![ydLY1x7.jpeg]()
De regen giet met bakken tegelijk uit de lucht maar toch begint aanstaande zaterdag al de meteorologische zomer. En in de zomer gaan we om de twee jaar toernooi voetballen. De serieus te nemen toernooien althans, dat gepriegel in vreemde continenten nemen we niet serieus. Maar hier hebben we wel zin in, het EK staat op punt van beginnen. Van 14 juni tot 14 juli gaan de mannen een lang en vermoeiend seizoen nog even vervolgen. Het EK 2024 wordt gehouden in buurland Duitsland. En WIJ gaan op FOK! even voorspellen hoe dat allemaal gaat verlopen. Gezellig, met zijn allen!
Ook dit jaar vallen daar weer mooie prijsjes mee te winnen, al gaat het natuurlijk vooral om de grote eer om de grootste voorspeller van FOK! te worden. Voortaan zal iedereen je serieus nemen in VBL, iedereen gaat jou zien als HET orakel. (al zal het wel weer een vrouw worden die maar wat doet, Mbappe die kent u niet)
De prijzen:-1e prijs: Pimp abo van maar liefst 6 maanden! Mogelijk gemaakt door
@onlogisch-2e prijs: FOK-Full abo voor maar liefst 6 maanden! Mogelijk gemaakt door
@GGMM-3e prijs: FOK! Basic abo voor maar liefst 6 maanden! Mogelijk gemaakt door
@Caland![kGQfiKV.jpeg]()
Net als de vorige keer heb ik weer gekozen voor de volgende site :
www.flexvoetbal.nl. Er zijn wellicht betere alternatieven maar ik organiseer ook pooltjes voor werk en 'vrienden' dus dit is het gemakkelijkste. En ook hebben we daar al een FOK! subleage waar je wellicht al inzit. Check dat even via deze link:
https://www.flexvoetbal.nl/subleagues/54216/fok.html Mocht u nog niet lid zijn dan kunt u zich aanmelden, ik accepteer iedereen z.s.m. Mocht het echt te lang duren meld het hier, of dm/pm me gerust.
In het vorige topic
EK / [voorspellen] Doe hier mee aan de FOK! poule voor het EK. staat verder wel hoe het werkt, voor vragen kun je hieronder natuurlijk ook terecht. Zet hier in ieder geval even neer dat je meedoet en met welke naam, altijd leuk!
* Wat moet ik allemaal invullen:-Statistieken voor het toernooi:Kampioen Topscorer Totaal aantal doelpunten-De wedstrijden:Knock-out wedstrijden zullen zodra de geplaatste teams bekend zijn ingevuld worden. Deze wedstrijden kun je net als de poulewedstrijden tot 1 minuut voor aanvang van de wedstrijd invullen of aanpassen. Als uitslag telt de stand na 90 minuten plus de eventuele verlengingen. Strafschoppenseries tellen niet mee.-De poule eindstandenLet op: Vul de poulestanden vóór de start van het toernooi in.
* De spelregel zijn::
https://www.flexvoetbal.nl/rules/[ Bericht 1% gewijzigd door maxi-mus op 30-05-2024 09:49:50 ]