Leuk, maar ik blijf dit wat ongeďnspireerd vinden allemaal?quote:Op woensdag 8 mei 2024 19:41 schreef Dave het volgende:
[ x ]
Oh @:greys waarschijnlijk toen de stream hing idd
Dat kan volgend jaar beter. Waar dan ook.quote:Op woensdag 8 mei 2024 19:53 schreef Em31 het volgende:
[..]
Leuk, maar ik blijf dit wat ongeďnspireerd vinden allemaal?gewoon hun eigen nummer en dat is het.
Ik vind deze twee zo fijn om naar te luisteren.quote:
quote:Op woensdag 8 mei 2024 20:42 schreef Dave het volgende:
[..]
Wat doet Jan Roos trouwens in de visuals op die vierde foto?
[ afbeelding ]
Geachte mejuffrouw Grijs,quote:Op woensdag 8 mei 2024 21:02 schreef Greys het volgende:
Kreeg een mail van het bedrijf van de stream dat het nu echt gefixt zou zijn. Meteen zit ie weer vast.
Gelukkig is het geen Nederlands bedrijf, dat zou dan nog afstralen op Joost ook!quote:
quote:Op woensdag 8 mei 2024 21:02 schreef Greys het volgende:
Kreeg een mail van het bedrijf van de stream dat het nu echt gefixt zou zijn. Meteen zit ie weer vast.
quote:Op woensdag 8 mei 2024 20:42 schreef Dave het volgende:
[..]
Wat doet Jan Roos trouwens in de visuals op die vierde foto?
[ afbeelding ]
Mogelijk wel veel mensen te laat voor de show.quote:Op woensdag 8 mei 2024 21:09 schreef Dave het volgende:
Kennelijk wat gedoe op de brug tussen Kopenhagen en Malmo, maar lijkt voorbij te zijn. Eerste berichten hadden het over protesten, maar geloof dat het een persoon was die onwel was gewordne.
Staat de stream ook in de file?quote:Op woensdag 8 mei 2024 21:11 schreef Dave het volgende:
[..]
Mogelijk wel veel mensen te laat voor de show.
quote:Op woensdag 8 mei 2024 21:05 schreef Dave het volgende:
[..]
Geachte mejuffrouw Grijs,
Sorry, maar geen sorry. Nu doet ie het echt.
Met vriendelijke groet,
Het Bedrijf van de Stream
Het meest bijzonder vind ik dat de EBU een eigen streamplatform heeft (live en vod) waar omroepen (ook commerciëlen) gebruik van kunnen maken en dat ze voor het songfestival blijkbaar een extern partij gebruiken.quote:Op woensdag 8 mei 2024 21:05 schreef Dave het volgende:
[..]
Geachte mejuffrouw Grijs,
Sorry, maar geen sorry. Nu doet ie het echt.
Met vriendelijke groet,
Het Bedrijf van de Stream
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN
The Bridge, all over againquote:Op woensdag 8 mei 2024 21:09 schreef Dave het volgende:
Kennelijk wat gedoe op de brug tussen Kopenhagen en Malmo, maar lijkt voorbij te zijn. Eerste berichten hadden het over protesten, maar geloof dat het een persoon was die onwel was gewordne.
quote:Op woensdag 8 mei 2024 21:12 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Het meest bijzonder vind ik dat de EBU een eigen streamplatform heeft (live en vod) waar omroepen (ook commerciëlen) gebruik van kunnen maken en dat ze voor het songfestival blijkbaar een extern partij gebruiken.Toen ik in het buitenland woonde heel veel gekeken. Voordat de OS-rechten werden verkocht echt een perfect platform om sport te kijken,SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And the man in the back said Everyone attack and it turned into a ballroomblitz
Op zich wel een aanrader voor degenen die die serie nog niet hebben gezien. Kijk dan wel de Zweeds/Deense variant.quote:
Er zijn nu geen jury's.quote:Op woensdag 8 mei 2024 21:14 schreef AnnethingIsPossible het volgende:
Maar ehm die jury’s kijken ook via een stream toch? Die werkt dus wel?
Hopelijk wel via een ander systeem. Anders dan moeten ze een zwart scherm punten gevenquote:Op woensdag 8 mei 2024 21:14 schreef AnnethingIsPossible het volgende:
Maar ehm die jury’s kijken ook via een stream toch? Die werkt dus wel?
Eens. Elke remake... Van The Tunnel tot de Amerikaanse versie is he-le-maal rukquote:Op woensdag 8 mei 2024 21:14 schreef Dave het volgende:
[..]
Op zich wel een aanrader voor degenen die die serie nog niet hebben gezien. Kijk dan wel de Zweeds/Deense variant.
Niet dat ik het prachtig vind verder, maar wel echt een stuk beter. Oogt veel minder cheap dan die vorige.quote:
Back-up jury's welquote:Op woensdag 8 mei 2024 21:15 schreef Greys het volgende:
[..]
Er zijn nu geen jury's.
En die van vrijdagavond gaat over de satelliet geloof ik naar de juryleden. Dus die werkt vast beter.
quote:Op woensdag 8 mei 2024 21:12 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Het meest bijzonder vind ik dat de EBU een eigen streamplatform heeft (live en vod) waar omroepen (ook commerciëlen) gebruik van kunnen maken en dat ze voor het songfestival blijkbaar een extern partij gebruiken.Het is nog een Nederlands bedrijf ook naar ik heb begrepen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.IT'S GREYSIE IT'S PARTY
Er is toch een juryvote? Of was die vanmiddag?quote:Op woensdag 8 mei 2024 21:15 schreef Greys het volgende:
[..]
Er zijn nu geen jury's.
En die van vrijdagavond gaat over de satelliet geloof ik naar de juryleden. Dus die werkt vast beter.
Misschien wel mijn favoriet van alles wat ik gezien heb, zulke goede acteurs ook.quote:Op woensdag 8 mei 2024 21:14 schreef Dave het volgende:
[..]
Op zich wel een aanrader voor degenen die die serie nog niet hebben gezien. Kijk dan wel de Zweeds/Deense variant.
Was eergister toch ook niet van de middagshow maar van de avondshow?quote:Op woensdag 8 mei 2024 21:17 schreef Em31 het volgende:
Ik heb trouwens helemaal geen beelden gezien van vanmiddag, niet eens een screenshot. Zouden ze dat opgelost hebben?
Sagaquote:Op woensdag 8 mei 2024 21:16 schreef Em31 het volgende:
[..]
Misschien wel mijn favoriet van alles wat ik gezien heb, zulke goede acteurs ook.
Ik nietquote:Op woensdag 8 mei 2024 21:12 schreef aarontje112 het volgende:
[..]
Oef. Vond die andere outfit dan toch beter.
Hebben ze opgelost door iedereen storing te gevenquote:Op woensdag 8 mei 2024 21:17 schreef Em31 het volgende:
Ik heb trouwens helemaal geen beelden gezien van vanmiddag, niet eens een screenshot. Zouden ze dat opgelost hebben?
Nee middagshow ook alquote:Op woensdag 8 mei 2024 21:18 schreef Moira het volgende:
[..]
Was eergister toch ook niet van de middagshow maar van de avondshow?
Gistermiddag al.quote:Op woensdag 8 mei 2024 21:18 schreef Moira het volgende:
[..]
Was eergister toch ook niet van de middagshow maar van de avondshow?
Als je niks ziet, kun je ook niks delenquote:Op woensdag 8 mei 2024 21:18 schreef AnnethingIsPossible het volgende:
[..]
Hebben ze opgelost door iedereen storing te geven
Maar er was toch wel wát te zien. Niet eens een screenshot tegengekomen.quote:
quote:Audible cheers for Greece from the arena! Marina was more in tune tonight than earlier so was probably just saving her vocals.
maar wel op tijd voor Joostquote:Op woensdag 8 mei 2024 21:11 schreef Dave het volgende:
[..]
Mogelijk wel veel mensen te laat voor de show.
quote:Nemo now, who starts off among the lowered ceiling lights as if coming on from back stage. Their new jumper has different shades of pink and whilst still a bit too garish is a bit better for me. Nemo is the focus of this performance, with their lovable energy the main selling point. The lighting is very dark but makes clever use of what little lights there are along with a lot of clever movement on their satellite dish. Massive cheers for the big notes which are hit perfectly and an absolute WOW moment.
quote:Overall it's still staging from the same 'stick the artist on random geometry' stagebook as Gjon in 2021, but for me it works. This still stands a great chance of winning.
MeeleesGodenquote:Op woensdag 8 mei 2024 21:17 schreef Em31 het volgende:
quote:Costume update for Czechia - the nipple bra is gone, replaced with a glittery red bra instead!
Misschien is dit achteraf lachwekkend, maar ik denk nu eigenlijk ook nog wel dat dit kan winnen.quote:
quote:Aiko is significantly better vocally than she has been in the preparties; even though there are heavy pre-recorded backings helping her out, you can still hear her and she is hitting the notes albeit breathily! The staging makes clever use of the cubes including a moment inside one of them and also includes pyro. Those who wrote this one off on the basis of poor vocals may want to reconsider. This was easily Aiko's best performance and the staging is great.
Waarom lachwekkend, Nemo móet winnen, is makkelijk het beste nummer dit jaar.quote:Op woensdag 8 mei 2024 21:28 schreef Em31 het volgende:
[..]
Misschien is dit achteraf lachwekkend, maar ik denk nu eigenlijk ook nog wel dat dit kan winnen.
Ik kan visual surprises even niet meer horen.quote:The staging for this was really ingenious and delivers some visual surprises!
Zeker niet lachwekkend!quote:Op woensdag 8 mei 2024 21:28 schreef Em31 het volgende:
[..]
Misschien is dit achteraf lachwekkend, maar ik denk nu eigenlijk ook nog wel dat dit kan winnen.
Ja omdat alles op Kroatië lijkt te wijzen nuquote:Op woensdag 8 mei 2024 21:29 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Waarom lachwekkend, Nemo móet winnen, is makkelijk het beste nummer dit jaar.
Ik gun het hen wel, maar ik vraag me toch nog steeds af wie er op gaat stemmen.... Vond Gjon Tears toegankelijker als nummer en hij deed het ook niet extreem goed in de televoting.quote:
Ja ik snap dat niet zo, Zwitserland is duidelijk beter. Maar Kroatië zal wel meer de grote gemene deler aanspreken dan (ook de bonkige hetero's enzo).quote:Op woensdag 8 mei 2024 21:30 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ja omdat alles op Kroatië lijkt te wijzen nu
quote:Now an ad break with another montage, though afraid I missed exactly what is tying these songs together
quote:Pin-drop silence as he steps away from the mike, with huge cheers as he nails the acapella section
Yes, the trick with the mic works with an entire stage too
Poor chap must be shattered, he's having a lie down at the start
quote:France is a bit like a whiter-lit Voila... is what I wanted to write, but actually there is quite a lot of differences. The camerawork is still largely very intimate, with a lot shot from one camera angle (Greece would probably like a word!), but also some clever shots where it's as if the camera is a person he's interacting with. The silence in the acapella section is palpable and powerful. He is smiling a lot more than I was expecting given the song and its lyrics, but other than that there is very little to fault here and it is going to do extremely well
Ik ben nog steeds benieuwd of die microfoon geen zaalgeluiden kan opvangen. Dat zaterdagavond Slimane onderbroken wordt door een hevige hoestbui van @TheVulture ofzoquote:
Straks echt een Loreen-achtige jury score plus een prima televote en hij wint, zou toch hilarisch zijn.quote:
Ik ben voorquote:Op woensdag 8 mei 2024 21:39 schreef Em31 het volgende:
[..]
Straks echt een Loreen-achtige jury score plus een prima televote en hij wint, zou toch hilarisch zijn.
Zit in Groningen idd. En de stream provider is jet-stream (voorheen streamzilla) ook Gronings. Het hoeft niet persé aan de stream provider te liggen. Het kan ook zijn dat het aanleveren van het videosignaal niet goed gaat. De stream had af en toe rare hick ups dat je en klein stukje overslaat en dan kleine stukjes die 2 keer achterelkaar uit werden gezonden.quote:Op woensdag 8 mei 2024 21:16 schreef Greys het volgende:
[..]
Het is nog een Nederlands bedrijf ook naar ik heb begrepen.
Nee, gewoon 379 punten van de jury, en dan 83 punten van het publiek.quote:Op woensdag 8 mei 2024 21:39 schreef Em31 het volgende:
[..]
Straks echt een Loreen-achtige jury score plus een prima televote en hij wint, zou toch hilarisch zijn.
En 50 anderen vooraan bij het podiumquote:Op woensdag 8 mei 2024 21:39 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik ben nog steeds benieuwd of die microfoon geen zaalgeluiden kan opvangen. Dat zaterdagavond Slimane onderbroken wordt door een hevige hoestbui van @:thevulture ofzo
quote:Austria manages to create an atmosphere of its own with clever use of lighting and a lot of lasers. Kaleen starts immediately flat but gets better as the song goes on (helped by a lot of pre-recorded backings). The main issue for me here, much to my surprise, is the camerawork which is panning around too far out when it should be focussing on their choreography. The audience are having great fun and Kaleen's confidence is clearly bouyed by the cheers. This still has a good chance of qualifying to me, although I've always thought that it'll be appreciated by the casuals less than by the fans
Dit zou wel voor de grootste meltdown ooit zorgen bij de fansquote:Op woensdag 8 mei 2024 21:40 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Nee, gewoon 379 punten van de jury, en dan 83 punten van het publiek.
En splitscreen met Israël.
quote:The first shots are very effective with use of the camera and minimal light, with Saba sprinkling pocket sand atmospherically. There's a couple of clever backdrop moments, but I'm not really sure what they're trying to do with the 'shadow' Saba behind her on the backdrop. For ever clever moment, there's also a pretty aimless-seeming wide shot. Vocally she's good, much better than in DMGP, a little off on occasion but largely fine. Yet another song and performance in this semi which could go either way.
Voor mij andersom, Kroatië is echt een feestje live, maar ik ben ergens bang dat Oekraďne er nog mee vandoor gaatquote:Op woensdag 8 mei 2024 21:31 schreef d_elise het volgende:
Ik heb liever Zwitserland dan Kroatië als winnaar, ja! Echt bizar knap hoe Nemo keer op keer alle noten haalt.
Ja, dat kunnen we voor de rest van het jaar popcorn inslaanquote:Op woensdag 8 mei 2024 21:44 schreef Em31 het volgende:
[..]
Dit zou wel voor de grootste meltdown ooit zorgen bij de fans
Ja het kan idd zijn dat het platform het zelf prima doet maar vanmiddag hebben we echt 6 nummers gemist ofzo. Gewoon compleet.quote:Op woensdag 8 mei 2024 21:39 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Zit in Groningen idd. En de stream provider is jet-stream (voorheen streamzilla) ook Gronings. Het hoeft niet persé aan de stream provider te liggen. Het kan ook zijn dat het aanleveren van het videosignaal niet goed gaat. De stream had af en toe rare hick ups dat je en klein stukje overslaat en dan kleine stukjes die 2 keer achterelkaar uit werden gezonden.
Op zich heb ik er niet veel tegen, maar ik weet niet of ik zin heb in een ESF in Frankrijk. Mooi land en waarschijnlijk mooie productie, maar mij ietwat té chauvinistisch waarschijnlijkquote:Op woensdag 8 mei 2024 21:39 schreef Em31 het volgende:
[..]
Nou in de like/streams/views lijstjes die ik vandaag af en toe tegenkom is het niet zo dat Kroatië ze wegblaast, zou echt wel kunnen gebeuren.quote:Op woensdag 8 mei 2024 21:46 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Voor mij andersom, Kroatië is echt een feestje live, maar ik ben ergens bang dat Oekraďne er nog mee vandoor gaat
Nee, Oekraďne was in principe toch wel duidelijk een klasse minder dan Kroatië gisteren. Ik betwijfel of diaspora/steun stemmen een liedje dat 5e ofzo zou worden echt meer dan 200 punten erbij zouden kunnen geven.quote:Op woensdag 8 mei 2024 21:46 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Voor mij andersom, Kroatië is echt een feestje live, maar ik ben ergens bang dat Oekraďne er nog mee vandoor gaat
Of een Fred_B die net zo hard meezingtquote:Op woensdag 8 mei 2024 21:39 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik ben nog steeds benieuwd of die microfoon geen zaalgeluiden kan opvangen. Dat zaterdagavond Slimane onderbroken wordt door een hevige hoestbui van @:thevulture ofzo
Moet je eerst Billie Eilish wegjagenquote:Op woensdag 8 mei 2024 21:48 schreef Em31 het volgende:
De Ziggo Dome ziet er altijd zo goed uit op tv he, hopelijk ooit daar ook nog eens een Songfestival.
Uit de maat dan blijkbaar, als het tijdens de stilte gebeurt.quote:Op woensdag 8 mei 2024 21:48 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Of een Fred_B die net zo hard meezingt
De jury's die Oekraďne een 100 punten meer geven dan Kroatië, net zoals het scenario van 2016 met Ruslandquote:Op woensdag 8 mei 2024 21:48 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Nee, Oekraďne was in principe toch wel duidelijk een klasse minder dan Kroatië gisteren. Ik betwijfel of diaspora/steun stemmen een liedje dat 5e ofzo zou worden echt meer dan 200 punten erbij zouden kunnen geven.
quote:Armenia know the singer's charisma is one of the biggest selling points and have her own the camera. Some early crowd shots are a bit risky, especially when they find fans who aren't particularly dancing along (they cooperate later though)! Louis gets to 'play' a couple of different instruments. Overall I'm surprised by how ineffective I'm finding this considering how great it looked in the gallery - it just feels incredibly repetitive.
Oekraine, Frankrijk of Italië winst zou ik matig vindenquote:Op woensdag 8 mei 2024 21:50 schreef TheVulture het volgende:
[..]
De jury's die Oekraďne een 100 punten meer geven dan Kroatië, net zoals het scenario van 2016 met Rusland
De jury's gaan de favoriet niet met 100 punten afschepen ofzo. Dus dan zou Oekraďne het daarbij wel heel goed moeten doen. En dan heb je nog van die smakeloze jury's van Nederland enzo, die net zo makkelijk hun punten aan allerlei West-Europese radiohits geven, in plaats van Oekraďne.quote:Op woensdag 8 mei 2024 21:50 schreef TheVulture het volgende:
[..]
De jury's die Oekraďne een 100 punten meer geven dan Kroatië, net zoals het scenario van 2016 met Rusland
Frankrijk zou ik prima vinden, maar weer Oekraďne of Italië dan is het voor het derde jaar op rij mad naar bed.quote:Op woensdag 8 mei 2024 21:50 schreef Momo het volgende:
[..]
Oekraine, Frankrijk of Italië winst zou ik matig vinden
Dan maar Israël doen?quote:Op woensdag 8 mei 2024 21:50 schreef Momo het volgende:
[..]
Oekraine, Frankrijk of Italië winst zou ik matig vinden
wij willen hoofden Greyssss, wil je niet voor ons hoofden rond de tijd dat Joost moet?quote:Op woensdag 8 mei 2024 21:51 schreef Greys het volgende:
Even afkloppen maar hij loopt nu weer aardig. Toen ik dat vanmiddag zei ging het daarna weer mis dus ik zeg het niet meer.
Maar Frankrijk zag ik ook een stukje van en ik vond het echt heel gaaf en lief op die camerazwiepert na.
Ja en Zwitserland en Kroatië zijn ook echt nieuwe landen om heen te gaan. (Niet helemaal nieuw, maar zo oud zijn de meesten hier niet.)quote:Op woensdag 8 mei 2024 21:53 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Dan maar Israël doen?
Nee, ik begrijp het wel hoor. Dat zijn echt 5e plaats liedjes die dan naar boven vallen. Zwitserland en Kroatië hebben nog wel echte winner vibes.
Nee sorry want ik ben serieus al blij als ik één keer goed het optreden kan zien vandaag nadat het vanmiddag mis ging. En ik ben serieus bang dat als ik dan een webcam enzo aan ga zetten dat de boel het weer niet doet straks ook al zal die angst vast niet terecht zijn.quote:Op woensdag 8 mei 2024 21:53 schreef Moira het volgende:
[..]
wij willen hoofden Greyssss, wil je niet voor ons hoofden rond de tijd dat Joost moet?
Inderdaad, het voelt alweer even terug dat we nog de FOK-meet bij het ESF in Lugano hadden.quote:Op woensdag 8 mei 2024 21:56 schreef Momo het volgende:
[..]
Ja en Zwitserland en Kroatië zijn ook echt nieuwe landen om heen te gaan. (Niet helemaal nieuw, maar zo oud zijn de meesten hier niet.)
quote:Dons' staging starts off with him behind his donut of doom. The graphics are very pretty, with a kind of purple vortex effect which becomes a purple Jamala-style tree. Dons is vocally perfect as you'd expect, but I'm not sure why he goes for a big 'get the crowd sing 'Hollow'' moment, and I'm also sorry to say I'm not really sold by his emoting either. Pretty graphics alone doth not a qualifier make
Heb je geen storing op je wifi of zo? Of hebben anderen er ook last van?quote:Op woensdag 8 mei 2024 21:58 schreef Greys het volgende:
Zie, hij zit alweer vast.
Alleen al door het praten erover.![]()
Ik denk dat de EBU er met de running order wel alles aan gaat doen om het richting deze twee te krijgen.quote:Op woensdag 8 mei 2024 21:56 schreef Momo het volgende:
[..]
Ja en Zwitserland en Kroatië zijn ook echt nieuwe landen om heen te gaan. (Niet helemaal nieuw, maar zo oud zijn de meesten hier niet.)
Dat zou betekenen dat ze Italië redelijk aan het begin moeten zetten en dat doen ze normaal echt nóóit. Italië zit altijd ergens bij de laatste 5 van de helft die ze getrokken hebben.quote:Op woensdag 8 mei 2024 22:00 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ik denk dat de EBU er met de running order wel alles aan gaat doen om het richting deze twee te krijgen.
Ja, Frankrijk heeft tweede helft, mochten die per ongeluk winnen, dan gaan er nog wel een paar flesjes champagne extra open bij de EBU.quote:Op woensdag 8 mei 2024 22:00 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ik denk dat de EBU er met de running order wel alles aan gaat doen om het richting deze twee te krijgen.
De dansers gingen dit keer wel in 1 keer uit de broek.quote:Mery ended up singing out of time with the backing in the first verse and eventually skipped a line to get back in track. The crowd are lapping it up with enthusiastic cheers throughout. Pleased to report that the dancers managed to get the trousers off without issue this time - I am surprised that the costume change happens off camera though as this minimises its impact. Other than her early mishap Mery's vocals were better than earlier to my ear, although it's not the most demanding song vocally.
Aaaah ik snapquote:Op woensdag 8 mei 2024 21:57 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee sorry want ik ben serieus al blij als ik één keer goed het optreden kan zien vandaag nadat het vanmiddag mis ging. En ik ben serieus bang dat als ik dan een webcam enzo aan ga zetten dat de boel het weer niet doet straks ook al zal die angst vast niet terecht zijn.vanmiddag durfde ik amper te ademen om de stream niet van streek te maken. Kregen net alweer een foutmelding.
Ik denk dat het morgen wel live gaat zijn, maar ik sluit niet uit dat ze zaterdag de tape gaan gebruiken.quote:Op woensdag 8 mei 2024 22:02 schreef molloot200 het volgende:
Zouden ze in Malmö op dit moment aan het zweten zijn, wetende dat Israël straks het eerste optreden voor publiek moet doen?
sorry dat ik het gejinxed hebquote:Op woensdag 8 mei 2024 21:58 schreef Greys het volgende:
Zie, hij zit alweer vast.
Alleen al door het praten erover.![]()
Wie is Meryquote:Op woensdag 8 mei 2024 22:02 schreef Dave het volgende:
[..]
De dansers gingen dit keer wel in 1 keer uit de broek.
Nope. Er staat bij connection op het pers platform ook GOOD. en de firma mailde terug dat er veel issues waren. Niet alleen hier.quote:Op woensdag 8 mei 2024 21:58 schreef Dave het volgende:
[..]
Heb je geen storing op je wifi of zo? Of hebben anderen er ook last van?
Ik denk al helemaal dat ze niet naar Italië willen, dus een mooi moment voor plek 9 dit jaar.quote:Op woensdag 8 mei 2024 22:02 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Dat zou betekenen dat ze Italië redelijk aan het begin moeten zetten en dat doen ze normaal echt nóóit. Italië zit altijd ergens bij de laatste 5 van de helft die ze getrokken hebben.
Ik mis vooral de audio op de achtergrond van welk hoofd dan ookquote:Op woensdag 8 mei 2024 22:04 schreef Blueberry. het volgende:
Ik mis ook een fijn hoofd om naar te kijken. 🤣
Ik kijk wel uit naar een verrassende winnaar, zolang dat maar niet Israel is. Oei, dan gaat er iets gruwelijk fout :xquote:Op woensdag 8 mei 2024 22:02 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ja, Frankrijk heeft tweede helft, mochten die per ongeluk winnen, dan gaan er nog wel een paar flesjes champagne extra open bij de EBU.
Ik ook hoorquote:Op woensdag 8 mei 2024 22:05 schreef molloot200 het volgende:
Nog steeds stiekem hopen dat San Marino kwalificeert
Ik zit nu gezellig naar Matt te kijken hoor.quote:Op woensdag 8 mei 2024 22:06 schreef Knutknuttsson het volgende:
Ik mis het met z’n allen naar een hoofd kijken.
quote:San Marino is such good fun, the graphics are unlike anything else this year. Kenzy is still a little off in the choruses and sounds out of breath by the end which is unfortunate. Look out for the 'But we love rock', it's a MOMENT. Can the minnows qualify from a strong televote only semi? Who knows!
Ik hoop toch stiekem dat dit de tweede startpositie krijgt in de finalequote:Op woensdag 8 mei 2024 22:02 schreef molloot200 het volgende:
Zouden ze in Malmö op dit moment aan het zweten zijn, wetende dat Israël straks het eerste optreden voor publiek moet doen?
Ja, dat hysterische gedoe omdat Israël meedoet, gaat mij veel te ver. Maar als winnaar omdat het publiek en dan een deel van de jury, ze massaal omarmt met dit flutlied, zou wel echt heel slecht zijn voor het ESF.quote:Op woensdag 8 mei 2024 22:05 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ik kijk wel uit naar een verrassende winnaar, zolang dat maar niet Israel is. Oei, dan gaat er iets gruwelijk fout :x
Dat zal wel te obvious zijn, met vijfde kunnen ze nog wegkomen.quote:Op woensdag 8 mei 2024 22:07 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ik hoop toch stiekem dat dit de tweede startpositie krijgt in de finale
Had hij ook nu weer een split-screen?quote:Op woensdag 8 mei 2024 22:06 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ik zit nu gezellig naar Matt te kijken hoor.
Althans, ik vind het een matige streamMaar dat ligt er denk ik ook aan dat alles hele tijd vast loopt. Net als waar onze mensen met een link last van hebben.
Israël komt gewoon als 15e ofzo hoor. Geld stinkt niet bij de EBU, en dit is een televotingmagneet.quote:Op woensdag 8 mei 2024 22:07 schreef Momo het volgende:
[..]
Dat zal wel te obvious zijn, met vijfde kunnen ze nog wegkomen.
Ik denk nog steeds dat Israel tussen twee favorieten geklemd gaat worden in de finale in de hoop dat het wat meer wegvalt.quote:Op woensdag 8 mei 2024 22:07 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ik hoop toch stiekem dat dit de tweede startpositie krijgt in de finale
Echt zo vermoeiendquote:Op woensdag 8 mei 2024 22:09 schreef Greys het volgende:
Wat een lijers zijn dat joh.
Hij doet helemaal niks.
Die Israëlische delegatie spoort echt niet. Gelukkig in de quote tweets alleen maar bijval.
Als Israel wint heeft ESF een heel groot probleem. Ik wil niet zeggen dat het een doodvonnis is maar het komt dan wel in de buurt.quote:Op woensdag 8 mei 2024 22:07 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ja, dat hysterische gedoe omdat Israël meedoet, gaat mij veel te ver. Maar als winnaar omdat het publiek en dan een deel van de jury, ze massaal omarmt met dit flutlied, zou wel echt heel slecht zijn voor het ESF.
Ja, het is ook echt degene die op de foto gaat die niets te willen moet hebbenquote:
quote:Nutsa brings the best vocals of the semi so far (even though others were also brilliant)! There is indeed a lot of fire, and the audience clapping along throughout. As I said earlier, if Georgia fail to qualify, they cannot blame it on either Nutsa or her staging.
Georgia... Welcome back t the GF.
Het ESF heeft grotere stormen overleefd (en dit zou misschien wel een heerlijke grote schoonmaak onder de fans betekenenquote:Op woensdag 8 mei 2024 22:10 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Als Israel wint heeft ESF een heel groot probleem. Ik wil niet zeggen dat het een doodvonnis is maar het komt dan wel in de buurt.
Ja. Echt elke drie seconde haperen. Zie jij dat anderen het ook hebben? Zo ja waar? Dan kan ik dat doorgeven in m'n mail terug straks aan ze.quote:Op woensdag 8 mei 2024 22:13 schreef Fred_B het volgende:
De stream is weer in dikke problemen bij iedereen blijkbaar.
quote:One of the best songs of the year for me and one of my personal favourites. I literally couldn't stop listening to it the moment it dropped. The staging is... well, it starts well, has a couple of good moments, but otherwise nowhere near as good as the music video promised. And the vocals are about the same as we've had from Mustii all season. Still no idea how the public will receive this now.
Op Twitter bij heel veel accounts. Eigenlijk gewoon zo'n beetje iedereen die ik volg die niet bij de heel grote accounts als ESC Discord of ESCUnited zit.quote:Op woensdag 8 mei 2024 22:14 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja. Echt elke drie seconde haperen. Zie jij dat anderen het ook hebben? Zo ja waar? Dan kan ik dat doorgeven in m'n mail terug straks aan ze.
das dan ook weer kinderachtig van ze.. Hey wij hebben niet gestemd op een premier die nu al meer dan 30.000 doden op zijn naam heeft staan om wraak!... Grow the fuck up.quote:
Volgens mij was daar best wel wat enthousiasme over toch? Wel de kanttekening dat ze niet gaan winnen enzo, maar dat gingen ze toch niet.quote:Op woensdag 8 mei 2024 22:16 schreef Nexum het volgende:
Lees op Twitter dat Griekenland schijnbaar teleurstellend was
Maar je wil ze ook niet zo gunstig neerzetten dat ze er straks vandoor gaan met de winst lijkt mij...quote:Op woensdag 8 mei 2024 22:08 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Israël komt gewoon als 15e ofzo hoor. Geld stinkt niet bij de EBU, en dit is een televotingmagneet.
Las ik vanmiddag ook maar ze kwamen toch 3de in de perspoll dus heb geen idee wat ik nou moet verwachten.quote:Op woensdag 8 mei 2024 22:16 schreef Nexum het volgende:
Lees op Twitter dat Griekenland schijnbaar teleurstellend was
De Israëlische delegatie is al jaren aan een stuk vrij onsympathiek. Hovi Star in 2016, die hele entourage van Netta in 2018 bijv.quote:
quote:Estonia does indeed work better with a live audience, including a couple of very enthusiastic people with Estonian flags. All my other issues with this remain - the empty staging, the aimless camera-angles, the shouty vocals. Just show me the veisson without zooming out and away from the stage! They have the entire audience going 'hey' with them which helps. Still could go either way when it comes to qualification.
Discord lag er vanmiddag ook uit.quote:Op woensdag 8 mei 2024 22:15 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Op Twitter bij heel veel accounts. Eigenlijk gewoon zo'n beetje iedereen die ik volg die niet bij de heel grote accounts als ESC Discord of ESCUnited zit.
Nee, maar heel in het begin zetten is ook weer vragen om gedoe.quote:Op woensdag 8 mei 2024 22:17 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Maar je wil ze ook niet zo gunstig neerzetten dat ze er straks vandoor gaan met de winst lijkt mij...
Jezus, dit kan toch gewoon niet meer? Opzouten nou hoor. Niemand wil ze daar, en nu gaan ze zich ook nog als klootzakken gedragen. Echt ongekend.quote:
Las dat vooral dat eerste shot slecht was. Maar goed ik heb het niet gekeken want ik wil de verrassing voor mezelf bewaren voor morgen. Hoop dat het een beetje meevalfquote:Op woensdag 8 mei 2024 22:17 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Volgens mij was daar best wel wat enthousiasme over toch? Wel de kanttekening dat ze niet gaan winnen enzo, maar dat gingen ze toch niet.
Ben wel benieuwd naar publiekspoll straks. Zou het ding van Joost moeten zijn, zeker als laatste.quote:Op woensdag 8 mei 2024 22:18 schreef AnnethingIsPossible het volgende:
[..]
Las ik vanmiddag ook maar ze kwamen toch 3de in de perspoll dus heb geen idee wat ik nou moet verwachten.
Ik zie een account dat het gewoon met de PROHIBITED TO FILM in beeld online pleurt.quote:Op woensdag 8 mei 2024 22:10 schreef aarontje112 het volgende:
Alle optredens worden weer gelekt op Twitter (X) zie ik...
Echt zo'n ongelofelijke plaat voor de kopquote:Op woensdag 8 mei 2024 22:19 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Jezus, dit kan toch gewoon niet meer? Opzouten nou hoor. Niemand wil ze daar, en nu gaan ze zich ook nog als klootzakken gedragen. Echt ongekend.
@ me even met Joost's optreden dan zoquote:Op woensdag 8 mei 2024 22:10 schreef aarontje112 het volgende:
Alle optredens worden weer gelekt op Twitter (X) zie ik...
Wat was een grotere storm die het ESF heeft overleefd? Ik denk meteen aan de vier winnaars van 1969, maar kom niet op iets wat erger zou zijn.quote:Op woensdag 8 mei 2024 22:12 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Het ESF heeft grotere stormen overleefd (en dit zou misschien wel een heerlijke grote schoonmaak onder de fans betekenen), maar dit zou nog wel decennia enorm veel (terecht) gezeik opleveren natuurlijk.
Ik ben eigenlijk wel blij dat Joost gewoon 'nee' zegt tegen ze. Deze actie is zo naar, maar gelukkig wordt Joost alleen maar gelijk gegeven. En terecht.quote:Op woensdag 8 mei 2024 22:19 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Jezus, dit kan toch gewoon niet meer? Opzouten nou hoor. Niemand wil ze daar, en nu gaan ze zich ook nog als klootzakken gedragen. Echt ongekend.
De Griekse pers zijn wel altijd heel fanatiek voor hun eigen land in de persruimtes en polls en zoquote:Op woensdag 8 mei 2024 22:18 schreef AnnethingIsPossible het volgende:
[..]
Las ik vanmiddag ook maar ze kwamen toch 3de in de perspoll dus heb geen idee wat ik nou moet verwachten.
Postcard nuquote:Op woensdag 8 mei 2024 22:21 schreef aarontje112 het volgende:
Is Israel aan het zingen? Benieuwd of ze het zaalgeluid kunnen wegdraaien.
quote:First time seeing Italy in full thanks to streaming issues earlier. Angelina looks fantastic whenever she's framed by the dancers, but this is another song where the camerawork is just doing big zoom outs when we really need it to focus on Angelina and her dancers who are great. The throne moment is still brilliant and you can't fault Angelina other than her outfit. Still in with a shot of victory, but if she does win it won't be because of a lot of these staging choices. The stage lighting/effects are especially unexciting here apart from the pyro curtain at the end.
En het is dezelfde persoon die dat maandagavond deed en is nog niet gepakt schijnbaar.quote:Op woensdag 8 mei 2024 22:23 schreef aarontje112 het volgende:
Ik vind het wel weer bizar dat het account dat alle tv-beelden lekt geen last schijnt te hebben van haperingen
Ze zullen er ook niet heel veel tegen kunnen doen als iemand die beelden eenmaal heeftquote:Op woensdag 8 mei 2024 22:24 schreef Momo het volgende:
[..]
En het is dezelfde persoon die dat maandagavond deed en is nog niet gepakt schijnbaar.
De nasleep daarvan sowieso, de organisatie in 1980, het vertrek van Frankrijk en Italië begin jaren '80, de totale irrelevantie in de muziekindustrie in de jaren '80/'90, de opkomst van Oost-Europa in de jaren '90, Idols en zulke alternatieven, de bedroevende muziek in de jaren '00, de falende West-Europese landen,...quote:Op woensdag 8 mei 2024 22:20 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Wat was een grotere storm die het ESF heeft overleefd? Ik denk meteen aan de vier winnaars van 1969, maar kom niet op iets wat erger zou zijn.
Als iets op het internet staat, staat het daar voor altijd.quote:Op woensdag 8 mei 2024 22:25 schreef aarontje112 het volgende:
[..]
Ze zullen er ook niet heel veel tegen kunnen doen als iemand die beelden eenmaal heeft
Door haar heen in het begin.quote:
Lijkt wel een trucje te zijn. Moet gelijk denken aan deze actie: https://twitter.com/emilykschrader/status/1637494204728242177. Daar een Iraanse voetballer even zwart gemaakt terwijl hij duidelijk grote maatjes was met een Israëlische teamgenoot.quote:Op woensdag 8 mei 2024 22:22 schreef d_elise het volgende:
[..]
Ik ben eigenlijk wel blij dat Joost gewoon 'nee' zegt tegen ze. Deze actie is zo naar, maar gelukkig wordt Joost alleen maar gelijk gegeven. En terecht.
Precies, ze hadden gewoon niet mee moeten doenquote:Op woensdag 8 mei 2024 22:25 schreef molloot200 het volgende:
Dit is toch ook niet goed voor het mentale welzijn van dat 18-jarige meisje
Er zal morgen wel een bandje onder staan, dus het publiek boeit eigenlijk niet.quote:Op woensdag 8 mei 2024 22:25 schreef Greys het volgende:
Deel publiek hoor je door haar heen. Zodra ze harder gaat zingen in het refrein niet meer.
Het is kut dat ze meedoen maar wat kan ze live zingen zeg.
Het jammere is dat het geroep van het publiek juist overkomt alsof ze het fantastisch vinden. En misschien is dat ook wel zo..
Nee, dat sowieso, maar goed, daar is het nu te laat voor.quote:Op woensdag 8 mei 2024 22:26 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Precies, ze hadden gewoon niet mee moeten doen
Ah ja, dat is ook zo. Ik kan me nog wel herinneren dat er ooit gesproken werd over een West-Europees songfestival, zodat ons gedeelte van het continent ook eens kon winnen.quote:Op woensdag 8 mei 2024 22:25 schreef Fred_B het volgende:
[..]
De nasleep daarvan sowieso, de organisatie in 1980, het vertrek van Frankrijk en Italië begin jaren '80, de totale irrelevantie in de muziekindustrie in de jaren '80/'90, de opkomst van Oost-Europa in de jaren '90, Idols en zulke alternatieven, de bedroevende muziek in de jaren '00, de falende West-Europese landen,...
Er zijn genoeg momenten geweest dat de stekker eruit trekken prima logische te verklaren was.
quote:Israel next, and I missed the very start earlier where she does some Gunhild-like movements without obvious reason. The moment where the dancers appear on the circle from the dry ice is very clever. Some audible boos early on and at the end, but also some cheers and claps for what it's worth. You can't fault her vocals and it's atmospheric.
Nooit bezwijken voor druk van de gemeenschapquote:Op woensdag 8 mei 2024 22:26 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Precies, ze hadden gewoon niet mee moeten doen
Benieuwd of mensen massaal gaan stemmen voor een "statement" van hun kant. In alle landen heb je een groep die echt pro Israël is.quote:Op woensdag 8 mei 2024 22:27 schreef molloot200 het volgende:
Juist dat boegeroep kan vrijdag nog wel voor wat extra jurystemmen zorgen vrees ik hahaha. In de trend van "Ze heefft het zelfs goed gedaan met al het boegeroep" zeg maar.
quote:Op woensdag 8 mei 2024 22:28 schreef RipCity het volgende:
[ x ]
Oh ja die vrouwen stem is volkomen onnodig idd.
Raar dat ze dat toevoegen
Ergens verdient de EBU die shitshow wel als ze zouden winnen. Laat ze het dan maar eens proberen op te lossen, het is hun eigen fout dat het zo ver is gekomen.quote:Op woensdag 8 mei 2024 22:29 schreef Momo het volgende:
[..]
Benieuwd of mensen massaal gaan stemmen voor een "statement" van hun kant. In alle landen heb je een groep die echt pro Israël is.
quote:Cheers and claps for Norway from the start! Camerawork feels a little tighter to me than earlier. The intensity in some of the shots is amazing, especially the verses which are very tightly shot. I just wish the choruses were less zoomed out. I still get chills in the final chorus. Amazing performance, amazing song.
De regel schijnt dit jaar te zijn: alleen vlaggen van landen die deelnemen.quote:Op woensdag 8 mei 2024 22:31 schreef drxanax het volgende:
Waarom zijn palestijnse vlaggen verboden en israelische blijkbaar niet?
Omdat Israel meedoetquote:Op woensdag 8 mei 2024 22:31 schreef drxanax het volgende:
Waarom zijn palestijnse vlaggen verboden en israelische blijkbaar niet?
Ik denk dat het dan gewoon in Duitsland gehouden zou wordenquote:Op woensdag 8 mei 2024 22:31 schreef Dave het volgende:
En waarschijnlijk zouden we er na wat gemorrel a la WK Qatar gewoon heen gaan.
Ik weet dat niet eigenlijk. Voor de EBU is er niet echt een dringende reden dat het ESF daar dan ook zou moeten plaatsvinden.quote:Op woensdag 8 mei 2024 22:31 schreef Dave het volgende:
En waarschijnlijk zouden we er na wat gemorrel a la WK Qatar gewoon heen gaan.
Maar dan wel uit naam van Israel, mochten ze winnen.quote:Op woensdag 8 mei 2024 22:31 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ik denk dat het dan gewoon in Duitsland gehouden zou wordenecht niet in Israël
Niet in beeld. Op band. Dacht ik.quote:Op woensdag 8 mei 2024 22:32 schreef drxanax het volgende:
Als er idd een backing bij Joost is dan zit hij aan de max van zes mensen toch?
Ja dat wel..quote:Op woensdag 8 mei 2024 22:32 schreef Dave het volgende:
[..]
Maar dan wel uit naam van Israel, mochten ze winnen.
Ze kunnen altijd zeggen net als in 2022 van "dit land is in oorlog, dit is niet veilig".quote:Op woensdag 8 mei 2024 22:32 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik weet dat niet eigenlijk. Voor de EBU is er niet echt een dringende reden dat het ESF daar dan ook zou moeten plaatsvinden.
Gezien zijn zang-skills is het misschien absoluut nodig?quote:Op woensdag 8 mei 2024 22:28 schreef RipCity het volgende:
[ x ]
Oh ja die vrouwen stem is volkomen onnodig idd.
Raar dat ze dat toevoegen
AZERBEIDZJANquote:Op woensdag 8 mei 2024 22:34 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ze kunnen altijd zeggen net als in 2022 van "dit land is in oorlog, dit is niet veilig".
Maar ja wie wil het dan organiseren in samenwerking met Israël
quote:Big cheers and claps for Joost throughout. If you're still waiting for a 'surprise' magic bullet or Kaarija to appear on screen or on stage, you are going to be disappointed as again there are no surprises. It's all about expectations - expect fun, quirky graphics, great energy and a giant bird, not a miracle.
Huge cheers for Joost and hopefully no injuries from a packed crowd all attempting gabber.
We schrijven Rotterdam 2025 vast met potlood opquote:Op woensdag 8 mei 2024 22:38 schreef Greys het volgende:
Eindelijk Joost gezien.
Eerste eerlijke mening:
De vrouwenstem is weg aan het begin gelukkig!
Vocaal erg nerveus in het begin. De staging is echt een grote chaos-achtbaan. In a good way.
De EUROpapa is wel wat schreeuwerig.
Publiek gilde keihard bij het hakken. Dat was écht feest.
Hij was echt emotioneel aan het eind. Groot applaus.
Al met al prima en best indrukwekkend, maar vocaal niet heel sterk. Hoeft ook niet echt bij dit lied maar hopelijk morgenavond ietsje beter. Toch enorm trots op hem.
Satelliet feedquote:Op woensdag 8 mei 2024 22:23 schreef aarontje112 het volgende:
Ik vind het wel weer bizar dat het account dat alle tv-beelden lekt geen last schijnt te hebben van haperingen
Je hebt daar echt geen maanlanding of AR voor nodig.quote:Op woensdag 8 mei 2024 22:39 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ik was ondertussen al bang dat dat ook tegen zou vallen.
Ze hadden het gewoon niet zo moeten hypen.. gewoon het is wat het is.quote:Op woensdag 8 mei 2024 22:40 schreef Momo het volgende:
[..]
Je hebt daar echt geen maanlanding of AR voor nodig.
Haha, ik dacht net ook even, zul je zien dat ook dit tegenvalt.quote:Op woensdag 8 mei 2024 22:39 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ik was ondertussen al bang dat dat ook tegen zou vallen.
Mustii slechter dan bij z'n eerste optreden vanavond.quote:I didn't spot anything particularly different about Mustii's performance this time from a technical POV, but he is much worse vocally this time than earlier, which is a big shame.
Kom door danquote:Op woensdag 8 mei 2024 22:43 schreef HenkjeNL2 het volgende:
De tv versie van Joost is ondertussen ook al gelekt
fijn die interactie met het publiek, past er wel bijquote:
Eens hoor, ik hoef ook eigenlijk alleen maar een naam te hebben die ik zelf op Twitter kan opzoeken!quote:Op woensdag 8 mei 2024 22:44 schreef Momo het volgende:
Als je tweet met videobeelden deelt zet het dan even in een spoiler voor de zekerheid
Als je op twitter zoekt op Joost dan vind je het alquote:Op woensdag 8 mei 2024 22:45 schreef Moira het volgende:
[..]
Eens hoor, ik hoef ook eigenlijk alleen maar een naam te hebben die ik zelf op Twitter kan opzoeken!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, ik heb 'm net gezien.quote:Op woensdag 8 mei 2024 22:43 schreef HenkjeNL2 het volgende:
De tv versie van Joost is ondertussen ook al gelekt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
We zijn het Moldavië van dit jaarquote:
Dat ziet er wel echt leuk uit, echt een feestje met het publiek! Hopelijk komt het goed over op tvquote:
@droomgrandequote:Op woensdag 8 mei 2024 22:44 schreef Moira het volgende:
Jongons welk twitterkanaal lekt die beelden nou, ik wil zien
Jury ziet toch de TV beelden?!quote:
Hopelijk worden de zenuwen niet erger.quote:Op woensdag 8 mei 2024 22:48 schreef Dave het volgende:
[..]
Vocaal gewoon matig. In Tilburg sterker. Wellicht de zenuwen.
Liever zo een top 5, dan dat polderige middle of the road waarbij je 11e wordt.quote:
Er is niks mis met de staging.quote:Op woensdag 8 mei 2024 22:49 schreef HenkjeNL2 het volgende:
Staging doen we niks meer aan helaas. Ik hoop wel dat Joost iets beter bij stem is bij de live shows. Hij komt in het refrein niet boven de muziek uit.
Gek inderdaadquote:Op woensdag 8 mei 2024 22:49 schreef Em31 het volgende:
Waarom niet gewoon dat hakken stukje in de recap, gaan dat ook gewoon vol voor de televote.
Dit lijken mij ook zenuwen. Hopelijk komt hij er een beetje doorheen.quote:Op woensdag 8 mei 2024 22:48 schreef Dave het volgende:
[..]
Zoek maar naar "#eurovision leaked"quote:Op woensdag 8 mei 2024 22:41 schreef BramVeen2002 het volgende:
Kan iemand even vertellen welk Twitter account ik absoluut niet moet opzoeken voor het hele TV optreden
Nee he.quote:
Ja vond hem vocaal ook wat minder dan anders. Misschien toch vermoeidheid na al die repetities en emoties en zenuwen.quote:Op woensdag 8 mei 2024 22:48 schreef Dave het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |