Vind dit gewoon leuk liedjequote:Op donderdag 9 mei 2024 21:37 schreef greysbones het volgende:
[..]
vrouw doet kleren uit
Woud gaat los
Goed genoeg voor mij hoorquote:Op donderdag 9 mei 2024 21:38 schreef Bugno3 het volgende:
Geen billen, erg jammer. Er gaat een streep door de Ausies.
Neequote:Op donderdag 9 mei 2024 21:38 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ben ik nu weer door het slotje heen gegaan?
Lekker manquote:Op donderdag 9 mei 2024 21:38 schreef Tijn het volgende:
De 90s zijn wel terug bij Eurovisie dit jaar, zeg.
Het hoort er allemaal bij tegenwoordig en zo bloot mogelijkquote:
Geef nooit op.quote:Op donderdag 9 mei 2024 21:38 schreef GGMM het volgende:
Dat is gelijk de laatste keer dat ik het probeer vanavond
Hoe meer tieten hoe meer puntenquote:Op donderdag 9 mei 2024 21:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het hoort er allemaal bij tegenwoordig en zo bloot mogelijk
jup echt een jaren 90 nr......quote:Op donderdag 9 mei 2024 21:39 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Gesampled vanuit tientallen Eurodance nummers uit de jaren '90.
quote:Op donderdag 9 mei 2024 21:39 schreef onlogisch het volgende:
Dit heeft helemaal niks met ESF te maken, maar allerjezus;Die vent is toch ernstig ziekSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Laat Martijn Krabbé met rust
quote:Op donderdag 9 mei 2024 21:39 schreef onlogisch het volgende:
Dit heeft helemaal niks met ESF te maken, maar allerjezus;Zit iig niet aan de ozempic zo te zienSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Twiddel
moeten jullie maar meer creatieve studies gaan doenquote:Op donderdag 9 mei 2024 21:40 schreef capuchon_jongen het volgende:
Eigenlijk best zuur dat België maar 1 keer heeft gewonnen
En dat met kinderarbeid.quote:Op donderdag 9 mei 2024 21:40 schreef capuchon_jongen het volgende:
keihard?quote:
Die zit in een videocall.quote:Op donderdag 9 mei 2024 21:41 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Sorry maat
Ik mis @:Scrummie hier, en jij ?
Waarom sturen jullie niet iets goeds dan.quote:Op donderdag 9 mei 2024 21:40 schreef capuchon_jongen het volgende:
Joost heeft extra schoudervulling, dat moet jou bekoren!quote:Op donderdag 9 mei 2024 21:40 schreef FlippingCoin het volgende:
Het mag van mij allemaal wel met wat meer kleding aan
Ik zat toen in Dynamo. Metalquote:
Ik ookquote:Op donderdag 9 mei 2024 21:41 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Sorry maat
Ik mis @:Scrummie hier, en jij ?
Waar zie jij zand?quote:Op donderdag 9 mei 2024 21:41 schreef OmniRocket het volgende:
Ja lekker, Joost glijdt zometeen uit over dat zand
Alsof zijn vriendin geen vreemde is.quote:Op donderdag 9 mei 2024 21:41 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik ook
Blijkbaar vindt hij z'n vriendin belangrijker dan met een stel vreemden het ESF bekijken.
Wat een loser!
Wel redelijk recent nog top driequote:Op donderdag 9 mei 2024 21:40 schreef capuchon_jongen het volgende:
Wel raar want dinsdag ging ze juist van positief naar sarcasme na de eerste paar nummers.quote:Op donderdag 9 mei 2024 21:41 schreef Jordy-B het volgende:
Jacqueline heeft duidelijk opdracht gekregen om positief commentaar te geven en het gekat aan Cornald over te laten.
Kijkt wel leuker.
Afdankertjequote:Op donderdag 9 mei 2024 21:41 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
De inzending lag op de plank voor Malta maar is nu voor Denemarken.
Vind ik heel raar.
Waarom is dat nou weer zuur voor jouquote:Op donderdag 9 mei 2024 21:40 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ja prima outfitquote:Op donderdag 9 mei 2024 21:41 schreef Salina het volgende:
[..]
Joost heeft extra schoudervulling, dat moet jou bekoren!
True. Haar huid is net als de achtergrond.quote:Op donderdag 9 mei 2024 21:42 schreef Caland het volgende:
Het is maar goed dat ze een witte jurk aanheeft anders had je er geen reet van gezien
Die gaat vaker van pas komenquote:Op donderdag 9 mei 2024 21:41 schreef Evangelion het volgende:
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Wat ik onthoud van ESF tot nu toe
Tijd voor Joost.quote:Op donderdag 9 mei 2024 21:43 schreef Jane het volgende:
Ik vind het allemaal een beetje saai eigelijk
Ik ben tegen racismequote:Op donderdag 9 mei 2024 21:42 schreef Caland het volgende:
Het is maar goed dat ze een witte jurk aanheeft anders had je er geen reet van gezien
De kers moet nog komenquote:
FTFYquote:Op donderdag 9 mei 2024 21:43 schreef TanteMathilde het volgende:
Liedje is wel aardig, zang d wat minder
Na Armenië (en die is bijna) is een goed moment voor een plaspauzequote:
welke smaak eigenlijk?quote:Op donderdag 9 mei 2024 21:44 schreef timmmmm het volgende:
Jong0ns, mijn pizza is er nóg niet.
WE RIOT
Dit inderdaadquote:Op donderdag 9 mei 2024 21:43 schreef TanteMathilde het volgende:
Liedje is wel aardig, zang wat minder
Jaren geleden was NWS al een plek om te vermijdenquote:Op donderdag 9 mei 2024 21:41 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Als je dit al polemisch vindt raad ik je af om het Israel-Palestina-topic in NWS door te nemen.
Liep een beetje achter de feiten aan.quote:Op donderdag 9 mei 2024 21:43 schreef timmmmm het volgende:
De visuals en de choreografie sluiten steeds net niet aan, komisch
Hier gaat iets fout.quote:Op donderdag 9 mei 2024 21:44 schreef timmmmm het volgende:
Jong0ns, mijn pizza is er nóg niet.
WE RIOT
Ja, Cornald zei aan het begin dat ze best eerlijk mocht zijn.quote:Op donderdag 9 mei 2024 21:42 schreef Evangelion het volgende:
[..]
Wel raar want dinsdag ging ze juist van positief naar sarcasme na de eerste paar nummers.
quote:Like Alert
09-05-2024 @ 21:44:17
IkGeefEnkelLikes heeft een van jouw posts geliket in "Eurovisie Songfestival / [LIVE] Tweede halve finale songfestival 2024 #5"
Dat nou ook weer niet. Maar wel uitgesprokener. Uitgesprokener slecht ook af en toe.quote:
Oh ja want die ook donkerquote:
Leukste komt op het eind, Noorwegen en NL. Israël vanwege de 'lading', benieuwd naar de reacties in de zaal.quote:
Ik weet nog altijd niet wat voor smaak tim zijn pizza heeftquote:
how i met your motherquote:Op donderdag 9 mei 2024 21:44 schreef Wereldgozer het volgende:
Sandcastles in the sand was een beter nummer
Heb jij een Amstel?quote:Op donderdag 9 mei 2024 21:45 schreef R-woud93 het volgende:
Die vrouw die het commentaar doet is niet om aan te horen.
Ik mis Jan met zijn eerlijke mening.
Ja ik hoorde ook dat ze uit eten was geweestquote:Op donderdag 9 mei 2024 21:45 schreef R-woud93 het volgende:
Eindigde niet eens in de top 20quote:Op donderdag 9 mei 2024 21:45 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik ben een groot fan van Rosa Linn - SNAP.
Waarom heeft die nooit gewonnen
minder irritaties zonder ned gezanikquote:Op donderdag 9 mei 2024 21:45 schreef R-woud93 het volgende:
quote:
lol ik keek wel al eerder maar deed wat anders tussendoor.quote:Op donderdag 9 mei 2024 21:46 schreef timmmmm het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA @:KARINA IS ER
Met haar gezin, wat ook vreemd is als je aan het werk bent.quote:Op donderdag 9 mei 2024 21:46 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ja ik hoorde ook dat ze uit eten was geweest
Bij een japanner
Walgelijk!
Zou haar raken 8/10quote:Op donderdag 9 mei 2024 21:46 schreef timmmmm het volgende:
Kan iemand deze dame inschalen op de crazy/hot scale
Sjoelen?quote:Op donderdag 9 mei 2024 21:47 schreef Karina het volgende:
[..]
lol ik keek wel al eerder maar deed wat anders tussendoor.
Proost vriend.quote:Op donderdag 9 mei 2024 21:47 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Oh, dan pak ik ook een Hertog Jan
Maak nog een ton over naar Ted en het komt goedquote:
quote:Op donderdag 9 mei 2024 21:47 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Oh, dan pak ik ook een Hertog Jan
Wie zegt dat dit geen Armeens was?quote:Op donderdag 9 mei 2024 21:47 schreef Karina het volgende:
ik houd niet van nummers met rare geluiden ipv gewoon tekst
Heb je The Witcher 3 niet gespeeld?quote:Op donderdag 9 mei 2024 21:47 schreef Karina het volgende:
ik houd niet van nummers met rare geluiden ipv gewoon tekst
Wat preciesquote:Op donderdag 9 mei 2024 21:47 schreef GGMM het volgende:
Normaal doen @:tjacka
Ik haat modden in snelle live-topics
Ja bijzonder jaquote:Op donderdag 9 mei 2024 21:47 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Met haar gezin, wat ook vreemd is als je aan het werk bent.
Zauberflote van Mozart Konigin de Nacht. Die holle Rachequote:Op donderdag 9 mei 2024 21:47 schreef CherryLips het volgende:
Dit weten jullie vast wel:
Het o O o stukje in dit nummer ken ik ergens van, en ik word er knettergek van. Ik moet weten waarvan.
Soowquote:
Maar dat was grappig bedoeld. Man man man.quote:
Daar hebben we ESF mods toch voorquote:Op donderdag 9 mei 2024 21:47 schreef GGMM het volgende:
Normaal doen @:tjacka
Ik haat modden in snelle live-topics
Dat lijkt me sterk.quote:Op donderdag 9 mei 2024 21:48 schreef HiZ het volgende:
[..]
Zauberflote van Mozart Konigin de Nacht. Die holle Rache
Ik doe soms met de mods mee, om te laten zien dat ik als FA niet beter ben dan de restquote:Op donderdag 9 mei 2024 21:48 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Daar hebben we ESF mods toch voor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |