Mwuah lil kleine pakt nog steeds 10k per optredenquote:Op zaterdag 11 mei 2024 09:38 schreef vencodark het volgende:
[..]
Denk dat zijn carrière dan sowieso een eind klaar is.
Je concludeert wederom gebakken lucht.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 09:37 schreef MissButterflyy het volgende:
Wat jammer dat hij zich dus waarschijnlijk niet heeft kunnen inhouden, ongeacht wat er is gezegd tegen hem. Onder die druk en spanning staan, daar moet je wel tegen kunnen.
Dat ligt vooral aan het type fans.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 09:39 schreef roos94 het volgende:
[..]
Mwuah lil kleine pakt nog steeds 10k per optreden
Kappen met die grappen jonguh.quote:
Je zou het denken, maar toch duren dat soort dingen vaak lang. Ik heb het vermoeden dat het ook nooit helemaal gaat om het incident, maar ook hoe je met het incident moet omgaan. Daar kunnen meningen over verdeeld zijn. Ook denk ik dat het nooit zo simpel is als slechts diskwalificeren en dan verder niks meedelen. Je zult wel moeten kunnen uitleggen waarom, wat moeilijk is. Tenzij ze gewoon zeggen dat hij verdacht wordt van, maar ja wat als die verdenking achteraf niet waar is?quote:Op zaterdag 11 mei 2024 09:36 schreef Momo het volgende:
[..]
En dan zou dat na een uur fo 2 wel duidelijk moeten zijn toch dat het verhaal over is?
Or he grabbed her by the pussyquote:Op zaterdag 11 mei 2024 09:39 schreef vencodark het volgende:
Misschien gooide hij uit frustratie of boosheid alleen zijn lege papieren koffiekopje naar haar.
Sommige vinden dat gelijk geweld.
Denk wel een ander publiek dan joostquote:Op zaterdag 11 mei 2024 09:39 schreef roos94 het volgende:
[..]
Mwuah lil kleine pakt nog steeds 10k per optreden
Waar zeg ik dat dat wel zo zou zijn? En bovendien, hoe weet je dat?quote:Op zaterdag 11 mei 2024 09:37 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Het incident heeft dus niks met Israël te maken.
Ligt er wel aan wat er gebeurd is, zou mij ook niet verbazen dat het duwtje was of iets zonder erg. Maar echt hard slaan is natuurlijk een no go.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 09:38 schreef vencodark het volgende:
[..]
Denk dat zijn carrière dan sowieso een eind klaar is.
Dat hij een vrouw heeft geslagen staat ook nergens.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 09:38 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja die zag ik, maar ik zie nergens een bevestiging dat hij een vrouw heeft geslagen en het onderzoek nog weken duurt daarin?
De recorder had ineens geen tape meer natuurlijk.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 09:39 schreef Greys het volgende:
En hebben ze daar niet echt overal camera's hangen voor de beveilig en overal loopt pers en dan zou niks op beeld staan?
Het zou gaan om iemand van de productie van het Songfestival. Maar ik was er niet zelf bij neequote:Op zaterdag 11 mei 2024 09:40 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Waar zeg ik dat dat wel zo zou zijn? En bovendien, hoe weet je dat?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |