quote:Onderzoek naar incident rond Joost Klein, mag voorlopig niet repeteren voor finale songfestival
Joost Klein is vrijdagmiddag de grote afwezige bij de generale repetitie voor de finale van het Eurovisie Songfestival zaterdag. Volgens de EBU, de organisator van het festival, is de aanleiding ‘een incident’ rond de Europapa-zanger. AvroTros is vooralsnog niet bereikbaar voor commentaar.
Joost Klein zou eigenlijk als vijfde act aantreden, maar na nummer 4 - Luxemburg - ging de repetitie gelijk door naar nummer 6, Israël. In de zaal werd daar verder niets over gezegd. Hij werd wel aangekondigd in de vlaggenparade, daar liep de zanger nog gewoon over het podium.
Onderzoek
De EBU liet vrijdag weten onderzoek te doen naar ‘een incident’ en dat Nederland voorlopig niet repeteert. Het gaat duidelijk om een lastminute-beslissing. Na de Luxemburgse act werden de decorstukken voor Europapa al naar het podium gereden, waarna de leider op het podium gebaarde dat ze moesten worden teruggebracht.
Op social media wordt inmiddels druk gespeculeerd over de aanleiding. De woordvoerster van AvroTros, verantwoordelijk voor de Nederlandse inzending, reageert vooralsnog niet op telefoontjes en vragen over de toedracht.
Na de generale repetitie volgt vrijdagavond ook de juryshow, waarin de vakjury’s hun punten uitdelen. Zowel de generale repetitie als de juryshow worden niet op tv uitgezonden.
quote:
Geruchten
Over wat er aan de hand is, wordt druk gespeculeerd. Achter de schermen gaat het gerucht dat de zanger een statement had willen maken op het podium, maar is teruggefloten door de EBU. Dit is nadrukkelijk nog niet bevestigd. De Songfestivalorganisatie geeft verder geen commentaar na de eerdere verklaring. Ook het Nederlandse kamp is niet bereikbaar.
Opvallend is dat Klein op Instagram sinds vrijdagmiddag is gestopt met het volgen van Eurovision. Ook heeft de zanger al zijn stories van donderdagavond over het Songfestival verwijderd.
Dat men zo onder de indruk is van kapotte bushokjes bewijst weer hoe verwend mensen tegenwoordig zijn.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 19:06 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:
[..]
ok, jeetje, dat je zo op de hoogte bent van zulke nicheculturen. Nooit van gehoord, en dat hou ik ook zo, succes joh. Met je bushokjes- en homomepperijtjes
upvootje gegeven, heb je toch watquote:Op vrijdag 10 mei 2024 19:14 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Dat men zo onder de indruk is van kapotte bushokjes bewijst weer hoe verwend mensen tegenwoordig zijn.
Thanks, ik wil graag mijn familie hier voor bedanken.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 19:15 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:
[..]
upvootje gegeven, heb je toch wat
echt niemand gelooft dat jij die hebtquote:Op vrijdag 10 mei 2024 19:26 schreef loveli het volgende:
Maar als Joost niet meer mag meedoen, mag Nederland dan nog stemmen?
Ik vraag dit voor een vriend.
Nikkie de Jager janken.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 19:26 schreef loveli het volgende:
Jaquote:Op vrijdag 10 mei 2024 19:26 schreef loveli het volgende:
Israel gaat nu winnen, want "zielig."quote:Op vrijdag 10 mei 2024 19:30 schreef herverwijderd het volgende:
Overigens vermoed ik inmiddels dat de kans dat Israel gaat winnen veel en veel groter is dan ik in eerste instantie dacht.
Stel je de shitshow voor die we dan krijgen.
Oh tuurlijk, massale protestvotes. Die kans acht ik ook groot. Maar dat betekent niet dat het goed is.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 19:30 schreef herverwijderd het volgende:
Overigens vermoed ik inmiddels dat de kans dat Israel gaat winnen veel en veel groter is dan ik in eerste instantie dacht.
Wat voor shitshow? Rellende moslims? Waterkanon erom, niks afwachten, direct ingrijpen en alle schade verhalen op de vandalen.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 19:30 schreef herverwijderd het volgende:
Israël ging sowieso winnen. Heb je de gelekte stemming uit Italië gezien?quote:Op vrijdag 10 mei 2024 19:31 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Israel gaat nu winnen, want "zielig."
Bovendien staan er natuurlijk ook heel veel mensen aan de kant van Israel.
Ik dacht vooral aan Fok!quote:Op vrijdag 10 mei 2024 19:32 schreef Gia het volgende:
[..]
Wat voor shitshow? Rellende moslims? Waterkanon erom, niks afwachten, direct ingrijpen en alle schade verhalen op de vandalen.
Prachtig.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 19:14 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:
De implosie van linksgekkiestopic deel 2
Nee?quote:Op vrijdag 10 mei 2024 19:34 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Israël ging sowieso winnen. Heb je de gelekte stemming uit Italië gezien?
Dat dus ook o.a..quote:Op vrijdag 10 mei 2024 19:34 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Israël ging sowieso winnen. Heb je de gelekte stemming uit Italië gezien?
HowcanImakethisaboutme?quote:Op vrijdag 10 mei 2024 19:27 schreef tesssssssss het volgende:
Ze doet John Lennon nog even
[ x ]
Ja, dat is Italie, ik weet het.
Je merkt heel goed dat veel mensen denken dat mensen allemaal pro-palestijns zijn vanwege alle protesten.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 19:30 schreef herverwijderd het volgende:
Shitshow?quote:Op vrijdag 10 mei 2024 19:30 schreef herverwijderd het volgende:
Als ze opschieten in Gaza kunnen ze een stadion daar bouwen en wordt het volgend jaar in Nieuw Gaza gehostquote:Op vrijdag 10 mei 2024 19:30 schreef herverwijderd het volgende:
Dat zal ze leren.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 19:35 schreef Gia het volgende:
Als Joost wordt gediskwalificeerd door irritant gedrag door israëlische journalisten, dan stem ik zeker niet op Israël.
Ik ben altijd wel in voor wat drama op Fok!quote:Op vrijdag 10 mei 2024 19:37 schreef Gia het volgende:
[..]
Dat hoef je niet tot je te nemen. Je kunt gewoon wat anders gaan doen. Maar ja, fomo!
Lijkt me echt genieten. Mensen die gaan rellen door fucking Eurovision. Dat is kwalitatieve entertainment.quote:
Heeft ie het mooi voor ons (en zichzelf) verpest met zijn puberale gedrag.quote:
Gaat me weer heel wat geld aan popcorn kosten.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 19:39 schreef Twiitch het volgende:
[..]
Lijkt me echt genieten. Mensen die gaan rellen door fucking Eurovision. Dat is kwalitatieve entertainment.
Esf hooligans!!!quote:Op vrijdag 10 mei 2024 19:39 schreef Twiitch het volgende:
[..]
Lijkt me echt genieten. Mensen die gaan rellen door fucking Eurovision. Dat is kwalitatieve entertainment.
Lol dat hoofdquote:
Livestream.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 19:39 schreef Twiitch het volgende:
[..]
Het zegt vooral veel over de mensen die louter pro-Israël zijn om de libs te ownen, maar dat is hun zaak. De uitslag an sich boeit me eigenlijk niet zo veel, er gebeuren momenteel ergere dingen in de wereld. In Gaza.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 19:32 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Oh tuurlijk, massale protestvotes. Die kans acht ik ook groot. Maar dat betekent niet dat het goed is.
Ik denk dat Israel nog wel eens duidelijk de publieksprijs kan gaan winnen, maar gaat sneuvelen bij de jury. Kunnen we daar weer fophef over maken.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 19:41 schreef Zoddie het volgende:
Denk dat er wel meer speelt voor de organisatie.
Ik denk dat ze bang zijn dat Israël wint en dat ze dan rellen krijgen.
Er zijn totdat bekend werd dat er een handgemeen heeft plaatsgevonden 10 verhalen rondgegaan, en in elk verhaal was Israël de boosdoener of degene die provoceert. Je weet dat mensen meteen naar Israël wijzen in deze tijd.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 19:35 schreef Gia het volgende:
Als Joost wordt gediskwalificeerd door irritant gedrag door israëlische journalisten, dan stem ik zeker niet op Israël. Eerst maar eens afwachten wat de story precies is.
Goede gelegenheid voor de Zweedse politie om meteen Malmö eens flink uit te kammen.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 19:41 schreef Zoddie het volgende:
Denk dat er wel meer speelt voor de organisatie.
Ik denk dat ze bang zijn dat Israël wint en dat ze dan rellen krijgen.
Wat is er in Gaza dan?quote:Op vrijdag 10 mei 2024 19:42 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
[..]
Het zegt vooral veel over de mensen die louter pro-Israël zijn om de libs te ownen, maar dat is hun zaak. De uitslag an sich boeit me eigenlijk niet zo veel, er gebeuren momenteel ergere dingen in de wereld. In Gaza.
Het is voornamelijk een kwestie van een functionerend moreel kompas hebben, dat blijkt afwezig bij een aanzienlijk deel van de 'libs'. Anders ga je niet heulen met Hamas, 7 oktober quasi rechtvaardigen of voor een volk opkomen waar zo ontzettend veel Jodenhaat leeft dat men in Nazi-Duitsland er een puntje aan had kunnen zuigen.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 19:42 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
[..]
Het zegt vooral veel over de mensen die louter pro-Israël zijn om de libs te ownen, maar dat is hun zaak. De uitslag an sich boeit me eigenlijk niet zo veel, er gebeuren momenteel ergere dingen in de wereld. In Gaza.
Erger dingen dan in Gaza ook?quote:Op vrijdag 10 mei 2024 19:42 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 10 mei 2024 19:39 schreef Twiitch het volgende:
[..]
Niet zoveel meer. En niemand geeft ene fuck, behalve wat luid gillende ongewassenen en wat religieus gemankeerden.quote:
nee we moeten selectief verontwaardigd zijn over gaza, anders ben je extreem rechts, zo werkt dat als je mentaal geretardeerd bent.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 19:46 schreef Zoddie het volgende:
[..]
Erger dingen dan in Gaza ook?
Darfur?
Maar dat negeren we lekker, dat boeit niemand.
Alleen in gaza?quote:Op vrijdag 10 mei 2024 19:42 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 10 mei 2024 19:46 schreef Gia het volgende:
Maar, je treedt op, de hele zaal is razend enthousiast, dus je blaakt van zelfvertrouwen...en dan zie je die cijfers van Italië...shit, ie gaat niet winnen.
Ik kan me voorstellen dat dit zo ongelooflijk oneerlijk voelt, dat je net zo lief niet meer meedoet.
Want Israël zou niet winnen als 7 oktober niet was gebeurd.
Het is dus eigenlijk de schuld van Hamas.
Jemen, Nagorno-Karabach, Oeigoeren, gegijzelde Israëliërs ...quote:Op vrijdag 10 mei 2024 19:46 schreef Zoddie het volgende:
[..]
Darfur?
Spot on.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 19:46 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Het is voornamelijk een kwestie van een functionerend moreel kompas hebben, dat blijkt afwezig bij een aanzienlijk deel van de 'libs'. Anders ga je niet heulen met Hamas, 7 oktober quasi rechtvaardigen of voor een volk opkomen waar zo ontzettend veel Jodenhaat leeft dat men in Nazi-Duitsland er een puntje aan had kunnen zuigen.
Verwende studentjes in westerse landen hebben tegenwoordig alle aandacht opgeëist, maar er is daar nog een oorlog gaande.quote:
Waarom is dat relevant bij de vraag of vrouwen en kinderen vermoorden goed is?quote:Op vrijdag 10 mei 2024 19:47 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Dan moet het wel dat onderzoek zijn dat 3 kwart van de palestijnen achter de pogrom van 7 oktober staan...
Stuitend inderdaad.
HET KLIMAATquote:Op vrijdag 10 mei 2024 19:48 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Jemen, Nagorno-Karabach, Oeigoeren, gegijzelde Israëliërs ...
Waarom zijn dode vrouwen voor jou relevanter dan mannen?quote:Op vrijdag 10 mei 2024 19:50 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
[..]
Waarom is dat relevant bij de vraag of vrouwen en kinderen vermoorden goed is?
Jury gaat dat echt wel tegenhoudenquote:Op vrijdag 10 mei 2024 19:50 schreef Red_85 het volgende:
Maar euhm, volgend jaar dus ESF in Tel Aviv?
500 uurquote:Op vrijdag 10 mei 2024 19:49 schreef Jed1Gam het volgende:
Wel zuur voor die mensen die tijd hebben gestoken in die act en dat nummertje.
Bring back Netta!quote:Op vrijdag 10 mei 2024 19:50 schreef Red_85 het volgende:
Maar euhm, volgend jaar dus ESF in Tel Aviv?
Leg uitquote:Op vrijdag 10 mei 2024 19:50 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
[..]
Waarom is dat relevant bij de vraag of vrouwen en kinderen vermoorden goed is?
Roxy Dekker spuugt er een nr1 hit uit in 10 minuten.quote:
Ah, het morele kompas dat zegt dat je volkeren, voornamelijk vrouwen en kinderen, maar uit mag moorden als ze niet allemaal zulke mooie opvattingen hebben.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 19:46 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Het is voornamelijk een kwestie van een functionerend moreel kompas hebben, dat blijkt afwezig bij een aanzienlijk deel van de 'libs'. Anders ga je niet heulen met Hamas, 7 oktober quasi rechtvaardigen of voor een volk opkomen waar zo ontzettend veel Jodenhaat leeft dat men in Nazi-Duitsland er een puntje aan had kunnen zuigen.
Ik merk ook dat mensen die Pro-Israel zijn ook vaak toegeven dat Israel ook veel dingen fout doet.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 19:46 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Alle topics gaan over dat godvergeten conflict lijkt het wel.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 19:58 schreef Aberkullie het volgende:
Gaat het nu over Joost Klein of over Israel-Palestina hier
Nou hij zou om 20.00 uur nog voor die vakjury moeten optreden. Tenminste om 20.00 uur begon dat.quote:
Daar zitten wel enige raakvlakken tussen inmiddels.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 19:58 schreef Aberkullie het volgende:
Omdat 73% van de slachtoffers vrouwen en kinderen zijn en ik die statistiek paraat heb. Ook deels omdat daarbij overduidelijk is dat het geen soldaten of zo zijn.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 19:50 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Waarom zijn dode vrouwen voor jou relevanter dan mannen?
Bild is het type krant dat nog zou claimen dat Britney Spears nog maagd is.quote:
Ja dit gaat de verkeerde kant op.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 20:00 schreef Twiitch het volgende:
Man, ik zit gewoon nieuws en pushberichten te volgen over de Nederlandse deelname aan het ESF. Ik kijk letterlijk nooit naar het ESF. En dit op een prachtig lenteachtige vrijdagavond. Misschien moet ik maar gewoon zelfmoord plegen.
metaquote:Op vrijdag 10 mei 2024 19:58 schreef Aberkullie het volgende:
Ik wilde het eigenlijk graag hebben over de agriculturele sector op de Comoren-eilandengroep.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 19:58 schreef Aberkullie het volgende:
Genoeg vrouwen die names Hamas aanslagen hebben gepleegd en het begrip kind is ook oprekbaar.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 20:00 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
[..]
Omdat 73% van de slachtoffers vrouwen en kinderen zijn en ik die statistiek paraat heb. Ook deels omdat daarbij overduidelijk is dat het geen soldaten of zo zijn.
Hoe kan dat nouquote:Op vrijdag 10 mei 2024 20:02 schreef tesssssssss het volgende:
Okee, in het Journaal weet ook niemand iets.
![]()
![]()
![]()
Typerend weer. Wel het 8 uur slot claimen, 500 fte die er werken maar nieuws brengen ho maarquote:Op vrijdag 10 mei 2024 20:02 schreef tesssssssss het volgende:
Okee, in het Journaal weet ook niemand iets.
![]()
![]()
![]()
Even voor de goede orde: Israël probeert burgerslachtoffers te voorkomen, maar dat is verdomd lastig als ze door Hamas als schild gebruikt worden.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 19:56 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
[..]
Ah, het morele kompas dat zegt dat je volkeren, voornamelijk vrouwen en kinderen, maar uit mag moorden als ze niet allemaal zulke mooie opvattingen hebben.
Dat steunt onze regering niet en die rebellengroep stuurt geen act in bij ESF.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 19:46 schreef Zoddie het volgende:
[..]
Darfur?
Bel 113.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 20:00 schreef Twiitch het volgende:
Man, ik zit gewoon nieuws en pushberichten te volgen over de Nederlandse deelname aan het ESF. Ik kijk letterlijk nooit naar het ESF. En dit op een prachtig lenteachtige vrijdagavond. Misschien moet ik maar gewoon zelfmoord plegen.
Zou dit de eerste keer zijn? Indien ja dan wel typisch dat horkerige Nederlandse dus dat is tenminste iets.quote:
Dit lijkt steeds minder iets te maken te hebben met Israel echter.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 20:04 schreef KingRoland het volgende:
Nederland gaat meteen een draai maken van pro-israel naar anti-israel.
Oh das gelukkig in Parijs.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 20:08 schreef Nober het volgende:
Gaat nog leuk worden op de Olympische Spelen.
Dit is een onderhandelaar bij de UvA.quote:
Onze regering steunt wel Oeganda, de rode loper ging uit dictator Museveni toen hij Nederland bezocht.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 20:04 schreef VoMy het volgende:
[..]
Dat steunt onze regering niet en die rebellengroep stuurt geen act in bij ESF.
Ja maar nu staat er nog iets overeind in Amsterdam.quote:
Bezoek m'n friends in France of neem de benen naar Wenen Dubai.quote:
Heb precies hetzelfde...quote:Op vrijdag 10 mei 2024 20:04 schreef deedeetee het volgende:
LOL hebben wij weer worden we uit het songfestival geflikkerd![]()
Ik kijk nooit, vind er niks aan maar dit is dan wel weer erg grappig.....
Dat kun je toch zeggen nadat je de journalist in elkaar hebt gemept?quote:Op vrijdag 10 mei 2024 20:11 schreef Cilantro het volgende:
Zingen over "we zijn allemaal mensen" en dan journalisten gaan meppen
quote:
Dat weet ik niet, er zijn ook mensen die achter Israel staan hoor.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 20:15 schreef Loverboii het volgende:
Joost mag dan wel uitgesloten van het ESF zijn, hij zit sowieso in het hart van alle Nederlanders
Doet Joost daar ook mee?quote:Op vrijdag 10 mei 2024 20:08 schreef Nober het volgende:
Gaat nog leuk worden op de Olympische Spelen.
Als hij zich misdragen heeft, dan zou dat nog wel eens tegen kunnen vallen.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 20:15 schreef Loverboii het volgende:
Joost mag dan wel uitgesloten van het ESF zijn, hij zit sowieso in het hart van alle Nederlanders
Kickboksen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
Wat is er mis met een handgemeen. Handgemenen zijn een eeuwenoud middel van conflictbeslechting en daar is niks mis mee, tenzij je een douchebag bent. Handgemeen klinkt meer als iemand een duwtje geven dan iemand knockout slaan. Ik weet wel dat mensen rond het ESF snel in hun latexwieken geschoten zijn, maar een beetje incasseren moet je wel kunnen als kerel.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 20:11 schreef Cilantro het volgende:
Zingen over "we zijn allemaal mensen" en dan journalisten gaan meppen
Oké shlomoquote:Op vrijdag 10 mei 2024 20:20 schreef havanagila het volgende:
Waarom doet iedereen alsof dit een ijzerstek liedje met geniale zanger is?
Ja goed plan, collega Pino is immers al ter plaatsequote:Op vrijdag 10 mei 2024 20:18 schreef PotjeSambal het volgende:
Kunnen Bert en Ernie geen persconferentie geven om licht op de zaak te schijnen?
Het is wel een pakkend meezingliedje. Op zich perfect voor voor dit vreselijke festival.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 20:20 schreef havanagila het volgende:
Zeker als je iets zegt over de overleden ouders van iemandquote:Op vrijdag 10 mei 2024 20:20 schreef vainsteinsvainsteins het volgende:
[..]
Wat is er mis met een handgemeen. Handgemenen zijn een eeuwenoud middel van conflictbeslechting en daar is niks mis mee, tenzij je een douchebag bent. Handgemeen klinkt meer als iemand een duwtje geven dan iemand knockout slaan. Ik weet wel dat mensen rond het ESF snel in hun latexwieken geschoten zijn, maar een beetje incasseren moet je wel kunnen als kerel.
Het Maasgebouw bestormenquote:Op vrijdag 10 mei 2024 20:21 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Ga je de bus opwachten waar hij inzit?
quote:Op vrijdag 10 mei 2024 20:20 schreef vainsteinsvainsteins het volgende:
[..]
Wat is er mis met een handgemeen. Handgemenen zijn een eeuwenoud middel van conflictbeslechting en daar is niks mis mee, tenzij je een douchebag bent. Handgemeen klinkt meer als iemand een duwtje geven dan iemand knockout slaan. Ik weet wel dat mensen rond het ESF snel in hun latexwieken geschoten zijn, maar een beetje incasseren moet je wel kunnen als kerel.
Daar wordt het ook wel besproken, maar dit is ook wel gewoon nieuws natuurlijk.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 20:22 schreef Andromache het volgende:
Waarom in vredesnaam staat dit niet in ESF?
Nou neequote:Op vrijdag 10 mei 2024 20:15 schreef Loverboii het volgende:
Vanmiddag ging daar en slotje op en toen ging het hier verder.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 20:22 schreef Andromache het volgende:
Je kon zo'n duel gewoon weigeren hoor. Dus dan beledig ik je alsnog de moeder en kun je niks doen.quote:
quote:Op vrijdag 10 mei 2024 20:26 schreef tesssssssss het volgende:
Ze zegt in het journaal dat alle Nederlandse vlaggen zijn weggehaald.
Die verslaggeefster die in Malmö is.
Dat was toch ook al uren bekend?quote:Op vrijdag 10 mei 2024 20:26 schreef tesssssssss het volgende:
Hoe kun je dat nu doen zonder een officieel statement te maken. Noord Koreaanse praktijkenquote:Op vrijdag 10 mei 2024 20:26 schreef tesssssssss het volgende:
Wat zijn dit voor nazi praktijken. Geef gewoon een duidelijk statement voordat je iemand zn bestaan gaat uitwissen.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 20:26 schreef tesssssssss het volgende:
En het was nog lang onrustig in Malmöquote:Op vrijdag 10 mei 2024 20:26 schreef Scorpie het volgende:
Nederland heeft een GROOT probleem
Joost Klein is #exit
Ik wist het alleen nog van die ene vlag van de kleedkamer.quote:
Sowieso bizar hoe vaak organisaties wel aankondigen dat er een onderzoek is naar persoon X en dan niet zeggen waarom. Je krijgt altijd de meest wilde speculaties en achteraf moet je toch zeggen wat je nou onderzocht hebt. Persoonlijke schade maximaal, of je nu schuldig bent of niet.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 20:27 schreef Twiitch het volgende:
[..]
Wat zijn dit voor nazi praktijken. Geef gewoon een duidelijk statement voordat je iemand zn bestaan gaat uitwissen.
Sacked in the evening.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 20:26 schreef Scorpie het volgende:
Nederland heeft een GROOT probleem
Joost Klein is #exit
Heers Nederland! Beheers de golven!quote:Op vrijdag 10 mei 2024 20:29 schreef TweedeKlum het volgende:
Stoomt de Koninklijke Marine al op naar Zweden?
Omdat 'ie dus niet meer meedoet, duh.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 20:22 schreef Andromache het volgende:
"Fewer"quote:
Al die tokkies op de camping met hangbuik en kort pittige kapsels die met goedkope huiswijn gaan gooien.quote:
En daarom mag Joost niet mee doen. Echt raar man.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 20:10 schreef VoMy het volgende:
[ x ]
Dit zou ook spelen: een fysiek incident tussen Israëlische en Spaanse journalisten. Statement van de Spaanse NPO over persvrijheid. Beetje leeg.
Bij mensen die het ESF-gebeuren serieus nemen. Nou nou, poe poe.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 20:37 schreef Hexagon het volgende:
Wat een enorme sukkel die Joost. Staan we goed voor lul.
Een telefoontje van Mark Rutte kan nooit kwaadquote:Op vrijdag 10 mei 2024 20:38 schreef PotjeSambal het volgende:
Is het kabinet al in spoedberaad bijeen?
En waarom doet Wilders NIKSquote:Op vrijdag 10 mei 2024 20:38 schreef PotjeSambal het volgende:
Is het kabinet al in spoedberaad bijeen?
Historische blamage idd. Eentje voor de geschiedenisboeken.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 20:37 schreef Hexagon het volgende:
Wat een enorme sukkel die Joost. Staan we goed voor lul.
Ligt er aan wat hij gedaan heeft, Nederlanders zijn ook helden in mensen afbranden.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 20:15 schreef Loverboii het volgende:
Dan nog staan we voor lul zoquote:Op vrijdag 10 mei 2024 20:38 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Bij mensen die het ESF-gebeuren serieus nemen. Nou nou, poe poe.
Nobody gives a fuck om het ESFquote:Op vrijdag 10 mei 2024 20:39 schreef Perrin het volgende:
[..]
Historische blamage idd. Eentje voor de geschiedenisboeken.
Nee joh Joost gaat vanaf 2025 gewoon weer voor dikke duiten optreden op de main stages van Lowlands en Pukkelpop zoals hij dat in 2023 ook deed. Die komt prima terecht.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 20:40 schreef Jed1Gam het volgende:
[..]
Ligt er aan wat hij gedaan heeft, Nederlanders zijn ook helden in mensen afbranden.
Marechaussee bij alle IKEAs.quote:
quote:Op vrijdag 10 mei 2024 20:20 schreef havanagila het volgende:
Als niemand iets gezien heeft en het woord tegen woord is... moet je misschien op zoek naar camerabeelden.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 20:42 schreef vainsteinsvainsteins het volgende:
Wat valt er nou te onderzoeken? Ofwel was er een confrontatie, ofwel was die er niet. Daar lijkt me geen DNA-onderzoek op de lederen harnassen van de artiesten voor nodig.
Misschien moet volgens de Zweedse wet het Openbaar Ministerie ingeschakeld worden. Zeker als hij voortvluchtig isquote:Op vrijdag 10 mei 2024 20:42 schreef vainsteinsvainsteins het volgende:
Wat valt er nou te onderzoeken? Ofwel was er een confrontatie, ofwel was die er niet. Daar lijkt me geen DNA-onderzoek op de lederen harnassen van de artiesten voor nodig.
Je haalt Wilders echt overal bij - beetje gefrustreerd? Kansloze reactie dit weer zeg 👎quote:
Ik dacht van wel, maar dan laten ze de clip van zijn live optreden van gisteren zien.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 20:43 schreef Origami94 het volgende:
Wordt hij nu wel of niet beoordeeld door de vakjury's?
Ff doorgeskipt. wtf.quote:
Zijn halve finale optreden wordt naar gekeken.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 20:43 schreef Origami94 het volgende:
Wordt hij nu wel of niet beoordeeld door de vakjury's?
Beetje domquote:Op vrijdag 10 mei 2024 20:44 schreef tesssssssss het volgende:
https://www.ad.nl/songfes(...)nog-gaande~adf7cc86/
In dit artikel staat dat het zou gaan over een "fysieke confrontatie" met iemand.
Die was al niet best dus dat is MINUS DOUZE POINTSquote:Op vrijdag 10 mei 2024 20:46 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Zijn halve finale optreden wordt naar gekeken.
Ah jij was erbij? Vertel meer!quote:Op vrijdag 10 mei 2024 20:46 schreef Janneke141 het volgende:
Maar de Nederlandse delegatie kan nu toch niet meer anders dan zelf de stekker eruit trekken? Of wil je echt aan een wedstrijd meedoen met iemand die zijn handen niet thuis kan houden?
Tenzij de ander begonquote:Op vrijdag 10 mei 2024 20:46 schreef Janneke141 het volgende:
Maar de Nederlandse delegatie kan nu toch niet meer anders dan zelf de stekker eruit trekken? Of wil je echt aan een wedstrijd meedoen met iemand die zijn handen niet thuis kan houden?
Ach, fotografen waren ook verantwoordelijk voor de dood van Diana. Dat relativeert het allemaal wel een beetje.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 20:46 schreef Janneke141 het volgende:
Als je al op zoek moet naar bewijs dan zou ik zeggen dat iemand onschuldig is tot het tegendeel bewezen is. Maar het is natuurlijk het land van de Thunbergjes, dus waarschijnlijk zit hij nu voor verhoor bij het morele interventieteam van de poltie.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 20:43 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Als niemand iets gezien heeft en het woord tegen woord is... moet je misschien op zoek naar camerabeelden.
Bizar iig dat ze de situatie zo lang laten door-etteren.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 20:46 schreef Janneke141 het volgende:
Nu gaan er weer geruchten dat het ging om een vrouw van de TV productie.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 20:49 schreef maan_man het volgende:
[..]
Ach, fotografen waren ook verantwoordelijk voor de dood van Diana. Dat relativeert het allemaal wel een beetje.
quote:Op vrijdag 10 mei 2024 20:49 schreef maan_man het volgende:
[..]
Ach, fotografen waren ook verantwoordelijk voor de dood van Diana. Dat relativeert het allemaal wel een beetje.
Die vogel vind ik wel lachen. Waarom eigenlijk niet gewoon allemaal met muppets optreden? Gewoon schijt hebben en lol maken.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 20:47 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Die was al niet best dus dat is MINUS DOUZE POINTS
Jep, maar dat is niet het gemiddelde Eurovisie publiek.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 20:42 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Nee joh Joost gaat vanaf 2025 gewoon weer voor dikke duiten optreden op de main stages van Lowlands en Pukkelpop zoals hij dat in 2023 ook deed. Die komt prima terecht.
Fophef!quote:Op vrijdag 10 mei 2024 20:48 schreef Repentless het volgende:
Nou, alle luchtigheid of lol is er inmiddels wel volledig af. Zelfs bij een fucking liedjeswedstrijd kan het niet meer zonder vijandigheid of incidenten.
Samen met Ronnie Flex?quote:Op vrijdag 10 mei 2024 20:54 schreef MichaelScott het volgende:
Is het te laat om Anouk er nog heen te sturen?
Probleem daarmee is dat het steeds extremer moet, dan zit je over een paar jaar met WWE-achtige toestanden bij het ESF.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 20:55 schreef Toine51 het volgende:
[..]
Fophef!
Alles voor de kijkcijfers...
Goed naar VI gekeken, daar zijn ook altijd "ruzietjes"...
Als hij echt iemand heeft geslagen, dan betwijfel ik het of hij nog mee mag doen hoor. Ik denk dat ze toch ergens een grens moeten trekken.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 20:56 schreef spierbal het volgende:
En dan mag ie uiteindelijk meedoen, en dan krijgt ie een hoop goodwill stemmetjes morgen en dan is joostje de winnaar. Ja boeiend hoor.
Dan hoeft het toch niet zo idioot lang te duren?quote:Op vrijdag 10 mei 2024 20:58 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Als hij echt iemand heeft geslagen, dan betwijfel ik het of hij nog mee mag doen hoor. Ik denk dat ze toch ergens een grens moeten trekken.
Idd, waar slaat dat op?quote:Op vrijdag 10 mei 2024 21:01 schreef Andromache het volgende:
[..]
Dan hoeft het toch niet zo idioot lang te duren?
Ja, daar ben ik het ook mee eensquote:Op vrijdag 10 mei 2024 21:01 schreef Andromache het volgende:
[..]
Dan hoeft het toch niet zo idioot lang te duren?
quote:Op vrijdag 10 mei 2024 21:05 schreef Dauthi het volgende:
Hij is in ieder geval een onprofessionele zak hooi
Typerend voor deze generatie.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 21:05 schreef Dauthi het volgende:
quote:Op vrijdag 10 mei 2024 21:05 schreef Dauthi het volgende:
Ja het populairste land wint meestal.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 21:07 schreef Mutant01 het volgende:
Mensen die denken dat het ESF geen doorgestoken kaart is..
Het is al lang en breed duidelijk dat Israel zou winnen.
Vakjury had hem kunnen redden.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 21:04 schreef Hexagon het volgende:
Nouja een troost dat Israel dit toch al ging winnen. Dus hij zal niet de eerste plek verspeeld hebben.
Gek he?quote:Op vrijdag 10 mei 2024 21:07 schreef Mutant01 het volgende:
Mensen die denken dat het ESF geen doorgestoken kaart is..
Het is al lang en breed duidelijk dat Israel zou winnen.
20 jaar geleden zou iedereen zijn schouder opgehaald hebben denk ik. Behalve wat papparazzi.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 21:10 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Iedere generatie voor hem stond strak van de handtastelijke en drugsverslaafde artiesten.
Gerard Joling?quote:Op vrijdag 10 mei 2024 21:10 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Iedere generatie voor hem stond strak van de handtastelijke en drugsverslaafde artiesten.
Ligt eraan wat hij gedaan heeft. 2 jaar geleden was het ook niet verstandig geweest om een fotograaf nokkie te slaan.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 21:11 schreef Hexagon het volgende:
[..]
2 jaar geleden zou iedereen zijn schouder opgehaald hebben denk ik. Behalve wat papparazzi.
ik bedoelde 20 jaar, toen werd dit volgens mij allemaal meer "cool" gevondenquote:Op vrijdag 10 mei 2024 21:12 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Ligt eraan wat hij gedaan heeft. 2 jaar geleden was het ook niet verstandig geweest om een fotograaf nokkie te slaan.
Ja, ze hebben hem er vast uitgehaald omdat hij een scheet liet achter de coulissenquote:Op vrijdag 10 mei 2024 21:15 schreef vainsteinsvainsteins het volgende:
Veel mensen weten blijkbaar al dat het terecht is en impliceren daarmee kennis te hebben over hetgeen is voorgevallen. Knap hoor.
Eensquote:Op vrijdag 10 mei 2024 21:16 schreef Kickinalfa het volgende:
Het zou wel erg treurig zijn dat iemand die een land vertegenwoordigt op een Europees evenement eruit wordt gekicked ivm fysiek geweld.
Dan sta je er als land wel heel treurig op.
Er wordt onderzoek gedaan. Kan van alles betekenen.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 21:16 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Ja, ze hebben hem er vast uitgehaald omdat hij een scheet liet achter de coulissen
Komop het is toch geen moordzaak, hoe lang moet zoiets duren.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 21:18 schreef PotjeSambal het volgende:
[..]
Er wordt onderzoek gedaan. Kan van alles betekenen.
Dat die Italiaan zich liet testen op coke om aan te tonen dat ie niet aan het snuiven was gaf de truttigheid ook al goed aanquote:Op vrijdag 10 mei 2024 21:14 schreef Hexagon het volgende:
[..]
ik bedoelde 20 jaar, toen werd dit volgens mij allemaal meer "cool" gevonden
Oh dit is nog niks. Volgende maand de vrienden van Promes op het EK in Duitslandquote:Op vrijdag 10 mei 2024 21:16 schreef Kickinalfa het volgende:
Het zou wel erg treurig zijn dat iemand die een land vertegenwoordigt op een Europees evenement eruit wordt gekicked ivm fysiek geweld.
Dan sta je er als land wel heel treurig op.
En een vlag over je kop.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 21:17 schreef Benny het volgende:
Op naar het Spui om te protesteren!
Ps. Neem je ammoniak mee
De druifjes zijn zuur.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 21:19 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Of het zieligste. Of ben je dat alweer vergeten.
Waarschijnlijk wassie een van de weinige nuchtere mensen in de zaal.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 21:19 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Dat die Italiaan zich liet testen op coke om aan te tonen dat ie niet aan het snuiven was gaf de truttigheid ook al goed aan
Tenzij hij daarvoor surströmming gegeten heeft.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 21:16 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Ja, ze hebben hem er vast uitgehaald omdat hij een scheet liet achter de coulissen
Gaat nog wat worden als ze straks winnen, dan gaan al die idioten helemaal los.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 21:18 schreef Adames het volgende:
[..]
Eens
Al schijnen heel veel mensen dit alsnog te verdedigen. Of het is de schuld van Israël.
Neuken met zoveel mogelijk fans misschien. Nu zullen ze janken over machtsverhoudingen. Duwen en trekken werd misschien ook wel wat meer getolereerd, maar openbaar vrouwen meppen is altijd al een no no geweest volgens mij.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 21:14 schreef Hexagon het volgende:
[..]
ik bedoelde 20 jaar, toen werd dit volgens mij allemaal meer "cool" gevonden
Je weet wat hij niet heeft gedaan, maar niet wat hij wel heeft gedaan.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 21:16 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Oh dus jij vindt Israel zielig omdat ze moslims als buren hebben?quote:Op vrijdag 10 mei 2024 21:19 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Of het zieligste. Of ben je dat alweer vergeten.
Knappe manier van redeneren. Echt, deze kende ik nog niet. Van een ongekend strategisch niveau deze draai.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 21:22 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Oh dus jij vindt Israel zielig omdat ze moslims als buren hebben?
Ja dat was niet mijn sterkste nee.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 21:23 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Knappe manier van redeneren. Echt, deze kende ik nog niet. Van een ongekend strategisch niveau deze draai.
Maar wat betekenen ze!?quote:
Joost was al dom bezig bij die persco, wie weet is het wel het gevolg/opvolging daarvan.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 21:21 schreef Mutant01 het volgende:
Laten we wel wezen. We zijn allemaal mensen. Als de Israelische journalist daadwerkelijk iets kuts over zijn overleden ouders heeft gezegd, dan kan ik mij heel goed voorstellen dat ie m een paar klapjes geeft. Nee niet netjes, wel zeer menselijk.
Is dit de zoon van Wilders?quote:
Het ESF bestaat toch vooral uit hele gekke acts en weirdos. Past er peima tussen dacht ik zo.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 21:26 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Joost was al dom bezig bij die persco, wie weet is het wel het gevolg/opvolging daarvan.
Volgens jaar het ESF winnen met val dus.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 21:30 schreef Casual-T het volgende:
Flashback naar 2022 toen Mathieu van der Poel de avond voor het WK gearresteerd werd voor een mishandeling
Hoop ik dan ze hem met een enorme dwangsom ertoe dwingenquote:Op vrijdag 10 mei 2024 21:26 schreef Drekkoning het volgende:
Alsof Joost zelf nog op wil treden na al dit gezeik. Die zien we morgen echt niet op het podium, ongeacht besluit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |