Oeps, en jij kunt niet lezen, dat je het woord ‘waarschijnlijk’ niet hebt gezien.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 09:39 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Je concludeert wederom gebakken lucht.
Waar doel je hiermee op? Welk zuigende gedrag?quote:Op zaterdag 11 mei 2024 09:38 schreef Verida het volgende:
het "zuigende" gedrag op het filmpje, vlak na het incident, is ook min of meer uit de media verdwenen, wordt niet meer aan gerefereerd.
Dat krijg je automatisch zodra je daar op ‘volg’ klikt.quote:
Je hebt dus geen idee. Precies mijn punt.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 09:42 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Het zou gaan om iemand van de productie van het Songfestival. Maar ik was er niet zelf bij nee
Nu ga je er vanuit dat het vermeende slachtoffer de filmende dame van de Israëlische delegatie was, het kan net zo goed een totaal ander iemand zijn.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 09:38 schreef Verida het volgende:
stel....de fotograaf heeft Joost geprovoceerd met het belachelijk maken van de dood van zijn ouders, en joost is min of meer geflipt en heeft die fotograaf een dreun, of een zet verkocht.....
dan kunnen ze joost wel diskwalificeren, maar dan moet ook die provocatie bekend worden gemaakt. En dat gaat denk ik niet gebeuren.
het "zuigende" gedrag op het filmpje, vlak na het incident, is ook min of meer uit de media verdwenen, wordt niet meer aan gerefereerd.
Het is een aanname van mij, geen feiten.
Dit zou best weleens kunnen jaquote:Op zaterdag 11 mei 2024 09:41 schreef Scorpion_17 het volgende:
Ze proberen de npo en avrotros mu te bewegen om zichzelf terug te trekken omdat ebu klem zit met politieonderzoek
En niet iemand die vanaf zijn twaalfde als een wees door heel Europa zwierf?quote:Op zaterdag 11 mei 2024 09:36 schreef roos94 het volgende:
Had dit soort taferelen toch eerder bij Anouk of doorgesnoven Douwe ofzo verwacht.
Ik las iets over een ruzie met de Israëlische deelnemer naar aanleiding van vragen die Joost had gesteld. Daarna zou vanaf hun kant een opmerking over de overleden ouders van Joost zijn gemaakt. Daarna kwam het tot wat geduw en getrek met oa de fotograaf.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 09:13 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Misschien is het toch het handgemeen met de fotograaf of de productiemedewerk(st)er geweest.
Dan is het al gelekt. Het probleem is natuurlijk dat er ook volop gespeculeerd wordt, en mensen ook maar wat roepen.
Ik nomineer "altercatie" alvast als woord van het jaar.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 09:33 schreef Jedi_Pimp het volgende:
Op Radio 1 zojuist gemeld dat de zaak (vermeende fysieke altercatie met een vrouwelijke tv-medewerker) is voorgelegd aan de openbaar aanklager en dat dit nog weken kan duren.
Alsof iemand mag meedoen die wordt onderzocht voor een geweldsdelict. Dit is klaar.
En niemand lijkt iets te hebben gezien of gehoord? Dit wordt wekenlang 'he said she said' om uiteindelijk op niks uit te lopen. Met als enige uitkomst een gemist ESF voor Joost en de toekomstige wetenschap voor iedereen dat je een concurrent uit kunt schakelen door te claimen dat die iets gedaan heeft.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 09:39 schreef Greys het volgende:
En hebben ze daar niet echt overal camera's hangen voor de beveilig en overal loopt pers en dan zou niks op beeld staan?
Zoek op x op Israël + Joost + filmen. Is allang voorbijgekomen.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 09:42 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:
[..]
Waar doel je hiermee op? Welk zuigende gedrag?
Ja, dat kan niet zomaar even uit de mouw geschud worden.quote:
Hij had geen ruzie met die Israëlische zangeres hij vroeg alleen waarom ze niet de vraag hoefde te beantwoorden.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 09:44 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ik las iets over een ruzie met de Israëlische deelnemer naar aanleiding van vragen die Joost had gesteld. Daarna zou vanaf hun kant een opmerking over de overleden ouders van Joost zijn gemaakt. Daarna kwam het tot wat geduw en getrek met oa de fotograaf.
Dit zou ook direct de doofpot kunnen verklaren, want er zijn al aardig wst protesten tegen Israël en ze zijn bang dat dit uit de hand loopt. En de urenlange stilte is gevolg van niet weten wat met de situatie aan te moeten.
quote:Op zaterdag 11 mei 2024 09:42 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:
[..]
Waar doel je hiermee op? Welk zuigende gedrag?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |