Ik hoor net van Cornald dat het blijkbaar echt over stiefmoeders en moeders gaatquote:Op donderdag 9 mei 2024 22:26 schreef Moira het volgende:
"Mijn stiefmoeder boent, mijn moeder doet mee" genot
Jij moet 6 december modden, want ik ben die dag in Amsterdam bij een concert van Within Tempation. Ongeveer dezelfde genre als Gatequote:
Ja, het is donker en bozig!quote:Op donderdag 9 mei 2024 22:26 schreef Guanabana het volgende:
In theorie zou ik Noorwegen goed moeten vinden, maar ik kan er telkens niet zoveel mee.
Heb precies hetzelfdequote:Op donderdag 9 mei 2024 22:26 schreef Guanabana het volgende:
In theorie zou ik Noorwegen goed moeten vinden, maar ik kan er telkens niet zoveel mee.
Dit is mooi manquote:Op donderdag 9 mei 2024 22:28 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik snap echt niet wat je hier in ziet
Ik hou van zulke muziekquote:Op donderdag 9 mei 2024 22:28 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik snap echt niet wat je hier in ziet
Ik kan dit soort muziek ook wel waarderen op z'n tijd, maar dit...quote:
Trust the processquote:
Die gaat de finale echt wel halen hoorquote:
Begrijp 'm niet helemaal. Hij maakt de zin of er gejoeld werd niet af?quote:Op donderdag 9 mei 2024 22:26 schreef Knutknuttsson het volgende:
Cornald maakt zijn zin of wel er geen gejoel in de zaal niet af
Ja maar ik hoop vooral dat ik het optreden leuk ga vindenquote:Op donderdag 9 mei 2024 22:30 schreef Redefine het volgende:
[..]
Die gaat de finale echt wel halen hoor
Groter dan bij Kroatië en Zwitserlandquote:
Ons kan die kutjury niets schelen, publieksprijs is wat teltquote:Op donderdag 9 mei 2024 22:34 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Groter dan bij Kroatië en Zwitserland
Mwah, als die echt erover nagedacht had, dan had die zijn vrienden niet mee het podium opgenomen.quote:Op donderdag 9 mei 2024 22:35 schreef Evenstar het volgende:
Wat heeft hij goed over ALLES nagedacht zeg. Fucking geniaal.
Qua zang was het niet geweldig inderdaad, af en toe iets teveel emotie in de stem maar wel sterke act en iedereen zong mee.quote:Op donderdag 9 mei 2024 22:34 schreef Redefine het volgende:
De act is bijna net zo matig als die van de Toppers. Hij zingt soms wel heel matig. Maar hij spat wel van het podium af.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |