meer naar IKEA.
Als t een man was hadden ze gewoon erom gelachen met elkaar.quote:
Bij Ajax pakken ze zulke zaken beter aan.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 12:33 schreef Poepz0r het volgende:
Schuldig bevonden terwijl het OM nog geen uitspraak heeft gedaan. Omgekeerde wereld dit
We blazen die kutbrug op terwijl de crew van Bron er staat te filmen.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 12:35 schreef nostra het volgende:
[..]
Malmö ligt geografisch gunstig voor ons.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |