Bijna net zo slecht als de uva rector die niet weet met wie hij praat.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 11:05 schreef Filosoofert het volgende:
Het feit dat nieuwsuur iemand interviewt als "student" terwijl dat gewoon iemand blijkt te zijn die lid is van een antisemitische organisatie (samidoun)kom op jongens, ben je dan journalist ja?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het niveau van de journalistiek in Nederland anno 2024 is echt lachwekkend treurig...quote:Op vrijdag 10 mei 2024 11:05 schreef Filosoofert het volgende:
Het feit dat nieuwsuur iemand interviewt als "student" terwijl dat gewoon iemand blijkt te zijn die lid is van een antisemitische organisatie (samidoun)kom op jongens, ben je dan journalist ja?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nope, alleen lui die bagger posten hier.. Niets mis met een andere mening ofzo, maar je bagger maar blijven herhalen is irritant..quote:
De maskers vallen nu echt af. Het is 1 groot broeinest van anti-semitisme, en hoe meer bewijs naar buiten lekt, hoe fanatieker de pro-Hamas lieden worden.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 11:05 schreef Filosoofert het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En dan erachter komen dat de zogenaamde studenten aan een universiteit niet eens basis topografie beheersenquote:Op vrijdag 10 mei 2024 11:02 schreef Gia het volgende:
[..]
Je zou er met een landkaart naartoe moeten en aan die studentes moeten vragen of ze Gaza aan kunnen wijzen.
quote:Op vrijdag 10 mei 2024 11:11 schreef MatthijsDJ het volgende:
[..]
Nope, alleen lui die bagger posten hier.. Niets mis met een andere mening ofzo, maar je bagger maar blijven herhalen is irritant..
Complete idioot die vent. Studenten of terroristen, maakt dat wat uit.. ik ga toch wel met mijn kontje open staan.quote:
Je kan er niet meer omheen zo héquote:Op vrijdag 10 mei 2024 11:11 schreef Scorpie het volgende:
[..]
De maskers vallen nu echt af. Het is 1 groot broeinest van anti-semitisme, en hoe meer bewijs naar buiten lekt, hoe fanatieker de pro-Hamas lieden worden.
quote:Op vrijdag 10 mei 2024 11:12 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Complete idioot die vent. Studenten of terroristen, maakt dat wat uit.. ik ga toch wel met mijn kontje open staan.
Opdoeken die tent en een uva 2.0 opbouwen.
Ik de huidige wereld is er geen plaats meer voor gedegen onderzoek door journalisten. Alles om maar zo snel mogelijk het nieuws te kunnen brengen, kijkcijfers en clicks te scoren.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 11:05 schreef Filosoofert het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Gisteren was het nog "een enkeling", nu zien we gecoordineerde, georganiseerde en gecontroleerde relprotesten door anti-semitische organisaties die honderden naieve docenten en studenten blijkbaar kunnen mobiliseren in hun haat. Ik kon me nooit voorstellen hoe Duitsers meeliepen met de nazi's, maar de afgelopen dagen is het wel duidelijk geworden hoe snel gebrainwashte kinderbreintjes kunnen worden ingezet om een jodenjacht te organiseren die vervolgens ook nog eens gefaciliteerd worden door een UvA en hun collaborerende rector magnificus.quote:
Bijzonder hoe verdekt dat antisemitisme altijd opduikt.. Het zou mij niks verbazen als de Russen hier op één of andere manier ook bij betrokken zijn. Het Westen ontregelen...quote:Op vrijdag 10 mei 2024 11:11 schreef Scorpie het volgende:
[..]
De maskers vallen nu echt af. Het is 1 groot broeinest van anti-semitisme, en hoe meer bewijs naar buiten lekt, hoe fanatieker de pro-Hamas lieden worden.
Alle studenten die mee protesteren studie beëindigen en de docenten die meedoen ontslaan.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 11:12 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Complete idioot die vent. Studenten of terroristen, maakt dat wat uit.. ik ga toch wel met mijn kontje open staan.
Opdoeken die tent en een uva 2.0 opbouwen.
Sterker nog, die lijsten waren er al en zijn openbaar in te zien. Dus wat is er nu dan anders? Als het een andere lijst is dan eerst, dan was mijn overtrokken post van gisteren of eergisteren ("lijsten met namen van Joden") misschien niet zo heel ver bezijden de waarheidquote:Op vrijdag 10 mei 2024 10:53 schreef Scorpie het volgende:
[..]
De lijsten waren binnen mum van tijd opgesteld om overhandigd te worden aan gemaskerde mannen. Bijzonder hoe bon ton antisemitisme is geworden door de massale influx van haatbaarden die niets ophebben met de Westerse vrijheden.
Waarschijnlijk wel, zouden wij ook bij hullie doen.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 11:16 schreef MatthijsDJ het volgende:
[..]
Bijzonder hoe verdekt dat antisemitisme altijd opduikt.. Het zou mij niks verbazen als de Russen hier op één of andere manier ook bij betrokken zijn. Het Westen ontregelen...
Dat die haatbaarden antisemiet zijn wist iedereen wel, maar het blijft altijd verrassend dat ze weer zoveel van die useful idiots erbij weten te vinden.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 11:16 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Gisteren was het nog "een enkeling", nu zien we gecoordineerde, georganiseerde en gecontroleerde relprotesten door anti-semitische organisaties die honderden naieve docenten en studenten blijkbaar kunnen mobiliseren in hun haat. Ik kon me nooit voorstellen hoe Duitsers meeliepen met de nazi's, maar de afgelopen dagen is het wel duidelijk geworden hoe snel gebrainwashte kinderbreintjes kunnen worden ingezet om een jodenjacht te organiseren die vervolgens ook nog eens gefaciliteerd worden door een UvA en hun collaborerende rector magnificus.
Zo kwam de NSB dus aan de macht en kreeg het volledige controle, dat is wel heel duidelijk geworden zo.
De enige juiste reactie zou zijn geweest "Pleur op met je eisen, de lijst staat daar, en wij hebben een proces om na te gaan of een samenwerkingsverband voldoet aan alle eisen, nu terug naar je klaslokaal".quote:Op vrijdag 10 mei 2024 11:19 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Sterker nog, die lijsten waren er al en zijn openbaar in te zien. Dus wat is er nu dan anders? Als het een andere lijst is dan eerst, dan was mijn overtrokken post van gisteren of eergisteren ("lijsten met namen van Joden") misschien niet zo heel ver bezijden de waarheid
Die useful idiots gebruiken straks de "ich habe es nicht gewusst" kaart denk ik zo.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 11:20 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Dat die haatbaarden antisemiet zijn wist iedereen wel, maar het blijft altijd verrassend dat ze weer zoveel van die useful idiots erbij weten te vinden.
Kijk eens beeldmateriaal van de Rijkspartijdagen in Neurenberg. De massaliteit, de overtuiging, kippenvel. En realiseer je dan dat de meeste Nederlanders dit al hebben bij Marco Borsato in een stadionnetje.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 11:16 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Gisteren was het nog "een enkeling", nu zien we gecoordineerde, georganiseerde en gecontroleerde relprotesten door anti-semitische organisaties die honderden naieve docenten en studenten blijkbaar kunnen mobiliseren in hun haat. Ik kon me nooit voorstellen hoe Duitsers meeliepen met de nazi's, maar de afgelopen dagen is het wel duidelijk geworden hoe snel gebrainwashte kinderbreintjes kunnen worden ingezet om een jodenjacht te organiseren die vervolgens ook nog eens gefaciliteerd worden door een UvA en hun collaborerende rector magnificus.
Zo kwam de NSB dus aan de macht en kreeg het volledige controle, dat is wel heel duidelijk geworden zo.
Ben benieuwd wat er zou gebeuren als er iemand met een keppeltje bij zo'n demonstratie in de buurt komtquote:Op vrijdag 10 mei 2024 11:22 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Kijk eens beeldmateriaal van de Rijkspartijdagen in Neurenberg. De massaliteit, de overtuiging, kippenvel. En realiseer je dan dat de meeste Nederlanders dit al hebben bij Marco Borsato in een stadionnetje.
En dan ook niet rectificeren natuurlijk, om vervolgens met samengeknepen billetjes de hervormingen bij de NPO op je af te zien denderen. "Waar komen die toch vandaan? Wij zijn toch neutraal?"quote:Op vrijdag 10 mei 2024 11:05 schreef Filosoofert het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het is echt bijzonder hoe links zich in allerlei bochten wringt om deze protesten goed te praten.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 11:23 schreef Aether het volgende:
Parool: 'Jamaar het gaat om de mensenrechten'
https://www.geenstijl.nl/(...)-om-de-mensenrechten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |