Ja, dat begrijp ik ook, maar met zo'n plaatje bereik je niks.quote:
Als het echt zo snip en snap was, hadden we het allang geweten.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 20:25 schreef Em31 het volgende:
‘t is wel klaar he, anders hadden we wel wat gehoord. Wat een shitshow.
Ik ga er ook niet meer van uit.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 20:25 schreef Em31 het volgende:
‘t is wel klaar he, anders hadden we wel wat gehoord. Wat een shitshow.
Beter doen ze eerst een statement voordat ze vlaggen weghalen en een nieuw screen maken voor de commentatoren met stemresultaten zonder Joostquote:Op vrijdag 10 mei 2024 20:25 schreef Aadrianus het volgende:
De Nederlandse vlaggen zijn weggehaald in de Arena, was net op het NOS journaal.
Jullie krijgen ook niets mee?quote:Op vrijdag 10 mei 2024 20:29 schreef Fred_B het volgende:
Flopshow, er zitten hier honderden Nederlanders in de zaal
Echt klote voor jullie ookquote:Op vrijdag 10 mei 2024 20:29 schreef Fred_B het volgende:
quote:Op vrijdag 10 mei 2024 20:29 schreef Fred_B het volgende:
Met z'n allen om Joost roepen als hij aan de beurt is.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 20:29 schreef Fred_B het volgende:
Sowieso, kom met IETS. Zelfs een weinig zeggend statement is beter dan alles maar een beetje doelloos in de lucht te laten hangen. Moet iedereen er straks achter komen dat hij niet meer meedoet nadat de nummer vier heeft opgetreden of zo?quote:Op vrijdag 10 mei 2024 20:27 schreef Arizona het volgende:
[..]
Beter doen ze eerst een statement voordat ze vlaggen weghalen en een nieuw screen maken voor de commentatoren met stemresultaten zonder Joost
Ja, slaat echt nergens op dit.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 20:32 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Sowieso, kom met IETS. Zelfs een weinig zeggend statement is beter dan alles maar een beetje doelloos in de lucht te laten hangen. Moet iedereen er straks achter komen dat hij niet meer meedoet nadat de nummer vier heeft opgetreden of zo?
Dit is gewoon respectloos.
Ze gaan de video wel tonen las ikquote:Op vrijdag 10 mei 2024 20:32 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Met z'n allen om Joost roepen als hij aan de beurt is.
Zegt Aran, die blijkbaar nog niet heeft meegekregen dat Joost niet meer in de startlijst staat.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 20:34 schreef Roger_Epiales het volgende:
Niet optreden voor de jury dus. Jury krijgt repetitievideo.
Bizar dat dit zo lang duurt.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 20:35 schreef Aadrianus het volgende:
Wat echt bizar is dat AvroTros 5 minuten geleden nog een promo uitzend met Joost die in de finale te zien zal zijn morgen.
Zoiets zet je toch on hold als je als omroep weet dat het er om hangt of Joost nog wel mee mag doen.
Hij is nog niet gediskwalificeerd net op het nieuws. De jury geeft punten aan het optreden van gisteren. Alles is nog steeds in onderzoek....
Iemand van de NOS zegt net dat dit een statement van de avrotros is.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 20:34 schreef Moira het volgende:
[..]
Zegt Aran, die blijkbaar nog niet heeft meegekregen dat Joost niet meer in de startlijst staat.
Dan heeft Avrotros ook nog niet meegekregen dat Nederland uit de startlijst is gehaald?quote:Op vrijdag 10 mei 2024 20:36 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Iemand van de NOS zegt net dat dit een statement van de avrotros is.
maak met zn allen een statement daar! Sloop de boelquote:
Ja, dan mogen de EBU en AvroTros er zelf niks over zeggen.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 20:37 schreef Strani het volgende:
Iedereen is boos op de EBU maar als er een geweldsincident is geweest zou het ook zomaar kunnen dat de Zweedse autoriteiten er al bij betrokken is en dat communicatie niet meer de keuze is van de EBU.
Van wat ik her en der lees ging die foto al eerder rond. Van de repetitie van vanmiddag waar hij niet bij was oid?quote:Op vrijdag 10 mei 2024 20:37 schreef Moira het volgende:
[..]
Dan heeft Avrotros ook nog niet meegekregen dat Nederland uit de startlijst is gehaald?
Precies. En hun radiostilte doet vermoeden dat dat inderdaad het geval zou kunnen zijn.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 20:39 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ja, dan mogen de EBU en AvroTros er zelf niks over zeggen.
Dat is dan inderdaad wel gek ja. De running order blijft dan gewoon intact, maar dan met een video. Net zoals in het Coronajaar.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 20:38 schreef Em31 het volgende:
Maar als we gewoon beelden komen, waarom zijn we dan uit de running order gehaald?
Volgens mij mag je dan wel melden dat de zaak bij de autoriteiten ligt? Nu zeggen ze niks.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 20:39 schreef Strani het volgende:
[..]
Precies. En hun radiostilte doet vermoeden dat dat inderdaad het geval zou kunnen zijn.
En wat ook heel raar is dat ze tijdens de repetitie aan het opbouwen waren en ineens werd dat stopgezetquote:Op vrijdag 10 mei 2024 20:38 schreef Em31 het volgende:
Maar als we gewoon beelden komen, waarom zijn we dan uit de running order gehaald?
Ja, maar waarom zeggen ze dát dan niet?quote:Op vrijdag 10 mei 2024 20:39 schreef Redefine het volgende:
[..]
Hmm dat zou kunnen, ik begrijp ook dat wat Avrotros zei een statement van de EBU zelf is, dus dan zal het filmpje van NL ongetwijfeld wel in de startlijst van vanavond staanquote:Op vrijdag 10 mei 2024 20:39 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Van wat ik her en der lees ging die foto al eerder rond. Van de repetitie van vanmiddag waar hij niet bij was oid?
Lijkt me dat de avrotros nu zo'n beetje als enige contact heeft met de organisatie en dus wel enigszins een idee heeft van wat er speelt.
Mogelijk net door de politie opdracht gegeven, als het inderdaad om een handgemeen gaat.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 20:41 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
En wat ook heel raar is dat ze tijdens de repetitie aan het opbouwen waren en ineens werd dat stopgezet
ja dit snap ik ook niet...quote:Op vrijdag 10 mei 2024 20:38 schreef Em31 het volgende:
Dat kan dan nog uit bescherming richting Joost zijn. Maar goed, blijft speculeren natuurlijk.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 20:40 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Volgens mij mag je dan wel melden dat de zaak bij de autoriteiten ligt? Nu zeggen ze niks.
Gezien het persbericht, waarin helemaal geen sprake is van de politie oid, twijfel ik een beetje aan je lezing. Waarom zou er anders overleg moeten zijn tussen de EBU en Avrotros. Als hij gearresteerd wordt, wordt hij gearresteerd.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 20:43 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat kan dan nog uit bescherming richting Joost zijn. Maar goed, blijft speculeren natuurlijk.
Het zou wel wat zijn als Joost juist een klap heeft gekregen en nu uit eigen veiligheid op zijn hotelkamer moet blijvenquote:Op vrijdag 10 mei 2024 20:43 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat kan dan nog uit bescherming richting Joost zijn. Maar goed, blijft speculeren natuurlijk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
Tja, ik weet het niet. Ik ga er in elk geval vanuit dat de EBU niet voor de grap zo stil is de hele dag.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 20:44 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Gezien het persbericht, waarin helemaal geen sprake is van de politie oid, twijfel ik een beetje aan je lezing. Waarom zou er anders overleg moeten zijn tussen de EBU en Avrotros. Als hij gearresteerd wordt, wordt hij gearresteerd.
Je kan natuurlijk ook gewoon boos zijn en tegelijkertijd exact willen weten wat er gebeurd is.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 20:44 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik niet want ik wil eerst gewoon weten wat er exáct gebeurd is.
De lol was er al af, door de deelname van Israël. Het wordt nu alleen een debacle.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 20:45 schreef Evenstar het volgende:
Dit is wel echt mega competitievervalsing ...
Of je sluit hem uit of niet .... maar dit gaat nergens over.
Oefenmomenten laten skippen, niet live laten optreden voor de jury ... ondertussen geluid bij Israël heerlijk manipuleren, zodat ze veel populairder lijkt dan dat zij is (in de zaal). Dat moet echt niet kunnen.
Dan heb je ook nog RTVE met een flinke statement.
EBU maakt er een bende van en de lol gaat er wel van af zo.
Preciesquote:Op vrijdag 10 mei 2024 20:46 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Je kan natuurlijk ook gewoon boos zijn en tegelijkertijd exact willen weten wat er gebeurd is.
Dat hadden ze echt wel bekend gemaakt.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 20:47 schreef vencodark het volgende:
Wie weet was/is er een ernstige privé situatie rondom Joost en wilde hij daarom direct naar huis.
Ze zeggen potverdorie helemaal niks.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 20:47 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat hadden ze echt wel bekend gemaakt.
Ja maar dan helpt het wel om te weten op wie je boos moet zijnquote:Op vrijdag 10 mei 2024 20:46 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Je kan natuurlijk ook gewoon boos zijn en tegelijkertijd exact willen weten wat er gebeurd is.
Ja maar je weet zelf ook wel dat wat jij aangeeft niet aan de hand is. Ze gaan echt geen geruchten over het geven van klappen laten rondgaan als iemand vanwege een privé situatie naar huis moet.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 20:48 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ze zeggen potverdorie helemaal niks.
Of een land waar we helemaal niet aan denken en waar we ook helemaal niet op zitten te wachten. Dat de Zweden opeens winnen...quote:Op vrijdag 10 mei 2024 20:48 schreef Em31 het volgende:
Israël nog winnen zaterdag en dit jaar is helemaal af.
Op iedereen Strani, gewoon altijd op iedereen.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 20:49 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja maar dan helpt het wel om te weten op wie je boos moet zijn
Wij zijn gewoon boos Straan. Boos op iedereenquote:Op vrijdag 10 mei 2024 20:49 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja maar dan helpt het wel om te weten op wie je boos moet zijn
quote:Op vrijdag 10 mei 2024 20:50 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Op iedereen Strani, gewoon altijd op iedereen.
Als je later eenmaal weet hoe de vork in de steel zit kan je altijd nog je woede gaan focussen.
Oh ja, sorryquote:Op vrijdag 10 mei 2024 20:50 schreef Redefine het volgende:
[..]
Wij zijn gewoon boos Straan. Boos op iedereen
En uiteraard was die eerdere boosheid alsnog terecht, want het HAD zo kunnen zijn.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 20:50 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Op iedereen Strani, gewoon altijd op iedereen.
Als je later eenmaal weet hoe de vork in de steel zit kan je altijd nog je woede gaan focussen.
Dit is onzin, natuurlijk. De AvroTros is niet gebonden aan eventuele journalistieke regels in Zweden. Net als dat Belgische media Nederlandse criminelen gewoon met achternaam noemen.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 20:39 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dan weet je eindelijk eens hoe wij ons andersom altijd voelenquote:
Ik werd net al gebeld. Of ik het al had gehoord en of we morgen nog wel samen gaan kijken. Natuurlijk zei ik maar wat moet je over de rest zeggen. Zo verwarrend.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 20:50 schreef blackswangreen het volgende:
Voor alle kinderen in Nederland die massaal Joost-fan zijn geworden en zijn gaan hakken op Europapa zou ik het echt heel erg vinden als hij morgen niet mag optreden. Ik vind eigenlijk dat de EBU dit niet kan maken, tenzij hij natuurlijk echt een strafbaar feit heeft begaan. Maar ik kan me er weinig bij voorstellen dat hij iemand van de productie in elkaar heeft gerost.
Precies, stel je voor dat er later nog alternatieve feiten op tafel komen die de hele zaak in een ander daglicht zetten.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 20:51 schreef Redefine het volgende:
[..]
En uiteraard was die eerdere boosheid alsnog terecht, want het HAD zo kunnen zijn.
Zal ik trouwens jamón meenemen? En manchego?quote:Op vrijdag 10 mei 2024 20:52 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ik werd net al gebeld. Of ik het al had gehoord en of we morgen nog wel samen gaan kijken. Natuurlijk zei ik maar wat moet je over de rest zeggen. Zo verwarrend.![]()
Ik kan me al helemaal niet voorstellen dat er dan geen getuigen waren die het in detail naar buiten hadden gebracht.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 20:50 schreef blackswangreen het volgende:
Voor alle kinderen in Nederland die massaal Joost-fan zijn geworden en zijn gaan hakken op Europapa zou ik het echt heel erg vinden als hij morgen niet mag optreden. Ik vind eigenlijk dat de EBU dit niet kan maken, tenzij hij natuurlijk echt een strafbaar feit heeft begaan. Maar ik kan me er weinig bij voorstellen dat hij iemand van de productie in elkaar heeft gerost.
Jij bent inderdaad ook wel een beetje een klein kind.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 20:53 schreef Strani het volgende:
[..]
Zal ik trouwens jamón meenemen? En manchego?
In een burning daylightquote:Op vrijdag 10 mei 2024 20:52 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Precies, stel je voor dat er later nog alternatieve feiten op tafel komen die de hele zaak in een ander daglicht zetten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |