https://eurovision.tv/med(...)ovision-song-contestquote:The Dutch artist Joost Klein will not be competing in the Grand Final of this year’s Eurovision Song Contest.
Swedish police have investigated a complaint made by a female member of the production crew after an incident following his performance in Thursday night’s Semi Final. While the legal process takes its course, it would not be appropriate for him to continue in the Contest.
We would like to make it clear that, contrary to some media reports and social media speculation, this incident did not involve any other performer or delegation member.
We maintain a zero-tolerance policy towards inappropriate behaviour at our event and are committed to providing a safe and secure working environment for all staff at the Contest. In light of this, Joost Klein’s behaviour towards a team member is deemed in breach of Contest rules.
The Grand Final of the 68th Eurovision Song Contest will now proceed with 25 participating songs.
Alsof we dat nog moeten willen.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 12:37 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Dan mogen we ook volgend jaar voor straf niet deelnemen.
Bedankt ouwe reus, jij ook hé_O_quote:
Geld kwijt bij sommigen, void bij anderen lijkt mij. @heywoodu weet dit wel.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 12:38 schreef Idisrom het volgende:
Hoe komt het nou als je hebt ingelegd bij de bookmakers op de kansen van The Netherlands?
Maar liefst 3 pissige tweets:quote:
Dan ga je teleurgesteld worden.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 12:37 schreef Joene het volgende:
ga ervanuit dat npo de uitzending boycot vanavond
Gewoon gemute uitzendenquote:Op zaterdag 11 mei 2024 12:37 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Geen geld voor de boete die daaraan vastzit.
En wat te denken van de tweet met screenshots van Instagram stories van iemand van de Israëlische delegatiequote:Op zaterdag 11 mei 2024 12:36 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Ik ook.
Maar wat die Israëlische journalist deed tegen Joost en de NL delegatie, dat intimideren en pesten, dat mag dan wel?
Ze staan pal achter Joost, ik geloof echt dat ze hun uiterste best hebben gedaan.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 12:39 schreef gniffie het volgende:
Avrotroshad gelijk actie moeten nemen en op tafel moeten slaan ipv deze afwachtende houding
OM gaat die aangifte niet verder onderzoeken dus nee hoorquote:Op zaterdag 11 mei 2024 11:31 schreef Verida het volgende:
misschien heeft Joost wel gezegd " als je nog een keer over mijn ouders begint, zal ik niets nalaten om je dwars te zitten" ......
of " Als je nog een keer over mijn ouders begint, sla ik je voor je muil"
Hier in Nederland krijg je dergelijke uitspraken al bij het OM en worden deze uitspraken als bedreiging gezien toch?
Wat een irritante tease die Cornald.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 12:39 schreef Perrin het volgende:
[..]
[..]
Maar liefst 3 pissige tweets:
[ x ][ x ]
[ x ]
Die ging ook allemaal foto's van Bambie Thug maken achter de schermen en op insta story zettenquote:Op zaterdag 11 mei 2024 12:40 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
En wat te denken van de tweet met screenshots van Instagram stories van iemand van de Israëlische delegatie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |