Hou toch je bek joh voor ik die slurf in je kont douw paardenlul!quote:Op donderdag 9 mei 2024 22:37 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Volgens user @:Nober was deze wedstrijd al gespeeld.
Die gast nemen we ook niet meer serieus.
quote:Op donderdag 9 mei 2024 22:42 schreef TweedeKlum het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Goed in de kleedkamer, leuke grappen, sterk op de soosjuls, kan niet voetballen: die zetten we basis!quote:
U zei?quote:Op donderdag 9 mei 2024 22:37 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Volgens user @:Nober was deze wedstrijd al gespeeld.
Die gast nemen we ook niet meer serieus.
Atalanta Bergamasca Calcio - Bayer 04 Leverkusenquote:Referee: István Kovács (Romania)
Assistant referees:
Vasile Marinescu (Romania)
Mihai Artene (Romania)
Fourth official:[1]
Ivan Kru¸liak (Slovakia)
Reserve assistant referee:
Branislav Hancko (Slovakia)
Video assistant referee:
Pol van Boekel (Netherlands)
Assistant video assistant referee:
Cătălin Popa (Romania)
Support video assistant referee:
Rob Dieperink (Netherlands)
Dit is voor het eerst dat Olympiacos Pireaus en Fiorentina officieel tegen elkaar spelen.quote:Referee: Artur Soares Dias (Portugal)
Assistant referees:
Paulo Soares (Portugal)
Pedro Ribeiro (Portugal)
Fourth official:
Glenn Nyberg (Sweden)
Reserve assistant referee:
Mahbod Beigi (Sweden)
Video assistant referee:
Tiago Martins (Portugal)
Assistant video assistant referee:
Christian Dingert (Germany)
Support video assistant referee:
Marco Fritz (Germany)
Begint dus om 22:00u lokale tijd.quote:Op maandag 27 mei 2024 18:29 schreef Nober het volgende:
WOENSDAG 29 mei de finale dus niet op een donderdag(!!) wel om 21:00 onze tijd in Athene dat ligt in Griekenland.
[..]
Dit is voor het eerst dat Olympiacos Pireaus en Fiorentina officieel tegen elkaar spelen.
Kwalijke zaak. Vreemd dat niemand bij de UEFA daar wat aan wil doen.quote:Op woensdag 29 mei 2024 15:22 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Begint dus om 22:00u lokale tijd.
DIEP IN DE NACHT
Ik heb liever een finale heel laat op de avond. 22:00 is een middenweg, maar heb liever 0:00 uur wedstrijdenquote:Op woensdag 29 mei 2024 15:40 schreef Nober het volgende:
[..]
Kwalijke zaak. Vreemd dat niemand bij de UEFA daar wat aan wil doen.
Een finale om 19:00 zou veel beter zijn.
Ik lees de uitslag morgen wel in de krant.
zat te doen bij witte de with op woensdagavond maar goed.quote:Op woensdag 29 mei 2024 20:47 schreef TweedeKlum het volgende:
Ow ja, dit is er ook nog, toch niks beters te doen.
Grieks voetbal genot, nog wat rookbommen zoquote:
Oh.quote:Op woensdag 29 mei 2024 21:01 schreef DeeBee het volgende:
Olympiakos HOOLIGANS breken het stadion af als ze niet winnen
[..]
Grieks voetbal genot, nog wat rookbommen zo
Er staan schermpjes voor de tribunes om ze tegen te houden.quote:Op woensdag 29 mei 2024 21:01 schreef DeeBee het volgende:
[..]
HEKSENKETELquote:Op woensdag 29 mei 2024 21:01 schreef DeeBee het volgende:
[..]
lijkt wel op feyenoordsupporters of romaquote:Op woensdag 29 mei 2024 21:01 schreef DeeBee het volgende:
[..]
@Rellende_Rotscholier en ik juichen voor Mendilibar.quote:Op woensdag 29 mei 2024 21:01 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Lekker begin wel jaquote:Op woensdag 29 mei 2024 21:06 schreef hhh38 het volgende:
Nu al een open wedstrijd, Perenleague genot
De cijfers van Fiorentina onder Italiano in de Serie A:quote:
Nog minder zitplaatsen ook.quote:Op woensdag 29 mei 2024 21:12 schreef DeeBee het volgende:
Wel lullig overigens, in je eigen stad in het stadion van je concurrent een finale moeten spelen
De tussenrondes hebben hun effect wel gesorteerd.quote:Op woensdag 29 mei 2024 21:13 schreef DeeBee het volgende:
Conference League is stiekem wel genot gebleken, heerlijke ploegjes allemaal joh, Europees sfeertje. 10x beter dan voor de zoveelste keer City - Real...
Nou, ik heb toch zwaar genoten van die laatste Real - City.quote:Op woensdag 29 mei 2024 21:13 schreef DeeBee het volgende:
Conference League is stiekem wel genot gebleken, heerlijke ploegjes allemaal joh, Europees sfeertje. 10x beter dan voor de zoveelste keer City - Real...
Ajax-Inter 1972 finale EC1 in de Kuip.quote:Op woensdag 29 mei 2024 21:12 schreef DeeBee het volgende:
Wel lullig overigens, in je eigen stad in het stadion van je concurrent een finale moeten spelen
De Conference League kan er niets aan doen dat AZ een selectie had waar Pavlidis zelf het spel moest maken.quote:Op woensdag 29 mei 2024 21:16 schreef Dagoduck het volgende:
Conference League is kut. 4-3 verliezen van FC Mosterd na 0-3 voor te hebben gestaan
Waardeloos.quote:Op woensdag 29 mei 2024 21:17 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
De Conference League kan er niets aan doen dat AZ een selectie had waar Pavlidis zelf het spel moest maken.
Doe je ook mee ?quote:Op woensdag 29 mei 2024 21:17 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
De Conference League kan er niets aan doen dat AZ een selectie had waar Pavlidis zelf het spel moest maken.
Dit komt terug bij de pubquizquote:Op woensdag 29 mei 2024 21:19 schreef Dagoduck het volgende:
Oja, Olympiacos heeft de Youth League gewonnen dit jaar.
Eens.quote:
quote:Op woensdag 29 mei 2024 22:03 schreef Frozen-assassin het volgende:
Wilfred: "Ik weet dat je vroeg naar huis wil"
Maar...maar...dan mis je de verlenging van 2 x 30 minuten en de penalty's...quote:Op woensdag 29 mei 2024 22:19 schreef Dagoduck het volgende:
Ik geloof het wel, ik ga een filmpie kijken.
Welkequote:Op woensdag 29 mei 2024 22:19 schreef Dagoduck het volgende:
Ik geloof het wel, ik ga een filmpie kijken.
Waarom rijden je vrienden als pussies. Geef eens gas.quote:Op woensdag 29 mei 2024 22:25 schreef Mickytjuh het volgende:
Ik krijg net vanuit Engeland van vrienden deze fotos toegestuurd.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Onderweg naar Wembley. Dit is wel leuk
Lekker met de bus met zn allen
Huhquote:Op woensdag 29 mei 2024 22:33 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Waarom rijden je vrienden als pussies. Geef eens gas.
Ik hoop dat het EK wel spannend wordt, heb echt genoten van het WK in Qatar, ondanks alle randzaken.quote:Op woensdag 29 mei 2024 22:33 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Het kan niet elke dag genot of knotsgek zijn, makker.
Dit zijn mijn Engelse vrienden die de foto maakte.quote:Op woensdag 29 mei 2024 22:35 schreef Bezsen het volgende:
Ik zal zaterdag ook in Wembley zijn.
Zal eens flink robbertje vechten met die Duitse vrienden van @:Mickytjuh !!
Dan ga ik vechten met die Engelse vrienden !!quote:Op woensdag 29 mei 2024 22:36 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Dit zijn mijn Engelse vrienden die de foto maakte.
Maar succes!
Dat heeft Rijkaart 40 jaar geleden al opgelost.quote:
Ok, ik.moest lachen.quote:Op woensdag 29 mei 2024 22:36 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Die bus haalt ze in. Niet echt normaal.
Top ideequote:Op woensdag 29 mei 2024 22:36 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Dan ga ik vechten met die Engelse vrienden !!
Wie? Bedoel je soms Rijkaard?quote:Op woensdag 29 mei 2024 22:36 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Dat heeft Rijkaart 40 jaar geleden al opgelost.
Nee, Josef Rijkaart, tijdens het damtoernooi in '84, toen hij zei 'En nu is het afgelopen!'quote:
Terwijl ie ook lekker vroeg naar huis kan als ie een paar rode geeft.quote:Op woensdag 29 mei 2024 22:43 schreef Frozen-assassin het volgende:
Scheids houdt de kaarten nogal vaak in zn zak
Dat hoeft geen reet uit te maken, want dat zijn de ploegen in de nacompetitie ook.quote:
Ben uiteindelijk wat planten gaan verpotten, het kan verkeren.quote:
Planten verpotten. Lang geleden dat ik dat heb gedaan!quote:Op woensdag 29 mei 2024 22:50 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ben uiteindelijk wat planten gaan verpotten, het kan verkeren.
Maar ik kijk nog wel even mee.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.U MAD?
quote:Op woensdag 29 mei 2024 22:52 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Planten verpotten. Lang geleden dat ik dat heb gedaan!Geeft altijd zo'n zooitje.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
Wat heb je anders te doen deze avond?quote:Op woensdag 29 mei 2024 22:50 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Een wedstrijd is niet spannend of sensationeel en meteen slaat jullie hoofd op hol.
Ik heb een muziekje aan, en kan daar op een vrije avond ook even bij wegdeinen in deze imperfecte wereld.quote:
Nee dat was in Tirana. Nederland speelde hier wel laatst tegen Griekenland. En Ajax tegen AEK.quote:
Be a refereequote:Op woensdag 29 mei 2024 22:55 schreef Vis1980 het volgende:
Staat er nou 'This is a referee' op de achterkant van het shirt van de scheids?
Ik keur deze correctie goed.quote:Op woensdag 29 mei 2024 22:55 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Nee dat was in Tirana. Nederland speelde hier wel laatst tegen Griekenland. En Ajax tegen AEK.
Ah, zo. Wel een gespeelde vrijheid lijkt mij zo, want lijkt mij dat je op dat niveau wel aan bepaalde criteria moet voldoen.quote:
Welke nieuwe albums raad je aan?quote:Op woensdag 29 mei 2024 22:55 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Ik heb een muziekje aan, en kan daar op een vrije avond ook even bij wegdeinen in deze imperfecte wereld.
Momenteel geen tijd/energie om veel nieuwe muziek te luisteren.quote:Op woensdag 29 mei 2024 23:01 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Welke nieuwe albums raad je aan?
AEK.quote:
FC Kos.quote:
Je heb niks gemistquote:Op woensdag 29 mei 2024 23:21 schreef Zorro het volgende:
Ik schakel in om de strafschoppen mee te krijgen.
Dat ze het niet wagen om ineens te gaan scoren nu.
Dat idee kreeg ik al jaquote:
Ik zeg Bolognaquote:Op woensdag 29 mei 2024 23:23 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
Stelling: Firenze is de mooiste stad van Italië.
Florencequote:Op woensdag 29 mei 2024 23:23 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
Stelling: Firenze is de mooiste stad van Italië.
Ook heel mooi. Dat was mijn 2e keus.quote:
Jajaja, hahaha.quote:Op woensdag 29 mei 2024 23:28 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
De 116e minuut komt eraan.
Wie pakt een Iniestamomentje?
Lolquote:Op woensdag 29 mei 2024 23:28 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
De 116e minuut komt eraan.
Wie pakt een Iniestamomentje?
Zelden met zoveel genot in de omgeving rondgereden, echt een aanraderquote:Op woensdag 29 mei 2024 23:29 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Ben ik nog nooit geweest, maar een aanrader dus?
Vorig jaar in Napels geweest, vond het wel tof daar.quote:Op woensdag 29 mei 2024 23:30 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ook heel mooi. Dat was mijn 2e keus.
Blijf weg uit Napels, wat een smerige, disfunctionele stad is dat.
Sicilië is trouwens ook heel mooi
Jaquote:Op woensdag 29 mei 2024 23:39 schreef TweedeKlum het volgende:
Leuk voor de Grieken, eerste Europa Cup toch?
Mijn werkgever had een hotel geregeld in een slechte buurt. Ik heb geen oog dicht gedaan mede door de herrie. Nooit meer Napels voor mij iig.quote:Op woensdag 29 mei 2024 23:34 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Vorig jaar in Napels geweest, vond het wel tof daar.
Europa League groepsfase dusquote:Op woensdag 29 mei 2024 23:40 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
Ik weet het niet zeker, maar volgens mij stroomt Oympiakos komend seizoen in de tweede voorronde Conference League weer in.
Als winnaar vanavond volgend jaar Europaleague.quote:Op woensdag 29 mei 2024 23:40 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
Ik weet het niet zeker, maar volgens mij stroomt Oympiakos komend seizoen in de tweede voorronde Conference League weer in.
Zegt de man die overwinteren in de CL al een prijs vond.quote:Op woensdag 29 mei 2024 23:42 schreef PSVCL het volgende:
Europese prijs![]()
Alleen de CL en Uefa cup zijn serieuze Europese prijzen
Is een betere prestatie dan het winnen van de spek en bonen cup (conference league)quote:Op woensdag 29 mei 2024 23:44 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Zegt de man die overwinteren in de CL al een prijs vond.
Napelsquote:Op woensdag 29 mei 2024 23:41 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Mijn werkgever had een hotel geregeld in een slechte buurt. Ik heb geen oog dicht gedaan mede door de herrie. Nooit meer Napels voor mij iig.
Het busje waar ik in reed was geladen met 1,5 miljoen euro aan gevoelige onderdelen (ik mocht niet eens door Zwitserland rijden) en dat stond geparkeerd tussen maffiosi aan de ene kant en vluchtelingen aan de andere kant. Geloof mij, dan slaap je niet lekker.quote:
En dat wist ook je baas niet van te voren, dat je in Napels geen anderhalf miljoen slecht beheerd moet laten staan?quote:Op woensdag 29 mei 2024 23:49 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Het busje waar ik in reed was geladen met 1,5 miljoen euro aan gevoelige onderdelen (ik mocht niet eens door Zwitserland rijden) en dat stond geparkeerd tussen maffiosi aan de ene kant en vluchtelingen aan de andere kant. Geloof mij, dan slaap je niet lekker.
Dat had ik ook aangekaart en mocht vanaf dat moment ook mijn eigen hotels uitkiezen.quote:Op woensdag 29 mei 2024 23:51 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
En dat wist ook je baas niet van te voren, dat je in Napels geen anderhalf miljoen slecht beheerd moet laten staan?
Niet goed gefouilleerd zo te zien.quote:
Ajax 1972 in de Kuip.quote:Op donderdag 30 mei 2024 00:50 schreef WheeledWarrior het volgende:
Cup pakken in het stadion van de grote rivaal, lekker hoor.
https://www.telegraaf.nl/(...)ronden-europa-leaguequote:Ajax geniet woensdagmiddag een geplaatste status tijdens de loting voor de tweede voorronde van de Europa League. De ploeg van de nieuwe Italiaanse coach Francesco Farioli stuit mogelijk op Kilmarnock, Maccabi Petah-Tikva, Pafos FC, Paksi, Panathinaikos, Silkeborg IF, Tobol Kustanai, Vojvodina Novi Sad of Wisla Krakau.
Ajax ontloopt Sporting Braga, Trabzonspor, Molde FK, Sheriff Tiraspol, Rapid Wien, NK Rijeka, Cercle Brugge en NK Maribor. De club uit Amsterdam eindigde het afgelopen seizoen als vijfde in de Eredivisie en moet zich via twee voorronden en play-offs plaatsen voor het hoofdtoernooi van de Europa League, dat een nieuw format heeft gekregen.
De loting begint woensdag om 12:00 uur in het Zwitserse Nyon.
Een grote poule
De nieuwe editie van de Europa League telt 36 deelnemers in een grote poule. Elk team speelt tegen acht verschillende tegenstanders, vier keer voor eigen publiek en viermaal op vreemde bodem. De beste acht ploegen van de ranglijst plaatsen zich rechtstreeks voor de achtste finales. De nummers 9 tot en met 24 spelen play-offs en de acht winnaars gaan vervolgens ook naar de achtste finales. Vanaf de achtste finales tot aan de finale blijft het gebruikelijke knock-outsysteem bestaan.
De wedstrijden van de tweede voorronde van de Europa League worden op 25 juli en 1 augustus gespeeld.
Staan gedeeld 1e in de competitie, slechte loting voor GAE.quote:Op woensdag 19 juni 2024 14:15 schreef GlennQuagmire het volgende:
Brann, AZ had er vorig jaar moeite mee
Nadat ze vorige keer ook al niet naar Boedapest mochten afreizen had ik ze op voetbaltriptechnisch gebied wel iets leukers gegund dan het peperdure (maar overigens wel prachtige) Noorwegen.quote:Op woensdag 19 juni 2024 14:22 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Ach, lekker 2 potjes genieten voor die spelers en de fans.
1/8quote:18:30 Go Ahead Eagles - Sportsklubben Brann
20:30 AFC Ajax - Fudbalski klub Vojvodina
Alles op Ziggy.quote:19:00 Sportsklubben Brann - Go Ahead Eagles
20:00 Fudbalski klub Vojvodina - AFC Ajax
https://www.ziggo.nl/uefa(...)-non-cust_ziggo_go__(mixed)_ziggosport-uefa&utm_content=21246124495_167401427891&utm_term=kwd-2298076601900&gad_source=1quote:Vanaf augustus beleef je al het UEFA Europees voetbal op 1 plek, alleen bij Ziggo Sport. Ook als je geen Ziggo hebt, kijk je gratis een selectie wedstrijden met je Ziggo Sport Free-account.
Dit ontmantelde Go Ahead heeft geen kans tegen Brann.quote:Op maandag 22 juli 2024 14:34 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Mocht Go Ahead Eagles doorstoten, is een bezoekje aan IJsland mogelijk.
80 kaarten voor het uitvakgenot.
https://x.com/Merijn_Slagter/status/1815364199045812701
In de Adelaarshorst is van alles mogelijk, maar uit wordt sowieso hels. Go Ahead heeft afgelopen seizoen gepiekt, en moeten vooral rustig blijven. Ze hebben miljoenen voor Willumsson en Rommens, de afkoopsom voor Hake. Als dat slim wordt geïnvesteerd, Bosvelt kennende wel, komt het langzaam weer goed.quote:Op maandag 22 juli 2024 14:40 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Dit ontmantelde Go Ahead heeft geen kans tegen Brann.
Nou ja je hebt altijd een kans, maar ik kan het me bijna niet voorstellen over 2 duels.
Maar dat investeerdertje is dood toch. Die zitten binnen drie jaar in de KKDquote:Op maandag 22 juli 2024 14:46 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
In de Adelaarshorst is van alles mogelijk, maar uit wordt sowieso hels. Go Ahead heeft afgelopen seizoen gepiekt, en moeten vooral rustig blijven. Ze hebben miljoenen voor Willumsson en Rommens, de afkoopsom voor Hake. Als dat slim wordt geïnvesteerd, Bosvelt kennende wel, komt het langzaam weer goed.
De investeerder is dood. Maar: zolang het bestuur intact blijft, zal het wel overeind blijven. Valt niet te voorspellen.quote:Op maandag 22 juli 2024 14:46 schreef Caland het volgende:
[..]
Maar dat investeerdertje is dood toch. Die zitten binnen drie jaar in de KKD
In de competitie wel, maar dit tweeluik komt echt te vroeg. Naast Rommens en Willumsson is natuurlijk ook Kuipers weg. Oliver Edvardsen is geblesseerd en er zijn er nog een paar die niet inzetbaar zijn tegen Brann.quote:Op maandag 22 juli 2024 14:46 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
In de Adelaarshorst is van alles mogelijk, maar uit wordt sowieso hels. Go Ahead heeft afgelopen seizoen gepiekt, en moeten vooral rustig blijven. Ze hebben miljoenen voor Willumsson en Rommens, de afkoopsom voor Hake. Als dat slim wordt geïnvesteerd, Bosvelt kennende wel, komt het langzaam weer goed.
De bookies geven Go Ahead een licht voordeel in in elk geval de thuiswedstrijd. Brann lijkt me over 2 wedstrijden ook favoriet, maar dat ze nauwelijks kans maken ben ik niet met je eens.quote:Op maandag 22 juli 2024 14:40 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Dit ontmantelde Go Ahead heeft geen kans tegen Brann.
Nou ja je hebt altijd een kans, maar ik kan het me bijna niet voorstellen over 2 duels.
Akkoord.quote:Op donderdag 25 juli 2024 18:26 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Het is een leuk voorgerechtje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |