Waarom kijken? Laten we spoedmeet doen en dan gaan we het naspelen.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 20:14 schreef Paul het volgende:
Jongens ik stel voor dat we om 2030 uur met z'n allen The Passion Hemelvaart gaan kijken ter afwisseling
Misschien de reden van de statement van RTVEquote:Op vrijdag 10 mei 2024 20:09 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Dat er niemand ergens iets 'lekt' is wel heel opvallend inderdaad.
Doe niet zo gek.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 20:14 schreef Paul het volgende:
Jongens ik stel voor dat we om 2030 uur met z'n allen The Passion Hemelvaart gaan kijken ter afwisseling
Misschien is Joost even hardlopen om zijn hoofd te legen.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 20:15 schreef Meridiaan het volgende:
Fascinerend dat we niks concreets horen van de EHU. Juryfinale over drie kwartier.
Slaat toch nergens op, hoe kun je je nu verstoppen als organisatie wanneer er zoiets gebeurt?quote:Op vrijdag 10 mei 2024 20:15 schreef Meridiaan het volgende:
Fascinerend dat we niks concreets horen van de EHU. Juryfinale over drie kwartier.
Ik vrees zelfs een heuse orkaan/hurricanequote:Op vrijdag 10 mei 2024 20:13 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Dit songfestival wordt zo’n gigantische shitstorm
Dat kijk ik sowieso niet.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 20:14 schreef Paul het volgende:
Gelukkig is de informatie omtrent Roda altijd wel op orde.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 20:15 schreef Zorro het volgende:
[..]
Doe niet zo gek.
Groningen - Roda is op. Dat is tenminste echt belangrijk.
Hoezo is The Passion Hemelvaart niet met Hemelvaart?quote:Op vrijdag 10 mei 2024 20:14 schreef Paul het volgende:
Valt niks samen te vattenquote:Op vrijdag 10 mei 2024 20:16 schreef GGMM het volgende:
Ik was even 2 uur afwezig
Kan iemand de ontwikkelingen in deze spannende zaak van de afgelopen 2 uur even voor me samenvatten?
Was dat niet gisteravond al op TV? Of is Hemelvaart tegenwoordig op vrijdag…quote:Op vrijdag 10 mei 2024 20:14 schreef Paul het volgende:
Bedoelen ze vrije pers of vrije roeptoeterij meningsuiting? Heb een beetje het idee dat de Spanjaarden niet helemaal eerlijk het spel spelen volgens schoenmaker houd je bij je leest.quote:
Jaquote:Op vrijdag 10 mei 2024 20:16 schreef GGMM het volgende:
Kan iemand de ontwikkelingen in deze spannende zaak van de afgelopen 2 uur even voor me samenvatten?
We weten nog steeds niks.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 20:16 schreef GGMM het volgende:
Ik moet hier ook weer heel hard om lachenquote:Op vrijdag 10 mei 2024 20:14 schreef Paul het volgende:
Ja.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 20:16 schreef GGMM het volgende:
Nog steeds geen (bevestigd) nieuwsquote:Op vrijdag 10 mei 2024 20:16 schreef GGMM het volgende:
.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 20:16 schreef GGMM het volgende:
jaquote:Op vrijdag 10 mei 2024 20:16 schreef GGMM het volgende:
ZIYECHquote:Op vrijdag 10 mei 2024 20:16 schreef GGMM het volgende:
Jezus had enkel vandaag een gaatjequote:Op vrijdag 10 mei 2024 20:16 schreef Eagles89 het volgende:
[..]
Was dat niet gisteravond al op TV? Of is Hemelvaart tegenwoordig op vrijdag…
Tikje warrig.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 20:16 schreef GGMM het volgende:
Vanwege de 2e halve finale natuurlijk.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 20:16 schreef noodgang het volgende:
[..]
Hoezo is The Passion Hemelvaart niet met Hemelvaart?
Niemand weet wat.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 20:16 schreef GGMM het volgende:
Het enig waar we weten is dat er een “incident” is geweest eigenlijkquote:Op vrijdag 10 mei 2024 20:16 schreef GGMM het volgende:
Jaquote:Op vrijdag 10 mei 2024 20:16 schreef GGMM het volgende:
Kan alleen maar als je een besluit gaat nemen met verstrekkende gevolgen voor t hele festival. Zelfs als ze Joost diskwalificeren dan krijg je niet binnen 40 min de focus op de juryshowquote:Op vrijdag 10 mei 2024 20:16 schreef Perrin het volgende:
[..]
Slaat toch nergens op, hoe kun je je nu verstoppen als organisatie wanneer er zoiets gebeurt?
Ja maar dat zal gaan om het incident met de Spaanse journalist, niet om Joost.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 20:16 schreef KingRoland het volgende:
Wel belangrijk dat Spanje als big 5 zegt tegen EBU respecteer de vrijheid van pers en meningsuiting
of anders...
Jezus is met de NS naar God opgestegen.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 20:16 schreef noodgang het volgende:
[..]
Gisteren was het voor de jurypunten, vandaag is de TV uitzending…quote:Op vrijdag 10 mei 2024 20:16 schreef noodgang het volgende:
[..]
Ja hoor:quote:Op vrijdag 10 mei 2024 20:16 schreef GGMM het volgende:
Nee joh die zijn alleen vertrokken denk ik, dat is productie technisch ook niet te doen denk ik.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 20:16 schreef multifase het volgende:
Als Joost DSQ zou zijn, dan hadden we het nu toch wel geweten? Het lijkt mij dat een ander land dan de plaats zou innemen, en dit zou laten weten?
Gewoon luisteren naar de cantate "Gott fähret auf mit Jauchzen!" van J.S. Bach.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 20:14 schreef Paul het volgende:
Ik krijg ook deze houding.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 20:16 schreef Zoon_John het volgende:
Ik hou van drama. Nooit niks om het songfestival gegeven, maar dit is prachtig. Ik hoop dat er nog meer drama komt. Laat het maar helemaal ontsporen.
Ik denk dat jij enige bias hebt. Gezien de posts die ik de laatste dagen van je gelezen heb.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 20:16 schreef Andromache het volgende:
[..]
Bedoelen ze vrije pers of vrije roeptoeterij meningsuiting? Heb een beetje het idee dat de Spanjaarden niet helemaal eerlijk het spel spelen volgens schoenmaker houd je bij je leest.
Hopen dat ie niet langs Amersfoort hoeft danquote:Op vrijdag 10 mei 2024 20:17 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Jezus is met de NS naar God opgestegen.
Wat houdt 'onbetrouwbare bron' hier precies in? Het is Engelstalig dus ik naam aan dat je het gekopieerd.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 20:17 schreef Joox het volgende:
Onbetrouwbare bron: So, Gabe is in the stadium and just was told the press conference was cancelled again? Press room is full with journalists all scrolling like teenagers, no official has told them when to expect it now, only the earlier statement that one will only come from the EBU and be shortly is still expected. Are MO and the EBU discussing how to guarantee safety or statements?
Nou, neequote:Op vrijdag 10 mei 2024 20:14 schreef Paul het volgende:
Dat met Spanje komt goed, al klapte Spanje een ander land, blijft wel big 5 dus die zijn min of meer onschendbaar. Dit is maar een waarschuwing van Spanje om richting EBU te zeggen, ken je plek.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 20:17 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja maar dat zal gaan om het incident met de Spaanse journalist, niet om Joost.
Plek houden ze vacant. Diegene die zijn uitgeschakeld zijn voor een groot deel naar huis.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 20:16 schreef multifase het volgende:
Als Joost DSQ zou zijn, dan hadden we het nu toch wel geweten? Het lijkt mij dat een ander land dan de plaats zou innemen, en dit zou laten weten?
Overgrote meerderheid van de wereldbevolking weet niet eens waar het ligtquote:Op vrijdag 10 mei 2024 20:11 schreef Metalfrost het volgende:
[..]
Het eerste land met een wereldwijde handelseconomie.
Een heel grote centrale haven midden in Europa.
Een van de drukste vliegvelden van de planeet.
Een van de grootste agrarische exportlanden ter wereld.
Kortom;
Genoeg mensen die een fuck geven om Nederland.
Volgens de geruchten....quote:Op vrijdag 10 mei 2024 20:18 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik denk dat jij enige bias hebt. Gezien de posts die ik de laatste dagen van je gelezen heb.
3 landen nu al..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |