Ja, maar er had best wel een 100-150 score ingezeten denk ik hoor.quote:Op woensdag 8 mei 2024 22:50 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee he.
Maar goed dat wisten we sowieso vooraf al een beetje. Of zeker, eigenlijk.
Dit zegt hij ook .... geen idee of dat waar is:quote:
Qua vocalen of staging?quote:Op woensdag 8 mei 2024 22:52 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ja, maar er had best wel een 100-150 score ingezeten denk ik hoor.
Nu is alles boven de 50 heel mooi meegenomen.
Nou check het vorige deel, kun je het zelf checken.quote:Op woensdag 8 mei 2024 22:52 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Dit zegt hij ook .... geen idee of dat waar is:
[ x ]
Ik hoop zo dat hij ze voldoende in kan houden, het nummer verdient het wel dat hij ook de 'hossende' noten in ieder geval in de juiste toon hostquote:Op woensdag 8 mei 2024 22:51 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja vond hem vocaal ook wat minder dan anders. Misschien toch vermoeidheid na al die repetities en emoties en zenuwen.
Vooral staging, die vocalen lijkt me meer een incident. Het is wel heel erg een verbeterde versie van Finland nu, en dat was het absolute nulpunt.quote:
Vind het na het kijken juist erg overkomen als Lollerz/troll-inzending. Denk dat HEEL veel mensen in europa dat zo gaan denken bij het zien. Vind de graphics ook helemaal niks. Was leuk geweest voor in videoclip maar nu had ik deze onzin eerder bij Windows95 man verwacht eigenlijk. Vogel is leuk als je in Joost's hoofd zit maar thuis gaat helemaal niemand het snappen en doet het af aan Joost. DIe andere vent is nog wel 'ok' maar ook overbodig eigenlijk. gaat 'm totaal niet worden dit maar Joost heeft mooie tijd gehad en zn doel bereikt dus dan ben ik ook 100% tevreden en happy.quote:Op woensdag 8 mei 2024 22:49 schreef Guanabana het volgende:
Ahh twijfel of ik die tv-beelden al wil zien. Ik neig naar niet.
Hoe kan ik dat checken? Ik ga toch geen 300 berichten lezen?quote:Op woensdag 8 mei 2024 22:53 schreef Momo het volgende:
[..]
Nou check het vorige deel, kun je het zelf checken.
Lijkt mij wel een beetje bait jaquote:Op woensdag 8 mei 2024 22:55 schreef molloot200 het volgende:
Aiiiii shownummer met Petra waarin genoemd wordt dat Eurovision non-political is… misschien niet zo’n heel goed idee dit jaar?
Groene bolletjesquote:
Volgens mij is dit dan geript van de schermen in de zaal, daar staat dat prohibited op (bijv. ook de schermen voor de mensen achterin de zaal die het podium niet goed kunnen zien)quote:Op woensdag 8 mei 2024 22:55 schreef Greys het volgende:
Die gelekte camerabeelden zijn gewoon met die PROHIBITED letters erdoor haha. Jezus. Alleen wel weer zo uitgekiend om de naam en het nummer van die press stream eigenaar eraf te halen.
1 groen bolletje. De rest is rood (nog?).quote:
Dat doet me denken aan Love Love Peace Peace, dat liedjes over oorlog nooit winnen. Een half uur later stond Jamala met de trofee in d'r handenquote:Op woensdag 8 mei 2024 22:55 schreef molloot200 het volgende:
Aiiiii shownummer met Petra waarin genoemd wordt dat Eurovision non-political is… misschien niet zo’n heel goed idee dit jaar?
Love Love Peace Peace was een beter nummer dan het winnende nummerquote:Op woensdag 8 mei 2024 22:58 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dat doet me denken aan Love Love Peace Peace, dat liedjes over oorlog nooit winnen. Een half uur later stond Jamala met de trofee in d'r handen
Oh ja! En in het perscentrum ook trouwens. Daar zit ook een deel fanpers.quote:Op woensdag 8 mei 2024 22:57 schreef Moira het volgende:
[..]
Volgens mij is dit dan geript van de schermen in de zaal, daar staat dat prohibited op (bijv. ook de schermen voor de mensen achterin de zaal die het podium niet goed kunnen zien)
Het is geen zanger dus vocaal verwacht ik niks. Wel een top performerquote:Op woensdag 8 mei 2024 22:58 schreef d_elise het volgende:
Hopelijk morgen ook echt wat adrenaline van ht moment waardoor hij vocaal ook iets beter klinkt. Nu klonk het een beetje vermoeid idd. Maar ik ben echt positief verrast na alle reacties vanmiddag. Het publiek LOVES it en him. Heel fijn, vooral voor Joost als echte live-artiest
Vraag mij dan wel af waar mensen die vlag verstopt hebben met een no bag policy, (zal in dit geval wel onder de kleren zijn, niet echt te checken)quote:Op woensdag 8 mei 2024 22:59 schreef Dave het volgende:
[..]
Las ook al dat er gedreigd was met uit de zaal zetten.
France, you need 1 point to overtake Netherlands, after having received 423 points from the juryquote:Op woensdag 8 mei 2024 22:58 schreef BillDauterive het volgende:
"And The Netherlands receives 377 points from the televote, putting them in the lead"
"With just three countries to go, The Netherlands is still in the lead with 423 points"
Ben juist een beetje bang dat hij morgen voor de live show een nog grotere druk heeft van 200 miljoen kijkers ofzo en dat het vocaal er niet beter op gaat worden.quote:Op woensdag 8 mei 2024 22:58 schreef d_elise het volgende:
Hopelijk morgen ook echt wat adrenaline van ht moment waardoor hij vocaal ook iets beter klinkt. Nu klonk het een beetje vermoeid idd. Maar ik ben echt positief verrast na alle reacties vanmiddag. Het publiek LOVES it en him. Heel fijn, vooral voor Joost als echte live-artiest
Ja psies, al is dit niet gefilmd van een scherm dus ik denk een productiemedewerker die daar al ergens tussen zit te lekkenquote:Op woensdag 8 mei 2024 22:59 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh ja! En in het perscentrum ook trouwens. Daar zit ook een deel fanpers.
Die sing along is ook wel risky denk ik.quote:Our hosts pointing the mic at random (sometimes drunk) fans is also an interesting choice
Gelukkig hebben we dan altijd Belgie nogquote:Op woensdag 8 mei 2024 23:00 schreef Greys het volgende:
[..]
Ben juist een beetje bang dat hij morgen voor de live show een nog grotere druk heeft van 200 miljoen kijkers ofzo en dat het vocaal er niet beter op gaat worden.
Maar de televoters gaan het vast leuk en goed genoeg vinden.
Ja dat vind ik ook, zal wel goed komen. Was bang dat het dood zou slaan.. Ja hoe is het in godsnaam mogelijk bij dit nummerquote:Op woensdag 8 mei 2024 22:59 schreef Nashipeer het volgende:
Na de berichtgeving vanmiddag maakte ik me zorgen, maar die tv-beelden zien er best goed uit! Helaas geen staging die we nog nooit eerder hebben gezien. Maar Joost doet het hartstikke goed met z'n energie, en dat maakt het gelijk onderscheidend (en spontaner) als je vergelijkt met andere acts. Na/tijdens het gabberstukje had ik wel liever nog meer 'chaos' willen zien, bv een hoop flitsende lichten die de beat ondersteunen. En qua stemgeluid vaak iets te zacht. Maar qua energie komt dit zeker goed over op tv gelukkig.
Hij moet wel een beetje zingen. Zeg maar zodanig dat het niet iedere joker opvalt dat hij er zangtechnisch echt niets van kan.quote:Op woensdag 8 mei 2024 23:00 schreef Greys het volgende:
[..]
Ben juist een beetje bang dat hij morgen voor de live show een nog grotere druk heeft van 200 miljoen kijkers ofzo en dat het vocaal er niet beter op gaat worden.
Dat was vanmiddag echtquote:Op woensdag 8 mei 2024 23:01 schreef Eurochacha het volgende:
[..]
Gelukkig hebben we dan altijd Belgie nog
Het nummer is wel briljant en een echte bopquote:Op woensdag 8 mei 2024 23:01 schreef blackswangreen het volgende:
Joost's optreden is nogal chaotisch, een zooitje eigenlijk. Er zit totaal geen lijn in. Maar het is wel vrolijk en energiek. Het drijft echt puur op de kracht van het nummer, want qua storytelling en beeldvoering is het best wel slecht.
Misschien zitten Dries of Ilse er in.quote:Next is a recap of acts who tried to make it to Eurovision, but failed. I may have just missed bits earlier but it felt like the clips and featured artists were a little different than earlier! Should be an interesting little segment if you like Eurovision history.
Geen autotune aanwezig hequote:Op woensdag 8 mei 2024 23:03 schreef Em31 het volgende:
Hij klinkt wel echt heel matig, hopelijk morgen niet nog erger.
Vocaal niet goed. Wat verwachten ze dan van Joost? Iedereen weet toch dat het geen zanger isquote:Op woensdag 8 mei 2024 23:04 schreef RipCity het volgende:
Aran Bade: Act Joost Klein mist totaalidee: 'Vocaal niet helemaal goed'.
Dat kan zeker beter ja. Ziet er een beetje uit als een middelbare school project, met veel te veel bij elkaar geraapte dingen en ideen. Maar dat heeft ook wel weer z'n charme ergens. En Joost is ook een groot enthousiast kind dus dat past welquote:Op woensdag 8 mei 2024 23:01 schreef blackswangreen het volgende:
Joost's optreden is nogal chaotisch, een zooitje eigenlijk. Er zit totaal geen lijn in. Maar het is wel vrolijk en energiek. Het drijft echt puur op de kracht van het nummer, want qua storytelling en beeldvoering is het best wel slecht.
Aranquote:Op woensdag 8 mei 2024 23:04 schreef RipCity het volgende:
Denk dat het veel tieners wel gaat aansprekenquote:Op woensdag 8 mei 2024 23:05 schreef Spumonisal het volgende:
[..]
Dat kan zeker beter ja. Ziet er een beetje uit als een middelbare school project, met veel te veel bij elkaar geraapte dingen en ideen. Maar dat heeft ook wel weer z'n charme ergens. En Joost is ook een groot enthousiast kind dus dat past wel
Het nummer is zoooo goed in elkaar gezet, vakwerkquote:Op woensdag 8 mei 2024 23:05 schreef Momo het volgende:
[..]
Denk dat het veel tieners wel gaat aanspreken
Beschamend.quote:
Ik vind dit wel erg hoor. Voor Eden bedoel ik.quote:
Zouden ze dit nu ook eindeloos blijven herhalen bij Boulevard?quote:Op woensdag 8 mei 2024 23:04 schreef RipCity het volgende:
En voor Israel. Wist niet dat ze in Zweden zo'n supporters waren van die terroristen daar. Maar zullen wel veel lokale 'malmo' mensen zijn...quote:Op woensdag 8 mei 2024 23:07 schreef grazz het volgende:
[..]
Ik vind dit wel erg hoor. Voor Eden bedoel ik.
quote:Op woensdag 8 mei 2024 23:07 schreef Em31 het volgende:
[ x ]
Nu kan dit nog wel, want je moet toch al laatste, maar in de finale zou dit echt zo dom zijn.
Nee, die noemen dit even, en schakelen dan naar Mia en Dia, zoals ze ze noemen, om te laten zien dat het nog erger kan.quote:Op woensdag 8 mei 2024 23:08 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Zouden ze dit nu ook eindeloos blijven herhalen bij Boulevard?
Isral 0 points aub. Hadden nooit mee moeten doen dit jaarquote:Op woensdag 8 mei 2024 23:09 schreef RipCity het volgende:
[..]
En voor Israel. Wist niet dat ze in Zweden zo'n supporters waren van die terroristen daar. Maar zullen wel veel lokale 'malmo' mensen zijn...
Hopelijk krijgt ze veel support vanuit europa.
quote:Op woensdag 8 mei 2024 23:06 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Het nummer is zoooo goed in elkaar gezet, vakwerk
Was hij daarom te laat?quote:
200 miljoenquote:Op woensdag 8 mei 2024 23:00 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik denk eigenlijk dat je helemaal gelijk hebt. Met een iets andere soort staging had je idd makkelijk 100-150 jury punten gepakt en een hoop televise en krijg je een mooie positie.quote:Op woensdag 8 mei 2024 22:52 schreef Fred_B het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jammer toch dat die leaks zo snel over het hele internet gaan
Ja, na gezakt te zijn naar 35.quote:
Ja denk het wel. Frankrijk en Itali lijken ook wat weg te zakken nu. Zwitserland zie ik het niet redden bij de televoting. Frankrijk idem. Itali miss nog als Kroati echt weinig juryliefde krijgt, maar dat denk ik niet.quote:Op woensdag 8 mei 2024 23:10 schreef Fred_B het volgende:
Kroati voor de winst nu onder de 2. Op 1,96 nu.
De kogel lijkt dus door de krk, en we kunnen Zagreb gaan boeken?
Bij de eurojury heeft hij best netjes gescoord.quote:Op woensdag 8 mei 2024 22:52 schreef Fred_B het volgende:
[..]
quote:
En terecht... Israel gaat te ver in deze oorlog en ze hadden nooit op dit podium mogen staan.quote:
13de, omgerekend 58 punten , niet zo goed toch...quote:Op woensdag 8 mei 2024 23:16 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Bij de eurojury heeft hij best netjes gescoord.
Ja, maar dit is de halve finale. In de finale worden echt de prijzen verdeeld, na de halve finale moet Joost een kokertje halen uit een vissenkom voor de loting.quote:
Ik roep nog een keer Oekranequote:Op woensdag 8 mei 2024 23:16 schreef Spumonisal het volgende:
[..]
Ja denk het wel. Frankrijk en Itali lijken ook wat weg te zakken nu. Zwitserland zie ik het niet redden bij de televoting. Frankrijk idem. Itali miss nog als Kroati echt weinig juryliefde krijgt, maar dat denk ik niet.
Niet op zaterdag me dunkt. Wel beter dan eerste natuurlijk.quote:
Heeft niks met haar te maken, wat je ook van de oorlog vindtquote:Op woensdag 8 mei 2024 23:17 schreef nik4ever het volgende:
[..]
[..]
En terecht... Israel gaat te ver in deze oorlog en ze hadden nooit op dit podium mogen staan.
Dan eindig je nog steeds dik in de Top 10quote:Op woensdag 8 mei 2024 23:15 schreef HenkjeNL2 het volgende:
[..]
Ik denk eigenlijk dat je helemaal gelijk hebt. Met een iets andere soort staging had je idd makkelijk 100-150 jury punten gepakt en een hoop televise en krijg je een mooie positie.
Ik gok nu dat we nog geen 50 jurypunten krijgen. En ik denk dat de telefote ook nog wel tegen valt. Ik gok rond de 150. Eindscore 200-225 punten.
Volgens onderzoek lag optimum rond plek 21. Eerste 7 plekken ofzo zijn wel echt slecht.quote:Op woensdag 8 mei 2024 23:21 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Niet op zaterdag me dunkt. Wel beter dan eerste natuurlijk.
Waarom mag een Rus dan niet meedoen? Die heeft er persoonlijk toch ook niks mee te maken? Etc etcquote:Op woensdag 8 mei 2024 23:21 schreef BramVeen2002 het volgende:
[..]
Heeft niks met haar te maken, wat je ook van de oorlog vindt
Waarom niet? Ivm duur dat er gestemd kan worden? Is dat niet gereguleerd dan? Ik dacht van wel.quote:Op woensdag 8 mei 2024 23:21 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Niet op zaterdag me dunkt. Wel beter dan eerste natuurlijk.
Hoef je haar toch nog steeds niet te gaan uitjoelen, totaal respectloos.quote:Op woensdag 8 mei 2024 23:22 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Waarom mag een Rus dan niet meedoen? Die heeft er persoonlijk toch ook niks mee te maken? Etc etc
Had glansrijk gewonnenquote:
Probeer je het nog maar een keer?quote:Op woensdag 8 mei 2024 23:22 schreef Za het volgende:
https://www.gids.tv/video(...)joost-klein-europapa
Vorig jaar 162 miljoen in totaal.quote:Op woensdag 8 mei 2024 23:14 schreef hole1988 het volgende:
[..]
200 miljoenZal wel iets minder zijn.
Eigenlijk gaat wel een beetje de budget versie dit jaar winnenquote:Op woensdag 8 mei 2024 23:23 schreef Arizona het volgende:
[..]
Had glansrijk gewonnen![]()
Dit jaar is best matig
Ik dacht dat het meer was. Nee dan laat maar zittenquote:Op woensdag 8 mei 2024 23:17 schreef Momo het volgende:
[..]
13de, omgerekend 58 punten , niet zo goed toch...
Die delegatie is zelf ook respectloos. Het is lullig voor deze dame, maar ik vind het niet meer dan logisch dat ze worden uitgejoeld eerlijk gezegd. Isral had hier niet moeten zijn.quote:Op woensdag 8 mei 2024 23:23 schreef BramVeen2002 het volgende:
[..]
Hoef je haar toch nog steeds niet te gaan uitjoelen, totaal respectloos.
Zeuren over de deelname van Isral doe je maar bij de EBU
Het was iets in de 70 punten, maar in de eurojury deden ook landen mee die niet mee doen met ESF, dus dan moet je daarvoor corrigeren.quote:Op woensdag 8 mei 2024 23:25 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ik dacht dat het meer van. Nee dan laat maar zitten
Hoeveel threads moet men daarvoor doorzoeken 16?, plaats een link dan.quote:Op woensdag 8 mei 2024 23:24 schreef Whiskers2009 het volgende:
Probeer je het nog maar een keer?
De tv-beelden zijn inmiddels al uitgelekt
Ja Zweden is erg creatief dit jaarquote:Op woensdag 8 mei 2024 23:25 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Krij doet zijn hele nummer als interval?
De optimale plek is zo ongeveer 21e zoals @Momo ook aangaf. Waarom niet later? Geen idee. Ze proberen ook de liedjes die hoog scoren bij de televote op goede plekken te zetten in de eerste helft als ze de 1e helft loten. (zo richting het einde daarvan dus, zie Arcade die als 12e begon).quote:Op woensdag 8 mei 2024 23:22 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Waarom niet? Ivm duur dat er gestemd kan worden? Is dat niet gereguleerd dan? Ik dacht van wel.
Danst Jesse hier ook weer mee? Aangezien hij toch al in Zweden is haha.quote:
quote:Op woensdag 8 mei 2024 23:26 schreef Ama het volgende:
[..]
Danst Jesse hier ook weer mee? Aangezien hij toch al in Zweden is haha.
Die staan al meerdere keren in dit topic. Vanavond uitgelekt. Je hoeft niet meer dan 1 uur terug te zoeken.quote:Op woensdag 8 mei 2024 23:26 schreef Za het volgende:
[..]
Hoeveel threads moet men daarvoor doorzoeken, plaats een link dan.
Misschien dat 25 nummers achter elkaar ook wel heel intens zijn voor de kijker?quote:Op woensdag 8 mei 2024 23:26 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
De optimale plek is zo ongeveer 21e zoals @:Momo ook aangaf. Waarom niet later? Geen idee. Ze proberen ook de liedjes die hoog scoren bij de televote op goede plekken te zetten in de eerste helft als ze de 1e helft loten. (zo richting het einde daarvan dus, zie Arcade die als 12e begon).
Briljante keuzequote:Op woensdag 8 mei 2024 23:25 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Krij doet zijn hele nummer als interval?
ik zit al die filmpjes de hele tijd te replay-en. Nu nog even een volledig filmpje vanuit de zaal van vanavond.quote:
Ik had wel verwacht dat Krij een interval zou zijn maar niet dat hij zijn eigen nummer zou doen.quote:Op woensdag 8 mei 2024 23:27 schreef Arizona het volgende:
[..]
Briljante keuze, top Zweden!
Of had je liever nog een stukje Treble gezien
Je bedoelt dat de kijker na 21 liedjes gemiddeld genomen wat de aandacht zou verliezen?quote:Op woensdag 8 mei 2024 23:27 schreef Momo het volgende:
[..]
Misschien dat 25 nummers achter elkaar ook wel heel intens zijn voor de kijker?
Oh ja, dat is er ook nogquote:
Ja maar jij moet voor 'm terug scrollen natuurlijkquote:Op woensdag 8 mei 2024 23:27 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Die staan al meerdere keren in dit topic. Vanavond uitgelekt. Je hoeft niet meer dan 1 uur terug te zoeken.
Ja, het is toch wel veel informatie achter elkaar. Maar onderzoek toonde aan dat de piek van uitslag rond 21 lag. Trouwens ook best wat mensen van plek 9 ofzo wonnen.quote:Op woensdag 8 mei 2024 23:28 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Je bedoelt dat de kijker na 21 liedjes gemiddeld genomen wat de aandacht verliest?
Klopt, maar of Eurovisie het wil of niet, de werkelijkheid is dat je een land vertegenwoordigt en het dus hoe dan ook politiek wordt. Dus zwart/wit gezien heb je gelijk. Maar de wereld is niet zwart/wit en zal dat ook nooit worden. En ja, Hamas zijn inderdaad terroristen maar de regering van Israel is op dit moment net zo fout. En das kut voor Eden, ik had in dit geval hoe dan ook bedankt als artiest met zo'n regering... Dus dat zegt eigenlijk ook iets over haar. Gevolg: ze krijgt van een deel van het publiek boo's. It's all part of the game.quote:Op woensdag 8 mei 2024 23:21 schreef BramVeen2002 het volgende:
[..]
Heeft niks met haar te maken, wat je ook van de oorlog vindt
Ja, het is ook wel een hoop. Maar dat zou dan mogelijk ook betekenen dat vroeger met minder landen het optimum nog verder richting het einde lag ... en dat denk ik niet!?quote:Op woensdag 8 mei 2024 23:30 schreef Momo het volgende:
[..]
Ja, het is toch wel veel informatie achter elkaar. Maar onderzoek toonde aan dat de piek van uitslag rond 21 lag. Trouwens ook best wat mensen van plek 9 ofzo gewonnen.
Oh dat weet ik niet, maar dit was onderzoek van de laatste 10 jaar ofzo.quote:Op woensdag 8 mei 2024 23:31 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Ja, het is ook wel een hoop. Maar dat zou dan mogelijk ook betekenen dat vroeger met minder landen het optimum nog verder richting het einde lag ... en dat denk ik niet!?
Voorlopig doet Oekrane het zeker niet minder qua respons na gisteravond. Het is echt niet zo'n fait accompli als de bookmakers er nu van maken.quote:Op woensdag 8 mei 2024 23:10 schreef Fred_B het volgende:
Kroati voor de winst nu onder de 2. Op 1,96 nu.
De kogel lijkt dus door de krk, en we kunnen Zagreb gaan boeken?
De finale, maar goed de halve finale zal wel een klap minder zijn.quote:
Ik zie het nu ook op zijn Insta ja. Nooit geweten dat ik een favoriete danser zou gaan krijgen bij het songfestival.quote:
Odds van 2 betekent ook zo'n 50% kans van niet.quote:Op woensdag 8 mei 2024 23:31 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Voorlopig doet Oekrane het zeker niet minder qua respons na gisteravond. Het is echt niet zo'n fait accompli als de bookmakers er nu van maken.
Oh vast maar hij zal de druk voor de hele week al wel voelen denk ik. Ik vind het knap. Van iedereen die daar staat.quote:Op woensdag 8 mei 2024 23:32 schreef hole1988 het volgende:
[..]
De finale, maar goed de halve finale zal wel een klap minder zijn.
Tuurlijk. Het kan ook fout gaan zoals bij Dion.quote:Op woensdag 8 mei 2024 23:34 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh vast maar hij zal de druk voor de hele week al wel voelen denk ik. Ik vind het knap. Van iedereen die daar staat.
Vlak ook Ierland niet uit.quote:Op woensdag 8 mei 2024 23:31 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Voorlopig doet Oekrane het zeker niet minder qua respons na gisteravond. Het is echt niet zo'n fait accompli als de bookmakers er nu van maken.
Ik vind het wel tof dat ze hem ook een plek hebben gegeven dit jaar. ❤️quote:
Het is dat ze Joost niet echt gaan helpen, maar ben echt blij dat er juries zijn om zo'n krijsfestijn als dat Ierse nummer te downgraden. Met alle respect voor de perfecte staging, dat nummer is en blijft echt afschuwelijk.quote:Op woensdag 8 mei 2024 23:36 schreef CityPigeon het volgende:
[..]
Vlak ook Ierland niet uit.
Op YouTube views afgaande kan Bambi zomaar de eerste semi hebben gewonnen.
quote:Op woensdag 8 mei 2024 23:45 schreef LoveProfuzion het volgende:
Bamby thug heeft een perfecte staging… het was zo creepy dat ik gelijk een bijbel heb gekocht. Maar winnen zal ze niet.
Mega knap. Wat een enorme druk moet je dan voelen zeg! En dat in combinatie met iedereen die er wat van vindt. Ga er maar staan!quote:Op woensdag 8 mei 2024 23:34 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh vast maar hij zal de druk voor de hele week al wel voelen denk ik. Ik vind het knap. Van iedereen die daar staat.
Zou Nederland wel eens kunnen winnen, feestje als laatste nummerquote:Op woensdag 8 mei 2024 23:53 schreef Thrts het volgende:
Ben benieuwd naar de audience poll van zodadelijk
Ik gok dan dat de EBU Isral zo vroeg mogelijk willen neerzetten in de finale.quote:Op woensdag 8 mei 2024 23:56 schreef Funhouse het volgende:
In de ESCUnited stream vertelde Gabe trouwens hoe naar de sfeer was bij Israel, dat mensen echt aan het ruzin waren en zo. Dat is qua publiekssfeer ook helemaal niet fijn voor Gte en Joost die daarna moeten.
Als je te veel vissen in de televote vijver hebt...quote:Op donderdag 9 mei 2024 00:02 schreef Em31 het volgende:
[ x ]
Bambie gaat ook sowieso nog veel televotepunten binnenhalen, het is nog niet gespeeld.
We hebben even geteld in het Joost topic (of was dat hier?) maar elke artiest die de finale haalt doet het nummer dus VEERTIEN KEER daar in die twee weken. Denk dat er mensen inmiddels ook qua vermoeidheid al best soms emotioneel doorheen gaan zitten. Je merkt dat vaak later in de week, zag ook diverse mensen van fanpers enzo al tweeten dat ze er even doorheen zaten qua vermoeidheid met die lange intense dagen.quote:Op woensdag 8 mei 2024 23:35 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Tuurlijk. Het kan ook fout gaan zoals bij Dion.
Omdat iedereen nieuwsgierig is, van horen zeggen etc etc. Heel veel mensen gaan zich nu pas een beetje opmaken voor het festijn, die zijn er niet zo mee bezig als wijquote:Op donderdag 9 mei 2024 00:02 schreef Em31 het volgende:
[ x ]
Bambie gaat ook sowieso nog veel televotepunten binnenhalen, het is nog niet gespeeld.
Hij zegt van een perfecte videoclip naar een 'homemade' optreden, had nog beter andersom gekund.quote:
Daar baal ik wel van, ja. De videoclip zit z goed in elkaar en laat echt een concept zien, wat ik bij de staging niet zie.quote:Op donderdag 9 mei 2024 00:15 schreef Em31 het volgende:
[..]
Hij zegt van een perfecte videoclip naar een 'homemade' optreden, had nog beter andersom gekund.
Mensen maken de staging echt veel te belangrijk. Wij hebben nog steeds een vd beste nummers dit jaar.quote:
Nouja wat ik zelf zo vreselijk vind aan Finland voel ik nu ook bij onze eigen staging wel.quote:
Dat lijkt me wat extreem, maar wat je ook van Finland vindt: het is een duidelijk idee en het wordt goed in beeld gebracht. Finland is staging maar geen lied, Nederland is een lied maar geen staging.quote:
1 stem verschilquote:Op donderdag 9 mei 2024 00:32 schreef Thrts het volgende:
[ x ]
Eigenlijk dus 1e samen met Zwitserland, op ruime afstand van nummer 3!
Ik vraag me af wat er mis is met Letland. Het lied is best ok, hij zingt goed.. hoezo laatste?quote:Op donderdag 9 mei 2024 00:32 schreef Thrts het volgende:
[ x ]
Eigenlijk dus 1e samen met Zwitserland, op ruime afstand van nummer 3!
Ballads zijn vaak niet leuk voor live publiek. Vrees wel voor Letland morgen. Die gaan straks onze NQ streak nog afpakkenquote:Op donderdag 9 mei 2024 00:51 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ik vraag me af wat er mis is met Letland. Het lied is best ok, hij zingt goed.. hoezo laatste?
Dat moet ook wel een beetje met je username natuurlijkquote:Op donderdag 9 mei 2024 00:20 schreef Fleischmeister het volgende:
[..]
Wel mijn guilty pleasure van dit jaar eigenlijk
Dan moeten ze ook volgend jaar niet kwalificerenquote:Op donderdag 9 mei 2024 00:53 schreef Momo het volgende:
[..]
Ballads zijn vaak niet leuk voor live publiek. Vrees wel voor Letland morgen. Die gaan straks onze NQ streak nog afpakken
Jammer dat ze zo kinderachtig zijn, wellicht wordt je zo petty als je jarenlang in staat van oorlog leeft maar ik vind het vooral iets over het karakter van deze personen zeggen; narcistisch as fuck.quote:Op donderdag 9 mei 2024 07:58 schreef Nashipeer het volgende:
Dit was eerder al gedeeld, maar nu zie ik dat Joost de post helaas zelf ook heeft gezien. Dit is toch gewoon ultiem kinderachtig en debiel. Dit zijn geen willekeurige vrijwilligers achter de schermen met tekort aan aandacht, maar letterlijk de schrijfster van Hurricane en een danser die hetzelfde podium betreedt als Joost...
[ x ]
Ik sla na twee keer dezelfde show de derde even over, sorry. Heb visite vanmiddag. En vanavond is het al op tv en vier keer de hele show zien vind ik zelf net ietsje te.quote:Op donderdag 9 mei 2024 12:16 schreef Moira het volgende:
@:Greys @:Momo wie van jullie kijkt vanmiddag de stream? Kunnen we laatste updates qua staging/performance en eventuele vocale missers verwachten?
Ik log ook even in om naar Nederland te kijken. Bij Oostenrijk en Belgi is het denk ik echt straks het moment zelf op het podium hoe ze gaan zingen. Nogal verschillende optredens gezien over de tijd nu, van supervals tot wel ok.quote:Op donderdag 9 mei 2024 12:16 schreef Moira het volgende:
@:Greys @:Momo wie van jullie kijkt vanmiddag de stream? Kunnen we laatste updates qua staging/performance en eventuele vocale missers verwachten?
Wel typisch dat ook hier de outro is gekozen, of is het 1 op 1 de recap uit de uitzending?quote:Op donderdag 9 mei 2024 00:33 schreef Funhouse het volgende:
De officile recap voor de rest of the world vote: https://streamable.com/r19q35
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 9 mei 2024 13:58 schreef grazz het volgende:
Je ziet hier de visuals veel beterDit gaat helemaal goed komen joh, publiek maakt het af.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.100.000 katjes
Fuck the EBU!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN
quote:Op donderdag 9 mei 2024 14:21 schreef hole1988 het volgende:
Van de visuals krijg je niet al te veel mee.Oh my, in goede kwaliteit ziet dat er wel super vet uit! En zeker compleet anders dan alle andere acts.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Van de visuals krijg je niet al te veel mee.Ik vind dit eigenlijk nog slechter dan ik verwacht had, powerpointpresentatie is nauwelijks in beeld, die 2 vrienden van hem zijn nog nuttelozer op het podium dan we al dachten, maar misschien is het gebrek aan zang nog wel het ergste, dat was al een dingetje maar in deze versie loopt die echt gewoon helemaal niet meer te zingen, het is praten en schreeuwen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De zang hoeft niet goed te zijn leert de geschiedenis ons, maar in zijn geheel niet zingen lijkt me geen recept voor succes. Top-10 gaat nog lastig worden tegenover het andere visuele geweld en de goede stemmen met goede liedjes.
quote:Op donderdag 9 mei 2024 13:58 schreef grazz het volgende:
Vanuit de zaal. Visuals zijn nu goed zichtbaar.ziet er best goed uitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
heel benieuwd hoe dit vanavond op TV komt
heb er een goed gevoel over en net een beetje chickenvel van trots
... en huiver mee
Van de visuals krijg je niet al te veel mee.houdt het spannend tot vanavond!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.... en huiver mee
Van de visuals krijg je niet al te veel mee.Ik vind vooral de postcard wel leukSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Daar krijg je meer mee van de persoon Joost dan in het optreden zelf.
Leuk om hem na al die weken (in het toffe blauwe pak) in een joggingpak te zien. Zo anders.quote:Op donderdag 9 mei 2024 15:31 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Ik vind vooral de postcard wel leukDaar krijg je meer mee van de persoon Joost dan in het optreden zelf.
Van de visuals krijg je niet al te veel mee.Het publiek gaat wel echt goed op de actSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Betere vocalen nu?quote:Op donderdag 9 mei 2024 16:09 schreef Momo het volgende:
Ik ben weer ingeschakeld omdat Joost zo moet, Mustii is nu aan de beurt.
Zonde van zo'n goed liedje! Ik hoop dat ie kwalificeert vanavond, maar ik begin daar toch wel iets minder in te geloven.quote:Op donderdag 9 mei 2024 16:13 schreef Momo het volgende:
[..]
Het klinkt beter dan bij de eerste dress rehearsal, maar nog steeds een paar missers.
Maar ook al stemmen die niet mee dan had hij het nog eenvoudig gehaald. 24 miljoen views youtube ik bedoel maarquote:Op donderdag 9 mei 2024 16:14 schreef Momo het volgende:
Voor de Q scheelt dat Belgi wel Frankrijk en Nederland hebben die meestemmen vanavond. Ik neig er naar dat hij het wel gaat halen nu.
Dit gaat over Belgiquote:Op donderdag 9 mei 2024 16:33 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Maar ook al stemmen die niet mee dan had hij het nog eenvoudig gehaald. 24 miljoen views youtube ik bedoel maar
Stukje volksmennerquote:Op donderdag 9 mei 2024 16:34 schreef Momo het volgende:
Publiek doet echt goed mee. Vocals vind ik eerlijk gezegd wel matig. Veel "come on", "can I hear you?" , "I love you" Maar goed het is niet de officile uitzending, een familieshow.
Die vocals waren gisteren nog wel een probleem. Hij hoeft dit liedje echt niet briljant te zingen, maar het moet wel ergens naar klinken.quote:Op donderdag 9 mei 2024 16:34 schreef Momo het volgende:
Publiek doet echt goed mee. Vocals vind ik eerlijk gezegd wel matig. Veel "come on", "can I hear you?" , "I love you" Maar goed het is niet de officile uitzending, een familieshow.
Ik denk dat hij net bijna niks echt gezongen heeft en meerdere zinnen vervangen had door interactie met de zaal. Maar goed dat gaat hij vanavond wel anders doen neem ik aan.quote:Op donderdag 9 mei 2024 16:38 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Die vocals waren gisteren nog wel een probleem. Hij hoeft dit liedje echt niet briljant te zingen, maar het moet wel ergens naar klinken.
Misschien omdat dit het laatste "vrije" optreden is voordat het echt moet vanavond en hij nu die energie wil gebruiken van het publiek als motivatie. Is natuurlijk ook maar een theorie, maar ik hoop dat hij vanavond wel veel zelf zingt idd.quote:Op donderdag 9 mei 2024 16:39 schreef Momo het volgende:
[..]
Ik denk dat hij net bijna niks echt gezongen heeft en meerdere zinnen vervangen had door interactie met de zaal. Maar goed dat gaat hij vanavond wel anders doen neem ik aan.
Ik zou ook wel energie en stem sparen voor vanavond.quote:Op donderdag 9 mei 2024 16:41 schreef d_elise het volgende:
[..]
Misschien omdat dit het laatste "vrije" optreden is voordat het echt moet vanavond en hij nu die energie wil gebruiken van het publiek als motivatie. Is natuurlijk ook maar een theorie, maar ik hoop dat hij vanavond wel veel zelf zingt idd.
quote:Op donderdag 9 mei 2024 15:18 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Ik vind dit eigenlijk nog slechter dan ik verwacht had, powerpointpresentatie is nauwelijks in beeld, die 2 vrienden van hem zijn nog nuttelozer op het podium dan we al dachten, maar misschien is het gebrek aan zang nog wel het ergste, dat was al een dingetje maar in deze versie loopt die echt gewoon helemaal niet meer te zingen, het is praten en schreeuwen.
De zang hoeft niet goed te zijn leert de geschiedenis ons, maar in zijn geheel niet zingen lijkt me geen recept voor succes. Top-10 gaat nog lastig worden tegenover het andere visuele geweld en de goede stemmen met goede liedjes.
Het is in het voordeel van Joost.quote:Op donderdag 9 mei 2024 16:49 schreef Greys het volgende:
Het is ook echt belachelijk vaak natuurlijk dat ze 'moeten' (zoals gister geteld hopelijk in totaal veertien keer) dus inderdaad goed als hij de boel vocaal een beetje spaart.
Denk dat we vanavond vocaal alsnog ook niet het allerbeste moeten verwachten want hij beweegt nogal veel en de emoties en zenuwen pakten hem gisteravond ook flink bij de strot. Als het maar feest wordt!
Het is wel continu moving the goalposts, eerst was de eerste repetitie HET moment, toen de tweede, toen de derde, nu de halve finale en als dat dan ook tegenvalt dan is die zich zeker aan het sparen voor de finale.quote:Op donderdag 9 mei 2024 16:56 schreef Za het volgende:
[..]
Het is in het voordeel van Joost.
Het publiek weet nu wat er van hen "verwacht" wordt, en wanneer hij vanavond de boel gaat opzwepen, zal hij net als bij de video in zwart wit, het een concert achtige vibe kunnen geven, doordat het publiek sommige stukken zingt, zoals ook bij zijn optredens voor ESF.
Hij heeft dit nodig, daarom was er ook zonder publiek "de vrouwenstem" ter indicatie waar hij die invulling straks wil bij het publiek. Omdat het nummer bij sommigen moet "indalen" en ze het nu een aantal keren hebben gehoord, kan hij het vanavond doen zoals hij het graag wil. Imo.
Eens met het eerste deel hoor maar die vrouwenstem was volgens mij echt een technische fout daar gistermiddag want dat klonk echt alsof het niet hoorde en was ook heel random even keihard aan het begin en daarna plots weg haha. Leek wel of er achter de schermen in de mic check ruimte nog een microfoon aan stond ofzo en iemand daar meezong.quote:Op donderdag 9 mei 2024 16:56 schreef Za het volgende:
[..]
Het is in het voordeel van Joost.
Het publiek weet nu wat er van hen "verwacht" wordt, en wanneer hij vanavond de boel gaat opzwepen, zal hij net als bij de video in zwart wit, het een concert achtige vibe kunnen geven, doordat het publiek sommige stukken zingt, zoals ook bij zijn optredens voor ESF.
Hij heeft dit nodig, daarom was er ook zonder publiek "de vrouwenstem" ter indicatie waar hij die invulling straks wil bij het publiek. Omdat het nummer bij sommigen moet "indalen" en ze het nu een aantal keren hebben gehoord, kan hij het vanavond doen zoals hij het graag wil. Imo.
Het eerste deel van het traject kon dat echt best want er viel niks te stemmen door kijkers. Vanavond zal ie wel echt moeten.quote:Op donderdag 9 mei 2024 17:02 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Het is wel continu moving the goalposts, eerst was de eerste repetitie HET moment, toen de tweede, toen de derde, nu de halve finale en als dat dan ook tegenvalt dan is die zich zeker aan het sparen voor de finale.
Ik hoop allebeiquote:Op donderdag 9 mei 2024 16:48 schreef Momo het volgende:
Oh trouwens zou mij niet verbazen als of San Marino of Tsjechi zich toch plaatsen voor de finale.
1 van deze 2 of verder misschien Malta. 1 van de andere odds NQs zie ik niet meer gebeuren eigenlijk.quote:Op donderdag 9 mei 2024 16:48 schreef Momo het volgende:
Oh trouwens zou mij niet verbazen als of San Marino of Tsjechi zich toch plaatsen voor de finale.
Denk dat het er ook van afhangt hoe Oostenrijk en Belgi zingen straks. Die zouden een Pia Maria kunnen doen.quote:Op donderdag 9 mei 2024 17:25 schreef molloot200 het volgende:
[..]
1 van deze 2 of verder misschien Malta. 1 van de andere odds NQs zie ik niet meer gebeuren eigenlijk.
Ik hoop zelf dat Tsjechi en San Marino er beide bij zitten
Ja precies. En Estland? Daar lees ik gemixte verhalen over op X. De een zegt dat het wel goedkomt, de ander vindt het vooral te chaotisch en denkt dat het niet overkomt bij demensethuis.quote:Op donderdag 9 mei 2024 17:32 schreef Momo het volgende:
[..]
Denk dat het er ook van afhangt hoe Oostenrijk en Belgi zingen straks. Die zouden een Pia Maria kunnen doen.
Ik vind San Marino vanaf het begin al best leuk, snap niet dat het continu helemaal onderaan staat bij de bookmakers.quote:Op donderdag 9 mei 2024 16:48 schreef Momo het volgende:
Estland lijkt heel erg op Eesti Laul optreden. Persoonlijk vind ik het niet heel sterk qua staging maar muzikaal is het denk ik nog wel uniek genoeg.quote:Op donderdag 9 mei 2024 17:43 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ja precies. En Estland? Daar lees ik gemixte verhalen over op X. De een zegt dat het wel goedkomt, de ander vindt het vooral te chaotisch en denkt dat het niet overkomt bij demensethuis.
Dat waren mijn woorden niet.quote:Op donderdag 9 mei 2024 17:02 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Het is wel continu moving the goalposts, eerst was de eerste repetitie HET moment, toen de tweede, toen de derde, nu de halve finale en als dat dan ook tegenvalt dan is die zich zeker aan het sparen voor de finale.
Even vraagje tussendoor over de finale; Weet iemand elke plekken de semifinalisten 1 hebben getrokken van de week. Dat is me even ontgaan.quote:Op donderdag 9 mei 2024 17:55 schreef Nashipeer het volgende:
Ik was het bijna vergeten, maar zo rond twee uur zullen we vast de running order van de finale krijgen. Dat is ook elk jaar zo'n moment waar die hard fans laat voor op blijven
quote:Op donderdag 9 mei 2024 15:18 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Ik vind dit eigenlijk nog slechter dan ik verwacht had, powerpointpresentatie is nauwelijks in beeld, die 2 vrienden van hem zijn nog nuttelozer op het podium dan we al dachten, maar misschien is het gebrek aan zang nog wel het ergste, dat was al een dingetje maar in deze versie loopt die echt gewoon helemaal niet meer te zingen, het is praten en schreeuwen.
quote:Op donderdag 9 mei 2024 14:45 schreef nik4ever het volgende:
[..]
Oh my, in goede kwaliteit ziet dat er wel super vet uit! En zeker compleet anders dan alle andere acts.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.All we got is this moment - Joost Klein, 9 mei 2024
quote:Op donderdag 9 mei 2024 17:58 schreef nik4ever het volgende:
[..]
Even vraagje tussendoor over de finale; Weet iemand elke plekken de semifinalisten 1 hebben getrokken van de week. Dat is me even ontgaan.
Weet ze wel van the big 5
Oh god, die ga ik dit jaar niet redden vrees ikquote:Op donderdag 9 mei 2024 17:55 schreef Nashipeer het volgende:
Ik was het bijna vergeten, maar zo rond twee uur zullen we vast de running order van de finale krijgen. Dat is ook elk jaar zo'n moment waar die hard fans laat voor op blijven
21.00 uur, met Joost rond 22.30 uur.quote:Op donderdag 9 mei 2024 17:59 schreef Lianaatje_xx het volgende:
Heeft iemand een timetable voor vanavond?
quote:Op donderdag 9 mei 2024 17:59 schreef Lianaatje_xx het volgende:
Heeft iemand een timetable voor vanavond?
Ik heb niet voor niets morgen een vrije dag opgegevenquote:Op donderdag 9 mei 2024 17:55 schreef Nashipeer het volgende:
Volgens mij als er wat misgaat met de televote en ik dacht dat dit sowieso voor San Marino wordt gebruikt vanavondquote:Op donderdag 9 mei 2024 18:18 schreef Dave het volgende:
Wat is een reden om vanavond de jury-uitslag te moeten gebruiken? Onregelmatigheden met de votes vanuit een bepaald land? Telefoonstoringen? ...?
En wordt dan voor iedereen de jury-uitslag gebruikt, of voor specifieke deelnemers?
Dat kan ik bevestigenquote:Op donderdag 9 mei 2024 18:35 schreef Em31 het volgende:
[..]
Volgens mij als er wat misgaat met de televote en ik dacht dat dit sowieso voor San Marino wordt gebruikt vanavond
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.All we got is this moment - Joost Klein, 9 mei 2024
quote:Op donderdag 9 mei 2024 19:08 schreef grazz het volgende:
Nog eentje vanuit de zaalWat een bak aan licht wordt er gebruikt, het lichtplan is milliseconden werk! Als ze dit tot in de detail zo hebben ingeleverd dan weet ik Twan's opmerking beter te plaatsen. Want hoewel sommige andere acts ook veel licht gebruiken is dit echt een overdosis aan precisie werk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gaaf he. Ik kan zo'n video opnieuw blijven kijken alleen al vanwege al die lichten en wat daarmee gebeurt. Het wisselt continue.quote:Op donderdag 9 mei 2024 19:25 schreef nik4ever het volgende:
[..]
Wat een bak aan licht wordt er gebruikt, het lichtplan is milliseconden werk! Als ze dit tot in de detail zo hebben ingeleverd dan weet ik Twan's opmerking beter te plaatsen. Want hoewel sommige andere acts ook veel licht gebruiken is dit echt een overdosis aan precisie werk.
Nog eentje vanuit de zaalIk vind dit er toch wel heel gaaf uitzien eigenlijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
Nog eentje vanuit de zaalZie nu pas dat er op de schermen ook ‘Papaya’ en ‘Papaoutai’ staatSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Oh my....quote:Op vrijdag 10 mei 2024 10:20 schreef molloot200 het volgende:
[ x ]
Weet even niet waar ik het moet plaatsen maar dit was zo erg. Plaatsvervangende schaamteStel je gewoon professioneel op man als je daar als pers zit.
Lekker censureren. Welkom in het vrije westenquote:Op vrijdag 10 mei 2024 16:12 schreef Kinga het volgende:
Ben die stream van Matt en Connor aan het kijken en alle smerige speculaties richting Joost in de chat worden direct verwijderd![]()
Is hun eigen stream waar ze moeten kunnen verwijderen wat ze willen, niet? Met je censuur.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 16:18 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Lekker censureren. Welkom in het vrije westen
Zwedenquote:Op vrijdag 10 mei 2024 16:56 schreef Em31 het volgende:
[ x ]
Uitstekend moment om dit voor het eerst te doen.
Dat is wel boerenslimheid.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 16:56 schreef Em31 het volgende:
[ x ]
WE KUNNEN NOG WINNEquote:Op vrijdag 10 mei 2024 16:56 schreef Em31 het volgende:
[ x ]
Het is niet helemaal de eerste keer, het is een paar keer eerder gedaan. Niet vaak.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 16:56 schreef Em31 het volgende:
[ x ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |