quote:Op donderdag 9 mei 2024 22:11 schreef Redefine het volgende:
Hij heeft aan één microfoon niet genoeg?
Alle valse noten moet je vastleggen natuurlijkquote:Op donderdag 9 mei 2024 22:11 schreef Redefine het volgende:
Anders hoor je dat kattegejank niet goedquote:Op donderdag 9 mei 2024 22:11 schreef Redefine het volgende:
Hij breekt alle regels zingt die net.quote:Op donderdag 9 mei 2024 22:11 schreef Nattekat het volgende:
Een cirkel van microfoons ipv dansers, eens wat anders.
Mustiboy zit er een paar keer vies naastquote:Op donderdag 9 mei 2024 22:11 schreef Meridiaan het volgende:
Kijken wie er meer dramatisch is, Musti of Slimane
Slimane zingt iig stukken beter
Het is ook onthutsend gezongen. Een van de slechtste performances.quote:Op donderdag 9 mei 2024 22:12 schreef Redefine het volgende:
België zou zomaar de finale kunnen mislopen, zo ontzettend onopvallend.
Maar goed dat Joost geen vuur heeft.quote:Op donderdag 9 mei 2024 22:13 schreef Strani het volgende:
Nee het is vrij saai. En dat vuur als thema begint ook aardig te vervelen.
Onthutsend gezongen is weer eens wat anders dan live gezongen.quote:Op donderdag 9 mei 2024 22:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Het is ook onthutsend gezongen. Een van de slechtste performances.
Zeker. Dinsdag had ik ze allemaal goed, dat gaat nu niet gebeuren verwacht ik.quote:Op donderdag 9 mei 2024 22:12 schreef Guanabana het volgende:
Het is vanavond wel veel meer een verrassing wie er door zullen gaan en wie niet.
Omdat het nummer goed is en bijna alle concurrenten ook vals zijn.quote:Op donderdag 9 mei 2024 22:13 schreef AgnesGru het volgende:
Waarom zou België de finale moeten halen?
Op papier wel, op beeld valt het tegenquote:
Ga ik ook doen en dan met de uitslag weer aanhaken.quote:
Dan ben je in Estland wel over de grens.quote:Op donderdag 9 mei 2024 22:15 schreef Yesse het volgende:
If I could walk 500 miles.. zo begon het een beetje
goooooeeeeedemiddaaaagquote:Op donderdag 9 mei 2024 22:15 schreef Guanabana het volgende:
Bij dat oooeeee moet ik altijd denken aan Gaston, jullie ook?
Nu je het zegtquote:Op donderdag 9 mei 2024 22:15 schreef Guanabana het volgende:
Bij dat oooeeee moet ik altijd denken aan Gaston, jullie ook?
Ik moet morgen om 8 uur in de auto richting het Kinderboekenmuseumquote:Op donderdag 9 mei 2024 22:15 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ga ik ook doen en dan met de uitslag weer aanhaken.
Dus ze zingen hoeeeeeeeever is de wc.quote:Op donderdag 9 mei 2024 22:15 schreef quirina het volgende:
Küs on wc is niet kussen op de plee. Maar waar is de wc in het Ests.
Als elk nummer vals is, maakt het uiteindelijk ook niet meer uit.quote:Op donderdag 9 mei 2024 22:16 schreef Moira het volgende:
Deze vriend verneukt het nummer omdat hij er steeds naast zit
Oh zo irritant!quote:Op donderdag 9 mei 2024 22:16 schreef Moira het volgende:
Deze vriend verneukt het nummer omdat hij er steeds naast zit
Wat leuk lijkt me dat! (Oprecht)quote:Op donderdag 9 mei 2024 22:16 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ik moet morgen om 8 uur in de auto richting het Kinderboekenmuseum
Nu Gente di Mangoquote:
Je zou toch niet meer naar de bookies kijken?quote:Op donderdag 9 mei 2024 22:15 schreef GeorgeM het volgende:
Gut, we zijn opeens heel groen bij de bookies.
Jaaa ben zo benieuwd en we kunnen "gratis" met Rotterdampas. Alleen moeten we wel ¤ 16,- parkeerkosten betalenquote:
quote:
Het is altijd wel een lange zit ja. En dat zeg ik nog als liefhebber.quote:Op donderdag 9 mei 2024 22:18 schreef Spablauw214 het volgende:
Nog een uur. Echt veel vaart zit er niet in.
Stiekem per ongeluk toch gedaanquote:Op donderdag 9 mei 2024 22:18 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Je zou toch niet meer naar de bookies kijken?![]()
Er was een tijd dat het om 23:00 wel schluss was.quote:Op donderdag 9 mei 2024 22:19 schreef Redefine het volgende:
[..]
Het is altijd wel een lange zit ja. En dat zeg ik nog als liefhebber.
En de finale om 01.00quote:Op donderdag 9 mei 2024 22:20 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Er was een tijd dat het om 23:00 wel schluss was.
Ja, wat is het nou?quote:
GMTA ik wilde net zeggen dat in het licht van de rest van de nummers dit wel aardig isquote:Op donderdag 9 mei 2024 22:20 schreef Arizona het volgende:
Het oogt wat druk en rommelig maar alsnog vind ik dit een van de betere optredens van de avond
Paid to be qualifiedquote:Op donderdag 9 mei 2024 22:20 schreef Meridiaan het volgende:
Already Qualified is niet de beste term trouwens. Er is niks gekwalificeerd (m.i.v. het gastland) gewoon betaald
In het jaar van Marija Serifovic was er rond 00:30 een winnaar. Nu duurt het ruim een uur langer.quote:
In de F1 zeer herkenbaarquote:
Helaas wel ja.quote:Op donderdag 9 mei 2024 22:22 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
In het jaar van Marija Serifovic was er rond 00:30 een winnaar. Nu duurt het ruim een uur langer.
Okee. Duidelijk.quote:
Jawelquote:
Dit is de langzamerequote:
Nee verdorie.quote:Op donderdag 9 mei 2024 22:26 schreef Knutknuttsson het volgende:
Cornald maakt zijn zin of wel er geen gejoel in de zaal niet af
Ik hoor net van Cornald dat het blijkbaar echt over stiefmoeders en moeders gaatquote:Op donderdag 9 mei 2024 22:26 schreef Moira het volgende:
"Mijn stiefmoeder boent, mijn moeder doet mee" genot
Jij moet 6 december modden, want ik ben die dag in Amsterdam bij een concert van Within Tempation. Ongeveer dezelfde genre als Gatequote:
Ja, het is donker en bozig!quote:Op donderdag 9 mei 2024 22:26 schreef Guanabana het volgende:
In theorie zou ik Noorwegen goed moeten vinden, maar ik kan er telkens niet zoveel mee.
Heb precies hetzelfdequote:Op donderdag 9 mei 2024 22:26 schreef Guanabana het volgende:
In theorie zou ik Noorwegen goed moeten vinden, maar ik kan er telkens niet zoveel mee.
Dit is mooi manquote:Op donderdag 9 mei 2024 22:28 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik snap echt niet wat je hier in ziet
Ik hou van zulke muziekquote:Op donderdag 9 mei 2024 22:28 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik snap echt niet wat je hier in ziet
Ik kan dit soort muziek ook wel waarderen op z'n tijd, maar dit...quote:
Trust the processquote:
Die gaat de finale echt wel halen hoorquote:
Begrijp 'm niet helemaal. Hij maakt de zin of er gejoeld werd niet af?quote:Op donderdag 9 mei 2024 22:26 schreef Knutknuttsson het volgende:
Cornald maakt zijn zin of wel er geen gejoel in de zaal niet af
Ja maar ik hoop vooral dat ik het optreden leuk ga vindenquote:Op donderdag 9 mei 2024 22:30 schreef Redefine het volgende:
[..]
Die gaat de finale echt wel halen hoor
Groter dan bij Kroatië en Zwitserlandquote:
Ons kan die kutjury niets schelen, publieksprijs is wat teltquote:Op donderdag 9 mei 2024 22:34 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Groter dan bij Kroatië en Zwitserland
Mwah, als die echt erover nagedacht had, dan had die zijn vrienden niet mee het podium opgenomen.quote:Op donderdag 9 mei 2024 22:35 schreef Evenstar het volgende:
Wat heeft hij goed over ALLES nagedacht zeg. Fucking geniaal.
Qua zang was het niet geweldig inderdaad, af en toe iets teveel emotie in de stem maar wel sterke act en iedereen zong mee.quote:Op donderdag 9 mei 2024 22:34 schreef Redefine het volgende:
De act is bijna net zo matig als die van de Toppers. Hij zingt soms wel heel matig. Maar hij spat wel van het podium af.
quote:Op donderdag 9 mei 2024 22:35 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ons kan die kutjury niets schelen, publieksprijs is wat telt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |