Goh.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 12:40 schreef HenkjeNL2 het volgende:
Terwijl ze Israël niet eens durfden uit te sluiten. Er wordt gemeten met 2 maten.
Waarom?quote:Op zaterdag 11 mei 2024 12:43 schreef amaranta het volgende:
Ben benieuwd of andere landen zich nu gaan terugtrekken
Precies. Screw you guys.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 12:43 schreef Fleischmeister het volgende:
Als ik Cornald was zou ik nu al richting vliegveld gaan, doe het maar zonder commentaar.
Estland is nu het geruchtquote:Op zaterdag 11 mei 2024 12:43 schreef amaranta het volgende:
Ben benieuwd of andere landen zich nu gaan terugtrekken
Nee, nu komen er users die nooit naar het songfestival kijken ineens doen alsof ze precies weten hoe het zit.quote:
Je krijgt bijna de indruk dat hier heel veel mensen in het topic zitten die normaal nooit ESF kijkenquote:
Die hangt al. Daar wordt vanavond ook een groot feest gehouden. (lol)quote:Op zaterdag 11 mei 2024 12:44 schreef Andromache het volgende:
Allemaal naar Leeuwarden naar het Oldehoofsterkerkhof. Hijs de vlag op de Oldehove jongens.
LITERS BIER TANKENquote:Op zaterdag 11 mei 2024 12:43 schreef capuchon_jongen het volgende:
Had al keuzestress vanavond of ik ESF ging kijken of naar een verjaardagsfeestje.
Komt goed uit keuze is snel gemaakt
Ik zou als avro tros gewoon dat het flop festival niet meer uitzenden, maar ipv 4 uur lang live shows van Joostquote:Op zaterdag 11 mei 2024 12:43 schreef Fleischmeister het volgende:
Als ik Cornald was zou ik nu al richting vliegveld gaan, doe het maar zonder commentaar.
Ramptoeristenquote:Op zaterdag 11 mei 2024 12:44 schreef Momo het volgende:
[..]
Nee, nu komen er users die nooit naar het songfestival kijken ineens doen alsof ze precies weten hoe het zit.
Hij slaat nu momenteel een paar flessen wijn achterover.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 12:45 schreef TheFreshPrince het volgende:
Heeft iemand nog iets van Cornald gehoord?
Precies het probleem met woke/cancelcultuur inderdaad.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 12:45 schreef CharlesKinbote het volgende:
wat een ongelooflijke bullshit, EBU mag van mij de vlekpokkentering krijgen! past mooi in het sfeertje dat door zaken als #metoo is gecreëerd: beschuldiging is gelijk aan schuld
quote:Op zaterdag 11 mei 2024 12:45 schreef KingRoland het volgende:
Ik ben op Twitter en meteen hard erin gegaan
Nee.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 12:44 schreef Cheeseburgert het volgende:
[..]
Goh.
Hun hoofdsponsor komt uit dat land
Gewoon geld kwijt. Nederland start niet, de competitie gaat wel door, dus heb je pech. Lijkt me niet anders dan een wielrenner die niet start ofzoquote:Op zaterdag 11 mei 2024 12:39 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Geld kwijt bij sommigen, void bij anderen lijkt mij. @:heywoodu weet dit wel.
Bedankt dat je dit voor de 10e keer postquote:Op zaterdag 11 mei 2024 12:43 schreef Momo het volgende:
oh en als mensen nog niet kunnen lezen.
[ x ][ x ]
[ x ]
Jaa Lowlands optreden van vorig jaar uitzenden.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 12:45 schreef Ferdii het volgende:
Als
[..]
Ik zou als avro tros gewoon dat het flop festival niet meer uitzenden, maar ipv 4 uur lang live shows van Joost
Lijkt me ook dat de stilte tot nu toe vooral tactiek was om goodwill te tonen en dat nu pas echt de details gaan lekken.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 12:45 schreef Ericr het volgende:
Als je er uit ligt gelden embargos niet meer neem ik aan. Hopelijk snel uitleg van kamp Joost
En beetje mensen bij het WK voetbal die nog nooit het woord buitenspel hebben gehoord die ineens bijdehand gaan doen.quote:
Nee graag nog ff doenquote:Op zaterdag 11 mei 2024 12:46 schreef JohnBercow het volgende:
Had iemand die tweets van Cornald Maas al gedeeld?
quote:Op zaterdag 11 mei 2024 12:45 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Die hangt al. Daar wordt vanavond ook een groot feest gehouden. (lol)
Merçiquote:Op zaterdag 11 mei 2024 12:46 schreef StephanL het volgende:
[..]
Diegene die het commentaar doet samen met Jacqueline
ik ook nietquote:Op zaterdag 11 mei 2024 12:46 schreef Knutknuttsson het volgende:
Ik geloof nooit dat een ander land zicht gaat terugtrekken alleen omdat Joost uit de bocht is gevlogen. Maar we zullen zien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |