never mindquote:Op zaterdag 11 mei 2024 09:33 schreef Joox het volgende:
[..]
Ik ben er inmiddels van overtuigd dat er méér aan de hand is, dan enkel een (gewelds)incident.
Ook op nos.nlquote:Op zaterdag 11 mei 2024 09:33 schreef Jedi_Pimp het volgende:
Op Radio 1 zojuist gemeld dat de zaak (vermeende fysieke altercatie met een vrouwelijke tv-medewerker) is voorgelegd aan de openbaar aanklager en dat dit nog weken kan duren.
Alsof iemand mag meedoen die wordt onderzocht voor een geweldsdelict. Dit is klaar.
Ik ben geen songfestivalfan, maar volg het nieuws wel. Ik vind het schandalig dat de EBU zo lang op zich laat wachten met een beslissing. Niet alleen voor de fans, maar ook voor de deelnemers. Die zitten al bijna een etmaal met zweet in hun handen te wachten op een uitspraak. Zo ga je niet met mensen om.quote:
Blijkbaar was beschuldigingen al voldoende voor 'schorsing'quote:Op zaterdag 11 mei 2024 09:34 schreef Perrin het volgende:
[..]
Ook een manier om een kandidaat uit te schakelen, beetje ruzie met 'm zoeken
Betalen?? never!quote:Op zaterdag 11 mei 2024 09:33 schreef Greys het volgende:
[..]
Want jij volgt haar wel?
Dat er überhaupt nog mensen zijn die daarvoor willen betalen.
Nouja zorgvuldigheid kost tijd, maar als Joost een vrouw geklapt heeft. Ik neem aan dat er dan toch wel genoeg omstanders (bewijs) was.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 09:35 schreef Vincent_student het volgende:
[..]
Ik ben geen songfestivalfan, maar volg het nieuws wel. Ik vind het schandalig dat de EBU zo lang op zich laat wachten met een beslissing. Niet alleen voor de fans, maar ook voor de deelnemers. Die zitten al bijna een etmaal met zweet in hun handen te wachten op een uitspraak. Zo ga je niet met mensen om.
En dan wordt het geseponeerd wegens gebrek aan bewijs en heeft die jongen Eurovision gemist.quote:
Tot 15 mei 23:59 uur.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 09:32 schreef Breekfast het volgende:
Hoe lang heeft de politie en de EBU nodig om vast te stellen of er wel/geen klap is uitgedeeld?![]()
Het lijkt wel alsof ze een moordzaak aan het onderzoeken zijn.
En dan zou dat na een uur fo 2 wel duidelijk moeten zijn toch dat het verhaal over is?quote:Op zaterdag 11 mei 2024 09:36 schreef Zoon_John het volgende:
[..]
Nouja zorgvuldigheid kost tijd, maar als Joost een vrouw geklapt heeft. Ik neem aan dat er dan toch wel genoeg omstanders (bewijs) was.
Linkje van NOS waar staat dat het nog weken duurt ajb? Ik loop buiten met hond.quote:
Het incident heeft dus niks met Israël te maken.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 09:34 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Het is überhaupt totale waanzin dat Israël mee mag doen. Vanwege de situatie in het land, maar vooral omdat het land niet eens in Europa ligt.
En dat geldt voor alle niet-Europese landen. Opzouten.
Ja ik weet het ook niet meerquote:Op zaterdag 11 mei 2024 09:36 schreef Lt.Bookman het volgende:
[..]
En dan wordt het geseponeerd wegens gebrek aan bewijs en heeft die jongen Eurovision gemist.
Als er getuigen waren / het op beeld staat was hij wel al meteen gediskwalificeerd.
quote:Op zaterdag 11 mei 2024 09:36 schreef Lt.Bookman het volgende:
[..]
En dan wordt het geseponeerd wegens gebrek aan bewijs en heeft die jongen Eurovision gemist.
Als er getuigen waren / het op beeld staat was hij wel al meteen gediskwalificeerd.
Start stemmen songfestival uitgesteld, nog geen duidelijkheid over Joost Klein - https://nos.nl/l/2520022quote:Op zaterdag 11 mei 2024 09:37 schreef Greys het volgende:
[..]
Linkje van NOS waar staat dat het nog weken duurt ajb? Ik loop buiten met hond.
Denk dat zijn carrière dan sowieso een eind klaar is.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 09:35 schreef michiel_merk het volgende:
Als Joost een vrouw heeft geslagen is het gewoon klaar
https://nos.nl/artikel/25(...)nale-nog-onduidelijkquote:Op zaterdag 11 mei 2024 09:37 schreef Greys het volgende:
[..]
Linkje van NOS waar staat dat het nog weken duurt ajb? Ik loop buiten met hond.
Ja die zag ik, maar ik zie nergens een bevestiging dat hij een vrouw heeft geslagen en het onderzoek nog weken duurt daarin?quote:Op zaterdag 11 mei 2024 09:37 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Start stemmen songfestival uitgesteld, nog geen duidelijkheid over Joost Klein - https://nos.nl/l/2520022
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |