Goede gelegenheid voor de Zweedse politie om meteen Malmö eens flink uit te kammen.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 19:41 schreef Zoddie het volgende:
Denk dat er wel meer speelt voor de organisatie.
Ik denk dat ze bang zijn dat Israël wint en dat ze dan rellen krijgen.
Wat is er in Gaza dan?quote:Op vrijdag 10 mei 2024 19:42 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
[..]
Het zegt vooral veel over de mensen die louter pro-Israël zijn om de libs te ownen, maar dat is hun zaak. De uitslag an sich boeit me eigenlijk niet zo veel, er gebeuren momenteel ergere dingen in de wereld. In Gaza.
Het is voornamelijk een kwestie van een functionerend moreel kompas hebben, dat blijkt afwezig bij een aanzienlijk deel van de 'libs'. Anders ga je niet heulen met Hamas, 7 oktober quasi rechtvaardigen of voor een volk opkomen waar zo ontzettend veel Jodenhaat leeft dat men in Nazi-Duitsland er een puntje aan had kunnen zuigen.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 19:42 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
[..]
Het zegt vooral veel over de mensen die louter pro-Israël zijn om de libs te ownen, maar dat is hun zaak. De uitslag an sich boeit me eigenlijk niet zo veel, er gebeuren momenteel ergere dingen in de wereld. In Gaza.
Erger dingen dan in Gaza ook?quote:Op vrijdag 10 mei 2024 19:42 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 10 mei 2024 19:39 schreef Twiitch het volgende:
[..]
Lijkt me echt genieten. Mensen die gaan rellen door fucking Eurovision. Dat is kwalitatieve entertainment.
Niet zoveel meer. En niemand geeft ene fuck, behalve wat luid gillende ongewassenen en wat religieus gemankeerden.quote:
nee we moeten selectief verontwaardigd zijn over gaza, anders ben je extreem rechts, zo werkt dat als je mentaal geretardeerd bent.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 19:46 schreef Zoddie het volgende:
[..]
Erger dingen dan in Gaza ook?
Darfur?
Maar dat negeren we lekker, dat boeit niemand.
Alleen in gaza?quote:Op vrijdag 10 mei 2024 19:42 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 10 mei 2024 19:46 schreef Gia het volgende:
Maar, je treedt op, de hele zaal is razend enthousiast, dus je blaakt van zelfvertrouwen...en dan zie je die cijfers van Italië...shit, ie gaat niet winnen.
Ik kan me voorstellen dat dit zo ongelooflijk oneerlijk voelt, dat je net zo lief niet meer meedoet.
Want Israël zou niet winnen als 7 oktober niet was gebeurd.
Het is dus eigenlijk de schuld van Hamas.
Jemen, Nagorno-Karabach, Oeigoeren, gegijzelde Israëliërs ...quote:Op vrijdag 10 mei 2024 19:46 schreef Zoddie het volgende:
[..]
Erger dingen dan in Gaza ook?
Darfur?
Maar dat negeren we lekker, dat boeit niemand.
Spot on.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 19:46 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Het is voornamelijk een kwestie van een functionerend moreel kompas hebben, dat blijkt afwezig bij een aanzienlijk deel van de 'libs'. Anders ga je niet heulen met Hamas, 7 oktober quasi rechtvaardigen of voor een volk opkomen waar zo ontzettend veel Jodenhaat leeft dat men in Nazi-Duitsland er een puntje aan had kunnen zuigen.
Verwende studentjes in westerse landen hebben tegenwoordig alle aandacht opgeëist, maar er is daar nog een oorlog gaande.quote:
Waarom is dat relevant bij de vraag of vrouwen en kinderen vermoorden goed is?quote:Op vrijdag 10 mei 2024 19:47 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Dan moet het wel dat onderzoek zijn dat 3 kwart van de palestijnen achter de pogrom van 7 oktober staan...
Stuitend inderdaad.
HET KLIMAATquote:Op vrijdag 10 mei 2024 19:48 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Jemen, Nagorno-Karabach, Oeigoeren, gegijzelde Israëliërs ...
Waarom zijn dode vrouwen voor jou relevanter dan mannen?quote:Op vrijdag 10 mei 2024 19:50 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
[..]
Waarom is dat relevant bij de vraag of vrouwen en kinderen vermoorden goed is?
Jury gaat dat echt wel tegenhoudenquote:Op vrijdag 10 mei 2024 19:50 schreef Red_85 het volgende:
Maar euhm, volgend jaar dus ESF in Tel Aviv?
500 uurquote:Op vrijdag 10 mei 2024 19:49 schreef Jed1Gam het volgende:
Wel zuur voor die mensen die tijd hebben gestoken in die act en dat nummertje.
Bring back Netta!quote:Op vrijdag 10 mei 2024 19:50 schreef Red_85 het volgende:
Maar euhm, volgend jaar dus ESF in Tel Aviv?
Leg uitquote:Op vrijdag 10 mei 2024 19:50 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
[..]
Waarom is dat relevant bij de vraag of vrouwen en kinderen vermoorden goed is?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |