Dank!quote:Op woensdag 8 mei 2024 17:56 schreef Dave het volgende:
[..]
Reacties op https://www.reddit.com/r/(...)2_dress_rehearsal_1/
For all the theories, there is no big surprise.quote:Op woensdag 8 mei 2024 17:56 schreef Dave het volgende:
[..]
Reacties op https://www.reddit.com/r/(...)2_dress_rehearsal_1/
Herinner me dat niet zo erg van voor Musks overname, maar misschien ben ik wat bevooroordeeld.quote:
Bij het begin van het hakken even een flinke boeM bedoel je?quote:Op woensdag 8 mei 2024 17:56 schreef Em31 het volgende:
[..]
In ieder geval aan het begin even een flinke boek had wel gepast
Nee hoor, dat is de laatste maanden echt erg geworden. Ik zag ook laatst een bericht van iemand die vertelde dat haar moeder was overleden, stonden er 5 reacties, 1 gewone, 4 keer een nudes/pussy bericht....quote:Op woensdag 8 mei 2024 17:59 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Herinner me dat niet zo erg van voor Musks overname, maar misschien ben ik wat bevooroordeeld.
Geen idee WANT M'N STREAM DEED HET NIET DEEFquote:Op woensdag 8 mei 2024 17:57 schreef Dave het volgende:
[..]
Oh, daar zul je de AR hebben. In de vorm van ARan.
Zou niet iedereen applaus krijgen?
Haha idd. Ik vind het wel een unieke staging eigenlijk en denk dat het op beeld zoveel leuker gaat overkomen. En dat het idd met publiek erbij een extra boost krijgt. Winnen voel ik helaas ook niet meer, maar dit nummer alleen al kan de top 5 wel binnen stormen.quote:Op woensdag 8 mei 2024 17:38 schreef Guanabana het volgende:
Het zou geen ESF-week zijn zonder staging meltdown.![]()
![]()
Ben je wel bij de jury show?quote:Op woensdag 8 mei 2024 18:02 schreef Greys het volgende:
[..]
Geen idee WANT M'N STREAM DEED HET NIET DEEF
![]()
Neequote:Op woensdag 8 mei 2024 18:04 schreef Pisces29 het volgende:
Wat mensen hadden het steeds over dat Joost een beetje wiebelend op de grond komt of staat. Is dat misschien nog DAT ENE DING?
Leuk, Sims 1 poppetje.quote:
Zie het artikel in het Fries, er komen fotos voorbij van Joost met zijn ouders.quote:Op woensdag 8 mei 2024 17:54 schreef Momo het volgende:
Unseen als in niemand van de pers heeft het gezien in het perscentrum of op een online pers stream?
Niet best begreep ik.quote:Op woensdag 8 mei 2024 18:05 schreef Zigsky het volgende:
Maar hoe was België? Ik heb het gemist denk ik.
Matige vocalsquote:Op woensdag 8 mei 2024 18:05 schreef Zigsky het volgende:
Maar hoe was België? Ik heb het gemist denk ik.
Ik wil gewoon mooie visuals.quote:Op woensdag 8 mei 2024 18:06 schreef Momo het volgende:
Sorry, maar mensen moeten het idee van de grote troef/dat grote ding/AR/Kaarija wel echt loslaten nu. Maar nog steeds een leuk optreden hoor, heel Joost eigen.
Nee inderdaad, daar staat meer in beschreven dan dat je in het clipje zietquote:Op woensdag 8 mei 2024 18:05 schreef Za het volgende:
[..]
Zie het artikel in het Fries, er komen fotos voorbij van Joost met zijn ouders.
Dat heb ik in de Clip niet gezien.
Dit ziet er echt wel leuk uit zeg n al die lampen die meebewegen. Nice!quote:
Op tv maakt het toch altijd een andere indruk dan in dit soort filmpjes.quote:Op woensdag 8 mei 2024 17:47 schreef prunus het volgende:
Zeg ik nou iets doms of valt of staat zijn show morgen ook niet onder andere met het camerawerk en dergelijke? Nu is het maar van een afstand gefilmd (als ik Twitter zie dan)?
Dit is juist het soort nummer waar de act het maakt of breekt.quote:Op woensdag 8 mei 2024 17:29 schreef aarontje112 het volgende:
Maar…. Het gaat ook om het nummer hè? Dat heeft zich sowieso al bewezen en zal ook in de rest van Europa een hit worden. Snap de meltdown van sommigen niet echt wat betreft staging. En daarnaast ben ik heel benieuwd naar vanavond, Joost presteert het beste bij publiek en dat kan dit nummer echt omhoogtillen.
Wat dramatisch.. We moeten de beelden nog zien.quote:Op woensdag 8 mei 2024 18:15 schreef nik4ever het volgende:
Ik geef het op, ik gooi het roer om en ben vanaf nu voor Zwitserland. Ik hoop voor Joost dat ie een leuke klassering heeft en dat ik alsnog kan genieten van een leuke performance en dat hij aan de linkerzijde eindigt bij de finale. De hype rondom het geheim houden van deze staging sloeg nergens op en ze hadden gewoon lekker mee kunnen doen met de rest. Dan hadden ze wellicht nog momentum vast kunnen houden.
Er is helemaal niets mis met de act.quote:Op woensdag 8 mei 2024 18:17 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Dit is juist het soort nummer waar de act het maakt of breekt.
Greys, ik hoorde gisteren bij Kroatië de zaak meegalmen. Ik heb dat niet gehoord bij Joost, was het er wel?quote:Op woensdag 8 mei 2024 18:13 schreef Greys het volgende:
Heb idd in een screenshot gezien dat sowieso de foto voorbij komt die aan het einde van de clip in de brand ging.
Blijft wel een gemiste kans. Bij zo'n party lied moet je gewoon full out gaan vind ik. Confetti kan ons nog redden :p misschien vanavond?quote:Op woensdag 8 mei 2024 17:54 schreef Em31 het volgende:
En ik maar denken dat ze bij dat hakken in ieder geval wel echt los zouden gaan. Pyro, rook, alles. Ach.
Er was geen publiek. Vanavond pas.quote:Op woensdag 8 mei 2024 18:20 schreef Za het volgende:
[..]
Greys, ik hoorde gisteren bij Kroatië de zaak meegalmen. Ik heb dat niet gehoord bij Joost, was het er wel?
Maar met 'helemaal niets mis' win je dan dus niet, terwijl met de juiste act het nummer potentieel een winnaar was geweest.quote:Op woensdag 8 mei 2024 18:19 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Er is helemaal niets mis met de act.
Het is alleen niet zo wereldschokkend als sommigen hier hadden gehoopt.
Of wat team Joost ons heeft voorgehouden. Ze hadden direct die dingen die we voorspelden kunnen afschieten, zoals AR en Käärjiä. De pers vroeg er veelvuldig naar en ze bleven vaag geheimzinnig antwoorden. Ze hadden ook gewoon kunnen zeggen; "haha grapje zeker. Nee dat uiteraard niet maar het wordt sowieso gaaf."quote:Op woensdag 8 mei 2024 18:19 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Er is helemaal niets mis met de act.
Het is alleen niet zo wereldschokkend als sommigen hier hadden gehoopt.
Heb je andere landen en staging gister gezien?quote:Op woensdag 8 mei 2024 18:22 schreef Eurochacha het volgende:
Ik moet zo lachen om sommige reacties. jullie doen alsof het nummer opeens een ballad is geworden, dat opeens de 3Js op het podium staan als verrassing en dat het hakken eruit is gebonjourd 😭
Its crazy its party x
Het budget voor de pyro gaat ook dit jaar weer naar het Junior Songfestival!quote:Op woensdag 8 mei 2024 18:21 schreef grazz het volgende:
[..]
Blijft wel een gemiste kans. Bij zo'n party lied moet je gewoon full out gaan vind ik. Confetti kan ons nog redden :p misschien vanavond?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |