Roxy Dekker spuugt er een nr1 hit uit in 10 minuten.quote:
Ah, het morele kompas dat zegt dat je volkeren, voornamelijk vrouwen en kinderen, maar uit mag moorden als ze niet allemaal zulke mooie opvattingen hebben.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 19:46 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Het is voornamelijk een kwestie van een functionerend moreel kompas hebben, dat blijkt afwezig bij een aanzienlijk deel van de 'libs'. Anders ga je niet heulen met Hamas, 7 oktober quasi rechtvaardigen of voor een volk opkomen waar zo ontzettend veel Jodenhaat leeft dat men in Nazi-Duitsland er een puntje aan had kunnen zuigen.
Ik merk ook dat mensen die Pro-Israel zijn ook vaak toegeven dat Israel ook veel dingen fout doet.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 19:46 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Het is voornamelijk een kwestie van een functionerend moreel kompas hebben, dat blijkt afwezig bij een aanzienlijk deel van de 'libs'. Anders ga je niet heulen met Hamas, 7 oktober quasi rechtvaardigen of voor een volk opkomen waar zo ontzettend veel Jodenhaat leeft dat men in Nazi-Duitsland er een puntje aan had kunnen zuigen.
Alle topics gaan over dat godvergeten conflict lijkt het wel.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 19:58 schreef Aberkullie het volgende:
Gaat het nu over Joost Klein of over Israel-Palestina hier
Nou hij zou om 20.00 uur nog voor die vakjury moeten optreden. Tenminste om 20.00 uur begon dat.quote:
Daar zitten wel enige raakvlakken tussen inmiddels.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 19:58 schreef Aberkullie het volgende:
Omdat 73% van de slachtoffers vrouwen en kinderen zijn en ik die statistiek paraat heb. Ook deels omdat daarbij overduidelijk is dat het geen soldaten of zo zijn.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 19:50 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Waarom zijn dode vrouwen voor jou relevanter dan mannen?
Bild is het type krant dat nog zou claimen dat Britney Spears nog maagd is.quote:
Ja dit gaat de verkeerde kant op.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 20:00 schreef Twiitch het volgende:
Man, ik zit gewoon nieuws en pushberichten te volgen over de Nederlandse deelname aan het ESF. Ik kijk letterlijk nooit naar het ESF. En dit op een prachtig lenteachtige vrijdagavond. Misschien moet ik maar gewoon zelfmoord plegen.
metaquote:Op vrijdag 10 mei 2024 19:58 schreef Aberkullie het volgende:
Ik wilde het eigenlijk graag hebben over de agriculturele sector op de Comoren-eilandengroep.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 19:58 schreef Aberkullie het volgende:
Genoeg vrouwen die names Hamas aanslagen hebben gepleegd en het begrip kind is ook oprekbaar.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 20:00 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
[..]
Omdat 73% van de slachtoffers vrouwen en kinderen zijn en ik die statistiek paraat heb. Ook deels omdat daarbij overduidelijk is dat het geen soldaten of zo zijn.
Hoe kan dat nouquote:Op vrijdag 10 mei 2024 20:02 schreef tesssssssss het volgende:
Okee, in het Journaal weet ook niemand iets.
![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |