Direct excommuniceren inderdaad.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 11:16 schreef Gia het volgende:
[..]
Alle studenten die mee protesteren studie beindigen en de docenten die meedoen ontslaan.
En dan zou ik meteen als kamerverhuurder, de huur opzeggen. Als je geen student bent, gaat de kamer naar een ander.
Ik heb ze een email gestuurd met vragen of het waar is dat die Bodden een extremist is. Laat t wel weten als er een antwoord komt, zal wel nietquote:Op vrijdag 10 mei 2024 11:25 schreef AgLarrr het volgende:
[..]
En dan ook niet rectificeren natuurlijk, om vervolgens met samengeknepen billetjes de hervormingen bij de NPO op je af te zien denderen. "Waar komen die toch vandaan? Wij zijn toch neutraal?"
Links is dood. Zo blijkt hier.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 11:25 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Het is echt bijzonder hoe links zich in allerlei bochten wringt om deze protesten goed te praten.
De hypocrisie in dit stuk is stuitend.
Heb deze chaos gemist voor Oekrane destijds.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 07:48 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Wat ik dan weer vind schuren met het principe dat haar deelname niet politiek geladen zou moeten zijn eigenlijk. Kroati heeft eigenlijk het beste liedje (volgens de aantallen dan h, niet mijn mening), hoe lullig is het dan als je niet wint omdat iedereen Isral stemt om andere redenen?
Nu wordt het een gedoe waarbij er doorgeslagen demonstranten eisen dat ze niet meedoet want Isral, en iedereen die het oneens is met het lastigvallen van Isralische artiesten, sporters, restauranthouders wegens die politieke reden gaan dan om precies zo'n reden op Isral stemmen.
We kunnen het tot in het oneindige herhalen, de genocide in Soedan, de Rohingya, de Azeri´s, de christenen onder IS, en ga zo maar door.quote:
Feit dat men het nog steeds demonstraties blijft noemen zegt al genoeg.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 11:25 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Het is echt bijzonder hoe links zich in allerlei bochten wringt om deze protesten goed te praten.
De hypocrisie in dit stuk is stuitend.
Jawel hoor, de meerderheid begint het nu ook in te zien. Dat zie je wel aan het stemgedrag bij het ESF. Ik heb er niets over gelezen en niemand over gehoord, maar toch lijkt de stille meerderheid elkaar te vinden. Daarnaast is die stille meerderheid meer en meer bereid om hun stem te laten horen.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 11:32 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Feit dat men het nog steeds demonstraties blijft noemen zegt al genoeg.
Helaas denk ik alleen dat er weinig gaat veranderen als er allerlei figuren, zoals die gast bij nieuwsuur, binnen al die organisaties zitten. Zal jaren overheen gaan om dit een beetje recht te trekken.
6 juni kunnen we onze stem laten 'horen'.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 11:36 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
Jawel hoor, de meerderheid begint het nu ook in te zien. Dat zie je wel aan het stemgedrag bij het ESF. Ik heb er niets over gelezen en niemand over gehoord, maar toch lijkt de stille meerderheid elkaar te vinden. Daarnaast is die stille meerderheid meer en meer bereid om hun stem te laten horen.
Maar wij doen dat zonder geweld, vernielingen en intimidatie. Knap h, dat dat ook kan. Dat zal de antisemieten kwaad maken en dus verder uit de tent lokken.
Dat is nodig ben ik bang om het kaf van het koren te scheiden.
"Aan het einde van de dag, zijn we allemaal mensen"quote:Op vrijdag 10 mei 2024 11:42 schreef Zoddie het volgende:
Valt me een beetje tegen van Joost, zich bemoeien met die vraag aan dat Isralische meisje.
Op welke gronden?quote:Op vrijdag 10 mei 2024 11:16 schreef Gia het volgende:
[..]
Alle studenten die mee protesteren studie beindigen en de docenten die meedoen ontslaan.
Ik denk niet dat er veel UvA-studenten bij jou een kamertje in Zeeland komen huren.quote:En dan zou ik meteen als kamerverhuurder, de huur opzeggen. Als je geen student bent, gaat de kamer naar een ander.
Nou ja ik lees hier toch ook regelmatig dat moslims zich tegen hun radicale geloofsgenoten moeten uitspreken.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 11:44 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
"Aan het einde van de dag, zijn we allemaal mensen"
Behalve als je Isralir bent, dan ben je vooral Isralir en verantwoordelijk voor je regering.
Vandalisme tegen de universiteit. Andere studenten belemmeren colleges te volgen. Lijkt me dat er best wel regels te vinden zijn die verwijdering rechtvaardigen.quote:
Wat heb jij met Zeeland? Is al de zoveelste keer dat je iets dergelijks tegen mij zegt. Ik heb niks met Zeeland en er al helemaal geen woning of zo.quote:Ik denk niet dat er veel UvA-studenten bij jou een kamertje in Zeeland komen huren.
Van mij niet hoorquote:Op vrijdag 10 mei 2024 11:47 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Nou ja ik lees hier toch ook regelmatig dat moslims zich tegen hun radicale geloofsgenoten moeten uitspreken.
Want iedereen die deelnam aan de demonstratie heeft zich schuldig gemaakt aan vernielingen?quote:Op vrijdag 10 mei 2024 11:49 schreef Gia het volgende:
[..]
Vandalisme tegen de universiteit. Andere studenten belemmeren colleges te volgen. Lijkt me dat er best wel regels te vinden zijn die verwijdering rechtvaardigen.
Dat dacht ik.quote:[..]
Wat heb jij met Zeeland? Is al de zoveelste keer dat je iets dergelijks tegen mij zegt. Ik heb niks met Zeeland en er al helemaal geen woning of zo.
Behoorlijk ja, hij is wel door de mand gevallen.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 11:42 schreef Zoddie het volgende:
Valt me een beetje tegen van Joost, zich bemoeien met die vraag aan dat Isralische meisje.
Medeplichtig heet zoiets.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 11:52 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Want iedereen die deelnam aan de demonstratie heeft zich schuldig gemaakt aan vernielingen?
[..]
Dat dacht ik.
Als je met 10 man iemand doodschopt en het is niet duidelijk wie de doodsschop gaf, dan ben je allemaal schuldig. Vind ik hier ook het geval. In elk geval voor de kern van de demonstranten. Niet degene die van een afstandje steun betuigen.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 11:52 schreef Isdatzo het volgende:
Want iedereen die deelnam aan de demonstratie heeft zich schuldig gemaakt aan vernielingen?
Dezelfde persoon die je quote? Of is dit weer iets dat alleen in je fantasie gebeurt?quote:Op vrijdag 10 mei 2024 11:47 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Nou ja ik lees hier toch ook regelmatig dat moslims zich tegen hun radicale geloofsgenoten moeten uitspreken.
Veel van die nobuddies met lege levens die even wat spanning zoeken. Zag je ook met de BLM-protesten een paar jaar geleden.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 11:21 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Die useful idiots gebruiken straks de "ich habe es nicht gewusst" kaart denk ik zo.
Wanneer het gaat om studenten van hun opleiding verwijderen, of medewerkers ontslaan, dan is wat jij vindt niet zo heel relevant. Dus nogmaals: welke gronden, die juridisch steekhoudend zijn, zou de universiteit daarvoor volgens jou moeten opvoeren.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 11:56 schreef Gia het volgende:
[..]
Als je met 10 man iemand doodschopt en het is niet duidelijk wie de doodsschop gaf, dan ben je allemaal schuldig. Vind ik hier ook het geval. In elk geval voor de kern van de demonstranten. Niet degene die van een afstandje steun betuigen.
Laat me raden, IDF heeft dit geregeld?quote:Op vrijdag 10 mei 2024 11:28 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
In het ESF forum zijn ze helemaal doorgeslagen met complottheorien.
Ik geloof zelf niet dat Isral zal winnen, maar wel interessant wie er allemaal gelijk de paniekknop indrukt (ESF is dood wanneer Isral wint vond ik zelf de leukste).
Nee.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 11:58 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Dezelfde persoon die je quote? Of is dit weer iets dat alleen in je fantasie gebeurt?
Waarom speel je direct op de man?quote:Op vrijdag 10 mei 2024 11:46 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Op welke gronden?
[..]
Ik denk niet dat er veel UvA-studenten bij jou een kamertje in Zeeland komen huren.
Ja?quote:Op vrijdag 10 mei 2024 11:47 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Gelukkig hebben we in dit land huurdersbescherming en kun je gewoon blijven wonen.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 11:16 schreef Gia het volgende:
[..]
En dan zou ik meteen als kamerverhuurder, de huur opzeggen. Als je geen student bent, gaat de kamer naar een ander.
Het is geen fictief argument. Sterker nog: het is helemaal geen argument maar een constatering.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 12:08 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Doe je dat dan vaker, fictieve argumenten opvoeren en daar dan heel hard op gaan?
Al waren ze beeldschoon, een groot deel van hun denkbeelden is lelijk.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 12:11 schreef epicbeardman het volgende:
Die gezichtsbedekking zegt genoeg, is altijd zo bij links en antifa. (omdat ze anders bang zijn dat hen uitkering gekort word)
Bij coronaprotesten door de alpha mannen zag je niemand met gezichtsbedekking. Die stonden achter hen standpunten, deze mietjes moeten allemaal hen gezichtjes bedekken.
Wordt tijd dat een stel Ajax/Feyenoord en Utrecht hooligans die lui eens gaan de-masken, maar dan schrik je van hoe lelijk die types zijn.
Wat je wil gebruiken als argument in een discussie waar het irrelevant is.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 12:13 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Het is geen fictief argument. Sterker nog: het is helemaal geen argument maar een constatering.
Ik wilde het gezegd hebben en het er verder bij laten, maar gezien jij er zo 'hard op gaat' wil ik je best het pleziertje doen om het er nog even over te hebben.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 12:17 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Wat je wil gebruiken als argument in een discussie waar het irrelevant is.
Wil je dit topic weer laten ontsporen ? Is dat je doel?
Gezichtsbedekking kan meerdere bedoelingen hebben, zowel goede als kwade. De kwade bedoelingen noem je zelf al maar als je ziet hoe bijv. de studenten die onlangs protesteerden in de VS geshamed werden door de politie door ze publiekelijk voor de camera te ontmaskeren en vervolgens online werden gedoxxed door (extreem)rechtse idiioten dan begrijp je wel dat gezichtsbedekking ook hartstikke nodig kan zijn.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 12:11 schreef epicbeardman het volgende:
Die gezichtsbedekking zegt genoeg, is altijd zo bij links en antifa. (omdat ze anders bang zijn dat hen uitkering gekort word)
Bij coronaprotesten door de alpha mannen zag je niemand met gezichtsbedekking. Die stonden achter hen standpunten, deze mietjes moeten allemaal hen gezichtjes bedekken.
Wordt tijd dat een stel Ajax/Feyenoord en Utrecht hooligans die lui eens gaan de-masken, maar dan schrik je van hoe lelijk die types zijn.
in NL? Denk je dat serieus?quote:Op vrijdag 10 mei 2024 12:23 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Gezichtsbedekking kan meerdere bedoelingen hebben, zowel goede als kwade. De kwade bedoelingen noem je zelf al maar als je ziet hoe bijv. de studenten die onlangs protesteerden in de VS geshamed werden door de politie door ze publiekelijk voor de camera te ontmaskeren en vervolgens online werden gedoxxed door (extreem)rechtse idiioten dan begrijp je wel dat gezichtsbedekking ook hartstikke nodig kan zijn.
“Ik stel alleen maar vragen” is je verklaring ja? Zegt genoeg over hoe je in dit topic zit, zeker gezien je eerste opmerking richting Gia gelijk een sneer was.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 12:21 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ik wilde het gezegd hebben en het er verder bij laten, maar gezien jij er zo 'hard op gaat' wil ik je best het pleziertje doen om het er nog even over te hebben.
Terecht ook.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 12:23 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Gezichtsbedekking kan meerdere bedoelingen hebben, zowel goede als kwade. De kwade bedoelingen noem je zelf al maar als je ziet hoe bijv. de studenten die onlangs protesteerden in de VS geshamed werden door de politie door ze publiekelijk voor de camera te ontmaskeren en vervolgens online werden gedoxxed door (extreem)rechtse idiioten dan begrijp je wel dat gezichtsbedekking ook hartstikke nodig kan zijn.
Als ik bij een demonstratie ben die uit de hand loopt (wat n.m.i. gebeurt als er vernielingen plaatsvinden) dan ga ik weg en distantieert ik mij ervan. Juist OMDAT ik er niet bij wil horen. Lijkt mij normaal geciviliseerd gedrag.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 11:52 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
[..]
Dat dacht ik.
Rechters hechten geen waarde aan jouw mening. Ook niet aan die van mij. Het gaat om gronden die objectief vast te stellen zijn.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 11:56 schreef Gia het volgende:
[..]
Als je met 10 man iemand doodschopt en het is niet duidelijk wie de doodsschop gaf, dan ben je allemaal schuldig. Vind ik hier ook het geval. In elk geval voor de kern van de demonstranten. Niet degene die van een afstandje steun betuigen.
Dat lijkt me niet correct, doxing is als je iemand online ontmaskert (bijvoorbeeld als ik de echte naam achter het account Ronald-Koeman publiceer). Dit zijn gewoon mensen die in de publieke ruimte op eigen titel meedoen aan protesten. Dat is toch echt wat anders, dan is van enige verwachting van anonimiteit geen sprake.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 12:23 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Och, laat hem. Ik krijg er, schijnbaar, nog een huisje in Zeeland bij. Mooi meegenomen.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 12:27 schreef Scorpie het volgende:
[..]
“Ik stel alleen maar vragen” is je verklaring ja? Zegt genoeg over hoe je in dit topic zit, zeker gezien je eerste opmerking richting Gia gelijk een sneer was.
Laat me raden, je bent een pro Palestijntje?
Dat volgzame kuddegedrag zag je ook bij de Duitse bevolking. Daarom duurde het ook langer dan nodig was. Zeer gevaarlijk.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 12:28 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
Als ik bij een demonstratie ben die uit de hand loopt (wat n.m.i. gebeurt als er vernielingen plaatsvinden) dan ga ik weg en distantieert ik mij ervan. Juist OMDAT ik er niet bij wil horen. Lijkt mij normaal geciviliseerd gedrag.
Ben benieuwdquote:Op vrijdag 10 mei 2024 12:35 schreef Aether het volgende:
Debat live te volgen van 13.00 uur
AT5 zendt het hele debat live uit op de website, YouTube en tv. Via dit liveblog houden we u ook op de hoogte van alle ontwikkelingen. Buiten de Stopera is er een protestdemonstratie aangekondigd, ook dat houden we live in de gaten.
https://www.at5.nl/artike(...)rijpen-uva-protesten
Neehoor, is gewoon verboden.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 12:36 schreef BansheeBoy het volgende:
Het gezichtsbedekking argument is echt een hele slechte. What's next:"Waarom zien we hun bips niet?" gaat toch om wat ze zeggen man.
Zoals het hoort inderdaad.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 12:28 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
Als ik bij een demonstratie ben die uit de hand loopt (wat n.m.i. gebeurt als er vernielingen plaatsvinden) dan ga ik weg en distantieert ik mij ervan. Juist OMDAT ik er niet bij wil horen. Lijkt mij normaal geciviliseerd gedrag.
Een gezicht is iets anders dan een bips, meestal dan.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 12:36 schreef BansheeBoy het volgende:
Het gezichtsbedekking argument is echt een hele slechte. What's next:"Waarom zien we hun bips niet?" gaat toch om wat ze zeggen man.
Ja, dat lijkt mij ook. Maar dat betekent niet dat iedereen die dat niet doet vervolgens gewoon ontslagen moet/kan worden zonder dat vast is komen te staan dat ze zich ergens schuldig aan hebben gemaakt.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 12:28 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
“Het benoemen van een strafbaar feit is echt een hele slechte, het gaat om andere dingen”.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 12:36 schreef BansheeBoy het volgende:
Nee hoor, ik denk niet zo binair.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 12:27 schreef Scorpie het volgende:
[..]
“Ik stel alleen maar vragen” is je verklaring ja? Zegt genoeg over hoe je in dit topic zit, zeker gezien je eerste opmerking richting Gia gelijk een sneer was.
Laat me raden, je bent een pro Palestijntje?
Agenten en bekende Nederlanders hebben ook last van doxingquote:Op vrijdag 10 mei 2024 12:32 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Dat lijkt me niet correct, doxing is als je iemand online ontmaskert (bijvoorbeeld als ik de echte naam achter het account Ronald-Koeman publiceer). Dit zijn gewoon mensen die in de publieke ruimte op eigen titel meedoen aan protesten. Dat is toch echt wat anders, dan is van enige verwachting van anonimiteit geen sprake.
Ah nou dat lijkt mij idd anders, dubbel wel.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 12:38 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ja, dat lijkt mij ook. Maar dat betekent niet dat iedereen die dat niet doet vervolgens gewoon ontslagen moet/kan worden zonder dat vast is komen te staan dat ze zich ergens schuldig aan hebben gemaakt.
Daarnaast had Gia het over iedereen die bij de demonstratie aanwezig was, en daar reageerde ik op.
Prima hoor dat je intellectueel wilt doen. Maar ik heb het over de mogelijke gronden er achter. De intenties. Dit kunnen er legio zijn. Dus om maar aan te nemen "Ja, ze willen rotzooi trappen, daarom dragen ze die..." is dusdanig niet te bewijzen dat iedereen zijn vochtige mondje beter kan houden hierover.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 12:38 schreef Scorpie het volgende:
[..]
“Het benoemen van een strafbaar feit is echt een hele slechte, het gaat om andere dingen”.
Doxxing is toch adres of contactgegevens bekend maken?quote:Op vrijdag 10 mei 2024 12:32 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Dat lijkt me niet correct, doxing is als je iemand online ontmaskert (bijvoorbeeld als ik de echte naam achter het account Ronald-Koeman publiceer). Dit zijn gewoon mensen die in de publieke ruimte op eigen titel meedoen aan protesten. Dat is toch echt wat anders, dan is van enige verwachting van anonimiteit geen sprake.
Tenzij die bekende Nederlanders anonieme accounts hebben die ontmaskert worden is dit niet waar.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 12:40 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Agenten en bekende Nederlanders hebben ook last van doxing
Online ja. Het is niet iemand benoemen die zelf in het openbaar treedt.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 12:42 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
Doxxing is toch adres of contactgegevens bekend maken?
Bij de wat grotere demonstraties heeft de ene kant niet door wat aan de andere kant gebeurt. Het is in Nederlands recht niet mogelijk om een hele groep te vervolgen, ook niet voor schade. Dat is geprobeerd bij de corona rellen en maar weinig relschoppers hebben de portemonnee moeten trekkenquote:Op vrijdag 10 mei 2024 12:41 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
Ah nou dat lijkt mij idd anders, dubbel wel.
Voor de schade mag je n.m.i. wel opdraaien, want je hoort "erbij". Voor straffen dient wel meer bewijs te komen.
Maar dit is ook zo geregeld in het strafrecht itt het civiel recht
Dat is waar. Er zijn er ook die vooral bezig zijn met het opzetten van een Kalifaat.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 12:42 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Prima hoor dat je intellectueel wilt doen. Maar ik heb het over de mogelijke gronden er achter. De intenties. Dit kunnen er legio zijn. Dus om maar aan te nemen "Ja, ze willen rotzooi trappen, daarom dragen ze die..." is dusdanig niet te bewijzen dat iedereen zijn vochtige mondje beter kan houden hierover.
Kom, je snapt zelf ook wel dat je geen argumenten hebt en recht aan het lullen bent wat krom is.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 12:42 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Prima hoor dat je intellectueel wilt doen. Maar ik heb het over de mogelijke gronden er achter. De intenties. Dit kunnen er legio zijn. Dus om maar aan te nemen "Ja, ze willen rotzooi trappen, daarom dragen ze die..." is dusdanig niet te bewijzen dat iedereen zijn vochtige mondje beter kan houden hierover.
Doxing is het publiceren van persoonsgegevens van een individu of organisatie, doorgaans op het internet.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 12:43 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Tenzij die bekende Nederlanders anonieme accounts hebben die ontmaskert worden is dit niet waar.
“Het gaat om de intentie achter het beroven van het tasje”quote:Op vrijdag 10 mei 2024 12:42 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Bedankt voor het bewijzen van mijn punt.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 12:48 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Doxing is het publiceren van persoonsgegevens van een individu of organisatie, doorgaans op het internet.
Doxing heeft een negatieve lading omdat het veelal een wraakoefening is door middel van schending van de privacy. Daarnaast kan het gaan om intimidatie, chantage en online shaming, maar ook om activisme zoals klokkenluiden en het helpen met de opsporing van verdachten. In het ernstigste geval probeert men een heksenjacht te provoceren. Informatie over een persoon wordt gewonnen uit onder meer publiek beschikbare databanken, sociale media, hacking en social engineering.
https://nl.m.wikipedia.org/wiki/Doxing
Doxing is het verzamelen en publiceren van persoonlijke gegevens van een persoon. Doxing betekent een document (doc/doxing) maken met persoonlijke gegevens met als doel deze te publiceren. Vaak wordt het gebruikt om te intimideren, te chanteren of om wraak te nemen
Tot vorig jaar moest er naast doxing ook sprake zijn van stalking, bedreiging of opruiing voordat je aangifte kan doen. Daar hebben de afgelopen jaren meerdere politici maar ook agenten en bekende Nederlanders last van gehad. Hun persoonlijke gegevens werden gedeeld via bijvoorbeeld social media. Maar iedereen kan gedoxt worden, er worden bijvoorbeeld naaktfoto’s met contactgegevens in een Telegramgroep geplaatst of fake accounts gemaakt met alle privgegevens van iemand. Doxing is altijd ingrijpend en soms ook gevaarlijk als kwaadwillenden bij iemand thuis voor de deur staan.![]()
https://veiliginternetten.nl/nieuws/nieuwe-wet-tegen-doxing/
Hier is het wat makkelijker, helemaal gezien de schade die makkelijk constateerbaar is.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 12:44 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Bij de wat grotere demonstraties heeft de ene kant niet door wat aan de andere kant gebeurt. Het is in Nederlands recht niet mogelijk om een hele groep te vervolgen, ook niet voor schade. Dat is geprobeerd bij de corona rellen en maar weinig relschoppers hebben de portemonnee moeten trekken
Vandalisme.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 12:03 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Wanneer het gaat om studenten van hun opleiding verwijderen, of medewerkers ontslaan, dan is wat jij vindt niet zo heel relevant. Dus nogmaals: welke gronden, die juridisch steekhoudend zijn, zou de universiteit daarvoor volgens jou moeten opvoeren.
Mag ik begin september in jouw huisje? Ik heb er een denkbeeldige cheque voor over. Deal?quote:Op vrijdag 10 mei 2024 12:33 schreef Gia het volgende:
[..]
Och, laat hem. Ik krijg er, schijnbaar, nog een huisje in Zeeland bij. Mooi meegenomen.
Sws als je bij de arrestanten hoort.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 12:52 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Hier is het wat makkelijker, helemaal gezien de schade die makkelijk constateerbaar is.
Wat mij betreft sturen ze iedereen die na het bouwen van die blokkades nog aanwezig was een rekening.
En zie daar meteen de reden voor grootschalige gezichtsbedekkingquote:Op vrijdag 10 mei 2024 13:00 schreef probeer het volgende:
[..]
Vandalisme.
Al wordt bewijslast lastig, met al die gezichtsbedekking.
Nogmaals, ik gun iedereen zijn moment van slim doen. Maar hier sla je de plank cht mis. Het kan heel goed zijn dat er een aantal zijn die de gezichtsbedekking dragen om te rellen en te slopen, maar dat zal vast en zeker niet gelden voor iedereen. Maar ik blijf er bij, je kan dit alleen maar aannemen en niet bewijzen. Dus ik wil iedereen verzoeken om het stoute mondje te houden hierover.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 12:46 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Kom, je snapt zelf ook wel dat je geen argumenten hebt en recht aan het lullen bent wat krom is.
Dat lijkt mij wel standaard ja, echter gezien hoe zoiets in het verleden is gedaan zal dat wel niet gebeuren.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 13:00 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
Sws als je bij de arrestanten hoort.
En nee, het argument "ik was toevallige voorbijganger" gaat niet op als je vooraan staat bij een demonstratie zoals deze.
Dan moet je vertrekken als dat gevorderd is.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 13:02 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Nogmaals, ik gun iedereen zijn moment van slim doen. Maar hier sla je de plank cht mis. Het kan heel goed zijn dat er een aantal zijn die de gezichtsbedekking dragen om te rellen en te slopen, maar dat zal vast en zeker niet gelden voor iedereen. Maar ik blijf er bij, je kan dit alleen maar aannemen en niet bewijzen. Dus ik wil iedereen verzoeken om het stoute mondje te houden hierover.
Jason.
Maar dat is de hele reden dat gezichtsbedekking niet wenselijk is.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 13:02 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Nogmaals, ik gun iedereen zijn moment van slim doen. Maar hier sla je de plank cht mis. Het kan heel goed zijn dat er een aantal zijn die de gezichtsbedekking dragen om te rellen en te slopen, maar dat zal vast en zeker niet gelden voor iedereen. Maar ik blijf er bij, je kan dit alleen maar aannemen en niet bewijzen. Dus ik wil iedereen verzoeken om het stoute mondje te houden hierover.
Jason.
Wenselijkheid maakt van een aanname niet automatisch een feit.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 13:04 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
Maar dat is de hele reden dat gezichtsbedekking niet wenselijk is.
Naja genoeg Hooligans, Boeren en Wappies die hun baan kwijt zijn door soortgelijk gedrag.. Deze lui niet aanpakken is voer voor nog meer gehuil vanuit de Wappies etc..quote:Op vrijdag 10 mei 2024 12:38 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ja, dat lijkt mij ook. Maar dat betekent niet dat iedereen die dat niet doet vervolgens gewoon ontslagen moet/kan worden zonder dat vast is komen te staan dat ze zich ergens schuldig aan hebben gemaakt.
Daarnaast had Gia het over iedereen die bij de demonstratie aanwezig was, en daar reageerde ik op.
Zeker weten, en 1 steen doorgeven maakt je al medeplichtig.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 13:03 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dat lijkt mij wel standaard ja, echter gezien hoe zoiets in het verleden is gedaan zal dat wel niet gebeuren.
Je kan ze ook vrij makkelijk opsporen aangezien er zat beelden zijn.
Dan laat je je nobele standpunten kapen door rotzooischoppers. Neen.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 13:03 schreef S95Sedan het volgende:
Dan moet je vertrekken als dat gevorderd is.
Zo lastig is het niet hoor.
je mist het punt (goh).quote:Op vrijdag 10 mei 2024 13:06 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Wenselijkheid maakt van een aanname niet automatisch een feit.
Niet automatisch. Je kan denken dat er elders stenen nodig zijn voor wederopbouw.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 13:07 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
Zeker weten, en 1 steen doorgeven maakt je al medeplichtig.
Dat klopt.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 13:06 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Wenselijkheid maakt van een aanname niet automatisch een feit.
Bij deze ben ik klaar met discussiren met jou.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 13:08 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Niet automatisch. Je kan denken dat er elders stenen nodig zijn voor wederopbouw.
Ik probeer slechts aan te geven dat je open moet staan voor andere opties. Aannames zijn de moeder van alle f**k ups.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 13:10 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
Bij deze ben ik klaar met discussiren met jou.
abbo nemen en op ignore zettenquote:Op vrijdag 10 mei 2024 13:10 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
Bij deze ben ik klaar met discussiren met jou.
Maar aanwezigheid bij een demonstratie die uit de hand loopt is niet hetzelfde als vandalisme.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 13:00 schreef probeer het volgende:
[..]
Vandalisme.
Ik ken ze niet. Dus ik kan en wil niet te uitgesproken over ze zijn. Een demonstratie al dan niet met gezichtsbedekking vertelt mij niets over hun arbeidsverleden en/of arbeidsethos.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 13:12 schreef Filosoofert het volgende:
Die mensen hebben nog geen dag in hun leven gewerkt, maar meneer meent dat ze hun handen uit de mouwen zouden steken
Niks nobel standpunt, als je de boel afbreekt ben je gewoon af.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 13:07 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Dan laat je je nobele standpunten kapen door rotzooischoppers. Neen.
Er zijn veel aanhoudingen verricht, de namen zijn bekend bij de politie (mag ik toch aannemen).quote:Op vrijdag 10 mei 2024 13:00 schreef probeer het volgende:
[..]
Vandalisme.
Ja, dan ga ik demonstreren en iemand anders breekt af. Dan ben ik toch geen knip voor de neus waard als ik er mee stop?quote:Op vrijdag 10 mei 2024 13:14 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Niks nobel standpunt, als je de boel afbreekt ben je gewoon af.
Gan ga je weg? Zo lastig is het niet hoor.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 13:16 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ja, dan ga ik demonstreren en iemand anders breekt af. Dan ben ik toch geen knip voor de neus waard als ik er mee stop?
Alsof je naar het toilet gaat en midden in het wegzetten van een bolus opstaat en weggaat.
Moet ik alleen nog zien te achterhalen waar het zogenaamd precies staat!! Maar als jij het kan vinden, deal!!quote:Op vrijdag 10 mei 2024 13:00 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Mag ik begin september in jouw huisje? Ik heb er een denkbeeldige cheque voor over. Deal?
Graag gedaan alleen waar staat de vereiste van een online anoniem account en is bij bijvoorbeeld bekende doxing voorbeelden Kaag, Dijksma of Rick van der Belt toch geen sprake van doxing?quote:Op vrijdag 10 mei 2024 12:49 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Bedankt voor het bewijzen van mijn punt.
Tering, wat zitten die gasten in een collectieve slachtofferrol.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 13:24 schreef Scrummie het volgende:
Wat een irritant gebeuren bij dat 'debat'.
Maar winst voor Isral is een klap in het gezicht van de LGBT communityquote:Op vrijdag 10 mei 2024 09:15 schreef Tekaschi het volgende:
[..]
Het is een middelvinger naar de haat uit de islamitische en links fascistische hoek.
Ze zijn een minderheid en krijsen samen met de media alsof ze een meerderheid zijn. Europa staat achter Israel en het lot van Hamas moslim terroristen interesseert ons niets.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat willen we denk ik (nagenoeg) allemaal. Helaas werkt het niet zo en dat is aan de andere kant maar goed ook.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 12:52 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Hier is het wat makkelijker, helemaal gezien de schade die makkelijk constateerbaar is.
Wat mij betreft sturen ze iedereen die na het bouwen van die blokkades nog aanwezig was een rekening.
quote:Op vrijdag 10 mei 2024 13:26 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Maar winst voor Isral is een klap in het gezicht van de LGBT community![]()
[ afbeelding ]die is helemaal van het padjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.got me a movie, I want you to know
slicing up eyeballs, I want you to know
quote:Op vrijdag 10 mei 2024 13:26 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Maar winst voor Isral is een klap in het gezicht van de LGBT community![]()
[ afbeelding ]Het wordt een wedstrijdje wie heeft de meeste pijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op dinsdag 25 februari 2020 12:55 schreef Pumpalov het volgende:
een beetje zo'n lichtgetinte inteeltkop als dat filosoofert heeft.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |