Op welke gronden?quote:Op vrijdag 10 mei 2024 11:16 schreef Gia het volgende:
[..]
Alle studenten die mee protesteren studie beindigen en de docenten die meedoen ontslaan.
Ik denk niet dat er veel UvA-studenten bij jou een kamertje in Zeeland komen huren.quote:En dan zou ik meteen als kamerverhuurder, de huur opzeggen. Als je geen student bent, gaat de kamer naar een ander.
Nou ja ik lees hier toch ook regelmatig dat moslims zich tegen hun radicale geloofsgenoten moeten uitspreken.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 11:44 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
"Aan het einde van de dag, zijn we allemaal mensen"
Behalve als je Isralir bent, dan ben je vooral Isralir en verantwoordelijk voor je regering.
Vandalisme tegen de universiteit. Andere studenten belemmeren colleges te volgen. Lijkt me dat er best wel regels te vinden zijn die verwijdering rechtvaardigen.quote:
Wat heb jij met Zeeland? Is al de zoveelste keer dat je iets dergelijks tegen mij zegt. Ik heb niks met Zeeland en er al helemaal geen woning of zo.quote:Ik denk niet dat er veel UvA-studenten bij jou een kamertje in Zeeland komen huren.
Van mij niet hoorquote:Op vrijdag 10 mei 2024 11:47 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Nou ja ik lees hier toch ook regelmatig dat moslims zich tegen hun radicale geloofsgenoten moeten uitspreken.
Want iedereen die deelnam aan de demonstratie heeft zich schuldig gemaakt aan vernielingen?quote:Op vrijdag 10 mei 2024 11:49 schreef Gia het volgende:
[..]
Vandalisme tegen de universiteit. Andere studenten belemmeren colleges te volgen. Lijkt me dat er best wel regels te vinden zijn die verwijdering rechtvaardigen.
Dat dacht ik.quote:[..]
Wat heb jij met Zeeland? Is al de zoveelste keer dat je iets dergelijks tegen mij zegt. Ik heb niks met Zeeland en er al helemaal geen woning of zo.
Behoorlijk ja, hij is wel door de mand gevallen.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 11:42 schreef Zoddie het volgende:
Valt me een beetje tegen van Joost, zich bemoeien met die vraag aan dat Isralische meisje.
Medeplichtig heet zoiets.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 11:52 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Want iedereen die deelnam aan de demonstratie heeft zich schuldig gemaakt aan vernielingen?
[..]
Dat dacht ik.
Als je met 10 man iemand doodschopt en het is niet duidelijk wie de doodsschop gaf, dan ben je allemaal schuldig. Vind ik hier ook het geval. In elk geval voor de kern van de demonstranten. Niet degene die van een afstandje steun betuigen.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 11:52 schreef Isdatzo het volgende:
Want iedereen die deelnam aan de demonstratie heeft zich schuldig gemaakt aan vernielingen?
Dezelfde persoon die je quote? Of is dit weer iets dat alleen in je fantasie gebeurt?quote:Op vrijdag 10 mei 2024 11:47 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Nou ja ik lees hier toch ook regelmatig dat moslims zich tegen hun radicale geloofsgenoten moeten uitspreken.
Veel van die nobuddies met lege levens die even wat spanning zoeken. Zag je ook met de BLM-protesten een paar jaar geleden.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 11:21 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Die useful idiots gebruiken straks de "ich habe es nicht gewusst" kaart denk ik zo.
Wanneer het gaat om studenten van hun opleiding verwijderen, of medewerkers ontslaan, dan is wat jij vindt niet zo heel relevant. Dus nogmaals: welke gronden, die juridisch steekhoudend zijn, zou de universiteit daarvoor volgens jou moeten opvoeren.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 11:56 schreef Gia het volgende:
[..]
Als je met 10 man iemand doodschopt en het is niet duidelijk wie de doodsschop gaf, dan ben je allemaal schuldig. Vind ik hier ook het geval. In elk geval voor de kern van de demonstranten. Niet degene die van een afstandje steun betuigen.
Laat me raden, IDF heeft dit geregeld?quote:Op vrijdag 10 mei 2024 11:28 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
In het ESF forum zijn ze helemaal doorgeslagen met complottheorien.
Ik geloof zelf niet dat Isral zal winnen, maar wel interessant wie er allemaal gelijk de paniekknop indrukt (ESF is dood wanneer Isral wint vond ik zelf de leukste).
Nee.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 11:58 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Dezelfde persoon die je quote? Of is dit weer iets dat alleen in je fantasie gebeurt?
Waarom speel je direct op de man?quote:Op vrijdag 10 mei 2024 11:46 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Op welke gronden?
[..]
Ik denk niet dat er veel UvA-studenten bij jou een kamertje in Zeeland komen huren.
Ja?quote:Op vrijdag 10 mei 2024 11:47 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Gelukkig hebben we in dit land huurdersbescherming en kun je gewoon blijven wonen.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 11:16 schreef Gia het volgende:
[..]
Alle studenten die mee protesteren studie beindigen en de docenten die meedoen ontslaan.
En dan zou ik meteen als kamerverhuurder, de huur opzeggen. Als je geen student bent, gaat de kamer naar een ander.
Het is geen fictief argument. Sterker nog: het is helemaal geen argument maar een constatering.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 12:08 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Doe je dat dan vaker, fictieve argumenten opvoeren en daar dan heel hard op gaan?
Al waren ze beeldschoon, een groot deel van hun denkbeelden is lelijk.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 12:11 schreef epicbeardman het volgende:
Die gezichtsbedekking zegt genoeg, is altijd zo bij links en antifa. (omdat ze anders bang zijn dat hen uitkering gekort word)
Bij coronaprotesten door de alpha mannen zag je niemand met gezichtsbedekking. Die stonden achter hen standpunten, deze mietjes moeten allemaal hen gezichtjes bedekken.
Wordt tijd dat een stel Ajax/Feyenoord en Utrecht hooligans die lui eens gaan de-masken, maar dan schrik je van hoe lelijk die types zijn.
Wat je wil gebruiken als argument in een discussie waar het irrelevant is.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 12:13 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Het is geen fictief argument. Sterker nog: het is helemaal geen argument maar een constatering.
Ik wilde het gezegd hebben en het er verder bij laten, maar gezien jij er zo 'hard op gaat' wil ik je best het pleziertje doen om het er nog even over te hebben.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 12:17 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Wat je wil gebruiken als argument in een discussie waar het irrelevant is.
Wil je dit topic weer laten ontsporen ? Is dat je doel?
Gezichtsbedekking kan meerdere bedoelingen hebben, zowel goede als kwade. De kwade bedoelingen noem je zelf al maar als je ziet hoe bijv. de studenten die onlangs protesteerden in de VS geshamed werden door de politie door ze publiekelijk voor de camera te ontmaskeren en vervolgens online werden gedoxxed door (extreem)rechtse idiioten dan begrijp je wel dat gezichtsbedekking ook hartstikke nodig kan zijn.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 12:11 schreef epicbeardman het volgende:
Die gezichtsbedekking zegt genoeg, is altijd zo bij links en antifa. (omdat ze anders bang zijn dat hen uitkering gekort word)
Bij coronaprotesten door de alpha mannen zag je niemand met gezichtsbedekking. Die stonden achter hen standpunten, deze mietjes moeten allemaal hen gezichtjes bedekken.
Wordt tijd dat een stel Ajax/Feyenoord en Utrecht hooligans die lui eens gaan de-masken, maar dan schrik je van hoe lelijk die types zijn.
in NL? Denk je dat serieus?quote:Op vrijdag 10 mei 2024 12:23 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Gezichtsbedekking kan meerdere bedoelingen hebben, zowel goede als kwade. De kwade bedoelingen noem je zelf al maar als je ziet hoe bijv. de studenten die onlangs protesteerden in de VS geshamed werden door de politie door ze publiekelijk voor de camera te ontmaskeren en vervolgens online werden gedoxxed door (extreem)rechtse idiioten dan begrijp je wel dat gezichtsbedekking ook hartstikke nodig kan zijn.
“Ik stel alleen maar vragen” is je verklaring ja? Zegt genoeg over hoe je in dit topic zit, zeker gezien je eerste opmerking richting Gia gelijk een sneer was.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 12:21 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ik wilde het gezegd hebben en het er verder bij laten, maar gezien jij er zo 'hard op gaat' wil ik je best het pleziertje doen om het er nog even over te hebben.
Terecht ook.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 12:23 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Gezichtsbedekking kan meerdere bedoelingen hebben, zowel goede als kwade. De kwade bedoelingen noem je zelf al maar als je ziet hoe bijv. de studenten die onlangs protesteerden in de VS geshamed werden door de politie door ze publiekelijk voor de camera te ontmaskeren en vervolgens online werden gedoxxed door (extreem)rechtse idiioten dan begrijp je wel dat gezichtsbedekking ook hartstikke nodig kan zijn.
Als ik bij een demonstratie ben die uit de hand loopt (wat n.m.i. gebeurt als er vernielingen plaatsvinden) dan ga ik weg en distantieert ik mij ervan. Juist OMDAT ik er niet bij wil horen. Lijkt mij normaal geciviliseerd gedrag.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 11:52 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
[..]
Dat dacht ik.
Rechters hechten geen waarde aan jouw mening. Ook niet aan die van mij. Het gaat om gronden die objectief vast te stellen zijn.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 11:56 schreef Gia het volgende:
[..]
Als je met 10 man iemand doodschopt en het is niet duidelijk wie de doodsschop gaf, dan ben je allemaal schuldig. Vind ik hier ook het geval. In elk geval voor de kern van de demonstranten. Niet degene die van een afstandje steun betuigen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |