Vind dit gewoon leuk liedjequote:Op donderdag 9 mei 2024 21:37 schreef greysbones het volgende:
[..]
vrouw doet kleren uit
Woud gaat los
Goed genoeg voor mij hoorquote:Op donderdag 9 mei 2024 21:38 schreef Bugno3 het volgende:
Geen billen, erg jammer. Er gaat een streep door de Ausies.
Neequote:Op donderdag 9 mei 2024 21:38 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ben ik nu weer door het slotje heen gegaan?
Lekker manquote:Op donderdag 9 mei 2024 21:38 schreef Tijn het volgende:
De 90s zijn wel terug bij Eurovisie dit jaar, zeg.
Het hoort er allemaal bij tegenwoordig en zo bloot mogelijkquote:
Geef nooit op.quote:Op donderdag 9 mei 2024 21:38 schreef GGMM het volgende:
Dat is gelijk de laatste keer dat ik het probeer vanavond
Hoe meer tieten hoe meer puntenquote:Op donderdag 9 mei 2024 21:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het hoort er allemaal bij tegenwoordig en zo bloot mogelijk
jup echt een jaren 90 nr......quote:Op donderdag 9 mei 2024 21:39 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Gesampled vanuit tientallen Eurodance nummers uit de jaren '90.
quote:Op donderdag 9 mei 2024 21:39 schreef onlogisch het volgende:
Dit heeft helemaal niks met ESF te maken, maar allerjezus;Die vent is toch ernstig ziekSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Laat Martijn Krabbé met rust
quote:Op donderdag 9 mei 2024 21:39 schreef onlogisch het volgende:
Dit heeft helemaal niks met ESF te maken, maar allerjezus;Zit iig niet aan de ozempic zo te zienSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Twiddel
moeten jullie maar meer creatieve studies gaan doenquote:Op donderdag 9 mei 2024 21:40 schreef capuchon_jongen het volgende:
Eigenlijk best zuur dat België maar 1 keer heeft gewonnen
En dat met kinderarbeid.quote:Op donderdag 9 mei 2024 21:40 schreef capuchon_jongen het volgende:
keihard?quote:
Die zit in een videocall.quote:Op donderdag 9 mei 2024 21:41 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Sorry maat
Ik mis @:Scrummie hier, en jij ?
Waarom sturen jullie niet iets goeds dan.quote:Op donderdag 9 mei 2024 21:40 schreef capuchon_jongen het volgende:
Joost heeft extra schoudervulling, dat moet jou bekoren!quote:Op donderdag 9 mei 2024 21:40 schreef FlippingCoin het volgende:
Het mag van mij allemaal wel met wat meer kleding aan
Ik zat toen in Dynamo. Metalquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |