Ik denk dat je best wel dichtgetimmerd zit met contracten enzo? Ik geloof niet dat een kandidaat op finaledag kan zeggen, ja ik wil niet meer, succes ermee.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 09:31 schreef Em31 het volgende:
Ik hoop eigenlijk dat we zijn aanbeland bij ‘Joost wil zelf niet meer’ en hij nu overtuigd moet worden, anders gaat het toch nergens over dat dit zo lang moet duren.
Hopelijk heeft de politie genoeg bewijs gevonden om Joost te overtuigenquote:Op zaterdag 11 mei 2024 09:31 schreef Em31 het volgende:
Ik hoop eigenlijk dat we zijn aanbeland bij ‘Joost wil zelf niet meer’ en hij nu overtuigd moet worden, anders gaat het toch nergens over dat dit zo lang moet duren.
Want jij volgt haar wel?quote:Op zaterdag 11 mei 2024 09:30 schreef suzebol75 het volgende:
[..]
Vandaar mijn korte samenvatting eronder...
Ik ga er gezien de track record van Israël van uit dat het hooguit een duwtje van Joost en een hele grote schwalbe van die Israëli is geweest.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 09:31 schreef roos94 het volgende:
[..]
Nou als hij iemand voor zn bek heeft geslagen gaat dat niet veel votes opleveren tenzij het slachtoffer iemand van Israelische komaf is
Mwah, hangt van de omstandigheden af waarom hij (of iemand van zijn entourage, dat kan namelijk ook nog steeds) uitgehaald zou hebben.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 09:31 schreef roos94 het volgende:
[..]
Nou als hij iemand voor zn bek heeft geslagen gaat dat niet veel votes opleveren tenzij het slachtoffer iemand van Israelische komaf is
Het is ook maar af te wachten wat echt is gebeurd. Zie het ook nog wel voor mij dat er eigenlijk een incident van niks was. Maar goed laten we afwachten....quote:Op zaterdag 11 mei 2024 09:32 schreef Document1 het volgende:
[..]
Ik denk dat als het eerste gerucht klopt en hij getreiterd is met de dood van z’n vader hij juist heel veel sympathie stemmen gaat krijgen.
Ik ben er inmiddels van overtuigd dat er méér aan de hand is, dan enkel een (gewelds)incident.quote:
Oeh een vrouw geslagen? Dat wordt helemaal geen votes danquote:Op zaterdag 11 mei 2024 09:33 schreef Jedi_Pimp het volgende:
Op Radio 1 zojuist gemeld dat de zaak (vermeende fysieke altercatie met een vrouwelijke tv-medewerker) is voorgelegd aan de openbaar aanklager en dat dit nog weken kan duren.
Alsof iemand mag meedoen die wordt onderzocht voor een geweldsdelict. Dit is klaar.
Ja maar wie zegt dat dat uberhaupt waar is.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 09:31 schreef roos94 het volgende:
[..]
Oké, dit is einde verhaalquote:Op zaterdag 11 mei 2024 09:33 schreef Jedi_Pimp het volgende:
Op Radio 1 zojuist gemeld dat de zaak (vermeende fysieke altercatie met een vrouwelijke tv-medewerker) is voorgelegd aan de openbaar aanklager en dat dit nog weken kan duren.
Alsof iemand mag meedoen die wordt onderzocht voor een geweldsdelict. Dit is klaar.
Ook een manier om een kandidaat uit te schakelen, beetje ruzie met 'm zoekenquote:Op zaterdag 11 mei 2024 09:33 schreef Jedi_Pimp het volgende:
Zenuwinzinking.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 09:34 schreef Kinga het volgende:
[..]
Ja maar wie zegt dat dat uberhaupt waar is.
Ik geloof het nog steeds niet.
Dat je de dag voor het grootste podium ever, ff ruzie gaat zitten bouwen.. Ik zie hem er gewoon niet voor aan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |