Hoe ze zijn gedrag beschreven bij Boulevard wel, ja hij was geïrriteerd en het overal niet mee eens maar daar lopen meer artiesten die exact hetzelfde meemaken zonder te klagen, hij liep met een lang gezicht te klagen. Beetje naast zijn schoenen gaan lopen.quote:
Onbegrijpelijk dat je dit niet hebt zien aankomen, met jouw ervaringquote:Op vrijdag 10 mei 2024 18:45 schreef Greys het volgende:
Dat feest in Friesland kan ook de ijskast in. Good lord dit stond echt niet op m'n bingokaart voor dit jaar en er stond vrij veel op.
Of afwassen.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 18:43 schreef Cyan9 het volgende:
Hoe kan ik in vredesnaam koken in zo'n situatie.
Stond Aran op een kratje?quote:Op vrijdag 10 mei 2024 18:47 schreef Oliver23 het volgende:
Aran Bade in een paar minuten:
Incident rond persconferentie
Incident met een fotograaf
Niet netjes gedragen tijdens loting
Nederlandse vlag weg
Joost Klein van het terrein in Malmö
Tot om een eindconclusie te komen
We weten nog niks
Dat is geen nieuwsquote:Op vrijdag 10 mei 2024 18:48 schreef Za het volgende:
[..]
Aran Bade geeft aan dat Joost het ESF terrein verlaten heeft.
Echt hè? Dat tagje kan ook de frieskast wel in.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 18:47 schreef Strani het volgende:
[..]
Onbegrijpelijk dat je dit niet hebt zien aankomen, met jouw ervaring
Dat zou wel een feestje waard zijn.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 18:47 schreef Benny het volgende:
[..]
Stiekem zou ik het nog mooier vinden als er straks bij de jury meer niet blijken op te treden
Sorry maar ik snap de hele zin niet. En ik ben geen autist.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 18:47 schreef Benny het volgende:
[..]
Stiekem zou ik het nog mooier vinden als er straks bij de jury meer niet blijken op te treden
Dat is de samenvatting van Aran z'n carrière.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 18:47 schreef Oliver23 het volgende:
Nederlandse vlag weg
We weten nog niks
ook beelden van een nogal zuigende israelische medewerker, vrij provocerend.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 18:47 schreef Oliver23 het volgende:
Nederlandse vlag weg
We weten nog niks
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |