Nee joh Joost gaat vanaf 2025 gewoon weer voor dikke duiten optreden op de main stages van Lowlands en Pukkelpop zoals hij dat in 2023 ook deed. Die komt prima terecht.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 20:40 schreef Jed1Gam het volgende:
[..]
Ligt er aan wat hij gedaan heeft, Nederlanders zijn ook helden in mensen afbranden.
Marechaussee bij alle IKEAs.quote:
quote:Op vrijdag 10 mei 2024 20:20 schreef havanagila het volgende:
Waarom doet iedereen alsof dit een ijzerstek liedje met geniale zanger is?
Als niemand iets gezien heeft en het woord tegen woord is... moet je misschien op zoek naar camerabeelden.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 20:42 schreef vainsteinsvainsteins het volgende:
Wat valt er nou te onderzoeken? Ofwel was er een confrontatie, ofwel was die er niet. Daar lijkt me geen DNA-onderzoek op de lederen harnassen van de artiesten voor nodig.
Misschien moet volgens de Zweedse wet het Openbaar Ministerie ingeschakeld worden. Zeker als hij voortvluchtig isquote:Op vrijdag 10 mei 2024 20:42 schreef vainsteinsvainsteins het volgende:
Wat valt er nou te onderzoeken? Ofwel was er een confrontatie, ofwel was die er niet. Daar lijkt me geen DNA-onderzoek op de lederen harnassen van de artiesten voor nodig.
Je haalt Wilders echt overal bij - beetje gefrustreerd? Kansloze reactie dit weer zeg 👎quote:
Ik dacht van wel, maar dan laten ze de clip van zijn live optreden van gisteren zien.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 20:43 schreef Origami94 het volgende:
Wordt hij nu wel of niet beoordeeld door de vakjury's?
Ff doorgeskipt. wtf.quote:
Zijn halve finale optreden wordt naar gekeken.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 20:43 schreef Origami94 het volgende:
Wordt hij nu wel of niet beoordeeld door de vakjury's?
Beetje domquote:Op vrijdag 10 mei 2024 20:44 schreef tesssssssss het volgende:
https://www.ad.nl/songfes(...)nog-gaande~adf7cc86/
In dit artikel staat dat het zou gaan over een "fysieke confrontatie" met iemand.
Die was al niet best dus dat is MINUS DOUZE POINTSquote:Op vrijdag 10 mei 2024 20:46 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Zijn halve finale optreden wordt naar gekeken.
Ah jij was erbij? Vertel meer!quote:Op vrijdag 10 mei 2024 20:46 schreef Janneke141 het volgende:
Maar de Nederlandse delegatie kan nu toch niet meer anders dan zelf de stekker eruit trekken? Of wil je echt aan een wedstrijd meedoen met iemand die zijn handen niet thuis kan houden?
Tenzij de ander begonquote:Op vrijdag 10 mei 2024 20:46 schreef Janneke141 het volgende:
Maar de Nederlandse delegatie kan nu toch niet meer anders dan zelf de stekker eruit trekken? Of wil je echt aan een wedstrijd meedoen met iemand die zijn handen niet thuis kan houden?
Ach, fotografen waren ook verantwoordelijk voor de dood van Diana. Dat relativeert het allemaal wel een beetje.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 20:46 schreef Janneke141 het volgende:
Als je al op zoek moet naar bewijs dan zou ik zeggen dat iemand onschuldig is tot het tegendeel bewezen is. Maar het is natuurlijk het land van de Thunbergjes, dus waarschijnlijk zit hij nu voor verhoor bij het morele interventieteam van de poltie.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 20:43 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Als niemand iets gezien heeft en het woord tegen woord is... moet je misschien op zoek naar camerabeelden.
Bizar iig dat ze de situatie zo lang laten door-etteren.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 20:46 schreef Janneke141 het volgende:
Nu gaan er weer geruchten dat het ging om een vrouw van de TV productie.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 20:49 schreef maan_man het volgende:
[..]
Ach, fotografen waren ook verantwoordelijk voor de dood van Diana. Dat relativeert het allemaal wel een beetje.
quote:Op vrijdag 10 mei 2024 20:49 schreef maan_man het volgende:
[..]
Ach, fotografen waren ook verantwoordelijk voor de dood van Diana. Dat relativeert het allemaal wel een beetje.
Die vogel vind ik wel lachen. Waarom eigenlijk niet gewoon allemaal met muppets optreden? Gewoon schijt hebben en lol maken.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 20:47 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Die was al niet best dus dat is MINUS DOUZE POINTS
Jep, maar dat is niet het gemiddelde Eurovisie publiek.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 20:42 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Nee joh Joost gaat vanaf 2025 gewoon weer voor dikke duiten optreden op de main stages van Lowlands en Pukkelpop zoals hij dat in 2023 ook deed. Die komt prima terecht.
Fophef!quote:Op vrijdag 10 mei 2024 20:48 schreef Repentless het volgende:
Nou, alle luchtigheid of lol is er inmiddels wel volledig af. Zelfs bij een fucking liedjeswedstrijd kan het niet meer zonder vijandigheid of incidenten.
Samen met Ronnie Flex?quote:Op vrijdag 10 mei 2024 20:54 schreef MichaelScott het volgende:
Is het te laat om Anouk er nog heen te sturen?
Probleem daarmee is dat het steeds extremer moet, dan zit je over een paar jaar met WWE-achtige toestanden bij het ESF.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 20:55 schreef Toine51 het volgende:
[..]
Fophef!
Alles voor de kijkcijfers...
Goed naar VI gekeken, daar zijn ook altijd "ruzietjes"...
Als hij echt iemand heeft geslagen, dan betwijfel ik het of hij nog mee mag doen hoor. Ik denk dat ze toch ergens een grens moeten trekken.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 20:56 schreef spierbal het volgende:
En dan mag ie uiteindelijk meedoen, en dan krijgt ie een hoop goodwill stemmetjes morgen en dan is joostje de winnaar. Ja boeiend hoor.
Dan hoeft het toch niet zo idioot lang te duren?quote:Op vrijdag 10 mei 2024 20:58 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Als hij echt iemand heeft geslagen, dan betwijfel ik het of hij nog mee mag doen hoor. Ik denk dat ze toch ergens een grens moeten trekken.
Idd, waar slaat dat op?quote:Op vrijdag 10 mei 2024 21:01 schreef Andromache het volgende:
[..]
Dan hoeft het toch niet zo idioot lang te duren?
Ja, daar ben ik het ook mee eensquote:Op vrijdag 10 mei 2024 21:01 schreef Andromache het volgende:
[..]
Dan hoeft het toch niet zo idioot lang te duren?
quote:Op vrijdag 10 mei 2024 21:05 schreef Dauthi het volgende:
Hij is in ieder geval een onprofessionele zak hooi
Typerend voor deze generatie.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 21:05 schreef Dauthi het volgende:
Hij is in ieder geval een onprofessionele zak hooi
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |