Ja?quote:Op vrijdag 10 mei 2024 11:47 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Nou ja ik lees hier toch ook regelmatig dat moslims zich tegen hun radicale geloofsgenoten moeten uitspreken.
Gelukkig hebben we in dit land huurdersbescherming en kun je gewoon blijven wonen.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 11:16 schreef Gia het volgende:
[..]
Alle studenten die mee protesteren studie beëindigen en de docenten die meedoen ontslaan.
En dan zou ik meteen als kamerverhuurder, de huur opzeggen. Als je geen student bent, gaat de kamer naar een ander.
Het is geen fictief argument. Sterker nog: het is helemaal geen argument maar een constatering.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 12:08 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Doe je dat dan vaker, fictieve argumenten opvoeren en daar dan heel hard op gaan?
Al waren ze beeldschoon, een groot deel van hun denkbeelden is lelijk.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 12:11 schreef epicbeardman het volgende:
Die gezichtsbedekking zegt genoeg, is altijd zo bij links en antifa. (omdat ze anders bang zijn dat hen uitkering gekort word)
Bij coronaprotesten door de alpha mannen zag je niemand met gezichtsbedekking. Die stonden achter hen standpunten, deze mietjes moeten allemaal hen gezichtjes bedekken.
Wordt tijd dat een stel Ajax/Feyenoord en Utrecht hooligans die lui eens gaan de-masken, maar dan schrik je van hoe lelijk die types zijn.
Wat je wil gebruiken als argument in een discussie waar het irrelevant is.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 12:13 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Het is geen fictief argument. Sterker nog: het is helemaal geen argument maar een constatering.
Ik wilde het gezegd hebben en het er verder bij laten, maar gezien jij er zo 'hard op gaat' wil ik je best het pleziertje doen om het er nog even over te hebben.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 12:17 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Wat je wil gebruiken als argument in een discussie waar het irrelevant is.
Wil je dit topic weer laten ontsporen ? Is dat je doel?
Gezichtsbedekking kan meerdere bedoelingen hebben, zowel goede als kwade. De kwade bedoelingen noem je zelf al maar als je ziet hoe bijv. de studenten die onlangs protesteerden in de VS geshamed werden door de politie door ze publiekelijk voor de camera te ontmaskeren en vervolgens online werden gedoxxed door (extreem)rechtse idiioten dan begrijp je wel dat gezichtsbedekking ook hartstikke nodig kan zijn.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 12:11 schreef epicbeardman het volgende:
Die gezichtsbedekking zegt genoeg, is altijd zo bij links en antifa. (omdat ze anders bang zijn dat hen uitkering gekort word)
Bij coronaprotesten door de alpha mannen zag je niemand met gezichtsbedekking. Die stonden achter hen standpunten, deze mietjes moeten allemaal hen gezichtjes bedekken.
Wordt tijd dat een stel Ajax/Feyenoord en Utrecht hooligans die lui eens gaan de-masken, maar dan schrik je van hoe lelijk die types zijn.
in NL? Denk je dat serieus?quote:Op vrijdag 10 mei 2024 12:23 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Gezichtsbedekking kan meerdere bedoelingen hebben, zowel goede als kwade. De kwade bedoelingen noem je zelf al maar als je ziet hoe bijv. de studenten die onlangs protesteerden in de VS geshamed werden door de politie door ze publiekelijk voor de camera te ontmaskeren en vervolgens online werden gedoxxed door (extreem)rechtse idiioten dan begrijp je wel dat gezichtsbedekking ook hartstikke nodig kan zijn.
“Ik stel alleen maar vragen” is je verklaring ja? Zegt genoeg over hoe je in dit topic zit, zeker gezien je eerste opmerking richting Gia gelijk een sneer was.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 12:21 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ik wilde het gezegd hebben en het er verder bij laten, maar gezien jij er zo 'hard op gaat' wil ik je best het pleziertje doen om het er nog even over te hebben.
Terecht ook.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 12:23 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Gezichtsbedekking kan meerdere bedoelingen hebben, zowel goede als kwade. De kwade bedoelingen noem je zelf al maar als je ziet hoe bijv. de studenten die onlangs protesteerden in de VS geshamed werden door de politie door ze publiekelijk voor de camera te ontmaskeren en vervolgens online werden gedoxxed door (extreem)rechtse idiioten dan begrijp je wel dat gezichtsbedekking ook hartstikke nodig kan zijn.
Als ik bij een demonstratie ben die uit de hand loopt (wat n.m.i. gebeurt als er vernielingen plaatsvinden) dan ga ik weg en distantieert ik mij ervan. Juist OMDAT ik er niet bij wil horen. Lijkt mij normaal geciviliseerd gedrag.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 11:52 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Want iedereen die deelnam aan de demonstratie heeft zich schuldig gemaakt aan vernielingen?
[..]
Dat dacht ik.
Rechters hechten geen waarde aan jouw mening. Ook niet aan die van mij. Het gaat om gronden die objectief vast te stellen zijn.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 11:56 schreef Gia het volgende:
[..]
Als je met 10 man iemand doodschopt en het is niet duidelijk wie de doodsschop gaf, dan ben je allemaal schuldig. Vind ik hier ook het geval. In elk geval voor de kern van de demonstranten. Niet degene die van een afstandje steun betuigen.
Dat lijkt me niet correct, doxing is als je iemand online ontmaskert (bijvoorbeeld als ik de echte naam achter het account Ronald-Koeman publiceer). Dit zijn gewoon mensen die in de publieke ruimte op eigen titel meedoen aan protesten. Dat is toch echt wat anders, dan is van enige verwachting van anonimiteit geen sprake.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 12:23 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Och, laat hem. Ik krijg er, schijnbaar, nog een huisje in Zeeland bij. Mooi meegenomen.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 12:27 schreef Scorpie het volgende:
[..]
“Ik stel alleen maar vragen” is je verklaring ja? Zegt genoeg over hoe je in dit topic zit, zeker gezien je eerste opmerking richting Gia gelijk een sneer was.
Laat me raden, je bent een pro Palestijntje?
Dat volgzame kuddegedrag zag je ook bij de Duitse bevolking. Daarom duurde het ook langer dan nodig was. Zeer gevaarlijk.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 12:28 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
Als ik bij een demonstratie ben die uit de hand loopt (wat n.m.i. gebeurt als er vernielingen plaatsvinden) dan ga ik weg en distantieert ik mij ervan. Juist OMDAT ik er niet bij wil horen. Lijkt mij normaal geciviliseerd gedrag.
Ben benieuwdquote:Op vrijdag 10 mei 2024 12:35 schreef Aether het volgende:
Debat live te volgen van 13.00 uur
AT5 zendt het hele debat live uit op de website, YouTube en tv. Via dit liveblog houden we u ook op de hoogte van alle ontwikkelingen. Buiten de Stopera is er een protestdemonstratie aangekondigd, ook dat houden we live in de gaten.
https://www.at5.nl/artike(...)rijpen-uva-protesten
Neehoor, is gewoon verboden.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 12:36 schreef BansheeBoy het volgende:
Het gezichtsbedekking argument is echt een hele slechte. What's next:"Waarom zien we hun bips niet?" gaat toch om wat ze zeggen man.²
Zoals het hoort inderdaad.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 12:28 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
Als ik bij een demonstratie ben die uit de hand loopt (wat n.m.i. gebeurt als er vernielingen plaatsvinden) dan ga ik weg en distantieert ik mij ervan. Juist OMDAT ik er niet bij wil horen. Lijkt mij normaal geciviliseerd gedrag.
Een gezicht is iets anders dan een bips, meestal dan.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 12:36 schreef BansheeBoy het volgende:
Het gezichtsbedekking argument is echt een hele slechte. What's next:"Waarom zien we hun bips niet?" gaat toch om wat ze zeggen man.²
Ja, dat lijkt mij ook. Maar dat betekent niet dat iedereen die dat niet doet vervolgens gewoon ontslagen moet/kan worden zonder dat vast is komen te staan dat ze zich ergens schuldig aan hebben gemaakt.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 12:28 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
“Het benoemen van een strafbaar feit is echt een hele slechte, het gaat om andere dingen”.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 12:36 schreef BansheeBoy het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |